Sateista päivää täältä! :wave:
Mennään heti asiaan eli
kääntyminen, ei käänny eikä edes yritä ja ikää tulee 3kk 27pvä. Kyljelle kääntyy mut muuten vaan möllöttää ja tuijottaa telkkua jos antaa. Perus mies siis. Mahallaan katselee niin kauan ku jaksaa ja sit panee maate ja syö nyrkkiä. Kovin rauhallinen ja omissa oloissaan viihtyvä poika. Ilahtuu suunnattomasti kun joku pysähtyy juttelemaan hänelle ja leluista pitää myös. Välillä vaan tuntuu jäävän jalkoihin kun ei oo aina vaatimassa huomiota mut eiköhän se tarpeeksi saa esim. imetystilanteissa ja vaipan vaihdoissa. Ja siitä pääsenki sujuvasti
Mimmuli82selle vastaamaan (vaikka et multa kysynykkään niin vastaan silti...
) miten kolmen pienen kanssa sujuu. Meillä siis tytöillä ikäeroa 2v8pvä ja tytöllä ja pojalla ikäeroa 1v9kk. Tytöt ovat syntyneet 2004 ja 2006. Meillä on menny paremmin ku hyvin, keskimmäistä aluksi pelkäsin ku oli niin äidin tyttö mut siinäkään ei tullu ongelmia. Oon sitä mieltä et vauvan temperamentti ratkaisee paljolti sen kuinka hommat sujuu, vois olla huomattavasti hankalampaa jos olis kovin vaativa yksilö ja kaksi pientä ennestään. Työn määrä on toki lisääntyny huimasti, tuntuu et aina on joku homma kesken ja aina joutuu sanomaan isommille et odota hetki ja äiti ei nyt voi tulla. :/ Kolmosen kans ei niitä perusjuttuja enää mieti vaan hän tulee siinä muiden mukana, mä osaan oikeestaan nyt vasta nauttia tuosta vauvasta ja antaa hänen olla vauva. Voin suositella lämpimästi, ei oo kertaakaan kaduttanu!
Ja siitä
vauvakuumeesta, meillä on "sovittu" kolmesta mut salaa voisin kyl vielä neljännenki haluta mut en edes leikilläni puhu asiasta koska tiedän et mies pistäis jarrut kiinni. Kysynkin nyt teiltä joilla on useampi lapsi:
Mistä tietää oikeasti et lapsiluku on täynnä vai onko vauvakuume ikuinen? Oon yrittäny miettiä kaikkia "huonoja" puolia odotusajoissa, synnytyksessä jne. mut silti... :ashamed: Vaikka silloinki ku poika oli saatu pihalle sanoin ekana et eihän mun tarvi tehdä tätä enää ikinä niin silti tuntuu et jospa kuitenki. Mä nimenomaan haluaisin sen vauvan, ne on niin ihania! :heart: No, antaa hormonien tasaantua ja katotaan sit uudestaan!
Anuuu kävittekö siellä asuntomessuilla? Meillä olis tarkotus käväistä siellä tällä viikolla, mun lapsuudenkoti on siitä n.1km päässä ja äiti siellä vieläkin asuu. Tulit vaan mieleen lauantaina aamusta ku avasin lehden ja näin teidän pojan kasteilmoituksen! Ootte ilmeisesti kotoisin Vaasan lähistöltä/Vaasasta? Me ollaan miehen kans syntyperäisiä vaasalaisia, nyt asutaan ihan kaupungin toisella laidalla jos messualueesta katsotaan. Oli muuten hellunen kuva ilmoituksessa!
Nyt kutsuu ne surullisen kuuluisat kotityöt...
RouvaP ja Poika kohta 3kk