Huomenta kaikille!!!
Mahtuisikohan yksi vielä mukaan...????
Olen taustalla käynyt välillä lukemassa teidän ketjua, ja koittanut "tutustua" kaikkien tilanteeseen, mutta muuten kirjotellut tuolla painonpudotusketjussa. .
Omaa taustaa sen verran, että yritystä v.-08 lähtien enemmän ja vähemmän, laparoskopiassa v.-10 todettu toinen johdin tukkeutuneex joka poistettiin.
4 clomikiertoa keväällä v.-10, jolloin oli tarkotus tehä 3*inssi ja yx kotikierto, mut saatiin tehtyy vain 1 inssi. Kerran ovis osu viikonlopulle, kerran ei ollu vastetta ja sitte se kotiyritys. Sen jälkeen päästiin IVF-jonoon.
Kun vihdoin tuli aika et lähetään suunnittelee hoitoo, ni hoitoon pääsy evättiin mun ylipainon takia, syksyl -10. Sit piti puoltoist vuotta käsitellä asioita ja yrittää laihduttaa aina epäonnistuen.. Kävimme kesäkuussa -11 polilla, ja sillon oli toinen lekuri, joka oli aivan ihana. Hän määräsi mulle diforminit ja ilmoitti lempeästi että tervetuloa kevyempänä. Tästäkin meni puoli vuotta ennen kuin olen saanut aikaiseksi mitään, mutta nyt olen onnistunut!!!
Eli meillä alkoi 1. ivf 20.3. Pitkällä kaavalla mentäis ja punktio olis sunnitteilla viikolle 16.
Sumuttelusta on tullut jos jonkinlaista oiretta... Onnex se helpottaa pian