Hellou kaikki jälleen!!
Täällähän on taas plussapuhuri käynyt! Ihan mieletöntä ja uskomatonta!
ONNEA jokaiselle plussan napanneelle,
Kristiina,
Zin,
Plamsu,
dreamer..ja jäikö joku vielä mainitsematta!
ONNEA :flower:
Nuppu ja
eevi-antero ja ... Jäiköhän taas joku ..punktioon menijä
Tsemppiä hurjasti punktioon! Hyvin ne menee...ja on se kuitenkin sen verran lyhyt operaatio että pienen kivun kestää..me ollaan niin paljon jo kestetty, että yks punktio on pala kakkua tälle akkaporukalle
Maima Voi ei sun oloa! Mulla on elämässä ollut kaks kertaa tuo VTI ja en oo paljon sitä pahempaa kokenu elämäni aikana. SE ON NIIIIIN inhottava! Tsemppiä ihan hurjasti! Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu. Toivotaan, että munikset saadaan kerättyä ja alat toipua mahdollisimman pian!! Jaksuhaleja sulle :hug:
Electra Karatin &
Shenda Samoissa lukemissa mennään teidän kanssa.. Mulla oli kans 17 rakkulaa ja niistä tuli lähes sama määrä muniksia... eli 8 ..ihan normaali määrä siis
ku mullaki oli se
Kyllä niistä hyvä tulee!! Peukut pystyssä teille molemmille! =)
OMA Mulla edelleen selkävaivat riesana.. tänään olin töissä eka päivää operaatioiden jälkeen. On kyllä semmonen olo, että tästä ei kyllä mitään tule.. Aamuyöllä heräsin ihan tolkuttomaan muniskipuun..joka oli oikealla puolella. Ihan hirveästi vihloi.. Alaselkää myös vihottelee jatkuvasti ja alavatsaakin. Menkat alkaa vissiin nyt jo ilmotella tulostaan
Sit ne LUGET. Voi mössön mössö. Ne on saanu taas mun tissit niiiiiin kipeiksi, ettei pysty ilman liivejä nukkuun. Samantien kaikki sivuvaikutukset näkyy... niinku muidenkin hormonien osalta teki..
No, kokonaisuutta ajatellen.. hyvissä voimissa oon ja pitää olla tyytyväinen! Tää viikko töitä ja ope jää kesälaitumille !!
Miettikääpä sitä. :wave:
Ens viikolla on sit aikaa olla kipeä ja vuotava ... Vai miksi mä jään lomalle ?
Aurinkoa meidän kaikkien iltaan! :heart:
huurre pp5