Vuotaraaputin tsemppiä sulle sen neuvolan kanssa, mulla ei oo oikein vinkkejä, mutta neuvokkaana äippänä varmasti selviät =)
Anuu en minäkään mitenkään "ajoissa" ole vauvajuttujen kanssa. Yhtään vaatetta en ole pessyt tai laittanut, tosin mieli tekisi jo, mutta yritän jättää myöhemmäksi. Äitiyspakkausta tässä odottelen, lappu tuli jo että se on tulossa...enkä tosin tiedä minne laittaisin vauvantavarat, pitäisi vähän miettiä ja järjestellä tätä kotia, mutta kun se talo meni meiltä sivusuun, niin jotenkin lamaannuin täysin. Kuvittelin että siellä laitan vauvan huoneen yms, mutta ei niin ei.
Joanna mulla tuo paino on ainainen ongelma, varmaan toiset sanois mulle, että mitäs sitten teet lapsia yms, jos et kestä niistä tulevia kiloja, tai että syö vähemmän (kuten yksi työkaveri sanoi ruokapöydässä "sinuna en söisi enää yhtään ja hälle en oo sanonut painostani mitään). Tätä on vaikea selittää, mutta lapsi siis oli todella toivottu, mutta mulla on aina ollut ongelmia hallita painoani ja hyväksyä kroppaani, niin tämä raskaus tuo vielä helpommin kiloja ja lihoaminen on huimaa, tällä hetkellä jo +14kg lähtöpainosta, onneksi neuvola täti ei ole sanonut mitään pahaa. Yritän valmistautua henkisesti tähän kehon muutokseen, mutta vaikeaa tämä on silti ollut. Mutta tämä ei missään tapauksessa tarkoita sitä, ettenkö rakastaisi pientä ihmettä mahassani :heart:
Hatuista mulla ei oo mitään hajua noista
enkä vielä edes tiedä mitä vaatteita pienelle laittais päälle kun tullaan sairaalasta.
Unista mulla on ihan hurjia unia
viimeaikoina ollut vähemmän, mutta alussa oli enempi jo tosi hurjia, mutta tasaiseen vauhtiin vieläkö todella outoja unia. Exän kanssa olen puuhannut vaikka mitä, en ymmärrä miksi se tulee uniini häiritsemään? Seksiä on ollut välillä vaikka minkälaista :ashamed: ja pariin kertaan olen nähnyt unta puhuvasta vauvasta joka neuvoo minua
ja kerran vauva on näyttänyt ihan alienilta vihreine silmineen.
Jaahas, nyt alkaa tulla jo novelli tästä.
oma ( . ) huomenna neuvola ja lääkäri, liityn teidän sairastupalaisten joukkoon ainakin hetkeksi, katsotaan mitä lääkäri sanoo. En oikeen jaksa tuota työvauhtia, eilen yritin siitä hienovaraisesti vihjaista esimiehellini, mutta ei mennyt jakeluun. Olen vähän huono sanomaan suoraan että en jaksa/pysty. Niimpä ei sitten auttanut muu kuin soittaa neuvolaan. Eilisestä härdelli päivästä on lonkat ja selkä niin kipeät (+maha), etten viitsi turhaa alkaa leikkimään töissä, huilaan nyt muutaman päivän.
-Hysteerinen-