***Huhti-Hiput 2008 Marraskuussa***

Tuima Tässä linkit kuopuksen 4d kuviin. Ja noissa oli vähän ongelmana miun edessä oleva istukka, mut suht hyvin näkyy silti..

http://i69.photobucket.com/albums/i59/HeiliKarjalasta/ultraEdi3.jpg
http://i69.photobucket.com/albums/i59/HeiliKarjalasta/UltraEdi2.jpg
http://i69.photobucket.com/albums/i59/HeiliKarjalasta/UltraEdi1.jpg

Tuima, molemmat, siis sekä 3D että 4D on kolmiulotteisia, eikä niitten ero käsittääkseni näy asiakkaalle. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mun mielestä molemmat on asiakkaan näkökulmasta katsottuna sama asia.

Mulle iski päälle ihan kauheena tämä flunssa, luulin jo et menee pelkällä kurkkukivulla ku miehellä ja pojalla ei ole iskenyt räkätautina päälle niin eikö sit tänä aamuna herätessä ole niin tukossa että... Voi ku tulis joku ja ottais pojan päiväksi hoitoon niin saisi itsekin joskus levättyä. Ja niinku pitää, mähän sairastan aina maanantaista perjantaihin ku mies töissä eli ei toivoakaan et sais lepoa! :)

Kiitoksia paljon infosta Heili ja anuu :flower:
Ehkä itsekkin varaan ajan tuohon 3D/4D ultraan rakenneulrtan jälkeen, mihin on enää 8 päivää!!! Hui kamala kun jännittää!!!

Minulla on ollut alaselkä todella kipeä viimeisen viikon. En tiedä johtuuko raskaudesta vai seisomatyöstä, mutta tänään sain varatuksi lääkäri ajan, toivottavasti antaa edes vähän sairaslomaa!!!

Niin ja vielä noista ultrista, kun varmaankin yksityiseltä joutuu varaamaan sen ajan, niin mitä täältä olen lukenut sen hinta pyörii siinä 200 euron paikeilla.. Kuinka kauan se ultra sitten kestää?

Tuima ja masuasukki 19+2

Tuima meillä edellinen 4d ultraus kesti reilun tunnin ajan. Josta ehkä noin 45 minuuttia sitä ultrausta. Ja saatiin n. 25min "videopätkä" masusta mukaankin. Ja nyt sanoi ajanvarauksen täti, että kestää tunnin suunnilleen se vastaanotto tuolla minne mennään parin vkon päästä.

Heippa kaikille :wave:

Nyt se jännitys sit iski :eek: Viimeyönä näin hirveitä painajaisia ja nyt sit on maha sekasin :/ Sitä kun reakoi mahallaan :kieh: Eli tänää on se rakenneultra ja vasta kolmen jälkeen,et mieskin kerkiää mukaan =)
Mä en meinannut tilata 4-d ultraa. Eiköhän toi rakenneultra riitä. Nyt ku on joulukin tulossa ni rahaa menee :/
Mut palaillaan ja mukavaa alkanutta viikkoa kaikille mammoille :wave:

Baby dream ja Topi tasan 19 kai?

taas vois pitkästä aikaa kirjoitella!!! ihanaa että on tullut hyviä kuulumisia ultrista! =) Aika poika voittoiselta näyttää... Nii ja uusille tervetuloa minunkin puolesta!!!

Tyttöllä flussa ja nukkui viime yön niin huonosti, että itsekkin nukahtanut ihme asentoon ja nyt on niskat niin jumissa, että päätä ei saa käännettyä!! :| Noh panadolia olen popsinut ja jos ei huomenna parempi---> lääkäriin!

Itsellä rakenne uä ens viikon maanantaina! jännittää aika tavalla, koska en ole oikeastaan tuntenut vauvan potkuja vieläkään!! jotain olen tuntenut, mutta voipi olla suolistokin, kun toimii niin harvakseltaan :ashamed: !!!

Elisha ja masuvauva 18+3

Tuima&anuuu81: Kysyin 3D:n ja 4D:n eroja np-ultrassa, joka siis meillä oli 4D, niin se tarkoittaa sitä, että 3D näyttää kuvan kolmiulotteisesta ja 4D tuo siihen 4:n ulottovuuden eli liikkeen.

Meillä on huomenna rakenneultra, joka siis on 4D. Mennään Felicitakseen Tapio Kurjelle. Oli viimeksi aivan huippu!! Vihdoin tietää kumpi täällä masussa vilistää, vieläkin olen varma, että tyttö ;)

Toivottavasti kaikki on hyvin, ensi yönä ei nukuta...

Nyt taas joutais vähä kirjottelee,piparit on uunissa :)
Noista tummennuksista tai siitä ku ne ei aina onnistu,nii mä tein ainaki kerran huomion,et jos unohtaa painaa ton B:n jälkee välilyönnin ni se tummentaa kaiken muun tekstin paitsi sen mikä ois pitäny tummentaa ;)

Meillä on kauhea tohina päällä ku vajaa kaks viikkoo aikaa häihin ja kaikki ruoat pitäis ehtiä valmistaa ja vieraitakin kun on tulos lähes sata niin kyllä sitä saa laatikoita vääntää,mennään siis jouluteemalla :xmas:
Mahassa pidetään välillä semmosta meteliä, et äitee joutuu hidastamaan tahtia,jotta hiukan helpottaa.

Onnea kaikille,jotka rakenneultrassa käyneet ja hyviä uutisia sieltä saanu :heart: :heart:

http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=piitsi&year=2008&month=3&day=29&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>

Näillä mennään,oikeesti rupes jo hirvittää,ku toi stickeri kertoi et 124pv jälellä,siis eihän toi loppujen lopuks oo ees paljoo :whistle:

Piitsi ja Iisakki 22+2

hitsi kun mua jännittää toi huominen rakenneulta. täytyy kattoa jos siellä ei pissavehkeet näy niin meenkö 4D:hen. kauheasti kiinnostaisi mutta budjetista pitää keskustella ukon kanssa...

pikaista paranemista anuuuulle :hug:

Vuotaraaputin:
Pidän peukkuja, että sukupuoli selviää, ja että kaikki muutoinkin ok :hug: Ja muillekin onnittelut hyvistä ultrakuulumisista =)

Piitsi:
Täällä on siis muitakin naimisiin menossa olevia;-) Tosin me emme pidä häitä, kutsuimme vain itsenäisyyspäivänä papin käymään kotonamme, ja vanhemmat ja sisarukset kahville, jonka jälkeen viedään heidät syömään. Kukaan ei vielä edes tiedä aikeistamme :hug: Kavereista ajattelimme selvitä sillä, että ilmoittelimme kaikille pitävämme pikkujoulut kotonamme sitten seuraavana lauantaina, eli tulevat ketä tulevat, leivon jotain ja hommaan jokusen voileipäkakun, sekä boolia tiettykin;-) Tällä iällä viitsi enää mitään häitä alkaa järjestelemään :hug:

Mutta ihanaa alkanutta viikkoa kaikille toivotellen

Dooris ja sinttipoika 21+5

heippa! pitkästä aikaa..

hyviä ultrakuulumisia oli taas tullut,ihanaa :flower:

minulla ultra vasta 17.12, huomenna on onneksi neuvola 5 viikon tauon jälkeen, liikkeitä luulen tunteneeni nyt n. parin viikon ajan. mutta jotenkin sitä jännittää silti, että onkohan kaikki ok.

vapaa päiviä olisi nyt kolme peräkkäin. saas nähdä saako sitä kotona mitään aikaiseksi! tekisi mieli kyllä siivoilla,leipoa yms. mutta miten sitä ei saa aikaiseksi.
tosin mulla on ollu parin päivän ajan jänniä vihlaisua tuolla alhaalla ja liitoskipuja ko ? nivusissa. niiksi ne ainakin kuvittelen. esikoisella niitä ei tullut kuin ihan lopussa vasta.

pääsisköhän jo pois koneelta muihin hommiin.. nyt kun tyttökin nukkuu..

hyvää viikon alkua!

t. safa rv 17+5

Tänään oli sitten neuvola, ja vihdoin ja viimein oli se oikea neuvolatätikin paikalla, mukava rouva onneksi oli ja tuntui todella sellaiselta, että välittää... Painoa ei ollut tullut lisää kuin kilo, joka on ihan okei, vaikka sitä ei tarvitsisi lisää tulla ollenkaan, kun tuota painoa on jo ennestään ihan liikaa... :ashamed:

Syke oli 150-160, joten kaikki kunnossa sen suhteen...:D Kohtu oli noussut tuonne navan korkeudelle, joka kuuleman on hyvä. Verenpainekin oli kunnossa 122/81, on nyt jostain syystä laskenut joka kerta tuo yläpaine. Hemoglobiini oli kunnossa, jopa 138, sain siis lopettaa raudan syönnin... Eli ei se väsymys ainakaan siitä johtunut... :p

Sokeriarvon mittasi verestä ja se oli 5,0 eli kunnossa siihen nähen, että alle tunti sitten olin kahvia juonut ja omenan sekä satsuman syönny. Silti sain tuon mittarin kotia ja käskyn mitata päivän arvot kaksi kertaa viikossa nyt alkuun.. Kuuleman on vaan sitä, että totun mittaamaan arvoja, kun sitten jossain vaiheessa niitä pitää mitata joka päivä... Paino seikka vaikuttaa tähänkin.. Hyvähän se vaan on että tarkkaillaan arvoja ja sitä että kaikki kunnossa... ;)

Että tällästä täällä... Hyvä mieli siitä, että asiat oli kuten pitikin ja myös siitä, että neuvolatäti oli tosi mukava... Uus neuvola aika on heti rakenneultran jälkeinen päivä eli 20.12 ja soittaa kuuleman pitää heti jos arvot on korkeilla kun noita sokereita mittailen... Näinpä siis vain eteenpäin.. :wave:

Maanantai päivää kaikille!
Ihania kuvia oli Heili laittanut =)

Täällä liitos kivut vaan pahenee.. Kohta kävele varmaan mihinkään |O
Vauvan liikkeet tuntuu koko ajan selvemmin ja selvemmin :heart:
Perjantaina on se ultra ja kovasti kieltämättä jännittää.
Mutta eiköhän siellä kaikki ole hyvä. Lapsille ollaan puhuttu ja he pääsevät mukaan katsomaan vauvaa. Eka itse mietin että mennään keskenään mutta mies sanoi että lapsille voisi olla kiva nähdä se vauva niin tulee nillekin se vauva todemman tuntuiseksi..

Mukavaa utta viikkoa kaikille!!
-Taika ja masukki 17+6-

p.s Pitääkö kukaan blogia? Ajattelin vaan että minä pidän ja voin antaa osotteen tänne jos jotakuta kiinnostaa käydä lukemassa mun jurinoita :D

Nyt on muutot sitten muuteltu ja elellään remontin ja kaaoksen keskellä. Onneksi oli hyvä syy, ettei tarvinut liikaa kantamisessa rehkiä. :)

Mulla on huomenna sitten edessä se rakenneultra. Hieman jännittää, mutta ei paljon, kun ei taas ole tuon muuttohässäkän vuoksi oikein joutanut muita juttuja murehtimaan. Masukin liikkeet on alkaneet jo tuntua, jonkinlaista muljahtelua ja pyörähtelyä on ollut aistittavissa. :heart: Toivottavasti huominen ultra myös näyttäisi kaiken olevan hyvin.

Taika-79 pistähän vain blogisi osoite tänne (tai lähetä mulle: juuri6@luukku.com). Voin sitten antaa oman blogini osoitteen. =)

Heipäti hei :flower:

Neuvolasta juuri tulin ja kaikki tuntu olevan ihan ok.
Painoa oli tullu 500g per viikko
Verenpaine 108/80
Hemppa 126
sf 17cm

Onko teillä muilla ollu sellaisia tuntemuksia ettei saisi kunnolla happea ja pienikin ponnistus hengästyttää?
Mulla parina iltana näitä.Ne kuulemma liittyy hempan laskuun.
Terkka sanoi että voin kyllä alottaa jo rautakuurin, normaalisti suositellaan kun menee alle 120.

No joo,muuten kyllä ollut suht.virkeä olo muttei niin energinen kuin pari viikkoa taaksepäin.Tuntu että ois koko päivän jaksanu touhuta kaikkea, siivota ja järjestellä ym. Nyt toi mielen häiriö on onneks helpottanu :LOL:

Ihania hääsuunnitelmia,onnea vaan =)
Itsekin olen aina ajatellut että haluaisin talvihäät vaan kuinkas ollakkaan, ens syksynä on häät tiedossa.

Kiva että jossain paikoissa pääsee lapset mukaan ultraan. Jorvissa ei päästetä.Ei kyllä meitä haittaa kun tyttö vasta 10kk.
Ostettiin hänelle pieni vauvanukke että jos alkais sillä leikkimään ja vähän sisäistämään sanaa vauva. Pyh... Eihän se edes huomaa sitä, joskus saattaa vähän kokeilla sen silmäripsiä.(se on hänen uusi intohimo.kokeilla kaikkien ripsiä)

Jaahas, täytyy varmaan hilpasta muka tekemään jotain kun mies tullee kohta töistä ja tyttö on mummolassa hoidossa.

Mukavaa viikonalkua kaikille :wave:

Omenainen 20+1

juuri&vuotaraaputin: Meillä on näköjään kaikilla huomenna edessä jännät paikat eli rakenneultra. Pidetään peukkuja toisillemme, että kaikki on hyvin! Onneksi meillä on jo klo 8 niin ei tarvitse koko päivää kärvistellä ja odotella aikaa...

Heippa kaikille :wave:

Olen jäänyt pahemman kerran kelkastanne :(
En ole kertakaikkisesti jaksanut näpytellä mitään.
Lupaan piristyä, nyt oli jo pakko tulla piipahtamaan kun..

Meillä oli tänään rakenneultra

Virkeän näköinen ja terveen oloinen masukki siellä vilkutteli.
Kaikki mitat ja vastaavat näyttäisivät normaaleilta ja rv vastasit täsmälleen. Iloinen yllätys oli saada kurkistaa pienokaista 4Dn avulla, mikä mahdollisti hieman tarkemman selvityksen tulokkaan sukupuolesta. Kätilö osoitti nuolella kohtaa haarovälissä ja tuumasi
" Jos tämä poika olisi niin tässä olisi vehkeet"
Eli prisessa olisi tulossa :heart: :D

baby dream...huhuu...täällä malttamattomana ultrakuulumisia odotellaan... :ashamed: :saint:

omaan napaan ei kummempia, torstaina olis taas neuvola. Tuntuu kuin siellä sais vähän väliä ravata(kerran kk:ssa) :whistle: Ei sillä ettenkö innolla sitä odottais mutta myöntää täytyy että aika kuluu kyllä ihan liian nopsaan. Ei perässä tahdo pysyä... =)

Hääsuunnitelmia näkyy teillä olevan...onnea vain =) :heart: Itse menimme naimisiin viime kesänä ja tuntuu et vieläkin on vähän tyhjä olo niiden jäljiltä. Ensin sitä suunnitteli ja stressas melkein vuoden ja sitten kaikki olikin yhdessä päivässä ohi. Näin jälkiviisana voinkin sanoa, että päivästä tulee täydellinen vaikkei sitä niin suunnittelískaan eikä kaikki tiptop olisikaan. Mutta vinkiksi teille muille häitä suunnitteleville =)

Dacapo ja Aino 21+5

Yhteistyössä