Morjens! Täällä me asustellaan nyt viikon verran isovanhempien luona, kun mies on työmatkalla. Ihan kivaa olla täällä "täysihoidossa", eipä tarvi miettiä ruoan laittoa ym.
Yritin nopsaan lukaista mitä täällä on tapahtunut, mutta sen verran on mun vanhemmilla hidas kone, että on tuskaa yrittää availla uusia sivuja! |O
Voi
KMaria, kun hienoa, että Senttityttö nukkuu noin hyvin!! =) Rehellisesti sanon, että olen kateudesta vihreä.. :ashamed: Meillä on tilanne öiden suhteen tosi huono yhäkin. Mutta, kyllä laitan ainakin osasyyn hampaiden tulon piikkiin, ihan varmasti se tekee poikaa levottomaksi. Tosiaan, toinen alahammas on puhjennut ja toinen on ihan viittä vaille pinnassa. Sitä nyt sitten odotellaan, että helpottaako meidän yöt vihdoin ainakin hetkeksi, kun tuo toinenkin alahammas puhkeaa...Toivottavasti! Meinaan, mun aivot ei toimi enää. Eilenkin ajelin isäni autolla käsijarru päällä niin, että savu vain nousi, kun pääsin perille.... :ashamed: :ashamed: :ashamed: Että tämmöttis...
En kyllä pahemmin menis tuota aivojen tilaa ihmettelemään, toissa yönä poika heräsi tasan tunnin välein, eli koko yön aikana yhteensä 11 kertaa!!! Eipä paljon meikäläistä naurattanut.....Viime yönä selvittiin 6 heräämisellä. Ja kaiken lisäks flunssa on päällä, ihan aivot sumussa! Ihme, että edes saan jotain tekstiä aikaiseksi!
Kun vaan poikaan ei hampaiden tulon tuskan lisäks vielä flunssakin tulisi...
Jännetupintulehdus täälläkin. Mulla on vain ollu se jo vuosia ja vuosia kroonisena, ja nyt vauvan tulon jälkeen se on ollut joskus huonompi ja joskus parempi. Mulle ei ole koskaan näidenvuosien aikana edes tarjottu kortisonipiikkiä, pitääpä itse pyytää, kun eivät tajua tarjota. Kiva, jos se auttoi, KMaria! =)
Meillä
syödään soseita noin puoli purkkia kerralla tuossa puolen päivän aikoihin. Ja rintaa päälle (tai alle). Iltapäivällä sitten hedelmäsosetta noin puoli purkkia ja rintaa. Ja illalla velliä. En oikein tiedä pitäisikö kertoja jo lisätä...Neuvolasta en minäkään ole pahemmin neuvoja saanut ja 5kk neuvolakin on vasta, kun poika on jo melkein 6kk....
Jotain mun piti vielä sanoa....enpä muista...Palaan siis asiaan jossain vaiheessa...