Hei taas,
no niin, aamutreffit tehty ja poika nukkumassa, pääsenpä jatkamaan siitä, mihin jäätiin... On muuten nettituttu, ainoani, tuo jonka kanssa nähtiin, ja olen tosi iloinen siitä, että tuli tutustuttua silloin pari vuotta sitten esikoisia odottaessa =) Mutta kurja kyllä eivät tosiaan taida ihan samanlaisia olla kaikkien nettituttukokemukset.
Vuotaraaputin, olis kyllä ihan aiheellista tuttusi kertoa suoraan, jos ei uskalla tavata. Kyllähän se aina niinkin voi käydä, että naamakkain ei sitten synkkaakaan samalla tavalla kuin netitse, ja siinä pelossa sitten ei haluakaan nähdä. Mutta reilu peli olisi puhua suoraksi tämmöiset eikä sotkea toisen aikataulua turhaan! |O
Vishy, jatkan muiden aloittamaa linjaa eli C-vitamiinia naamariin yhdessä rautatablettien kanssa. Ja huom, kalsium taas huonontaa imeytymistä... Hohhoi noita kaikki vaikuttaa kaikkeen -juttuja. Mutta kuitenkin siis olen kuullut, että C-vitamiini parantaisi imeytymistä kaikkein parhaiten nimenomaan nautittuna hedelmien tms. muodossa, ei yhtä hyvin tabletteina. Jos vaikka kulauttaisi rautatabletit alas tuoremehulasillisella =)
Pinaatti, onnea hienosta työtarjouksesta! Niinhän se on, että raskaudesta ei tässä vaiheessa ole velvollisuutta kertoa (mahdolliselle) työnantajalle eikä se toisaalta kerrottunakaan saisi vaikuttaa työn saantiin. Kuitenkin kun monien käytännön kokemukset tuntuvat olevan sellaisia, että työ jäi saamatta, kun raskaudesta tuli puhetta, on kyllä aika dilemma, kertoa vai ei. Toisaalta rehellisyyden
pitäisi tässä lain mukaan kannattaa ja olla puolellasi... Toivottavasti saat sen paikan! b
d
Kahvista, mulle ei ole kahvi maistunut koskaan, mutta huomaan, että teekään ei nyt samalla tavalla houkuta kuin aiemmin. Tekee närästävän olon. :/
No niin, sitten vetoketjua miehen takkiin ompelemaan, on musta tosi kotirouva tullut :saint: