Sallan kiitos, mielenkiintosta ja hurjaa kuultavaa. Olet selvinnyt tapauksesta kuitenkin hienosti, isommaks jutun tekee vielä se, kun olit niin nuori... täytyi olla pelottava ja rankka kokemus. Hyvä kun noin pystyt asian jakamaan, koska ihan varmasti tuokin auttaa muita samaa asiaa pohtivia ja läpi käyviä. Sitä ei tiedä kenelle meistäkin tuo vielä tulee vastaan, tai jollekkin joka ulkoa päin lukee näitä sivuja ja etsii tietoa. Yllätys oli, että voi kasvaa noin isoksi... voin kuvitella että oli kivulias. Hyvä että munasarja säilyi (vai osa siitä?), se ilmeisesti on nyt täysin toimintakykyinen?
Voimia teillekkin tällä rankalla matkalla ja samoin teille, kuin kaikille muillekkin, toivon sydämeni pohjasta ansaittua onnea tulevaisuudessa =)
Voi
Rowan79 :hug: Kerää voimia ja ihan hyväkin varmaan saada ajatuksia muualle. Hienoa, ettei femarit mene hukkaan.
Hopeainen hyvä vinkki, pitää yrittää.
Olen samaa mieltä kuin Babies, että osalla voi toimiakkin ja osalla taas ei... siis tuo ajankohtien kyttäämättä jättäminen. Sehän on kiinni aika paljon ongelmien laadusta ja muutenkin monen sattumuksen summasta, niin kuin koko raskautuminen.
Toivottavasti sun kierto pian tasaantuu ja löytää paikkansa.... 10 päivää tätin seuraa on kyllä ihan liikaa. Se maidon tuottamisen loppuminen on varmaan hyvä merkki hormonien tasapainottumisessa kuitenkin? Jaksuja :hug:
Babies toivotaan nyt vaan, että tää kierto menee niin ku oppikirjasta ja tuo tulosta. Sieltä lääkäristä tullessa olet taas monta asiaa viisampi, kirjoita vaan kaikki ylös mitä tulee mieleen. Älä murehdi sitä puhkeamista, luotetaan ettei niin käy.... ja jos käviskin, se on sitten sen ajan murhe... mut ei niin käy d:|b Keskity nyt vaan miehen kaatoon... vaikka tuskin sun miestä siihen kauheasti tarvii houkutella
Tuosta asiakaspalvelusta vielä, mä henk.koht olen sitä mieltä, että maksan vaikka vähän enempi, jos saan hyvää palvelua. Hyvä asiakaspalvelija on mun mielestä tilanteessa läsnä, positiivinen, mutta ei teeskentelevä vaan aidosti oma itsensä. Tilanteesta pitää jäädä olo, että mua on aidosti kuunneltu ja huomioon otettu, eikä vaan kiireesti hoidettu alta pois, että pääsee eroon.
Muoks. Sä olet varmaan hyvä työssäsi, voin kuvitella että lähtisin tyytyväisenä asiakkaana, kohdattuani sun positiivisuutes ja ulospäin suuntautuneen persoonas =)
ON: saas nähdä tarviiko edes testata, taitaa täti olla jo tienhaarassa tulossa. Lämmöt vähän laskenut ja muutenkin sellanen olo... ei tosin vatsassa jomotuksia, mut se nyt ei tarkoita mitään.