Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Täytyy vielä lisätä, että en tarkoittanut ilkkua kommenttiasi. Ymmärrän kyllä sun pointin ja ehkä jollakin se toimii, mutta tarkoitin, että me kaikki tällä palstalla taidetaan tarvita vähän muita keinoja. Mut varmaan meille kaikille kelpaa silti myös se, että mies työntyy syvälle ;)

Nyt seuraa vain omaa napaa, anteeksi :ashamed: Mulla on nyt sellainen tilanne, että olis pakko saada yksi essee tehtyä tässä n. 1,5 viikon sisällä. Minua ahdistaa se ihan kauheasti, kun en oo saanut sitä tehtyä kun on ollu pikkusen muut asiat mielessä. Ja nyt se on pakko saada valmiiksi ja samaan aikaan on ahdistus tästä keväästä ja epäonnistumisista. Pakko on nyt vaan työntää tää asia taka-alalle siihen asti, kun saan esseen valmiiksi. Siksi varaan sen ajan polin terapeutillekin vasta parin viikon päähän, että sit saan rauhassa siellä purkaa mieltä ja kotonakin työstää näitä kevään kokemuksia rauhassa ilman painetta siitä, että nyt pitäis olla lukemassa tai kirjoittamassa. Vähän pelottaa, että miten miun pää kestää tuon pari viikkoa... No kestää se kun pakko on.

Sain muuten eilen viestiä polilta, että voin käyttää femaria 3-4 peräkkäisessä kierrossa. Eli kunhan täti kurvaa paikalle, aloitan kp 2. Ei oo vaan tätioireita vieläkään. Nyt ajattelin pitää taukoa täältäkin tuoksi ajaksi, kun saan tuon opiskelujutun valmiiksi. Käyn kyllä joka päivä lukemassa teidän kuulumiset, mutta omat kirjoittelut jätän siksi aikaa, kun pitää yrittää pitää ajatukset poissa näistä jutuista. Hirmuisesti tsemppiä kaikille ja plussatuulia! +++++

:heart:

Pinkku Kiitos vinkistä, hassuja noi miehet ;) Ja kyllähän sitä oltiin taas hetki tyyny pepun alla, just in case :D En maha sille minkää pakko tehä kaikki temput että varmasti ei jää siitä kiinni :LOL:

sallan Auts, toivotaan ettei mulle käy noin : / Ois hienoa kerranki selvitä jostain helpolla..

hopeainen Itseasiassa en oo vielä liittnyny :ashamed: Odotan sopivaa hetkeä..(eli sitä kun oikeet ihmiset on onlinessa,sehän pomppaa etusivulle se ilmotus)..
Me kokeiltiin oikeesti melkein vuosi sitä ettei todellakaan yritetty..Mullehan selvis mun kuukautiskierron pituus vasta reilu puol vuotta sitten :D Se eka lähestulkoon vuosi meni tosiaan edes miettimättä millon on menkat, ja mikä ovis..Varmaanki sellaset vajaa puol vuotta alettiin ajottamaan seksit kaks viikkoa menkkojen jälkeen.. Sori mut ei toimi :D Tai mie en ainakaan näe muksua tässä pyörimässä :D Mutta ainahan voi haaveilla.. :) Ja joillakin se toimii.

Minua harmittaa kun en nyt tiiä tuntuuko mulla se kysta vai ovis..Joka tapauksessa tuntemuksia on oikealla puolella huomattavan paljon enemmän kun ennen. Ei varsinaisesti satu, tuntuu vaan että siellä tosiaan on jotain actionia.. Vähän kyllä pelottaa jos se puhkeaa :( Mitä jos oonki raskautunu, haittaako se? Ovistesti näyttää tänä aamuna edelleen vahvaa plussaa, meinaan tikutella vielä kunnes viivat haalenee(jos haalenee ollenkaan)..

Ja sitte pohdin kun tää ovis tuliki näin aikaseen..Siellä oli ne 13, 15 ja 17mm niin onko noi pienemmät tarpeeks isoja irtoamiseen? Voiko ne irrota eri aikaan..??? Äh, pitää raapustaa lappu mitä kaikkea kysyn lääkäriltä..

Tsemppiä ja haleja Rowanille!! Keskity ihmeessä siihen esseeseen ja tuut sitte takas kun siltä tuntuu..

Asiasta muumipeikkoon.. Haluiskohan kukaan kertoa kokemuksia huonosta tai erikoisen hyvästä asiakaspalvelusta? Mie oon nimittäin asiakaspalvelu työssä ja kiinnostaa huimasti eri kokemukset.. Ja oispa jotain muutaki puhumista :D

Miehet luulee että se on vaan niin helppoa :) mä tosin olen ollut nyt kaksi kertaa 30min jalat ylhäällä ja ekalla kerralla tuli positiivinen tikkuun ;) sen jälkeen mulla on mennyt hermot kun mies tullessa makkariin alkaa nauraa ja sanoo et tosta asennosta pitää ottaa kuva....EI HAUSKAA..prkl nyt viimeksi otin kirjan ja lueskelin sitä sen 30min :D eipä se pahitteeksi kokeilla kaikkia tyhmiä asentoja :)

Babies: mä ostin näitä ovistikkuja mutta olen nyt kahteen kertaan unohtanu käyttää :D

Sallan kiitos, mielenkiintosta ja hurjaa kuultavaa. Olet selvinnyt tapauksesta kuitenkin hienosti, isommaks jutun tekee vielä se, kun olit niin nuori... täytyi olla pelottava ja rankka kokemus. Hyvä kun noin pystyt asian jakamaan, koska ihan varmasti tuokin auttaa muita samaa asiaa pohtivia ja läpi käyviä. Sitä ei tiedä kenelle meistäkin tuo vielä tulee vastaan, tai jollekkin joka ulkoa päin lukee näitä sivuja ja etsii tietoa. Yllätys oli, että voi kasvaa noin isoksi... voin kuvitella että oli kivulias. Hyvä että munasarja säilyi (vai osa siitä?), se ilmeisesti on nyt täysin toimintakykyinen?
Voimia teillekkin tällä rankalla matkalla ja samoin teille, kuin kaikille muillekkin, toivon sydämeni pohjasta ansaittua onnea tulevaisuudessa =)

Voi Rowan79 :hug: Kerää voimia ja ihan hyväkin varmaan saada ajatuksia muualle. Hienoa, ettei femarit mene hukkaan.

Hopeainen :LOL: hyvä vinkki, pitää yrittää.
Olen samaa mieltä kuin Babies, että osalla voi toimiakkin ja osalla taas ei... siis tuo ajankohtien kyttäämättä jättäminen. Sehän on kiinni aika paljon ongelmien laadusta ja muutenkin monen sattumuksen summasta, niin kuin koko raskautuminen.
Toivottavasti sun kierto pian tasaantuu ja löytää paikkansa.... 10 päivää tätin seuraa on kyllä ihan liikaa. Se maidon tuottamisen loppuminen on varmaan hyvä merkki hormonien tasapainottumisessa kuitenkin? Jaksuja :hug:

Babies toivotaan nyt vaan, että tää kierto menee niin ku oppikirjasta ja tuo tulosta. Sieltä lääkäristä tullessa olet taas monta asiaa viisampi, kirjoita vaan kaikki ylös mitä tulee mieleen. Älä murehdi sitä puhkeamista, luotetaan ettei niin käy.... ja jos käviskin, se on sitten sen ajan murhe... mut ei niin käy d:|b Keskity nyt vaan miehen kaatoon... vaikka tuskin sun miestä siihen kauheasti tarvii houkutella :D
Tuosta asiakaspalvelusta vielä, mä henk.koht olen sitä mieltä, että maksan vaikka vähän enempi, jos saan hyvää palvelua. Hyvä asiakaspalvelija on mun mielestä tilanteessa läsnä, positiivinen, mutta ei teeskentelevä vaan aidosti oma itsensä. Tilanteesta pitää jäädä olo, että mua on aidosti kuunneltu ja huomioon otettu, eikä vaan kiireesti hoidettu alta pois, että pääsee eroon.
Muoks. Sä olet varmaan hyvä työssäsi, voin kuvitella että lähtisin tyytyväisenä asiakkaana, kohdattuani sun positiivisuutes ja ulospäin suuntautuneen persoonas =)

ON: saas nähdä tarviiko edes testata, taitaa täti olla jo tienhaarassa tulossa. Lämmöt vähän laskenut ja muutenkin sellanen olo... ei tosin vatsassa jomotuksia, mut se nyt ei tarkoita mitään.

Viimeksi muokattu:
Sallan Tervetuloa :)

hopeainen Me kyllä alussa kans kokeiltiin tuota hällä väliä mikä kierron päivä asennetta kun ei se silloin oikein osannut huolettaa. Kaveri oli silloin joku aika sitten tullut raskaaksi alle kuukauden yrittämisellä ja jotenkin en osannut aatella että tää voi olla näin vaikeeta. Tuo vauva on nyt kolme vuotias tyttö... Sitten mulla oli semmonenkin kohta kun mittasin lämmöt ja tein testejä ja tarkkailin tuntemuksia, mutta nykyään en vaan jaksa kun se tuntuu niin turhalta. Musta vaan tuntuu niin hullulta ajatella että kukaan koskaan missään on tullut raskaaksi ihan vaan harrastamalla seksiä :D Siinä on niin monta asiaa mitkä voi mennä pieleen että en voi ymmärtää miten meitä on täällä 7 miljardia...

Avaruustiedettä vai biologiaa? Onko ihminen todellakin niin vieraantunut luonnosta, ettei osaa kuunnella itseään otollisimmasta ajankohdasta tulla raskaaksi? Eläimet osaavat, ihmiset eivät ilman uudelleen opettelua?

Perhesuunnittelun kotisivut

Olisitko nykytilanteestasi tietämättömänä luottanut tähän ehkäisymenetelmänä (linkki) aikaisemmin elämässäsi? Uskotko, että näitä metodeja kannattaa kuitenkin kokeilla raskautumisessa Ennen kuin hakee apua ulkopuolelta?
Omalta kohdalla, en olisi luottanut ehkäisynä, mutta uskoisin et tän avulla joillakin on mahdollisuus raskautua, kun tuntee kroppaansa ja sen toimintaa... ja mun mielestä se ei ikinä ole pahitteeksi, vaikka ei tulosta sitten valitettavasti toisikaan.

Meillä on Pinkku-84 myös ollut "kokeilussa" tuo miehesi suosittelema konsti jotain vuoden, enempi ja vähempi... miten on milloinkin viitsinyt kikkailla. Jos teillä ei asiaa ole tätä ennen vielä kokeiltu, niin toivon todellakin, että se olisi teille just "se juttu" :)

Juu mä oon kaikkia noita pesun sivujen juttuja kokeillu+greippimehu,jalat kohti kattoo,fertility diet kirja,rukoilu,jalanpolkeminen,harras toivominen ja mitä näitä nyt on. Ei niistä yleensä varmaan haittaa olekaan ja joillekin voi oikeesti olla hyötyäkin, mutta mulla ei vaan jotenkin pääkoppa kestäny niitä lämmönmittailuja ja limojen tarkkailuja. Mulla on puhelimessa semmonen Womanlog ohjelma johon voi kirjata kierron tietoja ja lämpöjä. Se on tosi hyvä ja suosittelen kaikille joilla on android puhelin tai iphone. Itse käytän vaan kuukautiskalenterina kun en vaan kestänyt sitä ylimäärästä stressiä. Jollain se on taas toisaalta niin että nää toimenpiteet nimenomaan vähentää sitä stressiä. Me ollaan kaikki niin erilaisia :)

Hopeanainen On tosiaan mietitty ja tuntuu niin hemmetin epäreilulta! Pitäisi olla joku lapsentekoloma, koska tää tuntuu kyllä ihan täydeltä työltä, kun teet testeja, käyt kokeissa, kyttäät kalenteria ja kelloa, mittaat lämpöä, soittelet lääkäreille, käyt apteekissa ynnä muuta.

Rowan Tsemppiä esseen tekoon! Kyllä sä saat sen tehtyä määräaikaan mennessä. Lause sieltä ja toinen täältä ja sitten vähän omia löpinöitä väliin :)

ON: Saatiin tänään kuulla lääkäriltä tulokset siemennesteanalyysista ja mun verikokeista. Miehen simpat normaaleja, ei siis tarvitse murehtia niitä ollenkaan, JES!! Sen sijaan mun verikokeiden tulokset oli kaikkien testien osalta vähän niin ja näin. Eivät olleet ihan huonoja, mutta eivät hyviäkään. Ne kaikki otetaan nyt uudelleen ja sitten sen jälkeen päätetään hoidosta. Siispä odotellaan sopivia kierronpäiviä lisäkokeille ja sitten niiden tulosten jälkeen päätetään jatkosta. Lääkäri sanoi kyllä nyt jo, että jos lisäkokeiden jälkeen mulla on kaikki ok eli meistä kummastakaan ei löydy "vikaa" niin inseminaation teossa ei ole järkeä eli sit vissiin suoraan ivf...
Niin ja kilppariin sain puhuttua itselleni lääkkeen, vaikka 3.8 onkin viitearvojen sisäpuolella, mutta se sais alkaa mieluusti kakkosella. Siitä ei kuulemma silti tarvi olla huolissaan.

Idylli, sun kilppariarvo on aika korkea, lapsettomuuslääkäreiden mukaan sen pitäs olla 1-2. Tästä on täällä aiemminkin keskusteltu, lääkärit suhtautuu tuohon todella eri tavalla.

Babies, tosi selvät viivat! Ja hyvät follit oli kasvamassa! Tunnut olevan hyvällä tuulella, tosi kiva juttu :)

Hopeainen, NIINPÄ!! Se olisikin jos raskautuisi "yhdestä kerrasta päivää ennen kuukautisia", niin kun aina jollekin käy tai "hupsista, mies sanoi et nyt tais tärpätä" (kaveri sanoi joilla seksiä kerran kolmessa kuussa tyyliin). En tiiä, onhan tää niin älytöntä kalenterin kaa puuhailua, meillä mieskin on ihan kypsänä jo tähän hommaan (ei auttanut parin kk tauko..).

Voi Rowan, eipä oo mulla mitään sanottavaa. Parempi kun en sano mitään kun tulee vaan kauheita latteuksia. Mukavia hetkiä esseen kanssa, nim. inhoan niiden kirjoittamista..

Nyppy, mullakin oli tuollanen kysta parikymppisenä, jouduin sairaalaan, kun se oli puhjennut ja vatsaonteloon valunut neste aiheutta järkky kivut ja hemoglobiini tippui. Pari päivää olin sairaalassa, mut ei onneks jouduttu leikkaamaan.

Tillu, se on tullut todistettua että raskaaksi voi tulla jos on a) keuhkoputkentulehdus + b) antibiootit + c) käynyt röntgenissä ja d) tosi kipeä ja huono olo kaikesta edellisestä. Tosin en tiedä oliko joku noista (kaikki) syynä varhaiseen keskenmenoon. Mutta kuitenkin, jos miehesi vaan kykenee (vaikka buranan voimalla) niin ei kun hommiin vaan! Huomaatteko, meillä hommaillaan vaikka pää kainalossa :)

Huomaatteko, et oon paljon paremmalla tuulella jo? Kävin tänä aamuna nimittäin hCG testeissä ja tulos oli älyttömän hyvä (3.0 mIU/ml) eli ilmeisesti kohtu on tyhjentynyt hyvin eikä uutta kontrollia tarvita. Meen ens ti lääkäriin vielä ultraukseen, mutta lääkäri sanoi et heti vuodon loputtua voidaan ruveta taas yrittämään (tässä kierrossa siis, JEEJEE!!) ja ens kiertoon saan clomit. Niin, ja tähän kiertoon loppukiertoon varmaan luget. Lääkäri oli tosi positiivinen ja sanoi et raskautuminen oli hyvä asia, todiste et luomuna on meidän mahdollisuus onnistua. Inisin siinä puhelimessa että kun ollaan yritetty jo vuosi ja vasta nyt tärppäs, niin se sanoi et "niin ja niin monta prosenttia onnistuu vuoden aikana". Sanoin vaan et eipä paljon lohduta, et haloo, en tod oota enää seuraavaa vuotta josko luomuna onnistuis. Mutta summa summarun, nyt odotellaan vuodon loppumista ja parin viikon sisään varmaan taas rupeen ovista tikuttamaan.

On se kyllä tosiaan ihmis (naisen) mieli ihmeellinen, miten sieltä aallonpohjalta vaan aina noustaan. Ja yhdyn Babiesin sanoihin, et teillä naiset on siinä suuri osa, joten kiitos siitä!

Viimeksi muokattu:
Viola30 Muistankin täältä lukeneeni, että sen pitäisi olla mieluiten 1.5-2.0 tai max 2.5, jos yrittää lasta. Meidän lääkäri ohitti ensin koko asian ja sanoi, että se 3.8 on viitearvojen sisällä. Sitten kun kahteen otteeseen tiukkasin häneltä asiaa ja kerroin ymmärtäneeni, ettei saisi olla noin korkea, niin hän lopulta sanoi, että voi kirjoittaa reseptin ja kyllähän se lasta yrittäessä saisi olla matalampi, mutta mun tulos ei silti ole mitenkään huono. Noh, niin tai näin, mä ainakin aion popsia lääkkeitä, jotta tiedän tehneeni kaikkeni!

Ja hyvä, että oot jo paremmalla mielellä ja arvot oli kondiksessa! :flower: Kuten sanoit, kummasti sieltä aallonpohjalta jaksaa noista, vaikka heti keskenmenon jälkeen elämä onkin tosi synkkää. Kova on siis halu taistella lopullisen päämäärän saavuttamiseksi, hyvä niin! =)

Tänään oli se seurantaultra ja sieltä löytyi 3 follia koko noin 10mm- menopur jatkuu sunnuntaihin ja maanantaina ultrataan viel, et miten on kasvu edistyny ja voiko pregnylin jo pistää. Ovis olis odotettavissa sit ti-ke..

Nyppy Kiitos, oot ihana :hug: Oon kyllä saanu positiivista palautetta asiakaspalvelutaidoistani, se aina kummasti lämmittää mieltä :) Mikäs fiilis siellä, onko tätiä näkyny? Oon lukenu ton saman jutun tuolta Perhesuunnittelun sivuilta aikasemmin, mutta koskaan en ole kokeillu tunnustella kohdunnipukkaa..

LovestreetSehän se kumma onkin kun tuolla pyörii noita eukkoja maha pystyssä..Tekis mieli välillä mennä kysymään että miten onnistuit tossa :D

TunturihillaSe ei vaan malta olla kommentoimatta :)

Idylli Onnea hyvistä simpoista :) Meki mennään suoraan ivf:n jos clomihoito ei wörki..

ViolaIhana kuulla sinusta :hug: Ja hienoa että on parempi mieli.. Tosiaan olen ollu muutaman päivän extra hyvällä tuulella :) Ihan kun oisin lukenu jostain että keskenmenon jälkeen olis ns. helpompi tulla raskaaksi? Onko näin.. Toivotaan että teilä tärppäis :)

Babies Miten kauan kokeilette clomeilla? Mulla oli se s-prog-arvo hiukan liian matala, joten on mahdollista, että munasolu ei irtoa, vaikka testien mukaan ovulaatio kyllä tapahtuu. Jos näin on, niin siinä tapauksessa sitten kokeiltaisiin ensin clomeja. Mutta tää nyt on vielä pelkkää jossittelua, kun sen yhden hieman heikomman tuloksen perusteella ei kannata kuulemma vielä vetää mitään johtopäätöksiä, joten odotellaan siis uutta verikoetta. Mut mielenkiinnosta vaan ajattelin kysellä, että miten pitkään kokeilette clomeilla... Tietysti riippuu siitäkin, että onko yksityisellä vai julkisella. Julkisella taitavat määrätä lääkärit tahdin, kun taas yksityisellä asiakas voi vaikuttaa enempi hoitomuotoihin ja -tahtiin.

Kuulemma juu keskenmenon jälkeen tulee herkemmin raskaaksi. Näin meille sanoi hoitaja keskenmenon jälkeen. Oltiin ennen km yritetty 9kk ja alkoi jo iskeä paniikki. No sitten tärppäs, meni heti kesken ja kun hoitaja sanoi noi sanat, niin ajattelin, että eihän tässä ole hätää, kuukauden päästä oon ihan varmasti uudestaan raskaana. Noh, niitä kuukausia on kulunut yksi jos toinenkin ilman tulosta. Toivottavasti teillä Viola käy oikeasti niin, että tulee herkemmin raskaaksi, koska olen kyllä kuullut myös tarinoita, ettei oo edes kuukautisia ehtinyt välissä tulla, niin on jo ollut uutta putkessa =)

Te ootte ihan sairaan aktiivisia kirjoittajia! Päivässä tullut taas jo vaikak kuinka monta viestiä!

Rowanille tsemppiä kouluhommiin!

LoveStreet puhut asiaa, se että vauvoja tulee seksistä on ihan ihme! :D

Idylli voi, ihanan nimen keksit mulle, HOPEANAINEN :heart: hihi tais tulla ihan vahingossa :) Kuitenkin, onnea simppatestin tuloksesta. 3,8 on korkeahko TSH raskaaksi haluavalle, hyvä että sait senkin asin hoidettua kuntoon :)

Viola ihanaa huomata että olet jo noinkin hyvällä tuulella. Tsemppiä :heart:

Sattumuksien summia teille ihanaiset!:heart:

Tän kierron testi tehtynä. Saisko rumppujen pärinää.... Tättärrrrrrrrrärärärrrr..yllätys yllätys, Nega.

Tai itseasiassa en mä tiedä mikä tuo on. Testi siis 10mIU ja näytti negaa, kunnes testiajan jälkeen siihen ilmestyi punainen viiva, ei yhtä vahva kuin kontrolli eikä niin haalea että olisi pitänyt suurennuslasilla katsoa. Ihan silminnähtävä punainen roskisplussa. 25mIU testi näytti ensin haamua ja se taas katosi testi alkaessa kuivuun. Perse.
Ilmeisesti yritti todella kiinnittyä ja kasvu loppui siihen. Olisi ollut parempi rehellinen nega... tai niin nyt tuntuu. Kiva odottaa ekaan ivfään vain todetakseen, ettei mun munat ole kasvukykyisiä, kun ei yksikää mene alkua pidemmälle.

Vielä hetkeksi takaisin töihin ja sitten onneksi kotiin.

Nyppy Voi muru :hug: Meinaatko testailla huomenna vielä? Minkä merkkisiä testejä oli? ..En halua nyt millään lailla herättää turhaa toivoa mutta miusta toi vaikuttaa lupaavalta..Jos se siitä vahvistuu??

Idylli Mun s-prog oli 43 kp25, kaiketi ihan hyvä kun ei lääkäri mitään sanonu(kumpikaan)...
Mie meinaan ehdottaa että käytän clomeja kesän, eli vielä kolme kiertoa jos tässä kierrossa ei natsaa.. Sitte vietäs tässä tai ens kuussa vielä kullan tuotokset uudelleen tutkittavaksi. Jos niissä kaikki edelleen ok ni ivf jonoon julkiselle.. En vaan tiedä voiko toi yksityinen lääkäri kirjottaa suoraan lähetteen sinne, vai pitääkö mennä eka omalle lääkärille jne..

Tais olla oviskipuja ne mun kylkikivut ja muut juilinnat.. Nyt ei nimittäin tunnu enää yhtään miltään. Ovistestien viivat on haalistumaan päin, ei kumminkaan haalistunu kertaheitolla vaan pikkuhiljaa..hmm.

Idylli noista kilpirauhasarvoista.. mulla oli arvo 4,5 silloin kun näitä lapsettomuusjuttuja ruvettiin tutkimaan. Klinikan lääkäri sanoi heti, että ilman muuta lääkitys, vaikka onkin "normiarvojen" rajoissa. Hänen mielestään pitäisi olla juurikin toi Violan mainitsema 1-2. Viime syksynä kävin sit työterveyslääkärillä uusimassa reseptiä ja sain aikaiseksi kunnon tappelun kun ttlääkäri ei olisi kirjoittanut reseptiä, koska arvo oli 3,5 ja oli sitä mieltä, että toi 4,5 olis kans ihan hyvä. Aikani kun jankkasin niin suostui reseptin kirjoittamaan mutta ilmoitti samalla, että hänen kauttaan on jatkossa turha tulla enää reseptinuusimista yrittämään. :O eli näin lääkäreiden mielipiteet asiasta vaihtelee ja monikaan kun ei oo lapsettomuuden hoitoon juuri perehtynyt. Mulla samoin oli toi s-prog -arvo tosi huono, mutta siitä klinkan lääkäri oli sitä mieltä, että kilpirauhanen vaikuttaa myös siihen ja kun olin käyttänyt kilpirauhaslääkettä muutaman kuukauden otettiin uudet testit ja s-prog oli ihan ok.
rowan tsemppiä kouluhommiin ja paljon lämpimiä ajatuksia sinne! :hug:
Lovestreet mä oon sun kanssa NIIN samaa mieltä, mä en voi käsittää miten joku voi tulla raskaaksi seksiä harrastamalla. : /
viola ihanaa, että olo on jo parempi! :hug:
nyppy: samaa mieltä oon Babiesin kanssa, mun mielestä toi kans vaikuttaa lupaavalta.. jos sulla oli ongelmia sen oviksen bongaamisen kanssa niin voihan olla, että nyt on vielä niin aikaista ettei kunnolla näy testeissä. Mulla on ainakin pari kertaa todettu, että ovis on ollu viikon myöhemmin kuin olis pitäny. Kuten todettua aiemminkin, tää naisen kroppa on vaan niin ihmeellinen.. :) tsemppiä ja :hug:

Hopeainen Juu, oot saanut uuden säihkyvän nimen =)

isla79 Siitä meidän lääkäri ei sanonut mitään, että se kilppariarvo voisi vaikuttaa myös siihen s-prog-arvoon. Mielenkiintoista. Täytyypi kysyä siitä ensin kerralla, kun ollaan yhteyksissä sinne suuntaan. On kyllä jotenkin pettynyt olo, että me maksetaan suuria summia yksityiselle lapsettomuusklinikalle ja sitten joudun itse pyytämään lääkereseptin netistä lukemani tiedon pohjalta, ja vasta sitten lääkäri myöntää minun olevan oikeassa...

Nyppy Älä luovu vielä toivosta. Testaa parin päivän päästä uudelleen, jos ei ole täti tullut kylään. Ei me tietenkään haluta turhia toiveita herätellä, mutta voi se sieltä vahvistua vielä kunnon plussaksikin...

Yhteistyössä