minskuinen Otan osaa :hug: Itselläni myös läheinen sukulainen nukkui pois viime kuussa. Se on aina niin kovin surullista.
Golla Pahoittelut uudesta kierrosta :hug: Mutta hienoa, että labrat edessä.
m-p Tsemii huomiselle
maria080 Tervehdys :wave:
Tänään meillä on ollut hyvä päivä.
Toinen lääkärikäyntimme takana ja sen myötä aukiolotutkimus tehty ja jatkohoito edessä. Huikeeta, nyt ollaan tässä vaiheessa!
Aukkarilla aloitettiin ja se oli mulle onneksi piece of cake. Mulla on aika korkea kipukynnys tosin. Mun oli vaan vaikeeta pysyä oikeessa asennossa, kun jännitti, niin jännitin sit samalla koko kehoa. Mutta eihän se nyt mitään kivaa ollut, epämukavaa ja tuntui ilkeältä, menkkakipumaisia tuntemuksia ja tuntui että alapää oli täynnä tavaraa ja hoitaja ja kaksi lääkäriä töllää sinne...
Ja hienosti olivat auki!
Sitten käytiin tuloksia läpi. Mulla oli kaikki normisti, paitsi joku (ehkä F- alkava?) hormoniarvo ehkä vähän koholla, joka saattaisi olla yhteydessä muniksiin, mutta lääkäri tutki ja ultrasi huolella ja sanoi että ei välitetä siitä, koska kaikki näyttäisi olevan oikein mallikkaasti. Oli suuri ylläri, kun lääkäri sanoi, että ovis on varmaan loppuviikolla! Oon kärsinyt nyt n.35 pvän kierroista ja mulla on ollut liian myöhäinen ovis (jos edes aina on ollut) joku kp22 tyyliin vasta.
Sitten mieheen... Miehen tulokset kuulemma ihan ok nyt! Sanoi, että niissä voi olla tosissaan paljonkin vaihtelua jne. Sanoi, että ollaan nyt osin selittämättömiä, koska mitään niin selkeätä ei löytynyt :O
Jatkohoitona clomit ja inssi. Kun seuraava kierto alkaa, soittelen ultra-ajan ja sitten alan popsia clomeja, kun lupa niihin ja ultra-aika sieltä saatu. Ja sit yritetään saada se inssi, mies sai jo purkinkin mukaan sitä varten. Ihan hirrrmuisen jännittävää!
Mutta lääkäri oli sitä mieltä, että ollaan "nuoria" (niih) ja yritystä vasta vähän yli vuosi takana (noh, 17kk, että miten sen nyt ottaa...) että luomunakin voisi hyvinkin tärpätä ajan kuluessa... Kovasti pilke silmäkulmassa loppuviikolle toivotti hommailuajoitusta, kun aukkaritutkimuksen jälkeen kuulemma hyvät mahikset tärpätä, kun tiet avoinna
Mutta nyt on sitten apujakin edessä ja uskoi, että meille saadaan näillä tulosta. Seuraava vaihe olis sitten se ivf, mutta toivotaan nyt, ettei sinne asti jouduta...
Ajatukset on aika sekaisin kaiken tän jälkeen. Tietty superonnellinen hyvistä uutisista, mutta jännittää... Ensinnäkin clomit, kun ovuloin muutenkin, niin se folliultra. Lääkäri pelotteli sanomalla, etteivät he halua hoidoista monikkoraskauksia, että eihän se olisi kivaa saada vaikeasti vammaisia keskoskaksosia, kyllä se tunteita herätti... Myös miehen tavaran tulokset sitten pesun jälkeen mietityttää. Että jos nyt innostuu liikaa ja sitten kaikki kaatuu taas...
Mutta askel kerrallaan eteenpäin.