Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Nyppy Onko minkälaista vuotoa? runsasta vai vaan paperilla pyyhittäessä? Siihen voi olla monen monta selitystä niinkun varmasti itekin tiedät. Oon samoilla linjoilla Rowanin kanssa, soita huomenna polille jos tilanne jatkuu eikä esim. vuoto ala kunnolla.. Voimia :hug:

Rowan Miekii oon ihme vilukissa. Nytteki on pitkä yöpaita, kylpytakki, sukat ja huopa. Kohta jos tulee kuuma aalto ni ei o mitään :D Kiva ku töissäki pomo pyys että meeppä sinne yhdelle osastolle lämpimimpään kohtaan ja kato lämpömittarilla kuinka lämmin siellä on..(ongelmia ilmastoinnissa).. Joutu sitte kyllä sanomaan että oon ehkä hieman huono ihminen siihen tällä hetkellä :D Oli nimittäin just sillon menossa kuuma aalto :LOL:
Teillä on ollu kivan kuulonen vappu, vaikkakin viileä. Minua kans kiukuttaa tuo miehen juominen välillä, mutta aattelin näin vapun kunniaks vähän höllätä. Nyt sovittiin että hän ottaa spurtin ja lopettaa turhat saunakaljat ja muut ylimääräset..

Tänään siis kp11 ja viimekshän kontrolliultra oli tänä kiertopäivänä. Mulla on semmonen perstuntuma että siellä on kaks tai kolme johtofollia. Oireita on kumminkin tullu lisää, mutta ei niin paljon että epäilisin ylituotantoa..Ylihuomenna se nähdään ;) Pitää vissiin alkaa pissimään tikkuihin, olin jo melkein unohtanu koko homma, jes :)
 
Rowan ja Babies ihan minimaalisen pikkuruista tuhrua vain kun pyyhki. Totta että voi olla mitä vain, mut kyllä säikäytti... aivan tärisin. Nyt helpottaa jo vähän, mutta tietty miettii... menkkaoloa ei ole ollu, mut nyt jo varmaan säikähdyksestä johtuvia juimaisuja tuntunut ihan hentoisia.
Eihän se auta kuin seurata tilannetta... mut jos täti on tullakseen, niin tulis sitten rytinällä eikä noin hiipien!
 
Viimeksi muokattu:
Mä kuolen tähän epätietoisuuden tilaan. Voin niin pahoin ja keuhkoja puristaa vanne, tuntuu etten voi hengittää kun ahdistaa niin paljon. Soitin äsken lääkärille ja pääsen sinne jo tänään. En kestä tätä epätietoisuutta. Oon jo valmiiks niin pettynyt, oon aivan varma et tää on kohdunulkoinen raskaus. Miten se munasolu/alkio olis muka päässyt sieltä tukkeutuneelta puolelta pois kohtuun?? Ei mitenkään. Kyllähän mä sen tajuan. Sitä paitsi mulla ei oo läheskään niin vahvat oireet kun ekan kaa. Mutta tää epätietoisuudessa eläminen on pahinta. Enkä tiedä miten jaksan nousta täältä pystyyn, jos tää ei onnistu. En kerta kaikkiaan jaksa taas ruveta elämään kahden viikon sykleissä. Huomaatteko, että sisimmässäni tiedän et kaikki ei oo hyvin ja yritän valmistautua siihen jo etukäteen, etten ihan hajoa siellä vastaanotolla. Tuntuu että mun raajatkin on ihan raskaat kun oon niin kauhuissani.
 
Violalle iso :hug:!! En voi todellakaan sanoa että tietäisin miltä sinusta tuntuu, kun en ite oo ollu koskaan raskaana. Voin vain arvailla, mutta onneksi pääset jo tänään lääkäriin, sillä epätietoisuus on todellakin pahinta. Mie niiiin kovasti pidän täällä peukkuja teille ettei oo tosikaan! Sie oot selvästi psyykannut ittees siihen, että uutiset ois huonoja. Toivon silti, ettei ole ja kaikki ois niinkuin pitääkin. Kovasti voimia teille! :heart:

Nyppy mites siellä? Tuliko täti vai loppuiko vuoto?

Babiesille hirmu paljon peukkuja nyt tähän kiertoon, kun alkaa H-hetki lähestyä! Tai pitäiskö sanoa O-hetki :D. Huomennako oot siis ultraan menossa? Siellä ne johtofollit sit napottaa, olkoon se kaksi tai korkeintaan kolme niin se ois aika nappisuoritus!

ON: mullahan oli loppuviikosta menkkatuntemuksia mahassa, mut eilen ja tänään niitä ei oo oikeestaan ollu. Nyt on siis pp 12 ja ylihuomenna testipäivä. Ja sit yleensä mulla tissit kipeytyy ja menee pinkeemmäks pari päivää ennen menkkojen alkua, nyt ei oo niissäkään mitään tuntemuksia. Monellehan luget aiheuttaa tissikipua mut mulla taitaa olla päinvastoin, että se jää pois. Muistaakseni viimeksikin oli näin kun oli luget käytössä. Mulla on paketissa viimeiset pallerot täksi ja huomisillaksi, joten soitan jo ke polille testin jälkeen vaikkei vuoto ois alkanukaan ja kysyn jos voin lopettaa ne ku ei viittis hakea apteekista täyttä pakettia parin päivän takia. Sit kysyn samalla sitä femar-asiaa. Täällä on tullu lunta koko aamupäivän! : /
 
[B Nyppy[/B] Ei haittaa tuo avautuminen, se on hyvä kun juuri haluanki kuulla muitten kokemuksia asiasta. Mutta tuo on kyllä niin törkeää että hoitohenkilökunta sanoo jotain tollasta!!
Minä oon kans samanlainen kuin sinä että itekseen näitä pohtii.
Mikä vointi tällä hetkellä? :hug:

Violallekin täältä halaus :hug: Voi kun osaisi jotain viisasta sanoa.. Koita hengitellä rauhassa ja syvään, ettet ihan pökerry. Voimia sinulle paljon, me täällä toivotaan parasta! :heart:

Babies Hurjan kuulosia nuo sinun kuumat aallot! Minulle ei silleen tullu mitään sivuoireita niistä clomeista, vaikka ne paljo folleja kehitteli. Rowania kompaten, ettei siellä oo montaa johtofollia, ne pari vaan riittää!! Jäämme odottamaan tuloksia ;)

Rowan Täälläkin vaan sataa lunta vaakasuorassa eli kesä on tulossa :D
Hmmm, tosiaan miten tästä voi päästä yli kun on vasta tavallaan alkutekijöissään, aika ikävästi sanottu. Eihän jonkun kuolemastakaan pääse yli samantien.. Vai pitäsköhän pistää lapsettomuushautajaiset pystyyn ja kuopata tämä p**** ja elää happy ending... Ei ihan mene niin. Sanoitko sinä tälle ystävällesi tästä mitä hän oli sanonut?
Jänniä hetkiä siellä, ois jännä ajatella että nyt kun todennäköisyys onnistua on pieni, niin silloin tärppäiskin, yllättäis kaikki :D Plussaa siis toivoen ~~~~:whistle: Mää voin myydä sinulle niitä femareita lisää :LOL: Pitäsköhän pistää pystyyn koti myyntiä, kaupan femareita ja clomeja :LOL:

Tillu Sinulla on hyvä asenne, pidä se!! Aika monta pistosta joudut laittaa, minulla on vaan 3 ja vissiin alotus kp 5. Tosin minulla ongelma on se että aikasissa kiertopäivissä alotettu lääkitys saa aikaan liikaa folleja, siksi kokeillaan myöhempää alotusta. Kerrohan mitä sitte ultrassa näytti :)

Laitan tällasen linkin tänne, en tiiä onko moni tämän nähny. Mutta on just tuosta stressistä. Verkkoklinikka.fi - Verkkolkrit
 
Tervetuloa Tillu79!

Tsemppiä Violalle, toivottavasti on sikiö oikealla paikallaan! Ja Rowan79:lle toivon alakuloon helpotusta. Ja kaikille toivon onnistumista tässä yrityksessä. Mahdollisimman pian. Ihan lupaavan kuuloisia oireita on joillakuilla.

Nyppy: Voisiko saada listaan päivitystä minunkin tietojen kohdalle? Menossa on yk15. Kiitos paljon! Ja toivottavasti on kiinnittymisvuotoa tuo. Mulla alkavat menkat tuolla tavalla ja ovat joskus noin lyhyet, mutta kaikillahan on eri kierto, ehkä sulle tuo ei ole normaalia ja tosiaankin merkki jostain. Toivotaan, että raskaudesta.
 
No eihän siellä kohdussa ollut mitään. Lääkäri sanoi ettei hän voi edes sanoa olenko raskaana. hCG verikokeessa kävin, tuloksia odotellessa, mutta eipä kovin hyvältä näytä. Ilmoittelen lisää kunhan saan myöhemmin ne hCG tulokset.

Tämmöstä tää elämä näköjään mun kohdalla on. Mun mies on niin pettynyt ettei edes vastannut mun viestiin, kun laitoin sille.
 
Viimeksi muokattu:
Viola :hug: Oon niin pahoillani sun puolesta. Voimia paljon sinne päin teille molemmille.

Itselläni lähestyy hoitojen aloitus hyvää vauhtia. Nyt mennään loppukierrossa ja eilen käytiin hakeen Femarit. Täyty mennä keskustaan asti yliopiston apteekkiin koska mulle oli kirjotettu niitä vaan 5 kpl eli yhteen kiertoon. Lääkäri oli jo viime käynnillä sitä mieltä että tehdään heti inssi, mutta haluttiin itse kokeilla noita femareita. Miten teidän miehet on suhtautunu hoitoihin lähtemiseen? Meillä tää tuntuu olevan tosi vaikee asia mun miehelle että me tarvitaan apua. Senkin takia halusin kokeilla noita femareita että sillä on aikaa sopeutua siihen ajatukseen siitä inssistä ja mahdollisesta ivf:stä. Tuntuu että se vaan haluaa ajatella ettei mussa oo mitään vikaa ja kyllä se lapsi sieltä tulee ilman apua ku tarpeeks yrittää :( Ite oon jo päässy ton vaiheen yli aika lailla.

Nyt tässä hiljan on tullut taas paljon raskaus uutisia ja yks tuttu sai vappuna lapsen, joka sitten viettää elämänsä ensimmäiset kuukaudet vieroituksessa... Jotenkin ennen tän tutun raskautta mua ärsytti että kaikenmaailman narkkarit tulee raskaaks ja saa vauvoja mutta mää en(tai moni muu joka haluaisi ja kykenisi lapsesta huolehtimaan), mutta nyt kun hänen lapsensa on syntynyt toivon vaan että hän sais asiansa kuntoon ja vois jatkaa elämäänsä ja lapsi sais pitää äitinsä.

Tuleeko teillä muilla nää lapsettomuusasiat paljon uniin? Mainitsin tuossa edellisessä viestissäni etten ole paljon nyt ajatellut näitä juttuja mutta ilmeisesti se ei päde yöaikaan. Näin taas viime yönä inhottavaa unta joka aika selkeesti heijastaa mun pelkoa siitä etten koskaan tule raskaaksi.

Niin ja tuohon listaan voi mun kohdalle lisätä että yritys alkanut 4/2009, ekaa ootellaan ja hoitoina tällä hetkellä femarit ja thyroxin.
 
Ihan pikaseen piti tulla kyseleen josko Viola30 olis saanut jo veriarvon?
Mulla lukee omissa papereissa että raskaana ultrattava viikoilla 6-7, syynä kohdun ulkopuolisen poissulkeminen. Vasta noilla viikoilla pystyy kuulemma kunnolla ultrassa näkemään pienen kaverin (ruskuaispussin) olinpaikan kohdussa, näin siis mulle sanottu täällä polilla ja useasti. Vielä viikoilla 7+, eivät halunneet pistää polilla sytostaatteja, kun olinpaikka ei ollut varma. Tuo on tietysti sairaala ja lääkärikohtaista. Lisäksi ao-tutkimus voi aukaista tuuban tai voi aueta muuten itsestään, tuolla toisessa ketjussa nainen jolla piti olla molemmat tuubat tukossa, niin silti hän tuli luomusti raskaaksi.
Voimia koko perheelle :heart: :hug: toivottavasti kaikki kääntyy vielä paremmaksi...


ON:Täällä tilanne sama kuin eilen. Tätiä ei vielä näy... jospa tää on pcosta johtuvaa tai joku tulehdus.
 
Viimeksi muokattu:
Violalle Paljon voimia :hug: Odottaminen on kaikista hirveintä, toivon täällä kovasti että saisit vielä hyviä uutisia :heart:

Rowan IIk, sullaki huomenna jännäpäivä :) Eihän sitä koskaan tiedä ;) Tsemppiä!

Lovestreet Mun kulta suhtautuu upeesti tähän hoito ja tutkimusasiaan. Sehän se ehdotteli tutkimuksia ja on nyt ollu mukana kaikessa aika pitkälti..
Mulla tää lapsettomuus asia tulee uniin niin että nään unta toisinaan että oon raskaana.. Tosin viime öinä nähny paljon putoamisunia, mitähän ne tarkottaa? Yleensä unissa kun putoan tömähdän jaloilleni ja selviän mutta näissä unissa herään heti putoamisen jälkeen.

Nyppy Hmm, toistan saman minkä oon sanonu jo monenmonta kertaa, kummia juttuja tuo siun kroppa tekee :O Mie toivon että se on ollu kiinnittymivuotoa ja että pieni siellä kohdun sisällä iloisesti kasvelee :heart: Voimia :hug:

Kp12 ja testailin ovista, oli aika hailakka viiva. Meinasin taas aamulla unohtaa sen hemmetin tikkuun pissimisen.. Ihan loistavaa :) Se kertoo siis että en ihan KOKO aika ajattele tätä.. Mulla ois kolme kokonaista viikkoa töitä ja LOMA..
 
Tervehdys pitkästä aikaa. Nyt on lomat lomailtu ja töihin palattu.
Onnea plussanneille :)
En ihan kerinnyt vielä lukea kaikkea mitä täällä on tapahtunut poissaollessani, mutta sen huomaa, että kovasti on taas keskustelua käyty. Se on hyvä se :)

Täällä tilanne se, että vuotoa ei koskaan tullut ja testit oli negaa. Tänään kävin klinikalla, ajatuksella, että saisin aloittaa terolutit jotta päästäisiin uuden kierron alkuun. Lääkäri sitten ihmeekseni totesi, että limakalvo on paksuuntunut ja follit ovat kehittyneet joten määräsi mulle Menopuria pistoksina tästä päivästä alkaen ja perjantaina uusi ultra. Siis vaikkee vuotoa koskaan tullut, oli nyt tilanne se kuin elettäisiin alkukierron päiviä... lääkäri arvioi että ehkä noin kp8 olisi tänään. Tälläistä "vuodottomuutta" voi kuulemma olla meillä pco:laisilla. Olen ihan ihmeissäni, mutta toki lääkkeen pistin kun käskettiin, katsotaan kuinka käy. Voisin kohta perustaa jonkun kotiapteekin, kun löytyy clomeja ja terolutteja ja vaikka mitä ;)
Tänään taas lääkärikäynnillä totesin että kyllä tälläinen tavallinen kaduntallaaja on aivan pihalla näistä asioista, minä kun kuvittelin kaiken maailman kystat taas tulleeksi ym.

Mukavaa alkanutta viikkoa ja anteeksi omanapailu, olen vaan aika ihmeissäni.
 
Violalle paljon voimia! :hug:

Melargia, en ole sanonut sille ystävälleni tuosta, kun tämä toinen ystäväni pyysi etten sanoisi, että hän on mulle kertonut. Molemmat asuvat nykyään muualla eikä me nähdä kovin usein. FB:n kautta oon yrittänyt selvittää asiaa viesteissä, mutta jotenkin tuolle ystävälle tuntuu olevan vaikea asettua miun asemana. Tosin hänen oma elämäntilanteensakin on ihan eri kuin mulla. Meillä oli aiemmin keväällä riitaa, kun en jaksanut tämän vauvajutun ja opiskelujuttujen takia lähteä viikonlopun viettoon Helsinkiin. Hän ei yksinkertaisesti käsitä, miten tää tilanne voi viedä voimat loppuun. Onneks muut ystävät ovat ymmärtäväisempiä. :) Juu mie en tarvii yhtään ylimääräistä femaria ;). Sen takia aion kysyä, että saisinko niitä hoitotauolla käyttää, kun mulla on niitä vielä 25 kpl ja eikä niitä enää sit syksyllä tarvita. Toivottavasti siulla menee nyt seuraavssa kierrossa nuo piikit niin, ettei munasarjat innostuis sit sillä kertaa liikaa tehtailemaan! :)

kapybara, kiitos! :heart:

LoveStreet, häh, miten sie sait vain 5 kpl femareita apteekista..? Mie oisin halunnut ostaa kans vain 5 kpl, mutta apteekissa (Yliopiston apteekki) mulle sanottiin, ettei niitä myydä pienemmissä kuin 30 kpl paketeissa. Hienoa tietysti, jos sinä saat kun muuten voi mennä aika paljon rahaa hukkaan, niinkuin mulla nyt. Meillä mies kyllä on ollut ihan hyvin mukana tässä, mutta suhtautuu asiaan ihan eri tavalla kuin mie, vaikka eniten just siimahännissä tuntuu vikaa olevan. Se vaan on niin insinööri, että aattelee kaikki niin realistisesti. Se vaan aattelee, että joko se vauva tulee tai ei tule, mutta toki kaikki tehdään sen eteen, että tulis. Eniten se on huolissaan miun jaksamisesta ja että miun pää pysyy kasassa tässä prosessissa. Eikä aina jaksa kuunnella näitä miun marinoita aiheesta. Välillä on vähän vaikeeta kun me ajatellaan tästä niin eri tavalla, mut sit taas toisaalta en tiiä mitä tästä tulis, jos tässä ois kaksi samanlaista hermoheikkoa itkeskelemässä :D. Unia oon nähny jonkin verran. useimmiten sellasia että oon raskaana, mutta ei sitä vauvaa tulekaan. Tai sit olevinaan oon raskaana mut sit en olekaan. Aika ahdistavia unia oon nähnyt hormonihoitojen aikana, mut toisaalta miun unimaailma nyt on muutenki aika hullunkurinen. Tsemppii teille! :)

Nyppy, hitsit kun kaikki arpominen on niin kamalaa, että mistä mikäkin voi johtua. Kun menis silleen, ettei tarviis enää ylimääräsiä stressata... :hug:

Babies, ylihuomenna on vasta miun testipäivä. Henk.koht en kyllä ees jännitä kun oon niin satavarma tuloksesta : /. Huoh, tuhlaanpa sitten CB:n viikkonäytöllisen digitestin siihen. Se on mulla ollu kaapissa jo piiiitkään oottamassa sitä päivää, kun ensin teen positiivisen raskaustestin jollain viivatestillä. Mutta eipä oo tarvinnu sit käyttää sitä kun ei sitä positiivista oo tullu ja testi vanhenee 06/2011. Muistan kun joskus sen ostin, oisko ollu syksyä 2009 ja aattelin, että kerkiinhän mie toki tuon käyttää, kun vasta tuolloin vanhenee. Justjoo... Mut muistahan sie pissailla tikkuun ja onnea bongailuun! :)

Mulla on ollu iltapäivästä lähtien ihan kamala päänsärky. Ei ehkä tää koneella istuminen auta asiaa. Taas tästä tuli tämmönen romaani, suokaa anteeksi :ashamed:
 
Pitää perehtyä teidän kuulumisiin paremmin huomenna, kun ei nyt ajatukset väsymyksestä pysy kasassa ollenkaan.
Halusin vain kiittää teitä ihanaisia tsempistä, olette mahtavia :heart:

Viola30 :hug:

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja tsemppiä jokaiselle tähän kiertoon, kaikkea mielenkiintoista tuntuu ihmisillä olevan meneillään..... Plussatuulia sekä ovis- että raskaustesteihin ++++:whistle:
 
Rowan Mulle oli kirjoitettu niitä vain 5 siihen reseptiin. Ne oli semmmosessa yliopistonapteekin omassa laatikossa 5 pilleriä irroitettu läpipainopaketista. Niitä ei tosiaan valmisteta pienemmässä paketissa kuin 30 ja jos sulle on 30 määrätty en tiiä antaako ne vähemmän niitä. Mulla sen annoksen hinnaks tuli 13 ja jotain euroo.
 
Nasu Ohhoh, enpä oo kuullu moisesta.. Että vuoto jää väliin ja kumminkin normaalisti ovuloi yms.. Hienoa kyllä :) Peitot vaan heilumaan sitte ;)

Rowan Mie en jotenkii pysty ymmärtämää tollasia ihmisiä joilla ei löydy yhtään sympatiaa toisen kriisille.. Oli sitte kyse lapsettomuudesta, työttömyydestä tai mistä tahansa..
Mullaki on itseasiassa vastaavat suunnitelmat CB:n digin kanssa(kun vaan saan ostettua sen)... Aika pienethän ne mahdollisuudet on teillä tässä kierrossa : / Mutta tsemppiä kumminki :hug:

Viola Voimahaleja :hug:

Että voi ihminen olla hölömö :D Mie ihan oikeesti unohin taas sen tikkuun pissimisen :O Kuin idiootti sitä voi ihminen olla :LOL: Tänään on SE päivä.. Odotan oikeasti innolla sitä lääkäriin pääsyä kun saan taas vastauksia kysymyksiin ja varmaan jotakin tietoa tulevaisuudesta.. Meinaan kysyä sitä että miten pitää menetellä että pääsee julkisen IVF jonoon jne :) En kyllä valitettavasti pääse ku illalla raportoimaan, meen lääkäristä suoraan töihin :)
 
Muutama juttu unohtui.. :) Meinasin olla rohkea ja osallistua FB:ssä tähän https://www.facebook.com/event.php?eid=100434963376872 Kaikki ketkä sen huomaa saattaa ehkä tajuta tilanteen mutta siinähän miettivät.. :)
Taas löyty yks positiivinen asia mitä on tapahtunut, mulle ei maistu enää kahvi.. Ei ole kunnolla maistunut pitkään aikaan, en saa edes yhtä kuppia alas kunnolla :) Se vaan ei ole enää hyvää.. JES!
Vielä pitäs yli tunti jännäillä ennenku lähen ajelemaan kohti klinikkaa.. Mie aina välillä haaveilen että kontrolliultrassa lääkäri sanoiskin että oon raskaana :ashamed: Tässä haaveessa ei ole järjenhiventäkään mutta saahan tyttö toivoa :)

Mukavat päivänjatkot!
 
Heippa kaikki piiiiiitkästä aikaa, on kyllä ollut ikävä tätä keskustelupalstaa ja teitä naisia :)

Lomat on pidetty ja flunssakausi takana.
menkkojen pitäisi alkaa maanantaina, No voisin sanoa että en kyllä oota mitään plussia, ei ainakaan ole sellainen olo, mutta eipä mulla ollut sitä olo kahtena muunakaan raskauden aikana.

Oottelen sinne aukiolotutkimukseen pääsyä koska nyt oon sata varma että mulla on vasen putki tukossa ;) oikealta tuli taas ovis nippailua enkä ees muista koska vasemmasta puolesta olis tullu.

Viola näin aluksi Onnea raskautumisesta ja toivottavasti kaikki menee hyvin :hug:

Babies: Onnea ;) ilmoittele miten kävi.
 
Nasu, Babiesin tavoin miekin ihmettelen moista, että noinkin voi käydä! Ollaan me naiset kyllä niin ihmeellisiä ja monimutkaisia olioita, että välillä on lääkäritkin ihmeissään ;). Saati sitten me itse, miehistä puhumattakaan. Onhan se tietysti niinkin päin, että raskaana ollessakin voi menkat tulla normaalisti alussa. Mutta pääasia, että kierto käynnissä! :)

Viola, halauksia ja voimia odotteluun!

LoveStreet, mie sain kyllä Menopuria apteekin omassa pakkauksessa sen verran kuin pyysin (vaikka reseptissä oli 10 annosta), mutta tuota femaria tosiaan en ja maksoin siitä n. 97 euroa. Ja tosiaan 5 kpl käytetty. Meinaan kysyä, saanko käyttää niitä ilman seurantaa kesätauon aikana.

Babies, on se tosiaan niin ihmeellistä, miten eri tavalla ihmiset voivat suhtautua toisten ongelmiin. Varsinkin kun ei ole hajuakaan, mitä toinen käy läpi. Jep, pikkuriikkiset on mahdollisuudet, mutta mie tiiän, että kun siinä testissä lukee aamulla "ei raskaana", niin sydämeen sattuu taas.
Eikä!! Siun pitää laittaa vaikka puhelimeen joku muistutus, että muistat testata! Mie teen niin, että aina illalla laitan vessaan lavuaarin reunalle valmiiks ovistestin, niin sit kun aamulla unenpöpperössä meen pissille, niin huomaan sen ja muistan sit testata. Mie ootan ihan innolla siun uutisia ultrasta! Näinköhän meillä ois syksyllä täällä isompikin tsemppiporukka ivf:ään menossa. Tietysti toivotaan, että kaikilla tärppää ennen sitä! :)

Mulla oli siis eilen ihan kauhee päänsärky koko illan, ei auttanut 500mg paramaxikaan. Vaikeeta oli Suomen peliäkin kattoo, kun koski niin. Aattelin, että yön aikana se häviää, mutta herätessä se heti tuli takas. Piti ottaa 1g Panadol ennenkuin pääsin salille lähtemään. Nyt ei onneks koske. Oonkohan mie juonut liian vähän tai jotain.
 
Viola Onnea plussasta ja toivottavasti kaikki etenee hyvin!

Babies Katsoin samaa facebook-ketjua, mutta en mäkään uskaltanut liittyä. Kovasti tekisi mieli, mutta ei riitä rohkeus ja kun en toisaalta halua, että ihan kaikki tästä asiasta tietää. Ja mies repeisi liitoksistaan, jos saisi tietää minun liittyneen sellaiseen ryhmään, koska hän haluaa olla hiljakseltaan koko ongelmasta.

Onko monikin teistä käyttänyt sellaisessa keltaisessa pakkauksessa olevaa Herkkää ovulaatiotestiä? Olen aina ennen ostanut cb:n ovulaatiotestejä, kun olen ajatellut ne luotettaviksi. Nyt ajattelin säästää ja ostin sen edullisen herkän ovulaatiotestin ja siinä lukee, ettei saa testata aamun ekasta virtsasta ja keskipäivällä olisi paras. Oon aina ennen testannut aamulla enkä todellakaan haluaisi missään työpaikan vessassa tehdä kesken työpäivän ovulaatiotestejä. Tai toki sen teen, jos sitten tulen raskaaksi :LOL: Mutta kyllä kai se tulos on vielä iltapäivällä/illalla otettuna luotettava? Eikö tärkeintä ole, että tekee aina samaan aikaan?
 

Yhteistyössä