Kiitos kaikille tsempistä ihanaiset
En todellakaan
Idylli ottanut pahalla, tiedän kyllä mitä tarkoitat.
Enempi ehkä olen tiedonhaluinen kuin huolissani. Keltarauhanenhan mulla useinki kipuilee lievästi ja juimii oviksen jälkeen, mutta jos munasolu ei irronnut ja muuttui kystaksi, onko samalla lailla aristava ennen surkastumista tai puhkeamista kuin keltarauhanen. Käytännössä siis yritän tällä tavoin selvittää irtosiko koko munasolua, vai muuttuiko kystaksi, kun en taaskaan sitä ovista pongannut. En mä olis koko asiaa huomannut ellei koira olis tassullaan painanut vatsan päältä ja aloin tunnusteleen. Mullahan sillain vielä helposti erottaa tähystysarpien takia missä munasarjat on. Tietysti se lopullinen varmuus arvoitukseksi jääkin, koska en mä ultraan mene tän takia (ellei pahene/jatku). Odotan kiltisti ivfää ja metsästän kadonnutta ovista
Rowanille kiitos hienon, uuden ketjun perustamisesta :flower: aion kyllä liittyä, kun paremmin aikaa keskittyä kirjoitteluun
Kiitos
Hopeainen ja kiva kuulla sustakin
Kummallisesti se näköjään toimii sunkin kroppasi, toivottavasti lääkärillä neuvot hormonien kuriin saamiseksi. Nyt vaan pidät ittes lämpimänä ja vältät vetoa, tulehdus maitorauhasissa ei hyväksi, nimim. kokemusta on : /
Jospa se enneuni olis siltikin teille ja totetuis
Kerro miten kävi ton vaivan kans, jaksuja :hug:
Thaikatti ja Nyyti :heart: ihana kuulla että teillä menee noin hyvin. Piristää aina sun kuulumiset
Me yritetään urheasti tulla täältä perästä, sähän olet meidän suunnannäyttäjä ja eka plussaaja.
Aurinkoista kevättä koko teidän perheelle, nauttikaa tästä ajasta :heart::heart::heart:
LoveStreet Onnea uudesta perheenjäsenestä :flower:
Nauti keväisestä ulkoilusta pikkuisen kans ja anna mielen levätä ennen hoitoja. Ellei tästä kierrosta plussaa ole tiedossa?? Mullakin on ollu tarkoitus käydä kattoon toi uus pakkaus, mut olen unohtanut... pitääkin käydä.