***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

SähköhellaElla sullakin ihan lupaavia oireita =)

Mulla ollu tuol alapäässä tänää sellain tunne et siel ois tampooni,joka on asetettu päin peetä :( onko muilla tällästä?

Tuli siel kävelylläkin käytyä,alku oli tosi vaikeeta,mut loppua kohti parani hiukan,tuskaa se teki mut selvisinpäs :) ja matkaa ei tosiaa ollu ku 1km-1,5km et voiko tota nyt ees lenkiks kutsua,mut täs olotilas se on mulle paljon :ashamed:
 
:heart: Meille syntyi TYTTÖ 25.3. klo 03.44! :heart:
Vaalea tukkainen prinsessa on 3332g ja 48cm

Synnytyksestä enemmän myöhemmin mutta alkoi vesien menolla yöllä ja vuorokausi meni ennen kuin tyttö oli maailmassa..Hormooni myrsky yllätti,tänään on itkettänyt kaikki..Toivottavasti huomenna on parempi päivä!Onnellinen olen pienestä nyytistäni. :heart:

Vishy ja neiti 5vrk
 
Onnea Vishy ja Delfiini! :flower: :heart: Saatiinhan se tyttökin tähän pinoon!

Ja tietysti onnenpotku nyytinhakuun lähtijöille! Kiva kuulla Mavi, että pääsette kotiin.

Täällä on siivottu ja käyty lyllerryslenkillä ja palkaksi saatu vain armoton selkäsärky. Tai onhan mulla noita suppareitakin, mutta ei todellakaan mitään lähtösuppareita :kieh:
Ihan Hysteerisen fiilikset täällä... :(

Lilja rv 39+4
 
:heart: Vaaleanpunaiset onnittelut Vishylle :heart:
Tuo hormoonien vuoristorata on sitten metka juttu..
itkettää, naurattaa, kiehuttaa, ärsyttää ja välillä on pakahtua onnesta B)
Huoh.. ranneke on jo valmiina,kun päivä koittaa niin hyppään kyytiin.

Voih SähköhellaElla mikä meininki sulla on menossa.
 
Vishy avasi tyttötilin...voi onnea paljon :heart: :heart:

Pikkunöpönen ja Lilja :hug: tiedän NIIIN miltä teistä tuntuu....

SähköhellaElla pitäiskö sun soittaa synnärille kuitenkin? Ettei mitään oo vinossa...vai onko normaalia että tässä vaiheessa viel oksettaa? Mä en kyllä tiedä.

Kuka sitä ehdottikaan että tehdään |O |O pino, tääll yks ilmottautuja :wave:

Hysteerinen edellee 38+6
 
Vishylle ja koko perheelle onnittelut tytöstä.. :flower:

Kaikille teille jotka jo lähditte tai olette lähdössä vauvelia hakemaan niin hurjasti onnea tulevaan koetukseen..

Niin hirveä keli taas täällä ollut koko päivän.. Vettä/räntää tulee ja tuulee, aivan pilvistä ja synkkää.. Ihan syvältä.. Sais vaan tuo aurinko paistaa niin olis mukavempaa olla.. Kävin silti ulkona kävelemässä n. 5 kilsaa.. Kengät ja sukat kastu jo niin pahasti että piti jättää noin lyhyeksi tänään.. Toivottavasti huomenna parempi sää..

Eipäs täällä sen kummempaa.. Välillä tuntuu että alapää ois tulessa... Onkohan se sitten sitä ns. menkkakipua.. ? :eek: Ei nimittäin ole ikinä sellaisista tarvinut kärsiä niin ei voi tietää.. :ashamed:

Sofku 36+5
 
Mulla on alkanut kaks aikasempaa synnytystä juuri oksennus-p.askomis jutuilla, mut tässä raskaudessa olin viikoilla 34tiputuksessa tällasen takia...nälkä on hirvee, mut minkäs teet. Jomottelee viel mukavasti...alkas kunnon supparit ni pääsis synnyttää tai loppuis nää kaikki, mutta kun |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
 
Onko täällä ketään jolla ei oo mitään tuntemuksia ?

Mä alan jo hermoilla kun luen muiden lima,oksu,vatsanväänne juttuja :whistle:
Itsellä... ei niin mitään. Ihan menee vanhan kaavan mukaan.
Mä olen takuulla huhtikuun viimeinen odottaja ja
jään tänne pyörimään oman ( . ) ympärille |O

Laskettuaikakin on vasta 14.04 ja siihen se reilu viikko päälle.
Meninkin innostumaan jo toisten lähdöistä.
 
Pikkunöpönen ei mullakaan mitään tuntoja ole.....kolotuksia ja jotain sellasta, mutta ei mitään limoja eikä oksu juttuja, suoli on tosin toiminut monta viikkoa jo vilkkaasti,joten siitäkään ei mitään voi päätellä :D Uskotaa siihen että "ylläri" lähtöjäkin tulee....
 
PikkuNöpönen Mä tuolla jo aiemmin kirjoittelin, että iloinen olen toisten puolesta, mut myös vähän katkera. Mulla vasta 26.4 laskettuaika. Eikä tosiaan taida yhtään aiemmin tulla. Mulla kun ei ole vielä edes laskeutunu. Sitä tässä odottelen et laskeutuis, niin sit vois olla jo toivoa, et joskus syntyiskin. Tosin mulla varmaan menee sit käynnistykseen, niin ne rakenne ultrassa jo epäili.
 
Oi miten lupaavia tunnelmia siellä teillä useallakin on. Tsemppiä tulevaan!!! :wave:

Mielialoista; Synnytyksen jälkeen kun olin sairaalassa, omassa huoneessa vauvan kanssa.. Aamuviiden aikaan juolahti mieleen, että miten älyttömän ihana mies minulla onkaan.. :heart: .. Kohta huomasin poraavani sitten onnesta..

...seuraavana pvänä synnytyksestä sain tietää huonoja uutisia ystävättären rakenneultrasta ja sekös pisti itkettämään ja suretuttamaan urakalla.. Itkin sitä kätilöllekin osastolla...

..Kotiuduttuani anoppi pisti vihaksi koko ajan. No, siinä ei mitään uutta.. Mutta kun helpotuksekseni sain anopin pistettyä tänään pihalle täältä, niin minua on ärsyttänyt hänen tuomansa punaiset ruusut. Niissä on jotain todella ärsyttävää ja silmiin pistävää.. |O |O |O

...Eli mielialat vähän heittelee.. :D

Heili
 
Iltaa!!!

Onnittelut Vishylle tytöstä :flower: ja Delfiinille pojasta :flower:

Ja onnea kaikille jotka ovat lähteneet vauvan haku reissuun :hug:

Täällä leivottiin oikein urakalla pullaa :p Mies teki 1,5l. taikinan ja leipoi siitä kaks pitkoa ja korvapuusteja. Mä sit hoidin paistamisen :D ja ai että olivat hyviä
:p
Sit miehen vanhemmat kävivät äsken.
Mulla vaan toi selkä on ihan tohjona, mut toi vehnätyyny kyl auttaa siihen.
Joo mä näin viimeyönä sellasta unta et anuuu neuvo mua ton vehnätyynyn käytössä, ku mulle tuli hirvee kuuma ku se tyyny oli mun alaselän päällä. Ja mä olin ihan hiestä märkänä ku heräsin, ni anuuu sano siinä unessa, et ens yöks et laita mitään päälle laitat vaan ton vehnätyynyn selkään ja ei ees peittoa ni ei tule kuuma :LOL: Et sellasta täällä.
Mut jos nyt menis saunaan ;)
Mukavaa illan jatkoa kaikille :wave:

Baby dream ja "Topi" 36+6
 
Sitä piti kysymän: Te joilla aiemmissa raskauksissa ollut turvotusongelmia, siis että tosi pahat turvotukset jo raskausaikana..Niin mites synnytyksen jälkeen? Mie olin raskausaikana turvoksissa +++ ja kaksi numeroa isommissa kengissä kuljin, mitä normaalisti.. Niin nyt synnytettyäni turvotukset ovat PAHENTUNEET entisestään. Ja voin väittää, että ainakin sen kolmannen kengän numeron jalat on paisuneet.. Huomenna kysyn kyllä asiaa sairaalasta, kun siellä mennään käymään.. Mut onko muilla kokemusta asiasta? Onko mikään auttanut?
 
Baby dream :LOL: voi sua ja sun unias!

Vishylle onnea tytöstä :flower:

PikkuNöpönen
en nyt muista odotitko ensimmäistäsi mutta jos niin mulla ekaa oottaessa kans alkoi oireet synnyttään pääsystä vasta suoraa sillä limatulpan tulolla. Uudelleensynnyttäjillä sillee kakka tilanne ku oireita voi olla vaikka kuukauden eikä ne mitää pakosti merkkaa. Ei sekää kiva... No, eiköhän se siitä.....

mulla sauna lämpiämässä ja poika sängyssään unta odottamassa. hiton kellon siirto vaan meinaa pilata... no, käyn TAAS peittelemässä.

moi - edelleen
anu 38+1
 
Vishy: Onnea prinsessasta!!! :flower:

PikkuNöpönen: Mä roikun täällä sun seurana sinne huhtikuun loppuun eli eipä ole täälläkään mitään fiiliksiä, että synnytys lähestyisi. Tosin mulla on reilusti vielä aikaa, kun laskettu on vasta 23. Ei limoja, ei poltteluita yms. masun kovettumisia muutamia päivässä, samoin kun sukkapuikko pistelyitä. Neuvolalääkärissä torstaina todettiin, että paikat pehmenneet ja kohdunkanava lyhentynyt mutta ei muuta. Olen yrittänyt alkaa henkisesti valmistautumaan, että yli mennään ja reilusti :(

anuu: Olit lohduttanut PikkuNöpöstä että ensisynnyttäjällä voi siis olla näinkin oireeton ja silti käynnistyä ajoissa, kiitos noista sanoista, loi vähän toivoa!
 
Onnea Vishylle ja Joannalle kans onnea matkaan! =) :hug: :heart:

Mä en oikeasti kestä enää, kun mun kanssa aivan samoilla viikoilla olevat pääsevät jo toimiin |O Pakko myöntää, että oon ihan superkateellinen :ashamed: Mutta kohta mäkin, tai no katsotaan...

Pikku-ukko kutsuu, ei kun palvelukseen taas,
t. Kalenteri ja Paapau 39 + 2
 
Niih kun tää on kuitenkin pikku viitonen :D et pitäis olla jo hermoja tähän hommaan.
Vaan ku luonne on mikä mikä on. Joka kerta yhtä malttamaton.

Sehän tässä just rassaakin kun ei mitään oireita.
Ei edes lisääntynyttä valkovuotoa mitä on ollu ennen jo näillä vkoilla.
Limaa on alkanut tulla 2-3vkoa ennen syntymää.
Limatulpan olen bongannut nelosen aikaan samana päivänä kun hän syntyi.
Olin nuorimmaisesta la auki jo 4cm ja silti olin vkon kotona.
Kohdunsuu aukes helposti "jekku suppareilla"
Poika syntyi lopulta 41+1 / tunnissa.
Meni sen verran yli että poitsulla oli mittaakin jo 54cm 4660g.
Neuvolatäti toivoi että alkaisin nyt vähä härnäämään et syntyiskin aiemmin.
Sen ihmeen kun sais aikaan.
Kun ei ne härnäämiset ole ennenkään tepsineet. Miten ne nyt sitte.

Tässä nyt mättää oma kärsivällisyys.
Täällä palstaillessa luo toivoa et itsekkin pääsis jo 38 vkon jälkeen nyyttiä hakemaan.

Niin joo ja olin 36+2 siellä painoarviossa "kypsä, 2,5cm auki"
Laskeutunut, pää kiinni kalvoissa. Niin kun ennekin.

ONKO TÄÄLLÄ MUITA UUDELLEEN SYNNYTTÄJIÄ JOILLA KAIKKI ON MENNY YLI?


*muoks*
Mä en nyt saa tätä tekstiä mitenkään päin rakentavaan muotoon.
Ihan on sippi olotila.. Ei riitä enää paukkuja alkaa korjailee.
Koittakaa ymmärtää :)
 
Hippoliina mulla on 22 päivä la, ja tällä viikolla neuvolassa sanottiin, että näyttää siltä, että olisi pikkuhiljaa laskeutumaan päin tuo nöttönen, mutta ei vielä laskeutunut. Katsotaan nyt sitten mitä tuo lääkäri sanoo torstaina asiasta.
Meikällä ei mitään kummempia kipujakaan ole ollut, lukuun ottamatta viime öistä vatsakramppiani... :headwall: :whistle:
Lähinnä nuo sukkapuikot tuolla alakerrassa ovat häirinneet menoa. Eilen illalla ja tänään on tullut muutama harjoitussupistus.

Eiköhän meillä loppukuun synnyttäjilläkin ala kohta tapahtumaan. Muistakaahan, että vielä ei ole edes huhtikuu... :LOL: :D

elzibelzi och Nöttönen 36+5

ai niin... kamalasti ihan sika paljon onnea Vishylle tyttelöisestä!!! :flower: :heart:
 
Vishylle Onnea prinsessasta :heart: :flower: :heart: Kyllä valitsi teidän neiti hyvän päivän syntyä :heart: meillä ikäeroa tasan 26vuotta :D

Täällä sit laitettiin jalat ristiin,ettei vaan nyt missään nimessä syntyis ainakaan seuraavan vuorokauden aikana alkoi nimittäin miehellä nyt sit se oksennustauti :x oli tuol esikolle iltasatua lukemassa ku ryntäs vessaan,valitti just hetkee aiemmin et taitaa nyt olla hänen vuoro,ku kiertää siihen malliin vattassa :(

Että täältä lähtee nyt kaikki supistuksen rippeetkin ympäri Suomea kaikille niitä toivoville :whistle:
 
Paljon onnea Vichylle ja tsemppiä Joannalle :) :flower: :flower: :flower:

Mä sitten kävin hakemassa apteekista noita pissatestejä ja proteiinit näytti vihreää (keltainen jos ei oo protskuja) :( Glukoosit ja ph:t oli täysin normaalit, mutta nyt alkoi huolettaa nuo protskut kun mun turvotukset on aivan kamalia :( Just katottiin mun nilkkoja kun ne on ihan pallot :whistle:

Ostin nuo samperin tikut ettei tarttis neuvolaan soitella ja leimautua luulosairaaks, mut joudun vissiin kuitenkin soittamaan sinne huomenna ja kysymään et mitäs nyt tehdään. Ärsyttäis ihan hulluna saada joku tyhmä raskausmyrkytys |O Tänään tuli kipeitä supistuksia ihan vähän väliä noin puolen tunnin ajan, sitten ne yllättäen loppuivat ja nukahdin uupumuksesta. Herättyäni siivosin koko kämpän lattiat ja touhusin kauheasti muutenkin, saas nähdä tuleeko lisää suppareita yöllä ;)

Katarina & Papu 37 + 2
 

Yhteistyössä