Tervetuloa uudet joita en ole vielä moikannut :wave:
Myntti :hug: harmi, todella surullista, onnea uuteen yritykseen. Ja voimia sinulle, en oikein löydä sanoa, joilla lohduttaa ja eikai sellaisia olekkaan, ehkä oma mies on siinä hommassa paras tuki ja turva.
Itse seläntakia sairaslomaa viettelen tämän viikon, joku noidannuoli tulla paukahti ja nyt lääkärisetä määräsi istumakieltoa, mutta tässähän minä törötän koneella :saint: no kohta taas pysty asentoon, just kävin hiukka kävelemässä, etten jäykisty. Menis nyt äkkii ohi tää, ei oo kiva :|
Hienoa että monilla on kuitenkin positiivisia ultrakuulumisia ja kuulumisia yleensäkkin. Itsekkin kuulun niihin jotka hermoilee jatkuvasti onko kaikki hyvin, kun minulla ei liiemmin noita oireita ole ollut. Viime viikolla neuvolassa sydän äänet kuului, joten siltä osin kaikki kunnossa, mutta haluaisin kuulla ne äänet päivittäin että tietäisin kaiken olen ok :heart: olenko hiukan hysteerinen
Hirveä päänsärky on riesana, tiedän sen johtuvan niskoista, onko kellään tietoa uskallanko vielä varata hierontaan ajan?? Masu ei ole kovin iso, ja kokeilin äsken lattialla mahallaan olo, pystyin olemaan, mutta onko se vaarallista? Kai se pieni on siellä hyvin suojassa, jos sanoisin hierojalle, ettei kauheasti paina tuolta alhaalta, keskittyisi niskaan ja hartioihin enempi?? Pakko saada tämä päänsärky pois, riittää että selkä kipeä.
Sori kauheasti omaa napaa. En muista enää mitä kukakin on kysellyt tai kirjoittanut ja varsinkin tuo Myntin uutinen jotenkin laittoi aivot ihan lukkoon :'( piti hiukka itkeäkkin...