Meillä on kummit valittu ja pyydetty. Minun paras ystäväni, jonka kummeja me myös olemme, alkoi kanssa itkemään onnesta ja joka kerta nähdessä juttelee masulle, että kummitäti täällä odottelee kovasti Vauva sai jouluna jo ensimmäisen lahjankin häneltä. Toinen kummi on miehen paras kaveri, joka on kanssa innoissaan, mutta enemmän kyllä luotetaan tämän minun kaverin apuun. Kolmantena ja sylikummina on miehen pikkuveli. Häntä en olisi halunnut, mutta mies oli aika ehdoton tästä. Ehti silloin viimeksi pyytää sille vauvanalulle joka meni kesken, joten hän heti varovaisesti kysyi kuultuaan raskaudesta, että voisiko hänestä tulla tämän vauvan kummi, kun viimeksi kävi huonosti. No mitä tuohon voi vastata, muuta kun tottakai...
Olen niin kateellinen teille, jotka saatte olla kotona. Ulkona on niin ihana auringonpaiste, että tekisi mieli karistaa tämän konttorin pölyt jaloista ja lähteä kotiin. Mieskin on siellä flunssasena koirien kanssa.
Olenko muistanut kertoa, että myös meidän toisesta koirasta on tulossa isä? Vähän olen kateellinen kantavalle nartulle, raskaus kestää vain 60 vrk:tta ja pennut ovat syntyessään n 70g! Pennut sai alkunsa tammikuun 17 ja laskettuaika on maaliskuun 15. Sama kun meidän ensimmäisen vauvan laskettuaika olisi ollut ja myös sama mikä tulevan isäkoiran syntymäpäivä on =)
Olen niin kateellinen teille, jotka saatte olla kotona. Ulkona on niin ihana auringonpaiste, että tekisi mieli karistaa tämän konttorin pölyt jaloista ja lähteä kotiin. Mieskin on siellä flunssasena koirien kanssa.
Olenko muistanut kertoa, että myös meidän toisesta koirasta on tulossa isä? Vähän olen kateellinen kantavalle nartulle, raskaus kestää vain 60 vrk:tta ja pennut ovat syntyessään n 70g! Pennut sai alkunsa tammikuun 17 ja laskettuaika on maaliskuun 15. Sama kun meidän ensimmäisen vauvan laskettuaika olisi ollut ja myös sama mikä tulevan isäkoiran syntymäpäivä on =)