***HUHTIKUISET Joulukuussa***

Hyvää Joulua kaikille tulin minäkin toivottelemaan :xmas: :heart:

Ja Unicolle Onnea :flower:

Nyt ei muuta tule mieleen. Vointi on hyvä, närästystä lukuunottamatta. Nyt tullut pojan synttäreiden takia syötyä kaikenlaisia herkkuja niin paljon, että ehkä siitäkin johtuu. Piimää olen sitten juonut, kun se tuntuu helpottavan oloa.

Eipä nyt muuta. Ens jouluna meidän perheissä on yksi jäsen lisää :heart: :D

siru 22+5
 
Hyvää Joulua!

Ja kiitos kaikille. Eipä tuo fiilis oo muuttunut sen erillaiseksi :D Saa nähdä mitä ongelmia tulee sukunimen kanssa totutellessa.
Syöty on niin että napa paukkuu ;)
aamulla mies sai toukkikselta pari potkua :heart:

Unico ja Toukka 21+6
 
Unicolle piti tulla onnitteluja laitteleen, multakin oli menny ihan ohi tuo... :ashamed:
Mutta siis paljon onnea! :flower:

Hetken saa rauhassa istuu tässä koneella, kun pojalla riittää leikkimistä leluillaan =)
Hyvin onnistunut aattoilta ja miehen kanssakin saatiin vietettyä ihana kaksinkeskinenkin joulu sitten illalla.
Lemppari hommaa, syötävää, herkkuja, pötköttelyä sohvalla ja KUNNON kauhuleffa :D
(oon kova kauhuleffa-"friikki")

Mut nyt aamupalalle ja sit pitää tareta tuolla pakkasessa pyörähtää, täällä -26, näin heti joulun kunniaksi...huoh...

Joulun jatkot!!!

buam ja myy 22+2
 
Ihana päivä lunta on maassa ja niin nättiä. Jouluruokaa ahdettu napa täyteen ;) Ja joululahjat oli ihania. Toukkiskin sai pari pakettia :) toisessa oli leluja ja toisessa vauvakirja :) Rauhallinen joulu mitä kotosalla ollut. Viikonloppuna sit pitäs lähteä seikkailemaan sukulaisiin :)

Unico ja Toukka 22+0
 
Täälläkin ihanan rauhaisaa joulunaikaa. Ollut kyllä tosi mukavaa ollu olla vaan kahden. Eilen aloitettiin päivä riisipuurolla ja sen päälle lähdettiin käymään miehen tädin luona katsomassa miehen mummoa. Muuten sitten vaan oltu ja nautittu rauhallisuudesta ja toisistamme.
Illalla kävimme pienellä kävelyllä hautausmaalla, oli aika kaunista, se kynttilämeri ja valtavat lumikinokset.

Lahjaksi tuli mieheltä lahjakortti kauneushoitolaan, nyt taidan päästä elämäni toisen kerran kasvohoitoon. ;) Vähän vihjasin ennen joulua miehelle että joku hemmottelujuttu olisi toivottava. Saa nyt nähdä mitä tuolla lahjakortilla otan, summaltaan niin suuri että saan sillä ihan kivan rentoutumisen. :heart:

Tämän päivän ohjelmaan kuuluisi käynti minun vanhemmilla, mutta ei vielä olla päätetty lähdetäänkö sinne. Noin tunnin ajomatka olisi edessä suuntaansa ja tuo istuminen tuppaa edelleen särkemään jalkoja joten katsotaan tässä mun voinnin mukaan mitä tehdään. Ehkä mä pystyisin istumaan ne matkat, mutta se yletön hössötys sielläpäässä ei välttämättä houkuttele. ;) Tottunut jo tähän rauhallisuuteen. :)

Niin joo, ei tullut liiton lakkoa, joten joudun välipäiviksi töihin. No onneksi talviloma alkaa heti vuoden alusta. :) Ja meneehän tuo vajaa viikko töissä, tiistai aamuna menen sokerirasitukseen ja keskiviikkona on neuvola, eli eipä noita täysiä työpäiviä kamalasti ole.

Mutta nyt hetki lepäämistä kirjan parissa ja sitten päätös tämän päivän ohjelman suhteen.

Herne on muuten myllännyt ihan tuhottoman voimakkaasti eilisen ja tämän päivän. Tuntuu että koko maha lähtee liikkeelle. Eilen illalla naurettiin mun mahalle kun se heilu puolelta toiselle tuon myllerrysten voimasta. Näkyi selkeästi vaikka vaatetta olikin päällä. :D

- Hapsiainen ja Herne 26+2
 
Hyvää joulupäivää kaikille! Eilinen päivä meni suurimmaksi osaksi miehen porukoilla, siellä syötiin jouluateria ja tänään sitten kotona toinen. Huhuijaa, tänään ei kyllä enää ruokaa tarvitse. Taidettiin liioitella vähän, kun kahta ihmistä varten tehtiin karjalanpaistia, löytyi kalkkunaa ja muutama viipale kinkkua ja vielä savusiikaa. :snotty: Noissa riittää syömistä vielä viikonlopuksikin...

Oikein mukava joulu ollut tähän mennessä. Pitää nyt nauttia erityisesti, kun ensi jouluna meitä on sitten kolme, mikä on kyllä sekin aivan upea asia. :heart:

Mä sulattele ruokaa vähän ja nautin sitten kenties suklaata. ;) Rauhaisaa joulunjatkoa kaikille! :wave:

rv23+2
 
Olipas ihana jouluaatto <3 :) Oltiin avovaimoni veljen luona..
Syötyä on kyllä tullu niin että! :) Ja ihan huoletta minä ainakin söin joulupöydässä kalaa,mätiä jne.. Eilen illalla kun käveltiin hautausmaalle kynttilää viemään niin tämä kipu alavatsalla kävellessä oli jotain vieläkin hirveämpää kuin ennen!! :( Ei todella ollut itku kaukana ja hetken jo luulin ettei enää voi olla kyse ihan vain harjoitussupistuksista.. Kyllä supistukset ja kivut helpottuivat kun päästiin takasin sisälle mut kyllä tää aikamoista elämää jo on jos ei edes tollain pientä matkaa käveleen pysty.. :/ Ja supistuksia huomaan et tulee koko ajan vaan herkemmin.. No tammikuussa seuraava neuvola lääkäri, tosin jos labrat on auki ensi viikolla niin käyn siellä hiiva testissä..
Nyt on tänään pohdiskeltu noita vakuutuksia tuolle pienokaiselle.. tapiolaa on nyt mietitty että ottaisimme sinne kotivakuutuksen ja kun siitä on päätös tullut niin jos ehtisi hakea vielä lapsivakuutusta ennen kuin on alle 3kk laskettuun aikaan mutta jos ei niin sitten kun lapsi on 2kk niin siitä eteenpäin..
Minä saisin tapiolan kotivakuutuksesta ikäni puolesta jotain alennustakin, mutta enpä tiedä saanko vakuutusta kun ei ole luottotiedot kondiksessa :ashamed:
Noh mutta näitä ehtii miettiä, täällä jatketaan jouluruokien ja suklaan syömistä! :D Onneksi ei ole neuvolaa ihan hetkeen niin ehtii nämä joulukilot karista :LOL:

jastu ja vilperi 23+6
 
jastu käypä katsomassa www.laboratorio.fi , kun sieltä saa varattua ainakin joitakin labra-aikoja täällä Tampereen alueella.

Itsellä meni eilen aattoillalla pari tuntia taysin acutassa. Kipu takamuksessa yltyi niin pahaksi että itku tuli kivusta, että oli pakko mennä käymään. Nyt on patti avattu, ja oma olo paljon parempi. Tai no, panacod pöllyissä mennyt tämä päivä ja nukkunut olen päivällä ainakin yli 5 tuntia |O , mutta kivut ovat hallinnassa. Eilinen oli kuitenkin ihan kiva päivä, tyttö sai ihania lahjoja ja ruoka oli hyvää. Suklaa vaan ei oo mulle oikein maistunut, todennäköisesti johtuen antibiootista ja kipulääkkeistä :whistle:

Poppeliini ja poju 23+1
 
Heipparallaa taas pitkästä aikaa ja oikein lämpöstä joulua kaikille :heart: !

Oli tää lähes koko joulukuun pino luettavana, pakko myöntää et ihan kaikkea en jaksanu lukea mut sieltä täältä :ashamed: =) ! Ja tärkein huomio tais olla, et kolotuksista yms. vaivoista huolimatta pikku nöhkiäiset on ja voi hyvin :heart: .

Tääl on kans ehditty tässä yhtä ja toista, kipastiin myös joulukuun alussa maistraattiin ja naimisiin, kirkkohäät olis sitte suunniteilla parin vuoden sisään jahka oon taas kunnossa, tää valas lookki ei oikeen innosta omissa häissä :kieh: Onnea myös Unicolle!

Alkuviikosta kävin taas kontrolliultrassa ja Paavolla oli painoa jo reilu 800g, iso poitsu :) :heart: .

Joulua vietetty täällä aika samoissa merkeissä kun muillakin, syöden, syöden, syöden ja löhöillen, niinku kuuluuki!

Viimesin jättimäinen masukuva olis tässä, siinä viikkoja 22 tai 23+jotain, aivan ei perässä pysy nuissa päivissä kuten esikoisen odotuksessa B) http://www.aijaa.com/v.php?i=5453266.jpg

Voikaa hyvin ja naattikaa viel jouluherkuist :wave: !

Sonja&Paavo 24+3
 
Täällä taasen väsy olotila. Rankkaa töissä. On se kumma kun ei muka jaksa kävellä. Tai kun kävelee niin ei kovin kauaa tarvi kun alkaa särkemään paikkoja. huoh. Kyl mää mielelläni olisin vielä töissä kun vaan jaksais niin menis aika nopeampaa :) no täytyy vaan kattella miten menee ja mitä jaksaa. Kun ei nyt aina joutus raskaimpaan paikkaan huoh. Ja menee se kipu ohi kun saa hetken huilia, mut kun aina ei saa niin sit se ottaa kauemman.

Mut ihana valkoinen joulu ollut :D ja kynttilöitä kulunut. saanut koona ollessaan ainakin rentoutua.


Unico ja Toukka (joka antoi aamulla nukkua :heart: ) 22+1
 
Unico, pitäis se papin aamen sieltä kirkosta sit myöhemmin hakea =) Mitään tarkempaa päivääkään ei olla vielä suunniteltu, vuos olis kumminkin 2011. Nyt sain jo kuitenki ihanan kimaltelevan sormuksen, ni jaksaa odotellakki sinne asti :D
 
Poppeliini juu kävin eilen kattoon noita laboratoriokeskuksen sivuja mutten sieltä löytänyt kohtaa missä siihen hiiva näytteeseen olisi saanut ajan varattua, papa kyllä näytti olevan muttei muita.. Eikä tosin ollut edes aukioloaikoja että en tiedä kyllä yhtään koska sitä voisi sitten edes mennä odottelemaan sinne :)

Tänään poksuillaan 24+0 =) :heart: Kyllä se aika vain luistaa.. ei muuta voi sanoa..
Me lähetettiin netissä Tapiolaan tarjouspyyntöö noista vakuutuksista, katotaan koska tulee jotain infoo..

 
:flower: onnea Sonjasusannalle! :flower: :flower: :heart: Ollaan nyt taas kotona(ihana) matka meni hyvin, vaikka olikin pitkä. Jouluruoka on syöty ja lahjat avattu. Huomenna sitten töihin :/ ei kyllä yhtään kiinnostaa.
Olin tällä viikolla supistuksien takia sairaslomalla ja neuvolassa sanottiin että jos jatkuvat täytyy uuden vuoden jälkeen hakea pidempi sairasloma.
Närästystä on ollut ihan koko ajan. Tuntuu että mitään ei voi laitta suuhuun... :x tosi kurja.
Ai niin maanantaina oli neuvola ja kaikki oli hyvin. Vauva voi hyvin ja sydän taisi lyödä 150. Painoa on nyt tullut lähtöpainosta 1kg.( minusta ihan ok :D ). Hemo. oli matala niin että rautakuuri on edessä- se ei kyllä mielyttää koska mulle tulee ummetusta ja huonovointisuutta :p .
Oikein mukava lauantai-ilta kaikille masuille ja niiden asukille :heart:
 

Yhteistyössä