Nyt mun masu pullahti näkyväksi =) Oltiin eilen ostamassa ensimmäisiä äitiysvaatteita ja niitä sovitellessa huomasin, että oho! Ehkä se on niiden vaatteiden malli mikä tekee sen, että masu näkyy, mutta ei haittaa. Haluan, että masu näkyy, kun niin pitkään sitä on odotettu! Aamulla kävi taas niin, että jo 3:t farkut ei enää menny jalkaan, tai siis meni, mutta nappi painoi inhottavasti mahaa. Ja toinen mitä tänään tein, niin otin sitten napakorun pois. Se näkyi inhottavasti vaatteiden läpi, kun on siis paidat jostain syystä tiukempia
Mulla on niin ihania ultra kuvia, mutta en saa jostain syystä ladattua niitä tänne koneelle vaikka pienensin kokoakin. Mutta jatkan yrittämistä!
Muistaako joku onko Pulttibois jossain reissussa tai jotain, koska aikaisemmin ollut tosi ahkera palstailija ja nyt moneen päivään ei ole kuulunut mitään?
Mulla on niin ihania ultra kuvia, mutta en saa jostain syystä ladattua niitä tänne koneelle vaikka pienensin kokoakin. Mutta jatkan yrittämistä!
Muistaako joku onko Pulttibois jossain reissussa tai jotain, koska aikaisemmin ollut tosi ahkera palstailija ja nyt moneen päivään ei ole kuulunut mitään?