Huomenta!
Mies lähti pojan kanssa vanhempiensa luokse. Mä en nyt tiedä, miten mulla on tunteet niin pinnassa, mutta aika episodi siitäkin tuli, kun kertoi haluavansa näin tehdä - jotenkin olis niin paljon mukavampi viettää viikonloppu yhdessä perheen kanssa. Sitten kun meillä on illalla miehen kanssa meno tupareihin, oli etukäteen puhuttu, että poika menee pariksi tunniksi hoitoon mun äidin luokse ja nyt onkin sitten jäämässä anoppilaan, ja mua harmitti sekin jotenkin ihan vietävästi. Äitini oli vielä erikseen tarjoutunut hoitamaan, ja olin siitä niin otettu ja liikuttunut, ja nyt sitten piti perua se homma. On tuo ukko niin innokas aina järjestelemään meidän menoja. No vali vali, nyt mulla on ainakin aikaa ommella, kunnes meen käymään yhden paikallisen seuran kokouksessa.
Mullakin on välistä outoja tuntemuksia tuolla alavatsalla, välillä tosi alhaallakin, ja joskus viikolla vajaat 15 pelkäsin, että apua jos siellä jotain on aukeamassa tms. Terkkari sanoi kuitenkin, että liikkuessa nuo tuntemukset ovat tavallisia, ensisynnyttäjällä siinä 20 viikon tienoilla ja uudelleensynnyttäjällä jo aiemminkin. Sitten en oikein tiedä, miten erottaa lapsen liikkeet supistuksista. Paapau liikkuu aika paljon, ja mielestäni liikkeet tuntuvat nyt jo tosi selvästi ja jos nyt eivät kivuliaasti niin ainakin välillä hiukan painostavasti.
Tickeriin ei sitten tullut uutta kuvaa uuden viikon kunniaksi, vaikka aina tähän mennessä mulle on perjantaisin ollut siellä uutta odotettavissa. Ehkä se lapsi ei nyt sitten enää muutu niin kovaa vauhtia. Laitetaan nyt kuitenkin linkki taas tähän, niin löydän itse ja
Joanna ja muut joilla sama la voivat käydä sieltä kuikuilemassa...
http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Kalenteri&year=2008&month=4&day=4&babycount=1
Mä ryhdyn nyt ompelupuuhiin, jospa saisin taas vähän levottomaksi käyneen mieleni lepotilaan. Eilen tein pojalle pyjaman, mutta täytyy vähän löysätä housujen kuminauhoja vielä.
Rauhallista viikonloppua toivotellen Kalenteri ja Paapau 21 + 1
(tickeri sanoo, että jäljellä 18 + 6, ihanaa kun nuo numerot pienenevät) =)