Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

  • Viestiketjun aloittaja tinka25
  • Ensimmäinen viesti
heippa vaan.. niin niistä joulumässäilyistä.. mulla myös paha himo kaikkeen jouluherkkuihin koska ne vaan on niin hyviä,vuoden kohokohta :p paino varmaan nousee tai jotain mut kyllä sitä jouluna saa kohtuudella syyä.. pisteitä en siis aattona katso vaan yritän vähän syyä,ja tuskin paljoo jaksaakaan kun toi vatsalaukku pienentynyt niin ei jaksa ees.. joo meillä kummittelee myös fazzerin suklaapaketti kaapissa ja nin tekis mieli :)
ja tortut uunissa ja piparitkin kohta.. ou nou.. ja pullia perjantaina.. ööh... mutta kyllä yritän pysyä pisteissä.
sen kyllä päätin etä vaa'alle en mene ennen vuoden vaihdetta ettei tuu pettymystä jos on noussu.... nyt vähän nuha myös ja huono olo kn pää täynnä räkää niin ainakin jää sali väliin! kävelyll vois ton pikkumiehenkaa lähteä kyl että sais vaik sen 2liikuntapistettä.. :)


mut hei teistä ketkä vielä täällä jaksaa kirjotella niin tietääkö kukaan että paljon pojoja tulisi semmosesta ruuasta kun "nakkilaatikko" eli siis meinaan tehä makaroonilaatikkoa mutta jauhelihan korvaan kalkkunanakeilla joissa 5% rasvaa.. meneekö samanverran kun makaroonilaatikosta???? auttakaa jos osaatte?

ZEMPPIÄ!!!!
 
Taigis harmaana
Mulla on mennyt vaihtelevasti, mutta miinusta kuitenkin. Mässypäiviä mahtuu joukkoon, mutta kun ei lannistu niistä niin kyllä se siitä!

11.9.06 siis alotin (montakos viikkoa se tekee) ja kokonaispudotus on -13,7kg. Eikös sitä sanotakkin että hiljaa hyvä tulee :whistle:
 
nita82
Rohkaisevaa lukea teidän painonpudotuksia. Itse aloitan pisteiden laskemisen vuoden vaihteen jälkeen ja tavoitteenani on saada 10kg pois kesään mennessä. Onko tää ihan mahdotonta? Monesti olen aikonut ja aikonut mutta... En pääse ryhmään miehen epäsäännöllisen työn takia joten seurailen teidän kirjoituksia ja toivottavasti ne antaa potkua mulle. Pistevihko mulla jo onkin kun olen aiemmin pari vuotta sitten laskenu. Mutta yks kompastuskivi minulla on se kun mies on pitkällä työmatkalla (useamman päivän) niin mulla iskee kauhea syömisen himo kun väsyn lasteni (kolmen) kans. Siis illalla kun saan lapset nukkumaan. Kertokaa hyviä vinkkejä millä saisin tuon syömisen kuriin. Ja lenkille on turha haaveilla lasteni kans ennen kun lumet tulee kunnolla että vois pulkkaa vetää.
 
Gardenia harmaana
Huh, onneks joku muukin on repsahtanu jouluna herkutteleen... :snotty: hitto vieköön, oltiin sukuloimassa niin oli yllättävän vaikeaa kieltäytyä kaikesta hyvästä!! :\| NOOH, nyt vaan entistä innokkaammin pisteitä laskeskeleen, ens viikolla on vasta seuraava punnitus! Viime viikolla oli kokonais-saldo -5,2 kg, kai sekin jo jotain on...ja aloitin marraskuun puolessavälissä, muistaakseni!hitaasti mutta toivottavasti varmasti :D
 
Pörrösukka harmaana
Repsahdettu on jouluna, mutta huomenna uuteen päivään laihdutuksen merkeissä. Ruoka ei tuottanut ongelmaa, mutta suklaa :ashamed:. Sitä kun ottaa sen yhden konvehdin niin äkkiä menee aikas montakin... Ei enää suklaata meidän taloon.


 
viiden äide
Heipä hei kaikille !!!

Tässä on vierähtänyt jo reilu kuukausi kun olen viimeksi kirjoitellut tänne...mutta nyt täytyy taas ryhdistäytyä ja alkaa KUNNOLLA tiputtamaan tätä painoa....ja turvautua taas teidän tukeenne !!! :heart: :heart: :heart:

Onneksi on jo voiton puolella tämä joulu "nautiskelu" ja tyytyväisenä voin todeta että paino on pysynyt SAMASSA, vaikka olen syönyt ihan "yli äyräitten"....ja suklaata on meillä kaikkialla, että on aivan lähes
mahdotonta pitää sormiaan erossa niistä :kieh: :headwall: :kieh: .

Mutta olen tosi tyytyväinen siihen että kun heinäkuussa aloitin pisteilyn ja joulukuussa oli 10 kg poissa =) niin se on pysynyt pois !!!

Eli nyt pitäisi taas ottaa itseään niskasta kiinni ja pinnistää kesään mennessä toiset 10 kg pois !!! Sitten olisi taas tsempattava ja koitettava pitää se paino !!!

Onko Iitua näkynyt täällä ??? Hu huu...mitäs hälle kuuluupi näin Joulun jälkeen ???

Tsemppiä taas kaikille ja HYVÄÄ KEVYTTÄ UUTTA VUOTTA !!! :wave:
 
Tulin tänne hiukan itteeni kehuumaan
:ashamed:
Yleensä kun repsahdan herkuttelemaan niin repsahdan kunnolla :snotty:
Mutta vaikka jouluna herkuttelin kuites kohtuudella ja sit pystyin heti tiistaina jatkamaan laihdutusta. eikä jouluna paino edes noussut :saint: mahtava olo ja tsemppi korkealla.
kyllä tämä tästä. =)
Muillekkin jouluna repsahtaneille tsemppiä!
 
Heipä vaan!!

Kyllä täälä on pisteet ollu hukassa pitkään, mutta eipä paino ole noussut vaan hyvin hiljalleen laskenut. On tässä jonkinlainen sisäinen pisteily kuitenskii päällänsä. Joulu meni kivuttomasti, kun oli muutto ja työt... kova stressi näköjään vie ruokahalun B)
Nyt kun saa ylimääräisen hässäkän pois "jaloista", niin aloitan oikein tosissaan. Tuli ostettua aivan ihanat farkut ja ihan tarkoituksella aivan liian pientä kokoa, keväällä niihin täytyy mahtua!!
Tsemppiä kaikille!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2006 klo 00:50 nita82 kirjoitti:
Mutta yks kompastuskivi minulla on se kun mies on pitkällä työmatkalla (useamman päivän) niin mulla iskee kauhea syömisen himo kun väsyn lasteni (kolmen) kans. Siis illalla kun saan lapset nukkumaan. Kertokaa hyviä vinkkejä millä saisin tuon syömisen kuriin. Ja lenkille on turha haaveilla lasteni kans ennen kun lumet tulee kunnolla että vois pulkkaa vetää.
Tiedän kahden lapsen yh:na tuon itsensä hemmottelutarpeen iltaisin. Ja varsinkin kun on yksin, eikä "mitään kivaa" tekemistä jne...
Yritä muuttaa rutiineja. Jos ennen söit telkun ääressä, päätä syödä nyt vain ja ainoastaan keittiön pöydässä, mitä sitten syötkin. Ei ole niin nautinnollista...
Kevyet herkut tilalle, esim. porkkanatikut, omenanviipaleet, hedelmäkarkit, xylitol-purkka jne. jos on silleen että kuitenkin haluaa pureskella/syödä jotain. Eli ei osaa katsoa telkkaria ilman purtavaa...
Hemmottele itseäsi joskus muuten. Osta ihanantuoksuista suihkugeeliä ja käy rauhassa saunassa/suihkussa kun lapset nukkuu. Hoida ja lakkaa kyntesi, tee kasvonaamio... Jotain mukavaa mistä pidät. :)
 
mulla oli 2viikon paha paha repsahdus sen 4kg pudotuksen hjälkeen :ashamed: tiedättehän joulun ja ruuat... no maanantaina alko kuitenkin taas ja puntarille en aijo ennen kuun loppua mennä pettymään näkemään joulun takasin tulleita kiloja... ens viikolla alkaa taas salilla käynti.
tänää tuli vähän sipsei syötyy.. mut ei paljoo...

en tiä pitäskö joku uus alotus tehä kun ei täällä pahemmin pisteiliöitä käy kuten alussa.. :\|
 
Mulla on pisteet ollu ihan hukassa ja oon syöny ku sika :ashamed: Tiistaina sain onneks otettua itteä vihdoinkin niskasta kiinni ja sen jälkeen ei oo ollu mitään ongelmia. 8.1. olis eka ryhmä tälle vuodelle ja sinne ryntään ehdottomasti! :D
 
viiden äide
...juu, täälläkin alkoi uudet tuulet laihikseen kun meidän ISÄNTÄKIN alkoi tänään painon pudotuksen !!! Eli jos siitä saisi lenkkiseuraa iltaisin, niin tulisi itsekkin helpommin lähdettyä ulos... =) Eli tsemppiä kaikille, uusi vuosi ja UUDET SAAVUTUKSET !!! :heart: :wave: :heart:
 
Moikka kaikille!


Voisin tunkea itseäni tänne mukaan , jos sopii?:)

Olen ollut pisteillä nyt vasta kolme päivää...lähtöpaino oli 73,6 ja pituutta on 169cm.Eli nyt haluaisin ainakin 5 kg pois(aluksi)että pääsisi alle 70kg!!


ja helmikuun lopulla ollaan lähössä koko perhe etelään 2 viikoksi , joten tsemppiä koitan pitää sen matkankin voimin ,jotta olis kivempi uimarannallekin mennä siellä,vaikkei painoa kai siihen mennessä kerkiä kovin montaa kiloa tippua?


Tsemppiä kaikille,itse en välttämättä ihan joka pv kirjoittele , mutta kurkin kuitenkin täällä :wave:
 
JEE!!! Mä oon laihduttanut nyt 7viikkoa laskemalla pisteitä ja painoa on tippunut 6,7 kiloa!!!! Sain raskausaikana kiloja 19, joista 10 tippui jo osastolle sektion jälkeen. Nyt ois enää pari kiloa tiputettavana, niin oisin samas painois kuin silloin, kun aloin odottaan. Eli 52kg. En ois ikinä uskonut et "osaan" laihduttaa, mut näin se homma näköjään toimii! Ihanaa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 16:15 Henrietta kirjoitti:
Moikka kaikille!


Voisin tunkea itseäni tänne mukaan , jos sopii?:)

Olen ollut pisteillä nyt vasta kolme päivää...lähtöpaino oli 73,6 ja pituutta on 169cm.Eli nyt haluaisin ainakin 5 kg pois(aluksi)että pääsisi alle 70kg!!


ja helmikuun lopulla ollaan lähössä koko perhe etelään 2 viikoksi , joten tsemppiä koitan pitää sen matkankin voimin ,jotta olis kivempi uimarannallekin mennä siellä,vaikkei painoa kai siihen mennessä kerkiä kovin montaa kiloa tippua?


Tsemppiä kaikille,itse en välttämättä ihan joka pv kirjoittele , mutta kurkin kuitenkin täällä :wave:
Meillä on aika sama tavoite! Olen itse 168cm ja painoa tällä hetkellä 71kg. Tavoite olis päästä 64kg, jossa olin ennen raskautta.
Olis kiva vaihdella kuulumisia! :)
:wave:
 
jepa jee... kävin eilen puntarilla ja mitäs mitäs.. nyt oon samassa pisteessä kuin ennen jouluherkkuja eli 66kg ja nyt vaan jatkuu sinne 60kg saakka...

nyt täytyy kyl yks hyvä juttu kertoo.. yhestä paikkareitten keittokirjasta löysin hyvän kiisseli ohjeen ja tulee vaan 0.5p annoksesta ja on sairaan hyvää.. :) oin kirjottaa teille sen ohjeen..

eli: marjakiisseli

2rkl perunajauhoja
5dl vettä
n.8dl marjoja
½dl makeutusainetta

sekotetaan kaikki aineet ensin kattilaan keskenään ja sit niinku normaalikiisseli eli sekotellaan ja ootetaan et pulpahtaa ja jaataan 4 kulhoon ja päälle vähän ripotellaan sokeria ja se on siinä. 0.5p annos :)


suosittelen :) ..jos mekean nälkä yllättää

zemppiä kaikille!!!!<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2007 klo 11:37 papuneiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 16:15 Henrietta kirjoitti:
Moikka kaikille!


Voisin tunkea itseäni tänne mukaan , jos sopii?:)

Olen ollut pisteillä nyt vasta kolme päivää...lähtöpaino oli 73,6 ja pituutta on 169cm.Eli nyt haluaisin ainakin 5 kg pois(aluksi)että pääsisi alle 70kg!!


ja helmikuun lopulla ollaan lähössä koko perhe etelään 2 viikoksi , joten tsemppiä koitan pitää sen matkankin voimin ,jotta olis kivempi uimarannallekin mennä siellä,vaikkei painoa kai siihen mennessä kerkiä kovin montaa kiloa tippua?


Tsemppiä kaikille,itse en välttämättä ihan joka pv kirjoittele , mutta kurkin kuitenkin täällä :wave:
Meillä on aika sama tavoite! Olen itse 168cm ja painoa tällä hetkellä 71kg. Tavoite olis päästä 64kg, jossa olin ennen raskautta.
Olis kiva vaihdella kuulumisia! :)
:wave:
Moikka,löytyi siis joku suht samankokoinen , olet kyllä pienempi :D ;)

Hui huomenna tulis 7 päivää pisteillä,pitäis kai uskaltautua puntarille...

Onko sulla tippunut painoa?

On tää jännää,paljo,paljon energisempi olo ainakin on kun syö hiukka kevyemmin =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2007 klo 18:50 Henrietta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2007 klo 11:37 papuneiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2007 klo 16:15 Henrietta kirjoitti:
Moikka kaikille!


Voisin tunkea itseäni tänne mukaan , jos sopii?:)

Olen ollut pisteillä nyt vasta kolme päivää...lähtöpaino oli 73,6 ja pituutta on 169cm.Eli nyt haluaisin ainakin 5 kg pois(aluksi)että pääsisi alle 70kg!!


ja helmikuun lopulla ollaan lähössä koko perhe etelään 2 viikoksi , joten tsemppiä koitan pitää sen matkankin voimin ,jotta olis kivempi uimarannallekin mennä siellä,vaikkei painoa kai siihen mennessä kerkiä kovin montaa kiloa tippua?


Tsemppiä kaikille,itse en välttämättä ihan joka pv kirjoittele , mutta kurkin kuitenkin täällä :wave:
Meillä on aika sama tavoite! Olen itse 168cm ja painoa tällä hetkellä 71kg. Tavoite olis päästä 64kg, jossa olin ennen raskautta.
Olis kiva vaihdella kuulumisia! :)
:wave:
Moikka,löytyi siis joku suht samankokoinen , olet kyllä pienempi :D ;)

Hui huomenna tulis 7 päivää pisteillä,pitäis kai uskaltautua puntarille...

Onko sulla tippunut painoa?

On tää jännää,paljo,paljon energisempi olo ainakin on kun syö hiukka kevyemmin =)
Alotin taas eilen uudestaan, tämän joulun mässäilyn takia. Ennen joulua painoin jo 70kg, mutta tänään totuus oli 71.6kg.. :ashamed:
Eilen söin liian vähän, ja tänään liikaa. Pitää alkaa taas laittaa syömiset ylös, niin pysyy syömiset kurissa.
Lenkille on pitänyt lähteä eilen ja tänään, mutta miten ei sinnekään pääse. Tänään ainakin satoi vettä.. No ainakin siivosin kotona, kuluttaahan sekin kaloreita.
Kerro, oliko painoa lähtenyt?Kahessa ekassa viikossa yleensä lähtee painoa hyvin, ja sit hidastuu.
 
Maanantaina (eilen) aloitin pistelaskun. Hyvällä fiiliksellä edetään. Vuosi sitten tiputin vajaassa 2 kuukaudessa 10 kiloa pistelaskulla!
Painoa on siitä tullut vain 1-2kg :whistle: lisää ja nyt tavoite on päästä 55 kiloon eli semmonen 6 kg tiputettavaa. Helpottaa kun katsoo valmiiksi kaikenlaisia reseptejä ja tietää pisteet niihin mitä yleensä syö.
 
päivitystä munkin tilanteesta, tänään oli punnitus ja nyt on yhteensä lähtenyt 7,3 kg! :D olin kyllä tosi tyytyväinen..Tavoitepainokin pitäisi nyt "päättää" jostain 51:n ja 63:n kilon väliltä.<br><br>
 

Yhteistyössä