YAW Hienoa, että pääsit jo tohtorin kanssa yhteyksiin. Kyllä asiat varmasti järjestyy, voimia vielä asioiden sulatteluun :hug:
Stella Jännä huominen teillä edessä!
Meillä ei ainakaan ensikäynnillä ollut kiireinen tunnelma. Rauhassa tutkittiin ja puhuttiin ja lopuksi lääkäri ja hoitaja kyselivät vielä onko meillä jotain kysyttävää. Kyllä siinä varmaan ainakin tunti tupsahti...
m_p Onpa jänskä homma... :O Itse kun oon juuri pohtinut tässä, että tuleekohan clomit sitten jatkossa aikaistamaan kovin ovista...
K Meinaatko HKI:n naistenklinikkaa? Sehän on meidän mesta myös
Tosiaan jonot ei onneksi nyt taida olla niin hurjan pitkiä kun joskus! Meidän onni
Tuli mieleen... Onko teille väliä, onko näissä asioissa teitä tutkiva
lääkäri mies vai nainen?
Mulla oli joku ongelma, ajattelin aina ennen, etten voisi mennä miesgynelle ikinä. Kun 25v. täytettyäni tuli julkiselle papa-seulontaan kutsu, mä panikoin odotushuoneessa, ei kai se lääkäri vaan oo mies! Aina jos itse oon varannut ajan gynelle, oon ottanut sen naiselle.
Noh, ensikäynnille mennessä en hirveästi edes ajatellut asiaa, oletin sen oleva nainen, kunnes...
Saavuttiin naishoitajan perässä ovesta sisään ja tadaa, lääkäri oli mies! Sekunnin mietin kääntyväni takaisin, mutta ajattelin, että nyt on mentävä vaan. Ja onneksi menin, lääkäri oli todella miellyttävä ja hoiti tutkimukset todella lempeästi. Pääsin mun kammosta!