johkunen, itse toivon nyt pitkää kaavaan (edelliset tehty lyhyellä) ja koska on endoepäily niin mietin että tuo lääke voisi olla tehokas kuivattaja. vielä en ole saanut vastausta miten lääkäri siihen suhtautuu. ja jos nyt ei ehditä enää tehdä hoitoa ennen kesälomaa, niin ehtisin käyttää tuota useamman piikin. tehohan kestää kuukauden eli helppo verrattuna suihkeisiin, jotka pitää ottaa päivittäin. mutta taitaa olla aika kallis lääke procren. saako edes lääkekaton piiriin, jos hoidetaan endoa?
rödluvan, minäkin esitin nyt seuraavaan hoitoon toiveen, että tehtäisiin pitkä viljely. vaikka tiedän, että suhtautuu varauksella, kun alkioita tulee niin vähän. mutta eikö ole melkein sama että yritetään etsiä ne yksilöt jotka kasvavat maljallakin (vaikka tietty kohtu on kuulemma paras kasvatuspaikka). mutta kolmesta siirtoon päässeestä alkiosta yksikään ei ole kiinnittynyt, niin haluaisin tietää jatkavatko lainkaan kasvua.
seline, pahoittelut. miksi se on niin vaikeaa. itsekin pelkään että varmasti sattuu vielä keskenmenokin jos joskus ikinä olen raskaana (lähinnä siksi että kaikki vastoinkäymiset tulee ajallaan vastaan) kerätkää voimia ja sitten uuteen yritykseen. toiveita on olemassa kun raskaus on jo kerran alkanut.
mequ hieno saalis.
almina, kerta toisen jälkeen voimien keräily tuntuu hankalammalta. ennen oli helppo vielä ajatella että no vasta 1 tai 2 hoito menossa, kyllä se siitä. nyt tulossa jo kolmas. mutta ei auta kuin tavoitella kuuta taivaalta naiset
tanZZZku miten kävi pääsitkö siirtoon saakka. minulla jatkui ensimmäisellä kerralla vuoto vähän turhan pitkään ja limakalvo ei meinannut kasvaa siksi kuulemma. välivuodot eivät ole kuulemma hyväksi. vaikeasti tulkittava kohtu, heh on lääkärillä ollut hieno sanavalinta. jospa se kohtu kuitenkin toimisi hyvin vaikka lääkäri ei sitä ymmärrä. halaus ja voimia.
halleB tsemppiä taas uuteen koitokseen. mistä kuulit että orgalutran saattaa heikentää limakalvoa. itsellä se käytössä. nyt passissa otettiin yksi pregnyl pistos ennen siirtoa parantamaan tilannetta. sinullakin on hyvän kokoinen saalis tulossa. oli hyvä saalis sinulla kuitenkin (luen viestejä samalla kun kirjoittelen, joten voi olla vähän hassuja kommentteja kun en ole lukenut loppuun saakka). minulla on ollut solu n 75 % rakkuloista. vaikka niitä rakkuloita on ollut vähän.
johkunen, tsemppiä, toivottavasti pääset siirtoon. onko sinulla ollut ennen millainen saalis (mietin että voiko huonolle munijallekin (minä) iskeä hyperi jossakin hoitokerrassa. minäkin voisin ottaa muutaman kappaleen. mutta sitten kun ei tarvitse surra vähäistä määrää, surraan laatua. voi kehno tätä elämää.
tiinuli, minulla oli ainoassa passissa zumenon käytössä (annos 4*1/pv) oli päänsärkyä, sillai hassusti eri tuntuisesti kuin normaalisti. pikku hiljaa totuin kai lääkkeeseen, kun loppui oireet.
miles, oliko sinulla lyhyt vai pitkä kaava kun ei ollut nollaultraa. minulla ollut lyhyessä kummallakin kertaa, kun ovat korostaneet että vasta sitten tehdään päätös hoidon aloittamisesta sillä kierrolla. mutta voisiko onnistua ilmankin (aikaa ja rahaa menee aika yksityisellä rutkasti) tsemppiä sinullekin hoitoon. pakkanen on täällä tyhjä eli kolmanteen hoitoon mennään. miles, minulla on ollut lähes aina niukat menkat. ennen n 4 pv, nyt pari pv ja sitten tiputtelut päälle. ennen ei ollut limakalvon ohuudesta puhetta, mutta nyt tahtoo olla niukka. onneksi viimeksi kasvoi laastareilla passissa.
alexsandria miten ne nyt noin. minulla tippui viimeksi yksi rakkula toiselta puolen pois. ensin kasvoi nopeammin kuin muut ja sitten katosi. lopulta lääkäri päätteli että taisi olla se nollaultran rakkula, joka olikin ehkä kysta.
marianne hieno saalis. mahtavaa jos saatte pakkaseenkin jotain. itselle oli viimeksi positiivinen yllätys että saatiin pakkaseenkin kaksi alkiota, vaikka ei nekään kiinnittyneet.
risto niin sitä taas mennään, tsemppiä. täällä toinen viallinen., joka munii huonosti. lapsia annetaan niille jotka hoitavat tai hylkäävät ne, mutta ei meille jotka haluaisivat tosissaan niitä.
kebri onnea hyvisä kuulumista. pieni kasvaa kovasti. nauti olosta.
mariq tsepmmiä ja peukkuja että selviävät sulatuksesta ja pääset siirtoon. hyvä että tulokset oli kunnossa. teillä reilu pari kk yritystä pidenpään kuin täällä. niin se aika kuluu. joskus mietin että minkä iäkinen lapsi meillä jo voisi olla, huoh. vaikka meillä siis vajaa vuosi lapsettomuushoitoja (jos lasketaan ivfstä alkaviksi)
miranda, pahoittelut vielä ja jospa elämä toisi onnea eri tavalla. vaikea lohduttaa, mutta voimia tulevaisuuteen.
emma, tuo kuivatus toiveena minullakin. vaikka ei ole kuin oire-epäilyt, haluaisin että testattaisiin auttaako.
jadekivi, minulla oli ekassa kolmesta rakkulasta kaksi solua, toisessa viidestä neljässä. sillain ollut hyvä tulos ja hyvin ovat hedelmöittyneet, mutta jakautumisesta en tiedä, kun ei ole kolmesta siirretystä yksikään kiinnittynyt.
tulipahan romaani, tsemppiä kaikille hoitoihin. täällä odotellaan lääkärin vastausta ehdotuksiin ja kolmannen hoidon ajankohtaan.