Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

[/url][color=Green3]


Mukana menossa sunnuntaina 24.5.2009:




vilhelmiina72: 6.IVF punktio 5.5, siirto 8.5. pp16

Kristiina76: 4.IVF, punktio 8.5 siirto 11.5, lyhyt kaava, TAYS pp13

Dream 73:3.ICSI, punktio 11.5, siirto 13.5, VL Tre pp11

Plamsu75: 1.IVF, punktio 11.5, siirto 13.5., lyhyt kaava pp11

tiki-71: 2. IVF, punktio 12.5, siirto14.5., pp10

dreamer78: 1.ICSI, punktio 12.5, siirto 15.5, pitkä kaava pp9

Sannuli-81: 2.IVF, punktio 14.5, siirto 16.5, pp8

Huurre-80: 2.ICSI, punktio 18.5, pitkä kaava, VL pp4

Amelie80: 1.IVF, punktio 18.5, siirto 20.5, pitkä kaava, TAYS pp4

Jannika07: 2.IVF, punktio 19.5, siirto 22.5 pitkä kaava pp2

NPG: 3.ICSI, punktio 20.5. siirto 22.5.pp2

Firefox: 2.IVF:n 2.PAS, siirto 22.5. pp2

soja: 3.IVF:n PAS, siirto 27.5 pp-

Nuppu76: 2.IVF, punktio, siirto, pp-

karatin: vko 21-22,pp-

Maima: 1.IVF, punktio/siirto vko 22, TAYS pp-

shenda81: 1.IVF, punktio 25.5, siirto 28.5., lyhyt kaava pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

plasebo: 2.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava, OYS pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

sooda: 1.IVF:n PAS, toukokuussa pp-

Tähtisäde: 1.ICSI:n PAS, toukokuussa pp-

Zin: 2.IVF,vko 22-23, lyhyt kaava, pp-

pappis: 3.IVF, vko 25,pp-


Haamun saaneet: :eek:




[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Junnu: 4.ICSI
nuuskis80: 2.IVF
jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS
viiva:1.IVF
millis1981: 1.IVF:n 1.PAS
tahtoovauvan: 1.IVF
jenni-juulia: 1.IVF
batinka: 1.ICSI
valdelsa: 2.IVF:n 1.PAS
Milliäinen: 2.IVF
emily81: 1.IVF:n 1.PAS
Nea-Milla: 2.IVF


Myöhemmin onnistuvat: :hug:

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS
Kenzo: 1.IVF
Minska: 1.IVF/ICSI
pirppa75: 1.IVF
Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI
Zin: 1.IVF
Rockafella: 1.ICSI
Miimi78: 3.ICSI
Haave: 1.IVF:n 1.PAS
Kipsu: 4.IVF siirto 4.5
onnenkukka: 1.ICSI
Sharlin: 1.IVF
 
huamenta!

onko multa mennyt jotain ohi? VILHELMIIINAA???

Ja KRISTIINAA??? uskalsitko jo? toivottavasti hyviä uutisia.

JUU - eihän siihen oireettomuuteen pitäis niin keskittyä ja tuijottaa, mutta jotenkin sitä kuvittelee, että kyllä sen huomais jos olis tärpännyt. Ku jotkut ainakin alkaa oireilla jo vähän kiinnittymisen jälkeen. B)

Itse en oo kuvitellut mitään uusia oireita, joten samoilla mennään ja negaan varaudutaan.

TIKI??? testailitko? - olis nyt plussaa niin saatais vähän me muutkin toivoa onnistumisen suhteen.
 
Huomenta , kaikille :wave:

dreamer - Sulla kohta jännät paikat...bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbpp9 jo menossa...Laskin, että olen samassa tilanteessa tasan viikon päästä...Pidän peukut ja varpaat pystyssä että PLUSSA napsahtaa :)
Menetkö veritestiin vai teetkö kotona?milloin?

Tiki - Odotetaan uutisia????

ON - Eilen oli todella kivaa kuntoutuskaverin kanssa, naurettiin niin että nyt on nauramisesta vatsalihakset kipeenä :LOL: ja huomenna klo 8 suunnataan auton nokka kohti kylpylää..ihan kivaa. Eipä tartte kotona pyöriä ja miettiä mitä tuolla vatsassa tapahtuu vai tapahtuuko mitään...
Olo ihan ok, välillä vihloo mutta ei pahemmin..Paljon parempi olo kuin viimeksi ..näinä päivänä jouduin tiputukseen kun luin vanhoja kalentereita eilen niin pp2 jo olin TOSI kipee ja pp3 sitten oli pakko lähteä...Inhottavaa se oli :eek:

Tsemppiä kaikille.. :flower:

-Jannika pp2-
 
dreamer ja Jannika no testailin tietenkin ja negahan sieltä :( . Tänään pp10 joten testaan keskiviikkona vielä varautuakseni torstaisen verikokeen vastaukseen. Eipä tuo nega taida muuksi muuttua...

Maltatko dreamer olla testaamatta ennakkoon?

Jannikalle rentouttavaa kylpyläviikkoa :)

-tiki-
 
tiki - Älä nyt vielä noin sano kun pp10 on tooosi aikaisin testattu..Katsos, jos alkio on myöhemmin kiinittynyt niin testihän ei voi muuta olla kuin negaa...ja torstaina verikokeesta sen OIKEAN tuloksen saa... :flower:

-Jannika-
 
Tiki: noh, harmi että tuli nega. voihan se vielä plussaksi muuttua. TOIVOTAAN.
Mä aattelin pissiä huomenaamulla tikkuun; mullakin on huomenna pp10... ja sit jos on nega, testaan perjantaiaamuna sen viimeisen varmistuksen.
Jannika: ei mulle oo puhuttu mitään veritestistä... varmaan sitten seuraava varmistus on varhaisultra, jos ei vuoto ala. Jos mä saan plussan tikkuun eikä vuoto ala, SE ON IHAN TARPEEKSI VAHVA TODISTUS RASKAUDESTA. =)
 
eevi-antero tervetuloa mukaan :wave:

Sharlin :hug: Olipa huonoja uutisia :( Tsemppiä jatkoon!!

vilhelmiinan kuulumisia minäkin kaipaan, huhuu?

ON en oo testannu vielä... testit polttelee tuolla kylppärin kaapissa, pitää illalla kattoo käyttöohjeet läpi, ettei tuu turattua mitään noloa :) Virallinen testipäivä on huomenna ja kun se on miehen synttäripäivä niin oon aatellu, et se on hyvä enne testata sillon :D Saa nähdä! Mä oon varmaan aiiiikasin aamulla täällä raportoimassa... :whistle:
 
Kristiina76 onnea huomisaamuun kovasti! pidetään peukut ja varpulit pystyssä nyt :heart:

(.) mulla tulee kokoajan vähän verta, mutta kuukautiset ei ole alkaneet kunnolla :( En sitten tiedä, pitävätkö nuo luget nyt menkat poissa, ja ne alkaa sitten kunnolla, kun lääkitys keskiviikkona testipäivänä loppuu... jotenkin sitä vain odottaa, että pääsisi huilaamaan, mulla on niin väsy tän kaiken odottamisen ja pettymisen jäljiltä. :'(
 
Meitähän on huomenna ainakin kolme menossa punktioon; Electra, Shenda ja minä. Oletteko menossa heti aamusta? Mä jo näin painajaisia, että myöhästyin punktiosta :eek:

Kristiinalle ja dreamerille peukutuksia huomisiin testauksiin!
 
karatin, heti aamusta olen menossa. Miehen pitää olla paikalla heti, kun klinikka aukeaa ja siitä 1,5 tunnin päästä on punktio. Et sinä myöhästy :D Yleensä on monta paria menossa melko yhtä aikaa, joten kyllä ne joustaa ja vaihtaa parien järjestystä, jos jostain syystä myöhästyisitkin. Sun munasolusi ei kuitenkaan voi kamalasti jäädä odottelemaan, joten kyllä ne ottaa ne talteen huomenna, älä huoli! :heart:

Alamaha pullottaa piukeena ja vähän vihloo. Pregnylistä tuli aika iso ja kipeä läimäre vatsanahkaan, joka punaisena hehkuu. Taitaa olla aika ytyä ainetta..

Huomisiin, karatin ja Shenda ja testaajille kaikkea hyvää!
 
karatin
Meillä mies menee heti aamusta antamaan tavaransa ja mulla on punktio klo 10.30.
Pregnylin pistin eilen illalla klo 22.30.
Luget aloitan kait keskiviikkona ja niitä kait jatketaan raskaustestin tekoon saakka.Ja niitä siis laitan 3tbl/päivässä.

Mä näytän oikeesti siltä kun olisin raskaana.Ihanaa että huomenna saa lastin pois mahasta.Pelottaa vaan että monta sieltä tulee ja moniko sitten hedelmöittyy.
 
Electra ja shenda - bdbdbdbddb punktioon. Se menee HYVIN ja saatte munasoluja ja pääsette siirtoon ! :heart:

ON - Mä jään nyt palstalta pois viikoksi kun huomen aamulla lähden kylpylään...ja piinailen siellä yksin :ashamed: mutta palaan asiaan pe jolloin JO pp7 ..Oho :p
ja toivon, että luen HYVIÄ :heart: uutisia kaikilta..Tsemppiä naiset !

-Jannika-
 
[/url][color=Green3]


Mukana menossa maanantaina 25.5.2009:



Dream 73:3.ICSI, punktio 11.5, siirto 13.5, VL Tre pp12

tiki-71: 2. IVF, punktio 12.5, siirto14.5., pp11

dreamer78: 1.ICSI, punktio 12.5, siirto 15.5, pitkä kaava pp10

Sannuli-81: 2.IVF, punktio 14.5, siirto 16.5, pp9

Huurre-80: 2.ICSI, punktio 18.5, pitkä kaava, VL pp5

Amelie80: 1.IVF, punktio 18.5, siirto 20.5, pitkä kaava, TAYS pp5

Jannika07: 2.IVF, punktio 19.5, siirto 22.5 pitkä kaava pp3

NPG: 3.ICSI, punktio 20.5. siirto 22.5.pp3

Firefox: 2.IVF:n 2.PAS, siirto 22.5. pp3

soja: 3.IVF:n PAS, siirto 27.5 pp-

Nuppu76: 2.IVF, punktio, siirto, pp-

karatin: vko 21-22,pp-

Maima: 1.IVF, punktio/siirto vko 22, TAYS pp-

shenda81: 1.IVF, punktio 25.5, siirto 28.5., lyhyt kaava pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

plasebo: 2.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava, OYS pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

Tähtisäde: 1.ICSI:n PAS, toukokuussa pp-

pappis: 3.IVF, vko 25,pp-


Haamun saaneet: :eek:

dreamer78: 1.ICSI pp10




[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Junnu: 4.ICSI
nuuskis80: 2.IVF
jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS
viiva:1.IVF
millis1981: 1.IVF:n 1.PAS
tahtoovauvan: 1.IVF
jenni-juulia: 1.IVF
batinka: 1.ICSI
valdelsa: 2.IVF:n 1.PAS
Milliäinen: 2.IVF
emily81: 1.IVF:n 1.PAS
Nea-Milla: 2.IVF
Kristiina76: 4.IVF
Zin: 1.IVF
Plamsu75: 1.IVF





Myöhemmin onnistuvat: :hug:

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS
Kenzo: 1.IVF
Minska: 1.IVF/ICSI
pirppa75: 1.IVF
Möhkö-72: 1.ICSI
kaisa81: 4.ICSI
Rockafella: 1.ICSI
Miimi78: 3.ICSI
Haave: 1.IVF:n 1.PAS
Kipsu: 4.IVF siirto 4.5
onnenkukka: 1.ICSI
Sharlin: 1.IVF
vilhelmiina72: 6.IVF

 
:attn: TÄÄLLÄ PÄHKÄILLÄÄN RASKAUSTESTIN KANSSA... MITÄ se nyt NÄYTTÄÄ!!???
Ei se ainakaan nega ole, jos mä nyt en yhtään väärin nää... ei tiedä mitä tekis - paitsi uuden testin joku päivä.
Minkä testin nyt ostais? selailin eilen testi-keskusteluja... Mieskin sanoo, että on tää vaikeeta... B) että olis pitänyt ostaa testi, jossa lukee onko raskaana TAI testata myöhemmin. :kieh:
Mutta siis MÄ NÄEN SIINÄ HAALEAN PYSTYVIIVAN. Otin kuviakin mutta se salama häivyttää kaiken...
jännää jännäääääää...

 
Puhuuks täällä joku haamuviivoista :D Dreamer mä nään sulla kyllä pystyviivan!! Onnea!! Testaile nyt vielä varmuuden vuoks huomennakin mutta eikös tuo nyt oo selvää pässinlihaa :)

Kattokaas mun viivoja: molemmissa testeissä plussaan tarvitaan 2 pystyviivaa (toinen kontrolliviiva ja toinen SE), tosta kuvan ottamisesta pikkasen vahvisuivat vielä nuo haaleet viivat. ONKSE??
Mulla on kyllä jo pp14, et pitäis olla vahvat viivat jo... tarkottaakohan tuo sit, et oon ollut raskaana?? Mä en oikeen tiedä mitä tässä aattelis, kai mä soitan Taysiin ja ällistelen hoitajalle :)

 
Ja ultra-ajan sain vasta 16.6 :eek: Mä kyllä soitan yksityiselle ja varaan aiemman ajan, eikös rv6 näy jo, onko sikiö kohdussa sisällä ja lyökö sydän? Onko mulla nyt siis rv 4+2, kun punktio oli 8.5?
Mä oon ihan pökkyrällä päästäni :) Kiitos emily jo onnitteluista :flower:
 
anteeksi kun poukkailen toisesta pinosta häiriköimään,mutta miulla olis sama kysymys jos (huom!JOS) mun raskauteni jatkuu..eli mulla oli 2 päivän ikäiset alkiot ja punktio 3.5 ja siirto 5.5??Eli joskus olen kuullut että punktio olis 2+ viikkoa ni siihen siirto +2,kun 2 päivän alkiot-> Eli siis siirto päivä olis ollu 2+2 viikkoa??Meneekös se näin?? En minä vaan tiedä? Jos joku fiksu vois auttaa??
tirulii pp20
 
Hienoja viivoja molemmilla noissa kuvissa, onnea!
Minut voi tosiaan poistaa listalta, kun PAS siirtyi kesäkuulle. Tässä kuukautisia odotellessa mietin kuinka kauan estrogeenia syödään ennen siirtoa tai siis mikä kiertopäivä PAS siirto voisi olla? Olisi kivaa saada siirto tehtyä ennen kesälomamatkaa... Osaako joku auttaa?
 
Punktio ohi. Tällä kertaa puudutus ei meinannut toimia eli oli paljon kipeämpi toimenpide kuin aikaisemmat kerrat, tunsin neulan jokaisen liikahduksen. No, sen kesti kuitenkin. Noin puolessa rakkuloista oli munasolu, eli 7 munasolua löyty. Toki niitä toivois enemmän, mutta tuo on kuitenkin enemmän kuin kahdessa edellisessä hoidossa yhteensä. Huomenna saadaa tietää onko hedelmöittyneet, siirto olisi sitten keskiviikkona eli 27.5. .. jos nyt jotain siirrettävää tulee.

Nyt lepäilen ja syön herkkuja.
 
Jestas mikä yö! Taas iski virtsatientulehdus ja koko yö meni valvoessa. Taitaa olla pitkästä aikaa oikein ärhäkkä tapaus kun otin siihen kefeksiiniä mutta ei auttanut yhtään. Yleensä jo yksi auttaa niin että saa nukuttua. Sain nyt nukuttua 8-11 ja soitin Tayssiin saako antibiottikuurin syödä. Tarkistaa kuulemma vielä lääkäriltä ja soittaa takaisin. Onneksi kuuri oli sellainen mitä saa käyttää raskauden ja imetyksenkin aikana, ettei ihan pahinta myrkkyä. Huomenna punktio ja nyt iski pelko että mitä jos se soittaakin ja sanoo että mitään ei voida tehdä kun pilleri otettu. Mutta toisaalta jos se antibiotti olisi ehdottomasti kielletty hoidoissa niin kai se hoitajakin sen olisi tiennyt. Sanoi vain että kyllä ne tulehdukset on hoidettava pois. Mulla siis jatkuva riesa nämä tulehdukset. On syöty estolääkettä ja aina on antibiottikuuri kaapissa hätävarana. Jostain kumman syystä ne aina iskee keskellä yötä ettei pääse heti lääkäriin. Ja mulla kun ne ei oo mitään pikku kirvelyä vaan sellasia että tekis mieli vetää ittensä johonkin kiikkuun että kipu loppuis.
Eli aika huonoilla fiiliksillä mennään. Niin piti olla hieno ja aurinkoinen kesäpäivä ja saada nauttia viimeisistä hetkistä ennenkö se pelätty punktio koittaa huomenna. No nukutaan sitten sisällä koko päivä ja toivotaan sormet ristissä että munikset olis kunnossa huomenna.

Niin ja onnea hurjasti plussanneille! Kyllä nuo minunkin silmään ihan plussatesteiltä näyttää. Ihan selkeitä kun ei tarvi mielikuvistusta käyttää viivat nähdäkseen. =) :flower:
Niin ja tänään punktiossa olleet tulkaa kertomaan miten meni.
 
7 munasolua löytyi punktiossa mullakin, tiedä sitten, ovatko kaikki "kypsiä". Keskiviikkona selviää, kuinka hedelmöittyvät. Torstaina olisi siirto, jos joku alkio jaksaa sinne asti - viimeksi ei jaksanut. Eli perässä tullaan, karatin.

Toimenpide oli vähän kivuliaampi kuin viimeksi ja vuotoa oli aika paljon, nyt kyllä melkein tyrehtynyt. Suuta kuivaa, vaikka kuinka juo. Mies antoi spermansa samassa "siivouskomerossa" kuin monesti aikaisemmin, mutta ei tuo tällä kertaa näyttänyt haittaavan. :D

Maimalle tsemppiä huomiselle!
 
Kristiina76 Plussahan se on!!!!Onnea :heart:
dreamer78Kyll tuo musta plussalta näyttää...varovaiset onnittelut.

Punktio takana ja sattui ihan hitosti.Oikealla puolella ei tuntunut paljon mitään mutta vasen oli ihan tuskaa.Melkein itkua väänsin.
Tulos 17kpl munasoluja joista 9kpl löytyi alkio.
Mä vähän petyin määrään mutta lohduttivat että ihan normaali tulos.
Meillä on siirto jo keskiviikkona.
HUomenna soittelen että kuinka moni on hedelmöittynyt...toivottavasti mahdollisimman moni.

Tsemppi halit kaikille
 
Zin
Onneksi olkoon Kristiina ja Dreamer! Kyllä ne molemmilla on selkeästi plussia!! :)

Mä kävin tänään verikokeessa ja SAIN LUOMUPLUSSAN!?! :) Heikosti positiivinen, mutta silti... varsin yllättävää. Tää oli ainoa kuukausi puoleentoista vuoteen kun en oo asiaa pohtinut. Eikä oo mitään oireitakaan. Jäi varmaan IVF:stä hormoneja jylläämään..? En kauheasti usko että tää jatkuu koska r-hormoni oli taas aika alhainen mutta pitää nyt iloita niin kauan kun tätä kestää... =)

Tsemppiä kaikille!

Häkeltynyt Zin
 

Yhteistyössä