Hoidot Kysillä

(.) Testasin uudelleen tänä aamuna, minkäs sitä hullu hulluudelleen voi :p - ja samanlainen hailakka plus napsahti, tosin nopeammin kuin eilen... Menkkakivut jatkuvat tai paremminkin munasarjoja särkee ja tuntuu hieman samalta kuin mitä punktion jälkeen. Kai se on uskottava, että jtn on tapahtunut..! Torstaihin tuntuu olevan ikuisuus... :$ B)

-rallis
 
rallukka,ihanaa ja hurjasti onnea :heart: :heart: nää onnistumiset saa niin hyvälle mielelle =)

Itse olen nyt enimmäkseen täällä taustalla ja luen vaan teidän kuulumisia,kun oma hoito sit elokuussa,e-pillereiden alotus jo seuraavista menkoista ja sit tietää tarkemmin noi hoitokuviot.

Kaikille voimia jokaiseen vaiheeseen ja ihania aurinkoisia kesäpäiviä B)
 
Kiitos Siniviuhka ja Aidan!!!

Tää on niin jännä juttu, koska tää hoito meni ennen siirtoa vähän samalla lailla vituralleen kuin silloin kun aloin odottaa pojua... Hyvin tuli soluja mutta vain 3 siirtokelpoista, kaksi siirrettiin ja yksi pakkaseen, ihan samalla lailla nytkin B) Ei tätä kyllä vielä oikein oo sisäistanyt, vähän sekainen olo, toki onnellinen!

-rallis
 
Ihanaa, että täällä on taas vaihteeksi hyviä uutisia. Olen täällä aina "salaa" lueskellut teidän kuulumisianne. Hurjasti onnea Rallukalle! Ja tietty peukut pystyssä kaikkien ei vielä plussanneiden puolesta!

Täällä mennään rv 21 ja rakenneultrassa käytiin viime viikolla katselemassa pienokaisia, siellä sitä toinen potki toista päähän. =)
 
rallukka piti tulla sulle kommentoimaan, et aivan mahtava juttu! ONNEA :flower: :hug: :heart: kuhan nyt vaan menis kaikki hyvin loppuun asti:)

ompas raitatiikeri pitkällä :eek: oli varmaan ihana nähdä pienet siellä ultrassa :heart: tsemppiä multaki loppuraskauteen! :hug:

on: reseptit tuli tuossa joku aika sitte ja seuraavassa hoidossa olis lyhyt kaava Femoden, Menopur ja Orgalutran..
 
Samoilla lääkkeillä mennään täälläkin ja kovasti taas niitä menkkoja odotellaan,kp32 jo,eikä niitä tietenkään kuulu :headwall: sit ois tarkotus heti alottaa noi femodenit,mut hoitohan vaan pitkästyy,kun ei pääse edes alkamaan :attn:
Mitenkähän kauan niitä voi odotella,ennen kun syytä täytys rueta selvittämään???

Mukavia kesäpäiviä kaikille

B)
 
Toivottavasti tässä tapauksessa täti kurvaa pian barbapörrön ja Aidanin luo kylään.

Rallis, rakenneultrassa toinen toveri näyttäytyi ja toinen jäi vielä arvoitukseksi. Katsotaan paljastaako itsensä vielä ennen syntymään vai säilyykö jännitys loppuun asti. :D
 
Ei näy tätiä,ei sitten millään :attn: Mut soitin jo hoitsulle ja ei onneks vielä hengen hätää,jopa pari viikkoa voin vielä odotella,ennenkun hoito viivästyis,toivottavasti näin ei käy!!! Millähän hemmetillä ne sais tulemaan :LOL:
Jokos aidanilla täti kurvas pihaan =) onks teilläkin tässä hoidossa lyhyt kaava ja nytkö näistä menkoista alotat ja hoidot?
Tyhmä pää ei enää muista missä vaiheessa kukin on ja nyt ei aika anna periks rueta selailee sivuja taaksepäin :eek:
Mut eikun taas tsemppiä kaikille ja iloista kesän jatkoa :wave:
 
Kiitos HalleB =)

Täällä kyllä kärvistelen ihan kunnolla, kaikki oireet on hävinneet!!! Kaikki vatsatuntemukset, kaikki on kaikonneet. Ainoastaan tissikipu on jonkin verran lisinyt. Ja olen to-del-la ärhäkkä, meinaa pälli levahtaa kanssaihmisten "törttöilyihin" ihan totaalisesti :headwall: Lugeja olen jo pikkuhiljaa lopetellut, eka otin vain 2/pvä 4vrk ja nyt loput 4 kpl 1/pvä...

Tsemiä kaikille ja toivotaan että ne kadonneet menkat sieltä alkaisivat tipahdella!!! :heart:

-rallis
 
pakko palata taas taustalta kysymään neuvoa tästä lyhyestä kaavasta...

mietin sitä lääkityksen aloittamista, et kun mun täytyy ilmoittaa KYSille jo heinäkuun menkat, vaikka hoitoa on kaavailtu syyskuulle, niin eihän sitä lääkitystä silti tartte aloittaa ennenkuin vasta syyskuun alussa?
ja mites ne e-pillerit aloitetaan, heti heinäkuulta, vai vasta kiertoa ennen hoidon alkua? :eek:
vois varmaan soittaa kysille ja varmistaa sieltä, mut eikös siellä oo se kesätauko muutenkin, nii ei oikein viittis turhanpäiväsillä kysymyksillä heitä häiritä..
 
barbapörrö ja Aidan toivottavasti menkat pian alkaisi, että pääsisitte eteenpäin! on se kumma, ku aina sillon, ku niitä oottaa ni ne ei varmaan ala :headwall:

rallukka jospa niitä oireita alkaa tulla enemmän vähän myöhemmin :hug: tsemppiä ekan ultran odotteluun!

Moi sinikka :wave: mä mietin kans samaa, mut luulen, et jatko-ohjeet tulee sillon, ku soitat ne menkat.. mun pitää soittaa elokuun menkat ja marraskuussa vasta hoito.. ompa vaan surkuhupaisaa alkaa taas syömään pillereitä :/

on: mul on taas surupuserossa, ku useita raskaana olevia saanu seurata..useat saa jo sen toisen tän meidän yrityksen aikana..tulee vaan mieleen, et noinhan se meilläkin piti mennä..mut eipä mennykkään..pitää vaan yrittää nyt repiä kaikki ilo irti tästä kaksin olosta, vaik taustalla kaihertaakin tää lapsettomuus-suru

Hyvää HEINÄKUUTA siskot! :)
 
Vastailenpa minä nyt joutessani tähän lyhyen kaavan kysymykseen. Minä taisin syödä vajaan kolme listaa pillereitä putkeen, ennen lyhyttä kaavaa. Se riippuu vähän hoidon aikataulusta, syödäänkö niitä miten kauan ja pidetäänkö llistojen välissä normaali viikon tauko vai ei. Joten jos on pyydetty ilmoittamaan heinäkuun menkat, niin laskeskelevat sen mukaan milloin pillerit alkais ja kuinka monta listaa ennättää syödä. Voi olla että alkaa sitten seuraavasta kierrosta. Se varsinainen pistosrumbahan alkaa vasta siellä lähempänä hoitoa.

Extra tsempit Hallelle! Noi on aina niitä mietteitä, mitkä vetää väkisin mielen matalaksi.

Mutta aurinkoista kesää kaikille ja tsiljoonasti peukkuja! :flower:
 
Moikka. Uutena ilmoittautuisin tähänkin ketjuun. Ensimmäinen inseminaatio KYS:issä takana. Lapsettomuutta on kestänyt 4 vuotta, joten korkea aika se oli jo päästä inssiin. Eka inssi epäonnistui, joten seuraavaa varmaan odotellaan. Ylipainon takia tuskin muita hoitoja minulle koskaan siellä tehdään, ellei se paino nyt jotenkin lähde tippumaan...

Sitä piti kysyä, että muistaako kukaan, kuinka pitkä se kesätauko on? Ennen juhannusta jäivät lomille, mutta koska aloittavat taas hoidot? Oliko se jo elokuussa vai vasta syyskuussa?

Tänään alkaneeseen kiertoon päätin ottaa taas clomit käyttöön. Edellisen kierron, jossa siis inssi tehtiin, olin ilman clomeja. Jospa tämä tauko olisi nyt riittävä. Muuten saa taas odotella clomien aloitusta ties kuinka kauan, kun nuo luomumenkat tulevat vain 2-3kk välein.

Aivan aloittelija olen siis näissä hoitojutuissa, mutta toivottelen silti kaikille onnea ja menestystä tuleviin hoitoihin :)
 
siniviuhka,mulla tää hoito tehdään lyhyellä kaavalla ja hoitaja sano et vähintään 3 viikkoa pitää ennättää pillereitä napsia,mut aika voi kuulema vaihdella paljonkin,siis olla paljon pitempi.

Vihdoinkin ne omat kauan kaivatut menkat alkoi,eikä kierto ollu "kun" 40 päivää :attn:
Nyt sit alotin pillerit,niitä popsin sen vähä yli kolme vk,sit 0-ultra ja menopur ja viikolla 33 punktio =) Ihanaa,et taas alkaa jotain tapahtua!!!

Mukavia helteisiä kesäpäiviä taas kaikille ja hurjasti niitä plussatuulia,kunhan ollaan siellä asti :heart:

ja iloksi,tervetuloa mukaan :D
 
Tänään ultra KYSillä, siellä pikkuinen :heart: jumpsutti, kaikki oli ok, koko vastasi viikkoja. Laskettu aika olisi 23.2.2011. Hiukan viime viikolla säikäytti (loppujen lopuksi) vähäinen ruskea vuoto, joka KR:n mukaan tulisi istukasta, joka kuulemma näillä viikoilla on kohdunsuun edessä.

Tsemppiä ja paljon plussia! minä poistun nyt taustalle seurailemaan =)

-rallis
 
rallukka Onnea raskauteen! Toivottavasti kaikki menee hyvin :heart:

barbapörrö13 Kiitos :)

Kukaan ei vastannut, josko tietäisi minne asti se kesätauko siellä KYSillä on, mut eipä se mitään. Jokatapauksessa tämän kierron annan mennä kotikonstein, vaikkei niistä ennenkään ole hyötyä ollut. Seuraavasta kierrosta sitten taas tositoimiin. Ultraan kautta toivottavasti siihen inssiin nro. 2

Mukavaa kesää :)
 

Yhteistyössä