Hei !
Pääsisinkö mukaan tähän ketjuun??
Taustoista lyhyesti 1 luomulapsi 2005,jonka jälkeen paha kohtutulehdus -> munatorvet ja johtimet tukkoon ja lopulta jouduttiin johtimet poistamaan.. Ainut hoito vaihtoehto siis IVF. Ja siis 1 IVF lapsi 2009.
Hoidoista lyhyesti: 1. IVF/ICSI vuosina 2008-2009 -> yht 6 alkiota
1 tuoresiisto ja 3 pas -> poika,
2. IVF/ICSI vuonna 2011 -> yht 3 alkiota,
3. IVF/ICSI syksy 2011-kevät 2012 -> yht. 7 alkiota,
1 tuoresiirto, 2 pas -> negaa
Ja nyt siis viimeinen pari sulatellaan huomenna ja siirto perjantaina.. Ovulaatio oli tänään aamulla.. Siirto tehdään luonnolliseen kiertoon.. Mulla jännittää ihan hirmuisesti :O
Minulla on aina ollut hyvä limis ja johtofolli kasvanut hyvin maanantain ultrassa kp.10 limis 15 mm ja folli 18 mm.. Mutta silti vaikka alkioita on siirretty yhteensä 13 kpl niin yksi ainut on niistä jatkanut loppuun asti, mutta siitä olenkin hyvin kiitollinen
Ongelma on ilmeisesti kliinnittymisessä..
Tämän hoidon viimeiseen passiin kokeillaan sitten kortisonia tueksi, koska minulle on siirtoja tehty aika paljon ja toinen syy on vielä tutkimaton allergiataipumukseni... Histeciä syön päivittäin..
Lisäksi syön kasan vitamiineja...
Peppi Minä olen usein aika hermona nuiden ovistestien kanssa, vaikka minulla kierto on suht. lyhyt ja ovis tuli nytkin kp 12, silti jaksan ressata sen tikun kanssa... Testailin puikkomallisilla ja sit digitestillä... Kyllä se ovis sieltä vielä pärähtää tikkuun
Haaveissa toinen eli tehdäänkö sulle pas lääkkelliseen kiertoon??