Babies, dpo 10 on vielä aikainen! Siun pitää testata vaan uudelleen Oikeesti voiko tosiaan ovistesti näyttää tuommoista, ellei oo raskaana tai ovis tulossa. Hitsit, miten pitääkin olla, että kun muutenkin hankalaa tää raskaaksi tuleminen, niin sitten vielä joutuu jännäämään epämääräisten testien ja oireiden kanssa, että ollako vai eikö olla.
Niinkuin nasunkin tapauksessa. Mitäs sinne muuten nyt kuuluu?
Nyppy ja Melargia, mie oon oikeesti ihan ymmälläni, kun mulla on kaikki hormonit, mitä on testattu, ihan viitearvojen sisällä. Mulla on nimittäin karvaongelmaa ollu teinistä asti, mutta hormoniarvot ollu aina normaalit. PCO:takaan ei siis ole todettu, vaikka karvojen liikakasvuhan voi olla siitä oire. Tää karvajuttu on kyllä hirmu ikävä, varsinkin kesäaikaan. Kun miun iho on vielä silleen herkkä, ettei se tykkää ajeluista, mutta pakkohan se on. Ja sit tulee sänki tosi nopeesti. Hyh.
Viola, kyllä tosiaan helpottais oloa, jos olis vakituinen työ. Mulla oli eilen viimeinen työpäivä ja jatkosta ei tietoa. Mutta mie tässä tosiaan samalla opiskelen avoimen kautta, että sais pätevyyttä alalle. Mie oon aina oottanut äitiyttä, ura on tullut aina kakkosena. Nyt ei oo kumpaakaan. : /
Eilen ultrattiin ja toinen folli oli jatkanut kasvuaan (19,5 mm), toinen pienempi. Vissiin näissä lääkkeellisissä kierroissa ei sit pitäis niin paljon luottaa noihin kehon signaaleihin, kun jo perjantaina luulin, että munikset karkas. Illalla piti vielä LH-testi tehdä, joka oli nega. Sit pistin Pregnylpiikin mahamakkaraan ja nyt oottelen, että kello tulee sen verran, että voi polille soitella. Keskiviikolle inssiä suunniteltiin, jos eilinen testi nega (niinku siis oli). Mutta mulla on ollu eilisillasta asti taas kovat juilinnat ja tänä aamunakin heräsin siihen jo klo 5. Pitää siis noista mainita. Vai liekö taas vääriä hälytyksiä miun keho lähettää.