Huhtikuiset 2024

Täällä tuntuu vihdoin pahoinvointi helpottaneen 😍 Nyt muutamaan päivään ei ole ollut huono olo. Oon myös alkanut heräilemään öisin, enkä millään meinaa saada uudestaan unta. Viimeyönäkin söin kolmen aikaan yksinäni rahkaa olohuoneessa muun perheen nukkuessa 😂

Ensi tiistaina on nt-ultra ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Fiufau
Kävin sunnuntaina yksityisellä sukupuoliultrassa ja saimme tietää odottavamme poikaa! 😊

Laskettu aikakin on varmistunut 10.4.

Esikoinen kyseessä, ja saatuamme tietää sukupuolen, vauvasta tuli jotenkin todellisempi ❤

Minullekin saa laittaa fb-linkkiä jos tätä keskustelua joku vielä seurailee! :)
 
En tiedä mihin purkaisin ajatuksiani... Mieliala on aivan maissa.😪😥 Masennus on niin hirvittävä, että ei pääse sängystä ylös aamulla vaikka kuinka haluais. Ois kiva herätä ihmisten aikaan ja nähdä päivänvaloa, ulkoilla ja ois koko päivä aikaa. Mielikin kohenis jos vaan sais itsensä kammettua ylös. Mutta joka ikinen aamu jatkan unta, koska masentaa. Nukkuminen iltapäivään vain pahentaa oloa. Millä ihmeellä sais asioita aikaseks ja aamuks positiivisia ajatuksia. Kaupassa käyminenki on hyvin hankalaa. Oon iha rikki... Kotityöt tulee kyllä hoidettua.
Laskettu aika ois huhtikuun alussa ja odotan innolla❤ Siitä ei ole huolta.
 
vierailija
En tiedä mihin purkaisin ajatuksiani... Mieliala on aivan maissa. Masennus on niin hirvittävä, että ei pääse sängystä ylös aamulla vaikka kuinka haluais. Ois kiva herätä ihmisten aikaan ja nähdä päivänvaloa, ulkoilla ja ois koko päivä aikaa. Mielikin kohenis jos vaan sais itsensä kammettua ylös. Mutta joka ikinen aamu jatkan unta, koska masentaa. Nukkuminen iltapäivään vain pahentaa oloa. Millä ihmeellä sais asioita aikaseks ja aamuks positiivisia ajatuksia. Kaupassa käyminenki on hyvin hankalaa. Oon iha rikki... Kotityöt tulee kyllä hoidettua.
Laskettu aika ois huhtikuun alussa ja odotan innolla Siitä ei ole huolta.
Juttelepa tuosta neuvolassa, soita heti huomenna! Raskausajan masennusta voi seurata synnytyksen jälkeinen masennus, joten on tärkeää että saat apua mahdollisimman nopeasti.
Tuo nukkumarytmin korjaus olisi yksi iso ja tärkeä asia, kuten itsekin olet huomannut. Siihen en valitettavaati osaa antaa neuvoja, itselläni on auttanut vain se että on pakko nousta aamuisin menojen tai töiden takia.
Tsemppiä!
 
Juttelepa tuosta neuvolassa, soita heti huomenna! Raskausajan masennusta voi seurata synnytyksen jälkeinen masennus, joten on tärkeää että saat apua mahdollisimman nopeasti.
Tuo nukkumarytmin korjaus olisi yksi iso ja tärkeä asia, kuten itsekin olet huomannut. Siihen en valitettavaati osaa antaa neuvoja, itselläni on auttanut vain se että on pakko nousta aamuisin menojen tai töiden takia.
Tsemppiä!
Olen käynyt juttelemassa neuvolassa ja psyk.sh luona ja käyntejä on suht usein. Ei vain tunnu helpottavan.☹
 
vierailija
En tiedä mihin purkaisin ajatuksiani... Mieliala on aivan maissa.😪😥 Masennus on niin hirvittävä, että ei pääse sängystä ylös aamulla vaikka kuinka haluais. Ois kiva herätä ihmisten aikaan ja nähdä päivänvaloa, ulkoilla ja ois koko päivä aikaa. Mielikin kohenis jos vaan sais itsensä kammettua ylös. Mutta joka ikinen aamu jatkan unta, koska masentaa. Nukkuminen iltapäivään vain pahentaa oloa. Millä ihmeellä sais asioita aikaseks ja aamuks positiivisia ajatuksia. Kaupassa käyminenki on hyvin hankalaa. Oon iha rikki... Kotityöt tulee kyllä hoidettua.
Laskettu aika ois huhtikuun alussa ja odotan innolla❤ Siitä ei ole huolta.
Minulla oli myös raskausajan masennusta ja se loppui synnytykseen. Toivottavasti sinullakin sitten helpottaa. Voimia kovasti! ❤
 
vierailija
En tiedä mihin purkaisin ajatuksiani... Mieliala on aivan maissa. Masennus on niin hirvittävä, että ei pääse sängystä ylös aamulla vaikka kuinka haluais. Ois kiva herätä ihmisten aikaan ja nähdä päivänvaloa, ulkoilla ja ois koko päivä aikaa. Mielikin kohenis jos vaan sais itsensä kammettua ylös. Mutta joka ikinen aamu jatkan unta, koska masentaa. Nukkuminen iltapäivään vain pahentaa oloa. Millä ihmeellä sais asioita aikaseks ja aamuks positiivisia ajatuksia. Kaupassa käyminenki on hyvin hankalaa. Oon iha rikki... Kotityöt tulee kyllä hoidettua.
Laskettu aika ois huhtikuun alussa ja odotan innolla Siitä ei ole huolta.

Hirmusti tsemppiä ja lämpimiä ajatuksia 🩷 Hyvä, että olet ottanut asian neuvolassa puheeksi ja sinulla on hoitokontakti.
 
Täällä yksi pieni tuli maailmaan jo maaliskuun lopussa. Laskettu 3.4. mutta synnytys käynnistettiin aiemmin oman vointini vuoksi. Nyt päälle kolmen viikon ikäinen, täysaikainen mutta pienikokoinen. 2,6kg, reipas ja terve tyttö ❤
 

Yhteistyössä