April81 Kyselit tuosta synarelasta ja ainakin itse googlaillessa törmäsin tapaukseen, joka oli ollut/tullut raskaaksi synarelan aikaan ja kaikki meni ihan ok. Me ei käytetty ehkäisyä sen aikana.
Olisihan se aikamoista, jos sitten kävisi niin, että raskaus alkaisi kesken hoidon
Alkoholia käytin normaalisti (eli en juurikaan), mutta johonkin hoitoon minulle taisi sattua oikein perskännitkin. Ei kuulemma vaikuta hoitoon alkoholi..
Meillä pitäisi olla kanssa IVF/ICSI viikolla 22, mutta se taitaa nyt siirtyä, sillä minulla ei ole tuota vuotoa tullut :/
Tsemppiä nyt jokatapauksessa! Toivottavasti päästään yhdessä piinailemaan.
Anastacija no minä muistan sinut tuolta toiselta puolelta myös. Oon ollut pitkään poissa eikä se meinannut heti mennä jakeluun.
Kiitos tsempeistä
Luomuplussa ei sinänsä ole mahdottomuus, sillä ovuloin joskus ja miehellä on siittiöitä. Ongelma vaan on se, ettei ehkäisyä ole yli 6 vuoteen käytetty eikä tänä koko aikana ole yhden yhtä plussaa tullut. En vaan yhtään usko siihen, että se plussa voisi koskaan luomuna (tai hoidoilla) tulla.
Adoptio on mahdollisesti joskus vaihtoehto, mutta sitä aletaan miettimään kunhan tämä hoito on plakkarissa.
Ja hoidosta puheenollen: Tänään oli ensimmäinen käynti KYSissä, aloituskäynti. Vuotoa ei ollut tullut enkä siis pääse aloittamaan piikkejä ennen kuin vuoto tulee.
Lääkärin p iti soittaa minulle vielä perään tänään kun lähdin ja kertoa verikokeen tulos ja ohjeet kuinka toimin. Hän ei kuitenkaan soittanut
Nyt en siis tiedä mitä teen tässä pyhien aikana. Poli on auki vasta maanantaina seuraavan kerran.. ja maanantaina on seuraava aika.
No, mutta tämä aloituskäynti ei ollut ihan sellanen kuin käynnit tähän mennessä. Kerroin, että vuotoa ei ole tullut ja ultralla sitä sitten alettiin katselemaan. Kohdusta löytyi muhkea limakalvo (ilmeisesti Primolutin aiheuttama) ja 4mm kokoinen rakkula. Munasarjasta löytyi toimiva keltarauhanen johon oli reipas verenkierto.
Lääkäri oli varma, että olen raskaana.
Minä en uskonut sitä.
Sain pistosohjauksen ja lähdin labraan. Sitten jäin odottelemaan tuloksia. Tuloksia ei tullut
Sen sijaan sitten hain apteekista clearbluen digitaalien raskaustestin joka sanoi EI RASKAANA.
Ilmeisesti kyse on jostain muusta ongelmasta kohdussa
Vastaanotolla kun lääkäri ja hoitajat alkoivat juhlimaan raskautta en voinut edes hymyillä. Teki mieleni sanoa, että "pitäkää suunne kiinni". Pettymyksiä on jo ihan liikaa enkä todellakaan kestä ilahtua ja sitten kuulla hetken päästä, ettei siellä mitään hormonia ole.
Mut siis nyt se on selvitetty, eli raskaana en ole. Nyt odotellaan vain vuotoa ja sitä, että hoito saadaan alkuun.
Harmittaa kyllä tosi paljon, kun ei lääkäri soittanutkaan, mutta onneksi tässä on jo tottunut odottamaan...
Sellanen tarina siis tällä kertaa.
Mukavia pyhiä teille ihmiset..