Aippa olen kanssa noita turvaistuimia jo katsellut (vaikka tyttö on niin pieni et menee varmaan pitkään tossa kaukalossa) ja törmännyt ihan samaan asiaan. Kun olen löytänyt mielestäni kivan istuimen niin sitten lopussa lukee että kasvot menosuuntaan. En mäkään halua sellaista ostaa!! Joten vinkkejä hyvistä istuimista otetaan täälläkin vastaan.
Panadolista ja supoista ollut juttua. Mä ostin silloin rokotuksen jälkeen nestemäistä, kun ajattelin et hyvin se menee, onhan tyttö ottanut lääkettä suun kautta koko elämänsä. Ja mitä vielä!!! Sehän oli niin paksua et likka vaan pyöritteli sitä suussa ja ihmetteli mitä tää on Ja vielä siitä meidän lääkkeen lopettamisesta, että nyt on kaikki vieroitusoireet ja kräntyt loppuneet. Ne huutokohtaukset todennäköisesti oli jonkinlaista päänsärkyä. Se oli kamalaa!! Mut onneks tosiaan ne loppui.
Jaahas... neiti herää unilta.. pitää mennä!
Joanna ja Pinja 3,5kk ja vähä päälle
Panadolista ja supoista ollut juttua. Mä ostin silloin rokotuksen jälkeen nestemäistä, kun ajattelin et hyvin se menee, onhan tyttö ottanut lääkettä suun kautta koko elämänsä. Ja mitä vielä!!! Sehän oli niin paksua et likka vaan pyöritteli sitä suussa ja ihmetteli mitä tää on Ja vielä siitä meidän lääkkeen lopettamisesta, että nyt on kaikki vieroitusoireet ja kräntyt loppuneet. Ne huutokohtaukset todennäköisesti oli jonkinlaista päänsärkyä. Se oli kamalaa!! Mut onneks tosiaan ne loppui.
Jaahas... neiti herää unilta.. pitää mennä!
Joanna ja Pinja 3,5kk ja vähä päälle