***HUHTIKUISET Joulukuussa***

Suunnitelmiin tulikin muutos ja olen vielä koneen äärellä. Todennäköisesti olen koko joulun..

Aamusta piti lähteä tuohon pyryyn ajelemaan kohti Etelä-Suomea, mutta viime öisen, ehkä jopa entistä pahemman, jalkasäryn takia päätettiin että käydään nyt varulta ennen lähtöä päivystyksessä. No, ei ole kyseessä kuitenkin laskimotukos, mutta laskimoverenkiertoon liittyvää oireilua kuitenkin. Istumista pitää välttää ja mielellään olla vain makuuasennossa jalat kattoa kohden ja käyttää vaan tukisukkia. Eli se siitä autossa istumisesta sitten.
Ei sinällään nyt ihan kamalasti harmita muuten kun sen vuoksi että en tykkää siitä kun suunnitelmat ei mene niinkuin on ajatellut. Tiedän että meitä on odotettu anoppilassa ja nyt ei sinne mennäkään. :(
Onneksi kuitenkin täällä kotona on jouluruokia ja muutenkin jouluista joten eiköhän sitä tunnelmaan päästä. Pistän miehen vielä kauppaan hakemaan kalaa ja rosollia niin kyllä se joulu tulee meille vaikka kahdestaan ollaankin. :)

Rauhallisempi joulu tästä näin tulee ja varmasti rentouttavampi.

- Hapsiainen ja Herne, joka poksuu tänään 26.
 
buam Eli kyllä se on sitten vain uskottava tohtoria että sitä voisi joku hiiva tms. olla, menen ensi viikolla sinne labraan.. Tietääkö kukaan kuinka tuollainen hiiva näyte otetaan??

Se olisi huomenna jouluaatto <3 :) Toivottelen minäkin nyt jo oikein rauhalliset ja mukavat joulut kaikille!!! :) :heart: Minusta on niin ihana ajatella jo ensi joulua jolloin meitä on kolme <3 :)

jastu 23+4
 
hapsiainen :hug: toivottavasti ei mee pahempaan toi sun särky. Jaksuja ja nauttimista erilaisesta joulusta!

jastu, mun käsittääkseni pumpuli puikolla pyöräytetään. jossain ottaa labra jossain voi ottaa ite
 
Kiitti Unico, mä luulen että tästä tulee varmasti jos ei parempi joulu niin ainakin yhtä hyvä. Voidaan viettää rauhallista joulua kahdestaan miehen kanssa. :)

Just väsään kauppalappua mitä sen tarttee meille vielä ostaa. ;) (Lapussa lukee myös joulukuusi, koska haluan pienen joulukuusen tänne. :D )

 
hapsiainen Ikävää, että suunnitelmat meni uusiksi, mutta turhahan se on ottaa mitään riskejä. Eiköhän teille tule hyvä joulu joka tapauksessa. =) Minäkin olisin halunnut pienen kuusen, ehkäpä ensi jouluksi...
 
Unico :heart: :heart: hurjasti onnea :heart: :heart:

Lääkärineuvolassa käyty ja tää äiti vetää kyllä pohjat raskausviikoille ! Kone väitti pokkana, että olen viikolla 74+5 (johon isäni totesi kuullessaan tuon että onpas sieltä tulossa todella potra poika :LOL: )
Viikkoja siis 22+5, paino 64,5 joka tekee 811g/viikko :ashamed: RR 115/68 hb 130 (noussut, jee!) kohdunpohja 20cm paikat kiinni ja kaikki hyvin. supistuksia ei olekaan nyt ollut.

hapsianen toivottavasti saatte kuiten mukavan joulun.

Mukavaa ja rauhallista joulua teille kaikille ihanille ihmisille :heart:

-Chiq ja Taneli rv 22+5
 
Unico onnittelut! :heart: Itsellänikin on ollut mielessä, että pitäisikös nopsasti käydä maistraatissa allekirjoittamassa paperit ennen pienen syntymää ja juhlia sitten myöhemmin. Oletettavasti tämä asia jää kuitenkin roikkumaan, ollaan molemmat niin saamattomia =)

hapsiainen, kuulostaa oikein viehättävältä ja romanttiseltakin joululta, varmasti ihana :xmas:

Me tultiin kotikaupunkiin jo eilen, kun täksi päiväksi luvattiin juuri tuota lumipyryä. Ja tulihan tuota lunta. Olin lumitöissäkin aamulla, kun piti pihasta autot kaivaa esiin. Ei tainnut onneksi vaikuttaa mitenkään haittaavasti, rauhallisesti yritin ottaa.
Ihana olla kotona, mutta kun äitini on semmoinen marttyyri-luonteinen stressailija, niin tuli jo pientä riidan poikastakin. Kävin sit päiväunille suosiolla ja nyt taas kaikki hyvin =) Tämmöstä se joulun kai kuuluukin olla.
 
Unicolle tosiaan onnittelut, multa meni ohi koko uutinen. :heart:

Saas nähdä milloin oma ukko kosii vai kosiiko ollenkaan. :kieh: Pitää varmaan itse ottaa ohjat käsiin. Ei olla kyllä edes juteltu naimisiinmenosta. Eiköhän me kuitenkin JOSKUS maistraatissa piipahdeta.
 
kiitos

Sun Rice, meillä oli tarkoitus mennä nyt muutenkin naimisiin ja pitää bileet myöhemmin. Jo ennen kun toukka ilmoitti itsestään. Bileitten ajankohta hiukan muuttui mut muuten pysy suunnitelmat (vieläkö keksis missä pitäs)

Tää teki eilen lumityöt, ei ollut onneksi paljoa tehtävää ja lumi oli kevyttä, tänään olikin sitten enemmän ja tuo mies ne teki kahteen otteeseen kun ekan jälkeen tuli lisää lunta.

empuu, mä sanoin et mähän en kosi ;) ja kosi tuo sitten ajallaan.
 
Unicolle onnittelut :heart:

Terkka soitti tänään, oli tullut jo ne mun parvorokkovastaukset 2 päivässä (vaikka viiko piti mennä). Eli olen sairastanut joskus lapsena (?) taudin ja mulla siis vahva immuniteetti, eli ei tarvitse pelätä että vaivat olis ollut sitä =) Paras joululahja kyllä tähän saumaan. Harmi vain että toinen vanha vaiva muistutti itsestään maanantaina, paheni eilen ja tänään piti aamusta mennä lääkärille. Mulla on sellainen rasittava patti pehvassa joka aina joskus tulehtuu, ja nyt siis antibioottikuuria syön siihen. Ei pysty oikein istumaan eikä makaamaan ja ihan **** kipeä on :| . No, tulihan sairaslomaa tämä joulu (mulla ois ollut 25. ja 26. töitä), vaikka mielummin olisin sinne töihin mennyt ja jättänyt tämän kivun väliin :kieh:

Lumista joulua kaikille tuleville mammoille :xmas: Herkutelkaa kohtuudella ja ottakaa rennosti :wave:

Poppeliini ja poju 22+6
 
Poppeliini, Ihana kun soitti sait mielenrauhan jouluksi! Jaksamista istumisongelmien kanssa, ei varmasti kivoja.

tää otti sit torkutm, helpotti oloa, ei enää niin väsytä(mutta palelee), kohta on ruokakin :D Pitäs tehä vielä jälkkäri :p ja sit kuusi koristeisiin (mitä suunnitellut jo muutaman päivän)

HYVÄÄ JOULUA!
 
Onnea kaikille poksuneille, meitä on näin keskiviikkoisin aikamoinen liuta. :)

Jennuskaliinille :hug:

Poppeliini hyvä että soittivat ja saitte mielenrauhan jouluksi.

Mä luulen että meidän joulusta tulee nyt oikeasti tosi mukava. Mies sai pienen kuusen meille, jouluruokia on kaappi pullollaan ja nyt on aikaa viettää joulua vain kahdestaan. Tällaisia jouluja ei taida sitten ollakaan ihan hetkeen tiedossa. :heart:
Ja ennenkaikkea ei lähdetty tuohon kamalaan pyryyn ajamaan, olisin koko kolmen tunnin ajomatkan pelännyt sydän syrjällään että päästäänhän hengissä perille. Ehkä siis loppu hyvin kaikki hyvin.

Tämän päivän olen maannut jalat kattoa kohti ja sain jopa nukuttua pienet päikkärit. Aika juhlaa koska tuo särky on ollut niin voimakasta ettei unikaan ole tullut.

Nyt käyn kasaamassa taas jouluherkkuja eteeni ja jatkan telkkarin katselua. Ens viikolla on neuvola, saa nähdä uskaltaako siellä mennä ollenkaan puntarille. :D

- Hapsiainen
 
Joo. :D Mäkin luulen että nyt sitä painoa on siunaantunut tai siunaantuu ihan riittämiin. Makaan sohvalla ja syön, syön, syön ja syön. :D

Eipä tuo paino olekaan kun vasta parisen kiloa yli lähtöpainon joten annan itselleni mahdollisuuden mättää. ;) Olin alussa niin monta kuukautta syömättä, että nyt näin jouluna voin ottaa kaiken kaksinverroin takaisin. :LOL:
 
Hyvää ja rauhallista joulua kaikille!

Unico onnittelut! :flower:

Poppeliini ihana joululahja tuo labratulos! Varmasti putosi kivi sydämeltä!

Chiq kylläpä sinulla koneen mukaan oli mojovat viikot menossa! :LOL:

Jennuskaliini mukava juttu se lahjakortti! Ja harmi että joulun alla on tullut riitaa kihlatun kanssa... :hug:

Kaikille kolotusten ja muiden vaivojen kanssa painiville jaksamista. :hug:

Donu ja Pikkuinen 23+1
 
Nopeasti vaan Hyvää joulua kaikille :heart:

Mä oon äippäloman alkuun asti saikulla, lääkärissä kävin tänää, supistukset ei olleet aiheuttaneet mitään, mutta kun niitä kuitenkin on, niin ei uskalla riskeerata mitään =)

Hilipatuinen rv25+5???? (en oikeasti pysy enää perässä mikä viikko on menossa :))
 
Kirjottelutauon jälkeen tulin merkkailemaan että luettu on ja toivottamaan kaikille oikein ihanaa joulun aikaa :xmas:

Lisäksi kaikille poksujille ja hyviä ultrauutisia saaneille paljon onnea :)

Joululomailun jälkeen tulen kommentoimaan enemmän:)

Hope 22+6 (Huomenna jouluaaton kunniaksi poksutaan :heart: )
 
Bliss:
Eilisillasta saakka on ollut ikävä olo, alaselkään särkee, ja vatsakin on kipeä. Toivottavasti menisi ihan vaan levolla ohi. Oloni saattaa olla seurausta eilisen rääkistä (todennäköisesti on), oltiin lasten kanssa pulkkamäessä ja 3v (ja ~17kg) päätti sitten pulkkailun päätteeksi, ettei hän todellakaan jaksa kävellä ollenkaan. Heittäytyi vain maahan makaamaan ja itkemään. Huoh. Ei auttanut kuin vetää pulkassa koko kotimatka, onneksi ei kovin pitkä, mutta ylämäkiä riitti ja asfalttiosuuksia... Kantamaan en todellakaan enää häntä kykene, ja tuo pulkan kiskominenkin oli mulle aivan liikaa. Ilman rattaita emme todellakaan enää pulkkamäkeen lähde, oltaisiin päästy hieman pidempää mutta tasamaastoisempaa reittiä pitkin helposti rattaiden kanssa, mutta hiekotuksen (ja asfalttien) vuoksi pulkalla sinne ei kannattanut edes vilkaista. Olin ihan poikki kotiin päästyäni, ja kyllä supisteli melkein pelottavasti sen jälkeen. Onneksi suostui sentään kotiportaat konttaamalla nousemaan, alkuun siitäkin väännettiin kättä, kun kantaa olisi pitänyt. No väsynyt se oli se pieni tyyppikin, eikä todellakaan voi vielä ymmärtää miksei äiti vaan kanna kun väsyttää kovasti.

Kuulostaa hyvin tutulta. Tosin meillä poika on vasta 1,5v, mutta osaa kyllä aina kiukutella kun jossain ulkona ollaan. Viimeks juurikin tänään kun oltiin pulkkamäessä, niin ei olis suostunu istuun pulkassa kotimatkaa eikä myöskään kävellyt kauheen reippaasti.. Joskus ei suostunut istuun rattaissa, ei käveleen eikä oleen edes sylissä! Välillä kun pitäis ihan vaan kävelylle lähtee niin ei suostuis istuun rattaissa. Niin turhauttavaa, eikä edes kohta tee mieli lähtee sen kanssa mihinkään ulos. Ja nyt sille on vielä tullut joku ihme vaihe, että kotona sitä ei meinaa saada aamulla pois sängystä, ei suostu antaan tuttia pois unien jälkeen, eikä meinaa tulla yläkerrasta alakertaan.. Huhhuh! :headwall:

Jennuskaliini Siis minkä ihmeen takia sun pitäis olla lapsen kanssa kolme vuotta kotona??? Sori nyt mut mä en oikein käsitä tota hommaa..
Ja tohon ryyppäämisjuttuun.. Mä kun lähdin ekoja kertoja pojan syntymän jälkeen viihteelle, niin mies tokas, että tuu sitten ennen aamulehtee kotiin. Ja kas kas, mies kun lähti ite johonkin, niin tuli kyllä reilusti aamulehden jälkeen! Ja sen jälkeen oonkin joka kerta sanonu sille (harvoin se käy missään), että tuu sit ajoissa :D Ja muutenkin jos toi sun poikaystäväs on kova ottaan huikkaa, niin voisit ehkä käskee koittaa hieman rajoittaa? Et varmaan halua, että vauvan synnyttyä jäät joka viikonloppu yksin vauvan kanssa, kun äijäs lähtee viihteelle? Että vastuuta jos ottais ehkä...?

Unicolle onnittelut rouvaudesta! =)
((onpa hassu sana :D))

:heart: Hyvää, rauhallista ja valkeaa joulua kaikille! :heart:

Katyana & Nanna <3 21+6
((aattona poksutaan :D))
 
Iloista joulua kaikille!
Tänään en ehtinytkään enää kirjottelemaan ja lukemaan, joten joulun jälkeen sitten.
Neuvolakin oli tänään.. Kerron sitten joskus tiedot siitäkin.

Greddy ja Piksu 25+0 :heart: pokspoks
 
Unicolle onnea rouviintumisesta! :flower:

Poppeliini mukavaa kun sait tulokset noin nopeasti, niin ei asia vaivaa pyhinä. :flower: Jaksuja takapuolen kanssa. :hug:

Ja kaikille tasapuolisesti hyvää ja rauhallista joulua! :xmas:

Filuuri 26+
 

Yhteistyössä