Täälläkin ihanan rauhaisaa joulunaikaa. Ollut kyllä tosi mukavaa ollu olla vaan kahden. Eilen aloitettiin päivä riisipuurolla ja sen päälle lähdettiin käymään miehen tädin luona katsomassa miehen mummoa. Muuten sitten vaan oltu ja nautittu rauhallisuudesta ja toisistamme.
Illalla kävimme pienellä kävelyllä hautausmaalla, oli aika kaunista, se kynttilämeri ja valtavat lumikinokset.
Lahjaksi tuli mieheltä lahjakortti kauneushoitolaan, nyt taidan päästä elämäni toisen kerran kasvohoitoon.
Vähän vihjasin ennen joulua miehelle että joku hemmottelujuttu olisi toivottava. Saa nyt nähdä mitä tuolla lahjakortilla otan, summaltaan niin suuri että saan sillä ihan kivan rentoutumisen. :heart:
Tämän päivän ohjelmaan kuuluisi käynti minun vanhemmilla, mutta ei vielä olla päätetty lähdetäänkö sinne. Noin tunnin ajomatka olisi edessä suuntaansa ja tuo istuminen tuppaa edelleen särkemään jalkoja joten katsotaan tässä mun voinnin mukaan mitä tehdään. Ehkä mä pystyisin istumaan ne matkat, mutta se yletön hössötys sielläpäässä ei välttämättä houkuttele.
Tottunut jo tähän rauhallisuuteen.
Niin joo, ei tullut liiton lakkoa, joten joudun välipäiviksi töihin. No onneksi talviloma alkaa heti vuoden alusta.
Ja meneehän tuo vajaa viikko töissä, tiistai aamuna menen sokerirasitukseen ja keskiviikkona on neuvola, eli eipä noita täysiä työpäiviä kamalasti ole.
Mutta nyt hetki lepäämistä kirjan parissa ja sitten päätös tämän päivän ohjelman suhteen.
Herne on muuten myllännyt ihan tuhottoman voimakkaasti eilisen ja tämän päivän. Tuntuu että koko maha lähtee liikkeelle. Eilen illalla naurettiin mun mahalle kun se heilu puolelta toiselle tuon myllerrysten voimasta. Näkyi selkeästi vaikka vaatetta olikin päällä.
- Hapsiainen ja Herne 26+2