Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Kääk, kauhulla odotan keskiviikkoista punktiota! Ei olisi pitänyt tulla tänne lukemaan tämän päiväisiä kauhukokemuksia punktiosta... Mulle on tehty yksi punktio ja se oli kivuton. No josko tämäkin sitten, hope so :) Tällä kertaa näyttää mullakin tilanne ihan hyvältä ja luultavasti pääsisin sitten tuoresiirtoon pe tai ma! Täytyy nyt vaan pitää peukut pystyssä, että tulee hedelmöittyneitä paljon.
Maima, tsemppiä huomiseen punktioon! :hug:
Onnittelut kaikille plussanneille! :flower:
 
Onnea Kristiina - noihan on tosi selkeet plussat!

ZIN - WAU!!!! Siis mahtavaa. Tosiaankin täytyy toivoa, että plussa pysyy ja vauva syntyy!

(.) eilen alkoi siis pahentua etova olo, ja sen takia uskalsin testata... Tänään jatkunut, mutta ei pahentunut.
Huomenna testaan uudelleen - tietysti. B)
 
Nuppu76, koitetaan olla jännittämättä, kyllä se hyvin menee! :hug:
Mulla kans punktio keskiviikko-aamuna. Voidaan sit vertailla kokemuksia :D
Enemmän mua oikeastaan jänskättää se tämäniltainen Pregnyl-piikki, kun sitä nestettä on siinä kuitenkin enemmän kuin Puregonissa (mulla ollut aika pieni annos). Auts!
Pitäis ennemmin keskittyä siihen, että kun saa loppuviikon olla himassa niin on luvattu ihan mahtavia ilmoja B)
 
(.) tänään sitten pp12 kävin lääkärissä kovien alaselän kipujen takia, ja lääkäri määräsi mulle Panacodia naamariin, vaikka totesin, että on mahdollisuus olla raskaana. Kävin sitten verikokeessa Terveystalolla ja äsken soitin tuloksen :heart: olette onnellisesti raskaana!!! Siis mitä???!!! Nyt täytyy nauttia tästä tunteesta, kun ei tiedä kauanko se kestää, sillä liuskatestissä ei vielä aamulla näkynyt mitään...

Onnea kovasti kaikille plussanneille, tähän kiertoonhan näyttää näitä plussia tulevan paljon! :flower:
 
Plamsu ja Zin ONNEA :heart: :heart: :heart: Voi vitsit!! Aivan HUIPPUA!!

Tää on täällä ihan tohkeissaan :D Ja koko ajan etoo :$ ja huippaa, ihanaa kun on oireita =)
Ja millonkas sitä sit siirrytään tonne odotuspuolelle, pitäskö sinne perustaa joku kevään hoitoplussanneet-pino (vai olikos siellä jo?) B) Ihana päivä tänään ollut :heart:

eevi-antero ja nuppu tsemppiä punktioon! Hyvin se menee, heti vaan pyytää lisää kipulääkettä, jos yhtään alkaa nipistää.
 
Onnea tuhannesti raskautuneille :heart: :heart:

Eli 1. ifv:n voi siis onnistua.Kun ahistaa tosi paljon koska monet ovat sanoneet ettei eka oikeestaan voi tuoda sitä plussaa.
Mä tilasin netistä just 15kpl raskaustestejä...voi testaa vaikka joka päivä =)
 
Hellou kaikki jälleen!! :)

Täällähän on taas plussapuhuri käynyt! Ihan mieletöntä ja uskomatonta!

ONNEA jokaiselle plussan napanneelle, Kristiina, Zin, Plamsu, dreamer..ja jäikö joku vielä mainitsematta! ONNEA :flower:

Nuppu ja eevi-antero ja ... Jäiköhän taas joku ..punktioon menijä :) Tsemppiä hurjasti punktioon! Hyvin ne menee...ja on se kuitenkin sen verran lyhyt operaatio että pienen kivun kestää..me ollaan niin paljon jo kestetty, että yks punktio on pala kakkua tälle akkaporukalle ;)

Maima Voi ei sun oloa! Mulla on elämässä ollut kaks kertaa tuo VTI ja en oo paljon sitä pahempaa kokenu elämäni aikana. SE ON NIIIIIN inhottava! Tsemppiä ihan hurjasti! Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu. Toivotaan, että munikset saadaan kerättyä ja alat toipua mahdollisimman pian!! Jaksuhaleja sulle :hug:

Electra Karatin & Shenda Samoissa lukemissa mennään teidän kanssa.. Mulla oli kans 17 rakkulaa ja niistä tuli lähes sama määrä muniksia... eli 8 ..ihan normaali määrä siis :) ku mullaki oli se ;)
Kyllä niistä hyvä tulee!! Peukut pystyssä teille molemmille! =)

OMA Mulla edelleen selkävaivat riesana.. tänään olin töissä eka päivää operaatioiden jälkeen. On kyllä semmonen olo, että tästä ei kyllä mitään tule.. Aamuyöllä heräsin ihan tolkuttomaan muniskipuun..joka oli oikealla puolella. Ihan hirveästi vihloi.. Alaselkää myös vihottelee jatkuvasti ja alavatsaakin. Menkat alkaa vissiin nyt jo ilmotella tulostaan :(
Sit ne LUGET. Voi mössön mössö. Ne on saanu taas mun tissit niiiiiin kipeiksi, ettei pysty ilman liivejä nukkuun. Samantien kaikki sivuvaikutukset näkyy... niinku muidenkin hormonien osalta teki..
No, kokonaisuutta ajatellen.. hyvissä voimissa oon ja pitää olla tyytyväinen! Tää viikko töitä ja ope jää kesälaitumille !! :) Miettikääpä sitä. :wave:
Ens viikolla on sit aikaa olla kipeä ja vuotava ... Vai miksi mä jään lomalle ? :LOL:

Aurinkoa meidän kaikkien iltaan! :heart:

huurre pp5
 
siis mieletöntä mitkä plussatuulet täällä taas :p Kristiina, Zin, Plamsu, dreamer :flower: ja jos joku unohtui niin onnittelut sullekin!!!!

oma väsyttää. keskiviikkona ois se PAS, mutta fiilikset aika alhaalla. Kävin tänään työterv.lääkärillä, sain loppuviikon sairaslomaa, kun on unet ihan hävinny. Huomen kyl "pakko" käydä yks keikkahoitamassa, mut sit helpottaa ja pääsee jännittämään meneekö kaikki hyvin ja päästäänkö siirtoon. toivottavasti tää plussatuuli tarttuu =)

tsemiä piinailijoille!

Nautitaan ihanasta alkukesän auringosta B)
 
WAUTSI Plamsu!! Ihana ylläri! :)

oho - pitäiskö päivittää plussat vasta huomenna? VAI nyt heti? ;) mä pidän itseni tuolla haamuissa ja huomenna sit siirryn plussanneisiin (kunhan se viiva vahvistuu!)

Huurre: voihan se olla että pikkuinen on jo kaivautunut... ;) - toivotaan ainakin! (mulla tuli pp3 selkä ihan sika kipeeksi!!! poltti kauheesti toista puolta ja heijasti jalkaan ja oli vaikee kävellä; ja siitä asti on kiusannut mua.)

PUNKTIOON meneville paljon tsemppejä! Kohta tekin piinailette!

JEPS - olis jo kiva siirtyä odotuspuolelle, kun ei täälläkään viitsi näitä "oireita" hehkuttaa. Vielä en silti jotenkin uskalla, kun on niin varhaista... Toisaalta - kesken voi mennä myöhemminkin - teki mitä teki...

Dreamer pp10 (voi vitsi - koskahan sais ruveta rv:lle!?)
 
Heippa siskot!
Tulin ilmottamaan, että negahan sieltä paukahti, vuoto alkoi jo jokin aika sitten..
Ei voi mittään, olo on kuitenkin yllättävän hyvä, tähän on jo niin tottunut, ettei edes itketä..
Laitan toivoni luovutettuihin munasoluihin, eiköhän omille kökkösoluille ole jo annettu riittävästi mahdollisuuksia :headwall:
Tsemppiä kaikille! Kiitos kannustavasta ja mukavasta pinosta!!!!
 
vilhelmiina :hug: Olipa huonoja uutisia :( Toivottavasti pääsette sitten luovutetuilla soluilla eteenpäin :hug:

).( EIEIEIEI!!! Tänään en saanu Predictoriin kuin hirveellä tihrustamisella just ja just erottuvan hyväntahdonhaamun :( Olikohan ne mun eilisetkin plussat sit roskishaamuja? Mä en ala,tää on ihan pe*seestä koko touhu! Pakko saada se veritesti, antaakohan ne ees Taysista lähetettä??

muoks. Soitin taysiin ja kehottivat testaamaan vielä torstaina ja soittamaan sit. Jos sillon vielä haalee viiva, niin sit vasta veritestiin... voi plääh mitä piinaa, mä luulin ,et piinapäivät oli nyt ohi :/ Eilisiä raskausoireitakaan ei tänään oo ollu...
 
vilhelmiinalle iso halaus. Kristiina, vielä pidetään peukkuja!

ON: Sain heti aamulla puhelun klinikalta. 7 munasolusta kuusi oli hedelmöittynyt normaalisti. Nyt annan itselleni luvan olla vähän toiveikas, josko niistä joku alkaisi jakatuakin normaalisti. Huomista odotellessa...
 
Voi vitsi, täällähän on oikein plussa sadetta, onnittelut kaikille plussanneille :flower:

).( Täällä on yksi masokisti :D pp13 meneillään ja testitkin vasta eilen netistä tilattu eikä tietoa koska tulevat. Menkkamaista olotilaa alavatsalla havaittavissa ja vessassakäynnit pelottavat. Fiilikset on kyllä sekavat: toisaalta on jotenkin erilainen olo kuin edellisissä siirroissa mutta toisaalta ajattelen että miksikö se nyt onnistuisi kun ei aikaisemmat 7 alkiotakaan ole edes yrittänyt kiinnittyä...mutta toivoa ei vielä olla menetetty =) Torstaina testaan kun silloin on miehen synttärit (jos ne testit on tullut ).

Plamsu olikos/onkos sulla jotain selviä oireita? Samalla aikataululla kun mennään :)
Kristiina Toivotaan että se plussa sieltä vielä palautuisi :hug:
 
Ihania uutisia Zinillä ja Plamsulla! Paljon onnea!

Vilhelmiinalle oikein iso :hug: ja voimia jatkoon.

Kristiina, minkä merkkisillä testeillä testasit eilen? Käsittääkseni toi Predictor ei ole yhtä herkkä kuin esim. Clearblue ja siksi ei välttämättä tule kunnon viivaa vielä. Tsemppiä!

Mä en näköjään osaa vieläkään siirtyä tonne odotuspuolelle.. Jos vaikka seuraavan ultran jälkeen jo uskois olevansa raskaana!
 
Nuppu ja Eevi-antero tsemppiä huomiseen punktioon. Hyvin se menee!

Itse tultiin sieltä juuri ja punktio oli lähes kivuton. Vasta sen jälkeen tuli vatsa kipeäksi mutta sain siihen samantien kipulääkettä lisää ja kotiin lähdettiin noin tunnin päästä. Itseasiassa reissun kivuliain kohta taisi olla kun hoitajalla meni kanyyli suoraan suonesta läpi ja joutui vaihtamaan paikkaa. Nyt kun lääke vaikuttaa kipuja ei juurikaan ole. Kun vaan nyt malttaisi levätä eikä lähteä puuhailemaan liikaa vaikka olo onkin hyvä. Ilon aihe oli myös että munasoluja saatiinkin jopa 18kpl kun edellisessä ultrassa niitä oli vain 13kpl. Tai sitten se nuori lääkäri ei vain osannut laskea niitä silloin oikein. Kun ne nyt vaan hedelmöittyisi ja päästäisiin siirtoon perjantaina.
 
Kiitos kaikille punktio tsempistä! Eiköhän se mene ihan hyvin =) Eevi-antero, miten pregnyl pistos meni? Tsemppiä huomiseen punktioon. Toivotaan hyvää munis saalista =)
Maima, tosi paljon munasoluja sulla. Hedelmöitys onnea sinne =)
Ihana lukea monista plussanneista täällä. olis niiiiin ihana päästä teidän joukkoon :wave:
 
NPG
Heissan!

Firefox, Jannika sekä ekan viikon piinailijat: Milläs fiiliksillä ootte? Onko tuntemuksia?

ON: Mulla oli munasarjat kipeenä lauantaihin asti, ja sen jälkeen en oo sit ihmeemmin mitään tuntenu. Oon kyllä ollu töissä joten ei ehdi ihan joka mahan nipsasua miettiä ja analysoida. ehkä hyvä niin... Mut eikös sen (tai siis meidän tapauksessa niitten) :) pitäis kiinnittyä joskus näillä paikkella? pp4? Meiän kyytiläiset oon ristiny Kustaaks ja Kyöstiks kun niittennimppärit on testipäivänä ... :LOL:

Uskon edelleen että kolmas kerta toden sanoo. Tredje gången gillt sano ruottalainen.

Mukavaa päivän jatkoa, kuulemisiin!
 
Klinikalta soitettu
9kpl munasoluja 4 oli hedelmöittynyt normaalisti,3 oli raakoja ja 2kpl oli mennyt useampi siittiö eli noista ei silloin lasta tule.

Eli vaan 4kpl oli hedelmöittynyt..eli paskaksi meni koko homma.Vituttaa ihan sika paljon....ei taida meille sitä toista tulla,uskottava kait se on.

Mietin edes menenkö huomenna ollenkaan sinne siirtoon... :'( :'( :'( :'( :'(
 
Shenda Älä nyt noin ole pahana ja surkeissasi! Minä pidin että sain hyvän saaliin kun neljä alkiota tuli! Mulla oli alunperin 8 munista. Toivotaan, että nuo neljä jakautuvat kaikki niin kyllä niistä ilman muuta on vaikka mihin! YKSI RIITTÄÄ!! :)
Todellakin menet sinne siirtoon ja hurjasti tsemppiä matkaan!
:hug:

Huurre pp6 :)
 
Oli pakko tulla tsemppaamaan teitä kaikkia ja varsinkin Shendaa: Älähän tyttö masennu, vaan innollla siirtoon =) .
Meillä oli ihan sama tilanne ku teillä, 9 saatiin kerättyä ja 4 niistä hedelmöitty, olivat 2 ja nelisoluisia ja niistäkin kaksi lopetti jaukautumisen, joten kaks siirrettiin ja pakkaseen ei jääny yhtään mitään, itellä oli aika huonot fiilikset sen jälkeen ja uskonpuute et onnistuis, mut huomenna alkaa 31 viikko raskaana eli ihan loppu suorilla mennään, kaveri potkii masussa jo niin lujaa ku rupee olemaan jo niin ahdasta ettei kuperkeikkoja voi enää tehä =) .
Kaikille teille jotka käytte näitä hoitoja läpi niin me ollaan koviä "jätkiä" ei tähän kaikki pysty. Ja just muutama päivä sit kuulin radiosta et Suomessa on kaikista eniten lapsettomuutta :ashamed: .
Ei mulla sit muuta ku et älkää luovuttako, ei siihen tarvita ku yksi joka on sitkeä sissi.
Tämä oli meidän kolmas ja viimeinen hoito joka tuotti tuloksen.

Tinuli71 ja Morttiina 30+6 :wave:
 
Zin
Onneksi olkoon Plamsu! :D

Kristiina oudon kauan ne haluavat pitää sua jännityksessä. :( Toivottavasti haamu vahvistuu!
).( Mulla on vähän sama tilanne. Meen ens ma uudelleen verikokeeseen jossei menkat oo alkaneet sitä ennen. Lääkäri ei kyllä mitenkään tarjonnut toivoa. Vähän lohduttaa että viivat ovat vahvistuneet päivä päivältä. Nyt taidan olla testailematta pari päivää kun ei siitä ole kuitenkaan mitään hyötyä. Maanantaihin on NIIN pitkä aika...

Shenda äläs nyt hätäile! Teillehän voi tuosta määrästä riittää vielä pakastimeenkin seuraavia vauvoja varten! ;)

Vilhelmiina kurjaa että kävi noin. :( Toivottavasti teillä on parempi onni matkassa sitten luovutettujen munisten kanssa.

 
Mä jo arvasin että tässä näin käy.Mä en mene huomenna sinne siirtoon..saa olla koko homma.Alan olla korvia myöten täynnä tätä paskaa jo_Olen sitä mieltä että ei ole ilmeisesti meille tarkoitettu sitä toista ollenkaan.

Sori vuodatus....
 
Tähtisäde
Onnea plussanneille!! Nyt vain sormet ristiin, että viivat vahvistuvat ja kaikki menee hyvin loppuun asti. Se on kyllä totta, että piinapäivät ovat vasta todellisten piinapäivien kenraalit! Todellinen pelko ja ahdistus alkaa vasta siitä plussasta! :/

vilhelmiina: :hug: Oletteko saaneet kelakorvaukset kaikista hoidoista vai onko 3 viimeistä mennyt omasta pussista? Tää on kyllä ihan syvältä koko touhu!

shenda, shenda, shenda: Nyt suu suppuun ja huomenna hyvillä mielin siirtoon! Meilläkin tuli 4 alkiota ja kolme odottelee pakkasessa! Parhaassa tapauksessa noista neljästä saa neljä hoitoa ja vaikka 4 lasta kirkumaan kotinurkkiin! :LOL: Älä luovuta! Me ei luovuteta koskaan!

soja: Hetkelliset uskonmenetykset kai kuuluvat tähän... Koita jaksaa. Toivottavasti kohta päästään taas piinailemaan yhdessä!

Oma: Mulla olisi huomenna taas ultra, jossa katsotaan onko limis kasvanut niin, että siihen voisi alkiota siirtää. Saa nähdä huomenna. Ja nyt alkoi pelottamaan, että mitä jos alkiot eivät selviä sulatuksesta... Galluppia: kuinka teillä on alkiot selvinneet?


 
Tähtisade Me saatiin ekasta hoidosta vain yksi heikkolaatuinen pakkaseen. Se "selvisi" sulatuksesta, vaikka oli menettänyt pakkasessa kaksi solua... siirrettiin kaksisoluisena, mutta ei sitten pidemmälle pötkinyt..

Nyt toinen yritys meneillään ja täääälllä herrrmot riekaleina ollu tänään!!
On NIIIIN PMS, että ei koskaan! Ihan älytöntä kiukkua ja raivoa joka pienestä asiasta ja tissit turpeana ja järkyttävän tuskaisena, KIITOS LUGET! Lisäksi viiltävä suolikipu jatkuuuu ja jatkuuuu ja suoli ei toimi kunnolla. :( :(
Oon ihan varma, että tää juttu oli tässä... vaikka on vasta kuudes piinapäivä niin tiedän jo varmasti!
Tänään eka kertaa oli jo kuuma aalto, sekin merkki PMS:stä!!!
Kuten kuulette ehkä sinnekki asti että tämä nainen on KIUKKUINEN! Ukkoparka ihmettelee, että mikäköhän nyt :/
Ja minähän se en osaa vastata. Hyvä ku pääsi noista hoitojen aiheuttamista hormoniaalloista niin eiköhän ne menkat ala nostaa päätään ja ilmotella varulta todella aikaisin että ollaan muuten tulossa, että muistappa varautua! :snotty:

Tämmöstä oman navan kaivelua täällä tänään ...
Sorry kamala vuodatus. :(
 
Tässä lueskelin "kohtalotovereiden" juttuja näin saikkupäivien pelastukseksi :) ! Tänään tehtiin 2. punktio ja ICSI on suunnitelmissa ja pe:na siirto. Punktiossa saatiin 14 kpl munasoluja, kun viimeks lukumäärä oli 11. Toisaalta hyvillä mielin, mutta jotensakaan ei uskalla nuolaista ennenkuin tipahtaa...

Meillä alkoi hoidot -07 inseminaatiolla, joka oli jo alunperinkin tuhoon tuomittu. Sitten siirryttiin ICSI:n ja tuoresiirrosta nega :( .Kaksi alkiota päätyi pakkaseen ja molemmat sitten siirrettiinkin (toinen oli huonompilaatuinen), mutta eivät sitten halunneet kiinnittyä nekään :(

Kyllä se on niin, että vertaistuki on paras tuki. Toivottavasti mahdun mukaanne, ainakin silloin tällöin kirjoittelemaan tuntemuksista :)

Tsemiä kaikille :)!!!!
 

Yhteistyössä