Rachel voi itku, oon pahoillani
Toisaalta hyvä että teillä on toisen hoidon suunnittelu noin pian, niin antaa taas toivoa tulevasta.
Ja luulisi että aölavat pian siirtää 2 kun siirtoja on kuitenkin jo takana useampi!
Mä oon ottanut kortisonia 0,5 tablettia päivittäin, eli 0,75mg ja samalla annoksella siis mennään koko ajan. Löysin avun tohon unettomuuteen kun testasin ottaa tuon illalla juuri ennen nukkumaan menoa, tepsi ja nyt siis nukun tukkina aamuun asti ja päivisin tuntuu ihan pirteältä! Hyvä niin jaksaa taas paremmin kaikin puolin kun saa nukuttua, on se vaan aika tärkeää.
InMyDreams peukkuja kovasti pystyssä ettette joudu miettimään lopettamista ilman tulosta! Onneksi vielä on toivoa kun pakkasessakin alkiota mutta saisi tietysti jo tärpätä!
mamma oon tosi pahoillani :'( ei noin saisi kenellekään hoitolaiselle käydä!
Minnie hienoa, onnea kyytiläisestä
sehän vaikuttaa hyvältä tilanteelta kun alkio noin hyvä ja jos sulla ei näitä typeriä sairauksia ole muuten taustalla vaikuttamassa, niin tiedä vaikka tärppäisi
Mulla nousee lämmöt aina ovulaation jälkeen ja on siis loppukierron koholla, siinä 37 pintaan kunnes kuukautiset alkaa.Voi kylläjohtua tästä pirun endo-tulehdustilasta joka nostaa päätä aina loppukierrosta...
valoa hyvä juttu että ilmeisesti pienet on kirinneet vaikket muistanut sitä määrää kysellä
koitahan huilata hyvin sinne punktioon saakka.
Seline jaksuja sulle! Vaikeahan se on luottaa että kaikki hyvin, mutta eihän ne hormoonit turhasta nouse/ oireita tule, eli toivotaan että pääset maaliin saakka!
Amalia Armas voi itku ja tyhmyys
Ei ole reilua eikä siis siltä kuulosta (kävin lukasee toisesta pinosta vähän enemmän sun kuulumisia)
Toivottavasti saat sieltä omasta lekurista vähän parempaa infoa ja tietysti tiedon miten kannattaa edetä. Luulisi että sun tapauksessa se maksusitoumuksen saaminen olisi ihan selvää!