Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Isla Ihanaa että ultrassa kaikki hyvin :heart:

Tillu79 Moikka ja tervetuloa mukaan! :flower: Ootkin jo tuttu tuolta "clomi-puolelta".. Ootkos milloin menossa seuraavan kerran seurantaultraan? Mun lääkäri on noiden follien suhteen vähän suurpiirteisempi, sanoi että viiskin saa olla mutta siinä menee raja :)

Rowan Voimahaleja sulle :hug: Puutarhassa touhuaminen on kyllä ihanaa hermolepoa, vaikken ite mikään virherpeukalo olekaan :)

Täällä on havaittavissa tänään pientä kiukunalkua.. En tiedä kylläkään miksi : / Mikään ei oikein huvita ja ärsyttää tää kaaos kotona.. Saatiin se analyysikin eilen kotiin, tosin en kyllä ymmärrä siitä paljon mitään.. Mun silmiin toi näyttää hyvältä.. A+B 81%, 42 milj. /ml, Normaaleja 5% (tosta en tiiä onko niin hyvä kun viitearvo on että vähintään 4% pitäs olla)... Pakko sinne on kumminkin uus viedä, eihän se yks näyte periaatteessa kerro mitään kun siihen laatuun voi vaikuttaa niin moni asia.. pöh. Taian mennä lämmittämään aamusaunaa, joskos se piristäis :)
 
Ilmeisesti ainaki tämä kierto mennään noilla pistoksilla. Ku mulla ongelmana on ollu sen viimesen km jälkeen ovuloimattomuus. Meni elimistö totaalisen sekasin sillo.
Niin se lääkäri ilmeisesti tarkotti sellaisia isompia folleja saa olla se 3.
Seurantaultra on ens torstaina eli kp 8. Tänään alotan pistää menopuria. Onneksi ei ole neulakammoa.. Eihä tuo pistely viime kierrossakaa ongelmia tuonu, vaikka alussa hirvitti.
IHAN MITÄ VAAN TÄSSÄ TEKEE ET SE ASUKKI TARTTUS MUKAAN JA PYSYS KYYDISSÄ.
 
Onnittelut isla ultrakuulumista! Varmasti maailman ihanin tunne kaiken jännityksen jälkeen.

Mä taas RAKASTAN kuninkaallisia ja etenkin häitä! Eilenkin katselin kaikki mahdolliset lähetykset joka kanavalta ja netistä oon surffaillut kuvia ja jälkifiiliksiä. Oli se niiiiiiin kaunis se Kate ja ihana puku!

Kiitos edelleen onnitteluista (Melargia, heh, juuri sitä pakkoseksiä varsinkin tässä kierrossa sairaana!), mutta..

Tein uuden testin aamulla (kp 31/27), Davidin 25. Liuskaan tuli tosi, tosi haalea viiva ja hirveä kauhu nousi, jos tää ei olekaan mitään. Lääkärikin sanoi kun torstaina soiteltiin et pitää mennä jo ens ti käymään, katsotaan onko siellä kohdussa mitään (musta rinkula pitäisi näkyä, jos alkio on kohdussa) ja sit myös hormonikokeisiin, onko hormonit nousseet. Oireita on tosi vähän, esim. rinnat ei oo yhtään kipeet, mitkä oli viime raskaudessa. En tiiä miten taas kestän jos tää ei onnistukaan. Pakkohan se on kestää mutta en vaan millään jaksais.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan jakamaan iloa ja surua vauvakuumesta, tutkimuksista (ja tuloksista!?) ja toivosta saada oma pikkuinen käärö avuin tai ilman :heart:



***Kuumeilijat***

Nyppy 34v...........Esikoinen haaveissa.....Yritysaikaa kulunut reilu 2 vuotta
- 1.ivf viikko 34, (clomit)
Miipeli................................. ................Yritystä 12/08 asti
- Ei vielä hoitoihin/tutkimuksiin.
Melargia 26v.....................................yritys aloitettu 8/09
- OI+inssi
Tunturihilla 23v...Esikoinen haaveissa.....Yritysvuosi 2/yk 10
- Lapsettomuuspolille kesäkuun alussa eka aika
Kapybara................................ .............yk15
Babies 26v..........Esikoinen haaveissa.....Yritystä takana n.1,5v
- Tutkimukset, Clomit, metut
t84 27v..................................... .........Reilu 2v "kunnon" yritystä.
-Tutkimuksiin menossa
A-ML 24v............Esikoinen toiveissa.....Yritysaika 3v
- Tutkimukset
Helinä*** 27v..................................... Yritysaika 1,5v
- Tutkimukset
83yrittäjä 27v..................................... .Yritys aloitettu 4/2009
- Clomit, 2. inssi tulossa.
Hopeainen............................... ............Yritystä noin 2,5v
- Tutkimukset, terolut, kilpirauhasen vajaatoiminta
Viola30...........Toinen haaveissa (esikoinen10/09) kakkosta on yritetty 06/10 asti
tyty86 24v.......... Toinen haaveissa (tyttö 08/09)
- Tutkimukset menossa
Imoen 33v..........Toinen haaveissa (poika -97) Yritys aloitettu 9/2008 KM 10/09 ja 1/10.
h.o.p.e...........................Tutkimukset menossa
Rowan79, 31 v................esikoinen haaveissa.........yritystä 9/09
- 3. inssi, Femar-tabletit
Pinkku-84, 27v................esikoinen haaveissa........yritystä 08/09
- tutkimukset
-nasu- ..........................
LoveStreet ..........................esikoisen yritys alkanut 4/2009
- hoitoina tällä hetkellä femarit ja thyroxin
Tillu79, 32v...............................esikoisen yritystä n.3v
- käytössä menopur, pregnyl, lugesteron, mini disperin, kilpirauhasen vajaatoimintaan thyroksin.
Idylli, 25v..........................................yritystä n. 1,5v
- tutkimukset menossa


:heart:***Plussanneet***:heart:

Thaikatti....... 1.icsi....esikoinen.......... LA ?
Isla79........... 1.ivf....esikoinen........... LA ?
 
Viimeksi muokattu:
Viola Täällä on varmasti kaikki peukut pystyssä sun puolesta :hug: Ihan varmasti kaikki on hyvin :)

Tillu79 Nimenomaan, johtofolleista oli kyse..:) Käyn tällä hetkellä sellasella pienellä yksityisellä kilinikalla, siellä on vähän eri meininki kun toisessa paikassa missä kävin aikasemmin.. Kyllähän sitä kaikkensa tekee että sen nyytin syliin saa :) Onko sulla mitään "poppakonsteja" käytössä? :D

Meinas unohtua Hauskaa vappua ihanat :hug:
 
Muokkasin listaa vähän, kun meitä alkaa oleen jo niin paljon.. saa sen muutettua takaisinkin, jos ei näytä hyvälle?
Viola30 sinusta en tiennyt, suthan pitäis siirtää plussanneisiin? Pitää vaan jaksaa uskoa että kaikki menee hyvin, tiedän kyllä että vaikeaa..

Ai niin ja Iloista Vappua Kaikille =)
 
Viimeksi muokattu:
Babies, miekään en oo ikinä aatellut olevani mikään viherpeukalo, mut tänä keväänä oon huomannu orastavaa taipumusta siihen suuntaan. Oonko mie tullu aikuiseksi? :D No, kun me muutettiin tähän omakotitaloon viime vuoden kevättalvella, niin viime kesä lähinnä kateltiin, että minkälainen piha on, nyt vois jotain jo tehdäkin sille. Mie en niin noista simppa-analyyseistä ymmärrä kun ei me olla niitä ikinä edes itsellemme saatu... Hei aamusauna voikin piristää! Me käydään vasta illalla. Mut meidän sauna lämpiääkin n. 3 tuntia (Aito-kiuas puusauna), joten sitä ei ihan hetken mielijohteesta saa lämpimäks ;). Mut on ne löylyt siinä aina odottamisen arvoiset. Minnuuki ärsyttää kaaos kotona ja aionkin purkaa sitä siivoamiseen!

Viola täälläkin peukutellaan teidän puolesta! :heart: Varmasti vaikeaa odottaa tiistaihin asti, mutta raskaus on vielä niin alkutekijöissään, ettei niitä oireita välttämättä vielä ole ja se viivakin voi siksikin olla vielä haalea. Tsemppiä sinne!

Tillu meilläki lääkäri on ollu vähän sen kannalla, että korkeintaan 3 follia saa olla. Tosin miulla ei oo kehittynytkään tähän mennessä (3 x inssi siis tehtynä) kuin korkeintaan kaksi.

Nypylle kiitokset päivittämisestä! :)
 
Rowan Mie oon tässä talossa nyt toista kesää ja itelläki alko joku ihme into tohon puutarhaan tänä keväänä.. Viime keväänä meinas jo viherpeukalo minussa nostaa päätään mutta se sitten jäi.. Justiisa meinasin käydä ostamassa muutaman orvokin ja muratin, haravoida jne.. Meneehän se vappu näinkin :)
Kyllä se piristi ja tälleen aamulla on kiva käydä semmosissa miedoissa löylyissä.. Meilläki puusauna mutta ei ihan noin kauan lämpiä :) varmasti on kyllä vaivan arvosta sitte kun saunaan pääsee..

Johtuukohan clomeista ja kehittyvistä folleista kun kävellessä koskee oikeaan kylkeen.. Alko ihan ykskaks, enkä oo tehny mitään sen kummempaa.. Eikä mulla nyt NIIN huono kunto ole että kotona kävellessä kylkeen pistää :LOL:
 
Babies: mähän siis syön tota baby disperiiniä- voi lääkärin mukaan estää km. Raskausmonivitamiini+foolihappo on käytössä. Tota vehnänalkioöljyä ja E vitamiinia + greippimehua oon kyllä miettiny. Mites sulla? Heti kaikki konstit mun tietoon kans... :)
 
Tillu79 tervetuloa tosiaankin munkin puolesta =)
Mua kiinnostaa toi minidisperiini, kun jotkut lääkäri on sen puolesta ja toiset vastaan, ilmeisesti määrätään jos veren hyytymisessä ongelmia? että istukassa juoksisi veri paremmin ja sitä kautta estää keskenmenoja? Tai noin ainakin olen lukemastani käsittänyt... mutta sitäkö ihan syödään raskausaikana? koko ajan? Mitä muuta tiedät asiasta? Anteeksi kyselyikä :p
Olen siis vain utelias, mutta mietin kyllä pitäiskö yrittää lääkäriltä pyytää tuon hyytymisarvonkin ottamista, kun aika parin viikon päästä. Kiinnostaa se siksikin, kun lääkäreillä asiasta niin eri näkökantoja.
 
Viimeksi muokattu:
Tillu Mie syön puolikkaan greipin päivässä, se mehu on niin pahaa. Nyt on toinen greippi kierto menossa :D Samoin kun Multivitan raskaus ja imetys monivitamiinia, foolihappoa ja D-vitskua.. Sitte tietty peittojen heiluttelun jälkeen peppu ylhäällä 10-30min... Kilojaki pudottanu tässä kolme, jos se auttais vähäsen :) Mitäpä muuta sitä voi tehdä :D

Täällä jatkuu semmonen ihme kiukku/alakulo mieliala.. Jospa ruoka auttais asiaan :D Ilmaki heittäyty ihan kurjaks ku kävi sataa :( Mutta mehän grillaillaan sitte vaikka sateessa..
 
mulla ei oo todettu mitään yksittäistä syytä,et mistä noi km johtuu. Lääkäri vaan sanoo,et jostaki syystä toi disperin auttaa joitakin toistuvia km saaneita, vaikka hyytymistekijöissä ei mitään vikaa olisikaan. Ja siitä ei haittaakaan ole. Mun pitää siis syödä sitä nyt ennen raskautta ja sit KUN raskautuu, niin ainakin toisen kolmanneksen loppuun. Joskus kuulemma käytetään koko raskausajan.
Mä mietin tota greippiä, mut jostaki luin, et vois olla jotaki yhteisvaikutuksia to clomifenin kans, nii en oo uskaltanu. Nythän tota vois jopa kokeilla.
Joo kyllä täälläki ollaan peffa taivasta kohti jörninnän jälkeen, et ei pääsis kaverit karkaamaan.. :)
 
Hö, mie sanoin lääkärilleki että oon syöny greippiä ni ei se sanonu mitään mistään.. Oon kyllä lukenu että greippi voi vaikuttaa joidenkin lääkkeiden kanssa jollain lailla. Mun miehellä on semmoset lääkkeet ja siinä lukee että ei saa ottaa greippimehun kanssa.. Kun oon lukenu jostain että se greipin vaikutus on siinä että siinä on foolihappoa? Mut en kyl tiiä :D
 
Ihanat ultrakuulumiset oli islalla, hyvä että kaikki hyvin mahavaltakunnassa =)

Violan ultrakuulumisia jäämme sitten odottelemaan jännityksellä.. Ootko vielä testaillut lisää?

Tillu79 Hei! :wave: Kovia olet joutunut jo kokemaan, ja ei varmaan nytkään helpolla pääse :| Millä kp:llä aloitit noi pistokset? Ja monta päivää? Sori utelu, itselläkin sama homma edessä ens kierrossa.

Babies Me like greippimehu a lot! Menee se Valion greippimehu purkki kerralla :D Tosin en oo kyllä montaa kertaa ostellu, i don't believe those things really much...
Mitäs meinasitte grillailla? Tulee nälkä kun ajatteleekin grilliherkkuja, ite vaan joutuu syömään jotain teeripaisteja :LOL: Minä oon sellanen kiukkuaja nälissäni, tunnistan itseni siitä yhestä atrian mainoksesta..

Nyppynen Viittisitkö, voisitko, jooko päivittää tuohon minun kohalle iäksi 26 ja vaihtaa että yritys aloitettu 8/09. Ja hoidon kohalle OI+inssi. Kiitos jo nyt paljon, jos näin teet =)

Nyt kysysin sellasta pientä galluppia että mikä on pahinta/tyhmintä mitä teille on sanottu tästä lapsettomuudesta?

Itse kuulin että johtuu stressistä :kieh: Ja lisäksi, että jollain 'suuremmalla voimalla' on tällainen tarkoitus!

Hyvää vappua kaikille!!
 
Melargia Taisit jo sanoakin ne eli kaikella on jokin tarkoitus tai ehkä sitten myöhemmin katsottuna saattekin lapsen just oikeella hetkellä ja aiemmin ei olisi ollutkaan hyvä hetki tai teillä on nyt niin kova stressi raksaprojektin takia Ja joo, voihan sen niin ajatella, että nyt ei ole hyvä hetki, kun minä vasta aloittelen työuraa, tai ehkä se luomuplussa tulee yllättäen parin vuoden päästä, kun stressi on helpottanut... Mutta en jaksa uskoa, että stressi ja kohtalo yksin selittävät tällaista. Eikä noi asiat ainakaan yhtään lohtua anna, kun lapsen haluaisi just ja nyt heti! :(

Onnea plussanneille ja tsemppiä muille! Olen myöskin nauttinut muutaman kierron ajan greippimehua, mutta eipä ole auttanut. Kuten ei monivitamiinit ynnä muutkaan... Mutta ei niistä varmaan mitään haittaakaan ole =) Ellei sitten ole jotain haittavaikutuksia joidenkin lääkkeiden kanssa, kuten pohditte...

Jospa nyt palaisi vapun viettoon ja nauttisi pari lasillista kuohuviiniä ;)
Kuohuviinistä tuli mieleen, että mun on nykyään tosi vaikea juoda alkoholia (mikä on tietenkin hyvä asia), koska jotenkin sen siiderin tai viinin nauttiminen muistuttaa, etten ole raskaana. Onko kellään muulla vastaavia "tyhmiä" ajatuksia?

Iloista Vappumieltä Kaikille!:flower:
 
Pistelin jo viime kierrossa clomien kans muutaman kerran, mut nyt aloitettiin tosissaan. Tänään kp 3 ja ekan piikin äsken laitoin. Käytössä menopur 600 75iu annostuksella ja kp3-7 piikitän. Kp 8 on seurantaultra ja katotaan onko mitä tapahtunu. Pregnylin hain jo valmiiksi,et voi tuikata jos lupa tulee. Kyllä tästä lapsen teosta alkaa olla hauskuus kaukana.. Tosi kiva kun toi klinikka on viel 300km päässä- tuo lisä hauskuutta tuo matkustaminen. Mutta tulkoon mitä vaan-kyllä kestetään.
 
Melargia aikaisempien menetyksien yhteydessä kuulin noita lauseita koko ajan ja tulinkin niistä aina tosi vihaiseksi. Lähimmille ystäville silloin sanoin suoraan, etten kaipaa sääliä tai halua mitään kliseitä kuulla, se että on läsnä ja näyttää että välittää, riittää. He uskoivat, olivat siinä kun tarvitsin ja kuuntelivat hiljaa, sietivät mun kiukunpuuskat ja itkut, vaikka kukaan heistä ei täysin voinut ymmärtää.
Lapsettomuudesta ja hoidoista olen sitten itse valinnut olla kertomatta ja tyytyväinen päätökseen, olen muissakin asioissa yleensä sellainen hiljainen yksinäisyydessä surija, vaikka muuten olenkin sosiaalinen ja puhelias. Noita lauseita olen silti kuullut jopa sairaalassa ja lääkäreitä myöten, mikään ei ole niin kornia kuin kuulla lääkärin suusta puhe siitä ettei ihminen voi tietää kaiken tarkoitusta... vaikka tottahan se on, tässä maailmassa vaan on asioita joille ei ole selitystä. Ja tuota stressiasiaa kuulin hoitojen alussa koko ajan lääkäreiltä... tai lähinnä siitä, että kun lakkaa yrittämästä suurin osa raskautuu. Samaa ne jankutti vielä ivf-jonoon asti, miten moni jonossa raskautuu ja pla-pla.... eivät muuten puhu enää mitään tuollaista, nyt saan olla rauhassa ja mut otetaan vakavasti. Eli pitää olla vuosiavuosia lapseton ja moniongelmainen, ennen kuin edes terveydehoitoalalla olevat ihmiset tajuaa, voiko siis maallikko ikinä ymmärtää ellei itse kokenut? Ei.

Anteeks avautuminen, taisin vastata Melargian galluppiin ja enemmänkin :D

Idylli ei täälläkää alkoholi maistu yhtään ja vielä vähempi joku kaupungilla riekkuminen :p

Tillu79 suomalaisella sisulla vain rohkeasti etiäpäin, Voimia Sinulle :hug: Alkaahan tuo lähentelemään jo ivfän piikitystä ja matkakin inhottavan pitkä kulkea, rohkea silti olet, kun sitkeästi piikität itseäs ja kulkea jaksat, hatun noston paikka... täällä sais muuten olla sellanen hymiö :rolleyes: Toivottavasti tämä on se kierto kun tuo tuloksen d:)b jonain päivänä kaikki tuo on ollut sen arvoista ja inhottava pistäminen ikävä muisto vain, minä ainakin olen vakuuttunut että sun päättäväisyydellä ja sinnikkyydellä saat sen pienen vielä syliisi...
 
Viola Ootkos testaillu lisää? :)

Melargia Tarkotus oli vaan pari makkaraa grillata mutta eihän me mitään grillattu..Mie heräsin kaheksalta päikkäreiltä ja isäntä oli jo naapurin kanssa ihan tillintallin :D

Gallup Tosiaan hölmöintä on just nää " Kyllä se siitä tärppää kun lakkaatte yrittämästä niin kovin" -- Ööö, tjottailtiin melkein vuos eikä mitään siltikään. Ja "Ainahan te voitte adoptoida"...Ihan kun se ois joku taikakeino millä voi parantaa lapsettoman ihmisen. Eikä niitä lapsiakaan noin vaan adoptoida..

Idylli En usko että noilla on mitään kummempia haittavaikutuksia, ainakaan tommosilla "perusvitamiineilla"..Ja luulen että se greippimehu ja lääkkeet yhdistelmä on vaan niin ettei saa samaan aikaan ottaa jotain tiettyä lääkettä kun juo greippimehua..

Tillu Oikeessa oot, tulee mitä vaan niin kestetään :) Kunhan sen vauvan saa..

Joo,tosiaan, täällä meni vappuaatto melkein ohi nukkuessa :D Mutta eipä tuo haitanne, josko sitä tänään hieman grillailis.. Niin ja huomasin eilen että mun kuumat aallot ei rajotu enään öihin.. Välillä ihan vaan sohvalla istuessa tulee niin kuuma että tekis mieli repiä kaikki vaatteet hemmettiin.. Ihanata :D
 
Babies ihanaa se on jos nyt sen oikean tuloksen tuo =) Kuulostaa kyllä siltä että nyt on ainakin vastetta clomeilla kunnolla... vaikkakin nuo kuumat aallot on inhottavia, mullakin iski joskus kaupassa, niin olipa kiva naama punasena siellä muka ostoksia tehdä :p Tsemppiä niiden oireiden kans ja peukutuksia ens viikon ultraan :)
 
Viola Mitä kuuluu, mikä on tilanne? peukut pystyssä ollaan, että kaikki on hyvin ja varmasti onkin! :hug:
Babies toihan kuullostaa ihan samalta ku meidän vapunvietto.. =) mä nukuin koko päivän ja mies oli tosin töissä. joskohan tänään ehtis vähän grillailemaan.. tosin ulkona on 4 astetta lämmintä ja hirvee tuuli.. : / sulla tuntuu clomit kyllä toimivan.. toivottavasti sivuoireet helpottaa. Tsemppiä ultraan, tuu sit kertomaan tuloksia!
Tillu tervetuloa! teillä onkin jo tosi rankka taival takana, upean sinnikkäästi oot jaksanu. (ja tähän tulee se Nypyn lanseeraama hatunnostohymiö :))
Rowan tosi paljon plussatuulia täältä! mikä olo on nyt? onhan toi teille luvattu prosenttimäärä melko pieni, mutta silti se voi olla täysin riittävä! ++++++++:whistle:
 
Kp25 ja ruskeaa vuotoa vessakäynnin yhteydessä.
Mulla ei ikinä elämässä ole ollut näin lyhyt kierto ja välivuotoa kaksi kertaa elämässä, toisen kerran pillereiden lopetuksen jälkeinen kierto ja toinen kohdun ulkopuolisen kiinnittymisvuoto.
Pelottaa mitä tää on.
 
Melargian gallup, onhan noita kaikkia jo mainittujakin kuultu. Yks paha mulla oli semmonen (ei miulle suoraan sanottu, mutta kuulin ystävältäni, mitä toinen ystäväni oli miusta sanonut), että hän ei tajua miten en oo päässy yli tästä asiasta. Siis TÄH?? Meillä hoidot vasta alkumetreillä ja muutenkin tää lapsettomuuskriisi kun ei tosiaan oo samanlainen kuin yksittäiset kriisit elämässä, vaan eri vaiheet seuraa tosiaan uudelleen ja uudelleen ja kyse mulle elämän tärkeimmästä asiasta... Mie en tajuu miten voi noin edes ajatella, kun tämä kuitenkin on päällä koko ajan, niin miten ihmeessä tästä ois voinu yli päästä : /. Mutta ei ne muut oikeesti tajua tätä, vaikka mitenpäin yrittäs selittää. Muut ystäväni onneksi kuitenkin ymmärtävät paremmin, vaikkeivät tietysti voikaan täysin ymmärtää enkä sitä heiltä odotakaan. Polilla oikeestaan en oo kuullut sellaista, mikä ois ottanu päähän. No ehkä kerran otti se, kun lääkäri sanoi (lohduksi varmasti tarkoitti), että "tosi nuorihan sie vielä olet". Mulla oli paha päivä sillon ja tokasin, että "ja kun miusta mie oon jo tosi vanha!" :LOL:. Ja enhän mie oikeesti enää mikään nuori oo siihen nähden, että ekaa vauvaa tässä yritetään saada alulle...

Tillu vaikka mitä kestetään ja vaikka hampaat irvessä, se on vissi se! Vaikka vaikeeta onkin, mutta kyllä te kanssasisaret ootte oikeesti sellainen tukijoukko, joita ilman tää ois vielä vaikeempaa. Oonkin miettinyt monta kertaa, että miten voi tuntemattomista ihmisistä, joita ei oo koskaan edes nähnyt, tulla lyhyessä ajassa näinkin tärkeitä... =)

Isla kiitos tsempistä! :) Mutta ei oo oireita niin minkäänlaisia, en mie raskaana ole. En tietty oo ikinä ollukaan enkä tiedä miltä se tuntuu, mutta en usko. Mieliala on edelleen matalalla, se on tosi inhottavaa. Saa nähdä lähteekö se nousuun kun luget taas lopettaa.

babies, jospa ne clomit sit toimis sulla, kun aaltoilet tuolleen! Mulle voisit vähän lämpöaaltoja lähetellä, minua palelee koko ajan. Mie nyt oon yleensäkin tosi viluinen, mutta nyt on kyllä kädet ja jalat ihan ikijäässä.

Muoks Nypylle, olit ehtinyt tuohon väliin laittaa viestiä tuosta vuodosta. Voihan tuo olla vaikka niinkin, että on nyt jostain syystä lyhyempi kierto. Mullakin oli se viime kierto 22 pv, ei oo ikinä ollu niin lyhyttä, mutta nyt vaan oli. Tai sitten joku välivuoto, voihan niitä joskus tulla ilman mitään vakavampia syitä, vaikka tottakai ne pelottaa kun omalle kohdalle sattuu. Tai sitten, paras syy ois tietenkin se, että oot raskaana! Voihan alussa olla vuotoja eikä se välttämättä tarkoita, että olis kohdunulkoinen. Siun pitää nyt seurailla, että alkaako menkat kunnolla vai mitä tuo on. Ja jos epäilyttää, niin soita huomenna polille jä kysy heidän mielipidettään. Mutta älä murunen nyt huolehdi liikoja. Vaikka helppohan se on toisen neuvoa... :hug:

Mulla on kans ollu selvä vappu. Viimeks on näin käynyt varmaan...ööööö... en ees muista, yläasteella? Mies ja miun veli meillä otti, muttei kamalasti nekään. Eilen grillattiin, vaikka tuli räntää ja luntakin välillä. Mutta oli hyvää! :p Ja munkkeja paistoin eilen, nekin oli hyviä. Mie en vaan hirveesti nyt tykkää tuosta miehen alkoholinkäytöstä, kun se ei tee ainakaan hyvää tee simppatilanteelle... Mutta en mie voi mikskään natsiksikaan alkaa. Torilla käytiin aamupäivällä pyörähtämässä, mutta ei siellä kärsiny oikein olla, kun on niin kauheen kylmä tuuli. Mutta nyt on jo toukokuu ja kesä on taas askeleen lähempänä, siskot!! :cool:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä