Hoidot Kysillä

barbapörrö Niin, tulihan se täti ja meniki jo, viimein. Me alotetaan hoito vasta ens kierrosta ja pitkällä kaavalla mennään. Mut aattelin et jos tässä kuussa tädin vierailu venyy, ni sit venyy myös ens kierrossa jne. ;) Ja ihan loppukuulle siis ens kuussa menee... mut tarkenee joo ainaki, niinku mainihit :D


Kiitos kaikille tuesta, yksin ja yhessä :)

Iloksi Tervetuloa munki puolesta, toivottavasti teijän ei tarvis edes pidemmälle hoidoissa mennä. =)

Rallukka Ooi, ihanaa :heart:
 
jahas, jokohan tässä pikkuhiljaa palailis pinoon kesälomilta? :)
tänään alkoi menkat, jotka siis pitää ilmoittaa kysille huomenissa.. tarkemmin en vielä tiedä miten aloittelen niitä pillereitä popsimaan, mutta eiköhän sekin tässä selviä... tuntuu kyllä uskomattomalle, että niin se vaan toinen hoitokerta pikkuhiljaa starttailee käyntiin..

on kyllä SAIRAALLOISEN kuuma. huh hellettä! mitenhän sitä ensi viikon pystyy olemaan töissä, jos sääennustuksiin on uskominen ( +32 --> )...
 
Huomenta vaan :)
Piti oikein ruveta tuskailemaan, kun havaitsin taas kellon olevan liikaa, jotta vois kysiin soittaa. AAARGH. Viikko sitten kävin raskaustestissä (veritestissä) ja vaikka tiedän tuloksen(menkat oli ja meni), niin silti haluaisin soittaa ja kuulla, että näkyikö veritestissä mitään. Itse epäilen, että kiinnittymisyritys tapahtui, mutta ei onnistunut.
Seuraavan kerran on soittoaika keskiviikkona. äh. :p

Aika lämpimiä kelejä on ollut ja tosiaan taitaa olla luvassa. Ihanaa että työpaikalla on ilmastointi. On täälläkin tällä hetkellä 24,6 astetta, mutta voisi myös olla enemmän.
Nautitaan tästä... kohta sitä saa taas palella...

tsemppiä :)
 
jaahas, eipä sitten popsita nappuloita vielä.. hoitaja oli hieman ihmeissään, että miksi ilmoittelen JO nämä heinäkuun menkat, mut kun on käsketty, nii pitihän sitä.. eli siis ilmoitan sit vasta elokuun menkat ja heti kp 1 saan aloittaa elämän pilleristinä. :)

vähän v*ttaa kun puolen päivän aikoihin soittivat Kysiltä, et haluanko siirtää hoitoja JO viikolle 34. oishan se mulle ollut oikea lottovoitto, mut pahus vieköön työnantaja on sillon lomalla, nii en sit ottanut sitä aikaa vastaan. en ois enää toista kertaa halunnu terrorisoida työnantajan lomaviikkoa mun hoitojen takia :D oli jo tarpeeksi näreissään siitä ekasta kerrasta..no, eipä toi nyt enää kovin kaukana oo sekään viikko 38..:)
 
Peppi eka hoito oli hmmm... pitää ihan miettiä et millonkas se olikaan. maalis/huhtikuussa? tarkkaa viikkoa en enää muista, enkä nyt tähän hätään jaksa papereistakaan etsiä, jotenkin on sellainen muistikuva, että ois voinut olla viikko 13?

eli tämän seuraavan hoidon ajan mennäänkin sitten samoilla aikatauluilla :)
 
Moi!

raitatiikeri kiitti :)

tervetuloa iloksi :flower: toivottavasti inssit tuottais tulosta! :)

barbapörrö hienoa, et en menkat sieltä alko ja pysytte aikataulussa..tsemppiä tulevaan hoitoon!:)

rallukka voi, että miten ihanaa! :heart: toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti! :)

Aidan , peppis ja Siniviuhka onnea tuleviin hoitoihinne!:)

Sinikka mullekkin sanoivat, et soita elokuun menkat vaik marraskuussa vasta hoito.. Mua niiiiin turhauttaa, ku seuraavaan hoitoon tuntuu olevan ikuisuus!! Tänään taas synty tutulle vauva..mä haluun kans.. :'( Töissä vauva-utelut senku kiihtyy, ku oon tuore rouva..kohta mä sanon niille jotain todella harkitsematonta!! :kieh:
 
HalleB Mulla kans tuntui vuoden alusta että hoitoihin on pitkä aika. Meillä oli heti vuoden alusta eka ja sitten saatiin aika vasta vko 38,prkl. Kyllä otti päähän, olisin ollut heti valmis uusiin hoitoihin. Mutta minkäs teet. Nyt vielä sitten odotellaan että pääsis tähän, enkä usko että tänä vuonna tekevät enää sen jälkeen uutta. Meillä kanssa syntyy lähipiiriin vauvoja ja nyt saa veljeni vauvan ja kaikki höpöttää mulle siitä ja paasaa. Olenhan minä onnellinen veljeni puolesta toki, mutta kyllä aina sydäntä riipasee kun haaeissa olisi oma pienokainenkin. Jakasamisia sinne! :heart:
 
Tänään soitin kysille 8-9 ajalla 120 kertaa! :D Yhden kerran soitin välissä soittopyyntönro ja kyselin kun kukaan ei vastaa, tädit sanoi että kyllä siellä joku vastaa kun numero on varattua välillä. Ei ku uuestaan soittamaan ja kun puhelimesta kuului: Kiitos soitostanne, näkemiin! Mulle riitti. Soitin taas soittopyyntönro ja ärähin. Täti kertoi että soittoaika onkin vasta 13-14. Lupasivat vaihtaa tiedotteen vastaajaan ja otti minulta soittopyynnön.
Eli aloitan ens vko ti syömään pillereitä ja popsin niitä 3.9. asti. Sitten alkaa ultra rumba. Sitä odotellessa siis.

Miten teillä on vaikuttanut nuo pillerit? Onko paljon mielialavaihteluita? Tai muuta?
 
kiitti halleB =)

Peppilottasikuriina (ihana tää sun numimerkki =) ) Mä oon nyt kolme viikkoa popsinut pillereitä ja alkuun oli sitä tuhruvuotoa n.viikon verran ja nyt sit hermot jotenki tosi tiukalla :attn: voihan ne toki olla ihan muustakin syystä tiukalla,mut kaikki on nyt hyvä laittaa pillerien piikkiin :LOL:
Nyt sit vielä perjantaihin asti olen pilleristi ja sit alkaa jännittäminen,alkaako menkat ajallaan vai ei...on tämä yhtä jännitysnäytelmää ihan kokoajn :headwall:

mut voimia taas jokaiselle omiin vaiheisiin ja toivotaan niitä syksyisiä plussatuulia ihan jokaiselle!!!
 
barbapörrö13 Kiitos! :heart:
HalleB Minä en ole syönyt pillereitä ikinä joten katsotaan kuin käy. Toivottavasti pääset pian aloittamaan popsimisen ja ne toimivat!

JEp,aloitin pillereitten popsimisen ja sitä riemua kestää 3.9. asti. 8.9. alan pistelee ja vko 38 keräys!
Tässäpä tämä lyhyesti!
Kaikille tärppi onnea!
 
Täälähän on taas tohina käynnissä, tsemppiä kaikille B)

Täällä alotetaan 15.8. synarelan sumuttelu, keräys ois sitte viikolla 37. Meitä onki sitte taas monta jännääjää suht samoihin aikoihin =) Ei kai se auta ku täysillä toivoa parasta jokaisen hoidon alkaessa...ja sitä toivon myös teille jokaiselle :heart:
 
Minä taas soittelin KYSiin, kun ei pysy noissa soittoajoissa lainkaan perässä. Sieltä se puhelinvastaaja antoi taas aikoja, joten tänään onneksi vielä ehtii soittamaan.

Laitan ne ajat tähän, jos joku muukin sattuu tarvitsemaan:

Ma 7.15-7.45
ti -to 13-15
pe 13-14

Minulla on tainnut joka kerta käydä niin, että ajat ovat muuttuneet joka soittojen välissä.

Saa nähdä, päästäänkö jo tästä kierrosta toiseen inseminaatioon ja mitäs sitten aletaan tekemään jos sekään ei tuota tulosta. Minulla on tuo painonpudotus vielä vaiheessa ja taitaa olla indeksi yli, että IVF:n ei vielä päästä.
Eli on tuota elopainoa kertynyt. Hyvä se tietysti on siitä eroon päästä, ennen kuin raskaus alkaa.

Tsemppiä nyt teille hoitoja odotteleville ja kovasti plussatuulia :) Toivottavasti tulosta syntyisi!
 
Moro taas kaikille !
Miltäs peppilottasikuriina pilleristinä olo on tuntunut :LOL: Mä oon kyl tosi helpottunu,et sain lopettaa jo ne,mut edelleen vaan hermot älyttömän kireellä ja jokainen asia ÄRSYTTÄÄ!!!!!

Tänään siis oli 0-ultra ja kaikki oli ok,huomenna sit alkaa piikitys.pitäs kai leijua pilvissä,kun hoito taas käsillä,mut mistä hemmetistä mä saan sitä positiivista mieltä ja uskoa tulevaan,kun mielessä vaan pyörii se edellinen pettymys??? Kesätauolla asia ei juurikaan mua vaivannut,siis se pieleen mennyt eka IVF,mut tänään kun marssin kohti klinikkaa,niin teki mieli kääntyä takasi ja antaa koko asian ja tulevien pettymysten vaan olla :'(
On tämä vaan yhtä tuskien taistelua,sori,mut nyt vaan ei löydy mitään hyvää sanottavaa :attn:

Kaikille jaksuja ja tsemppejä,hoidot jatkuu nyt monella rytinällä,kun tauko on ohi =)

Ehkäpä huomenna jo parempi mieli täälläkin...toivottavasti!
 
barbapörrö13 :LOL: :LOL: :LOL: Juu,kyllä tämä pilleristinä oleminen ei oo minunkaan juttu! :kieh: tuli se eilen selväksi miehellekin, todella selväksi... :LOL: voi rassukkaa mitä joutuu kestämään :D Noo, ei oo paljoo jäljellä..ööö..pari kk pitäs jaksaa! Jospas sitten ois taas tasasempaa mutta paksumpaa! ;D Onnea piikittelyihin! Perästä tullaan! Älä anna periksi, vaan nokka pystyyn ja kohti uusia haasteita! :heart: :hug:
 
Kiitti peppilottasikuriina,eteenpäinhän tässä on vaan mentävä =) Eilen tosiaan aloin ihan kirjaimellisesti sähläämään piikkien kanssa,tositosi hankalaa oli sekotella toi menopur :headwall: Jotenkin vaikeeta oli saada se aine takasi ruiskuun ja sit vielä pysymään siellä,kääk,mut jospa sitä nyt meni sinne mahamakkaraan suunnilleen oikea määrä,toivottavasti!!!
Maanantaina olis sit seuraava ultra.
Tsemppiä sinulle pilleristi aikaan ja toivotaan tosiaan et voidaan syksyllä jo kaikki paksusti :LOL:
 
Olen käynyt aina aika ajoin seurailemassa kuulumisianne, hirveen paljon jaksuja ja onnea hoitoihin toivotan teille kaikille näin yhteisesti :heart:

Tänne syntyi suuren pieni ihme 31.7. klo 1.18, pieni prinssi :heart:

Lämpöistä kesää toivotellen ja ennen kaikkea plussatuulia :wave:
 
retuli paljon onnea :hug: :heart:

Aidan tsemppiä sumutteluun!:)

barbapörrö ja peppis jaksuja hormonihirviöille :hug: :p perästä tullaan :wave:

iloksi tsemppiä painonpudotukseen! toivottavasti pääsette inssiin mahd. pian:)

on: soitin eilen sinne polille (ku menkat taas alko ) ja sanoivat mullekkin, et on neuvottu soittamaan kuukautta liian aikaisin..eli pitää soittaa enskuussa taas menkat ja sit alottaa pillerit..lupas kuitenki lähettää jo nyt ultra-ajat, ku mun pitää sumplia ajoissa työt niin, et pääsen varmasti..:)
varattiin matka syyslomaviikolle(vko42)..voidaan sit levänneinä alottaa uusi hoito(vko45)
 
Voisin tänne tunkeutua =) :wave: . Elikkä Meillä on yksi pakkasukko sängyssään tuhisemassa(09/08) ja nyt joulukuun menkkoja KYSille pitäisi soitella. Eli IVF:ään ollaan menossa. Pikkuhiljaa alkaa taas jännittämään tulevat hoidot. Poikahan tarttui kiinni 1. IVF:n neljännestä pakastesiirrosta ja nyt odotellaan miten uudet hoidot sujuu. Meillä lapsettomuuden syynä on minun jonninjoutavat munanjohtimet. Kiva kun tällainen ketju täältä löytyi =)
 
pitää varmaan nyt palata "listoille" taas.. tänään alkoi menkat ja liityin pilleristiporukkaan siinä samalla...
mies odottelee kauhusta kankeana sivuoireita, kun erehdyin sanomaan, että nuo pillerit sit saattaa aiheuttaa mielialan vaihteluita :D
huomenna soitto KYSille ja sen mukaan sitten katsastellaan aikatauluja tarkemmin..
 
Paljon onnea retuli :heart:
Pieras-(hauska nimimerkki :LOL: ) Tervetuloa joukkoon!
Siniviuhkalle tsemppiä pilleristi aikaan,minulle se ei sopinut yhtääääään :attn:
Halleb kiitos,sitä tarvitaan,kyl tää on yhtä tunne myrskyä.Kaikki raivostuttaa edelleen vaik eikös sen piikityksen pitäs noita pilleri oireita lievittää???

Kohta olis lähtö ekaan seuranta ultraan,menopuria pistelty nyt 5 päivää,jännittää ja kauhistuttaa ihan hurjasti...
 
Hei!
Muutettiin äskettäin kysin alueelle ja aattelin kysästä teiltä, ett mikähän on kysin käytäntö. Meillä on nyt vuojen ikäinen ihana poika, joka saatiin kolmannella ICSI hoidolla. Kaikki hoidot on tehty meile julkisella puolella, Taysissa. Kysymys siis on, että oiskoha meillä mahollista vielä saaha julkisella puolella, eli Kysissa hoitokertaa vai onko siirryttävä yksityiselle?? Pakkasessa ei oo mitään. :/ Ois vaan niin mukava saaha tuolle pojalle pikkusisarus..ja yksityisellä se on niiiiiin kallista...
Kiitti jos viittitte vastata :)
 
Toiveikas; KYSillä on ainakin tähän saakka ollut käytäntö, että kolme hoitoa (plus PASsit) ja jos joku noista onnistuu ja lapsi syntyy, niin hoidot nollautuvat. Eli sitten on taas kolme hoitoa plakkarissa. Ja uusia hoitoja ei enää saa, kun pariskunnalla on kaksi yhteistä lasta. Hoitojen määriä on kyllä katsottu myös ihan tapauskohtaisesti eli tuo kolme hoitoa ei ole ehdoton, suuntaan eikä toiseen. Tsemppiä kovasti uudelle kierrokselle!!! =)

-rallis
 

Yhteistyössä