huh, nyt se on taas takana päin=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lumiikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä se on vasta edessä päin... Parin viikon päästä... Saas nähä...

a049.gif

Juu, täällä appivanhempien VIIKON vierailu päättyi siihen, kun anoppi loukkaantui verisesti ja päätti haukkua minun sukulaiseni siitä hyvästä (eivät liittyneet asiaan mitenkään). Huomenna ovat tulossa uudestaan. Toivottavasti älyävät jatkaa matkaansa saman tien kotiinsa. Minä en kestä sitä akkaa enää yhtään yötä samassa huushollissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Liila:
Juu, täällä appivanhempien VIIKON vierailu päättyi siihen, kun anoppi loukkaantui verisesti ja päätti haukkua minun sukulaiseni siitä hyvästä (eivät liittyneet asiaan mitenkään). Huomenna ovat tulossa uudestaan. Toivottavasti älyävät jatkaa matkaansa saman tien kotiinsa. Minä en kestä sitä akkaa enää yhtään yötä samassa huushollissa.

VIIKKO :headwall:
onneksi ei kumminkaan meijän anoppi jää yöksikään...
ei muuta ku jaksamisia sinne :hug:
ja yritähän sinnekin anopille tehä selväksi ettettä ehkä mahu samankaton alle :saint: (niin ainakin meillä tahtoo olla :whistle: )

Alkuperäinen kirjoittaja Liila:

Mulla oli kans ex-anoppi ihan kamala akka. Kun olin esikoisesta vielä synnytyssairaalassa, niin hänen piti mennä sanomaan että kuinka kauan mun pitäis siellä sairaalassa olla (oli joka välissä mielipiteitään sanomassa). No, mä sanoin siihen suoraan mitä mieltä itse olin. Niin loukkaantui siitä verisesti ja sanoi, että "mä en sano sitten enää mitään!". Olispa ollutkin sanomatta... :headwall:

Yhteistyössä