Huh, tää heräs taas klo 5 eikä unta näkyvissä.
Mutta kun tulin lukemaan tänne, niin voi kun tuli ihan tippa linssiin kun ootte kaikki niin ihania! :heart: Kiitos kaikille kovasti tsempistä, tuli paljon parempi mieli. Tosin eilen kirjoittelinkin aika tuoreeltaan polikäynnin jälkeen, niin olin kyllä ihan maani myynyt vielä siinä vaiheessa.
Melargia, niin miksei teille tosiaan kokeilla luomuinssiä vai oliko niin, ettet ovuloi? :hug: sullekin vielä tätäkin kautta!
Nyppy, joo mie tiiän että ihan pussiin itteni oon täällä puhunu!
Se vaan on niin, että on helppo tsempata toisia ja ajatella toisten puolesta positiivisesti, mutta kun on itsestä kyse, niin se onkin vaikeempaa. Mie oon tämmönen luontainen murehtija ja kaikki asiat pitää stressata etukäteen. Mie mietinkin viime torstain polikäynnin jälkeen, että meidän lääkäri varmaan pitää minua ihan hermoheikkona potilaana :O. Eilen näytin varmaan niin väsyneeltä ja pahoinvoivalta, ettei sen tarvinnu miettii, mitä meille ehdottaa. Joo kyllä se kesä meneekin nopeesti ja ihana tietää, että täällä on syksyllä sitten mahtava vertaistukiverkko valmiina, kun/jos hoidot alkaa. Tai siis tottakai
toivon, että kaikki ois plussanneet siihen mennessä, mutta u know what I mean! :heart:
Viola, joo on se käsittämätöntä, kun voi olla niin vaikeeta. Mie eilen polilta kotimatkalla autossa miehelle mesosin, että miten kukaan voi ikinä tulla raskaaksi ekalla yrittämällä tai vielä tahtomattaan ku tää on meille niin vaikeeta. Kiitos virtuaalituesta, kyllä täältä saa oikeesti ihan parasta tukea, kun ihmiset todella ymmärtävät, miltä tämä tuntuu. :heart: Hienoa, että testi on osoittanut ovulaation tapahtuneen! Ei sitä kuule tiiä vielä, mitä tapahtuu. Kovasti tsemppiä!
Isla, kiitos tsemppailusta, yritetään nyt asennoitua kesään niinkuin yleensäkin!
Ja niinkuin
Melargia sanoi, muistaakseni toisessa ketjussa kylläkin, että parempi näinpäin, että on kesä välissä odotteluaikana kuin että pitäis talvella odotella. Paranemisia sinne! Mie ostin nenäkannun talvella, kun oli flunssa. Mulla on poikkeamaa nenäonteloissa (on joskus leikattukin) ja joskus on vaikee saada sieltä limoja irtoomaan. Mutta sitten se flunssa menikin ohi ja en vielä ehtinyt testata sitä. Mutta miekin oon kuullut yksinomaan positiivisia kommentteja siitä. Kannattaa kokeilla!
Babies, fiilikset? Ois tähän kyllä plussauutiset niin toivottuja!
Lugepallerot aloitettu. Toivottavasti niistä ei tuu nyt samanlaista väsymystä ja alakuloa kuin viimeks, ei tähän enää kyllä mitään extraa tartteis! :|Mulla on vieläkin vähän huono olo. Tänään on aikomus lähteä eteläiseen Suomeen ystäväpariskunnan luo ja sunnuntaina tulla takas. Vähän mietityttää tää olo kyllä. Lääkäri kyllä sanoi, että jos olo ei parane, pitää viikonloppuna mennä päivystykseen. Mietti myös noroviruksen tmv. mahdollisuutta. Mutta on kuitenki jo parempi olo kuin eilen. Siksi lähinnä mietityttää, kun jos on joku tarttuva mahatauti, ja siellä ystävillä on semmoinen 8kk ikäinen tyttö, niin en kyllä haluaisi olla tartuttamassa. Mutta kun tekis niin hyvää vaihtaa maisemaa pariksi päiväksi. Pitää nyt vielä vähän kuulostella oloja.
Jos en enää tässä tuu kirjoittelemaan ja reissuun lähdetään, niin oikein aurinkoista pääsiäistä (ja munarikasta!) teille kaikille ihanille naisille! :heart: