Angel hyvä että mustakin olis joskus jollekin apua. Mä eilen sitä kuvaa siinä lehdessä katselin, että onpa tutun näköinen tyttö ja heti kun luin nimen Nella niin muistin mistä tyttö on tuttu =) Se oli kyllä tosi suloinen kuva. Ja on muuten aikasta ihku toi lavuaari kuvakin =)
Me ei päästy eilen uimaan kun ollaan vähän räkäisiä molemmat Pinjan kanssa, tai eilen oltiin, tänään jo suht ok! Pinjalla on huomenna nimpparit. Tänään tulee mummit ja vaarit ja kummit kakku kahveille =) Ja ei ollut kyllä eilen sit ollenkaan mun päivä.... :headwall: Kakkupohjan tein kahteen kertaan, unohdin kermavaahdosta sokerin ja broilerkiusauksesta kerman... :headwall: Ja sit olin ilmeisesti vähän liikaa kostuttanut kakkua, kun on yön aikana lössähtänyt ihan kasaan... great
Pinja nousi toissapäivänä ekaa kertaa kokonaan konttaus asentoon. Tähän asti on ollut kyynärpäät maassa ja välillä vaan kyynärpäät ja varpaat... hassun näköistä. Mut tosiaan 2sekuntia pysyi konttausasennossa ja sit plässähti mahallen
Ja päriseen ollaan kanssa tällä viikolla opittu... suloinen =)
Flunnsan takia meillä on mennyt yöt ihan plörinäks. Jos ennen heräs vaan kerran 5-6 aikaan aamulla, niin nyt herää klo 2. klo 4 klo 6 jne... Toivottavasti löydetään hyvät yöunet uudelleen.
Miehen leikkaus on tod. näk nyt 20. päivä. Soitti perjantaina sairaalaan ja hoitaja oli katsonut kirurgin aikataulua ja sanoi et 20.päivä täällä lukee lisämunuainen, mut ei potilaan nimeä. Joten nyt jännitetään tuleeko ens viikolla kutsu leikkaukseen. Toivottavasti =) Jos leikkaus olis tuolloin niin mies saattais päästä joulukuun alusta takaisin töihin... johan se on kotona ollutkin
Mikä on kyl toisaaltaan ollut ihan kivakin. On saanut seurata Pinjan kasvua ja kehitystä päivittäin ja selvästi Pinjasta huomaa että isä on sille tosi tärkeä.. välillä tuntuu et tärkeämpi kuin äiti. Joten kuinkakohan käy kun jäädään viikoksi(leikkaus/sairaalassa olo aika) kotiin kaksin, eikä isä olekaan leikkimässä, hauskuuttamassa ja paijaamassa.... saattaapi tulla pari kiukku päivää!!
Olette paljon jutelleet turvaistuimista. Mikä onkin tosi hyvä, ku mä olen ihan pihalla noista. Tota mavin ostamaa mallia pitääkin käydä vilkaisemassa jossain sivuilla. Kun muistelin et tarvitsitte suht "pienen" istuimen. Meillä vähän sama homma. Nytkin jos turvakaukalon laittaa taakse niin etupenkin joutuu laittamaan ihan eteen.. ja on vähän ahdasta!!!
Nyt neiti heräs... pitää mennä!!
Joanna ja Pinja 6kk