Tanzzzku, onnea paljon!!
Mä pääsin kuin pääsinkin siirtoon asti. Eli mulle voi päivittää:
Valoa..............1.IVF.4.PAS.................1...................6.11
Nyt on pakkanen tyhjennetty ja viides piina menossa. Testata en uskalla varmaan yhtään aiemmin. Pyhäinpäivänä on meidän kummilapsen ristiäiset joten en uskalla testata ainakaan ennen sitä. Onpahan syy olla testaamatta liian aikaisin.
Ekat pari päivää menny suht kevyesti, välillä jopa unohtanut koko homman. Paljon helpompi tämä luomukiertoon tehty pas ku ei tarvi kello kaulassa kulkee et muistas lääkkeitä ottaa. Hormonikierroissa mun on pitänyt puhelimeen laittaa muistutuksia et muistan aina napsia lääkkeet ajallaan. Sen verran on jo kokemusta et eka piinaviikko menee ihan ok, mut sitte tulee se romahdus ja epätoivo. Sitä odotellessa.. Mut nyt ku mä tiedän sen niin mä pystyn siihen kuitenkin jo varautumaan. Mieskin kysyy et miks sä jo valmiiksi itket ku et vielä tiedä edes miten käy. Nii-in. Ehkä se on sitä, et varautuu mahdolliseen negaan. Mua helpottaa suunnattomasti se tieto et jos tämä ei onnistu niin päästään pian jatkamaan yksityiselle.
Endolaiset, ja erityisesti te kelle on tehty laparoskopia. Onko leikkauksesta ollut teille hyötyä/haittaa? Missä vaiheessa hoitoja se on tehty? Mä mietin et tekisinkö toisen IVF:n ja sen jälkeen leikkaus, ennen mahdollisia pakastesiirtoja vai sit ennen seuraavaa IVF:ää? Mä niin haluaisin päästä hyödyntämään lääkekaton tänä vuonna, mut jos se leikkaus parantaa alkioiden laatua niin tottakai se sitten tehtäis ennen IVF:ää.
Tarrasukkia kaikille piinailijoille. Toivottavasti mahdollisimman moni plussa piristää meidän syksyä ja alkutalvea.