Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

• Viestiketjun aloittaja tinka25
  • Ensimmäinen viesti
kiito melooni jutusta.. mulla tässä viikonloppu vähän ikävämmin menny että oikeen suorastaan tankkasin herkkuja urakalla :ashamed:

mut tänään alko uus päivä uudet kujeet ja samat pisteet.. jädee tuli kyl tos joku 1dl syötyy.. sit semmosta et miten on toi ketsupin laita,en vihosta löytäny sitä piste määrää?????

ja sit miten on kun kahvi ja tee on 0.pojoa niin onko hunaja,sokeri ja maito sallittuja ja kuinka paljon... eeeh...

sit kyselen erään ihmisen puolesta että miten on imetys ja pisteily???????

tsemppiä kaikille!!!!! :hug:

Arvatkaas mitä?

Tänä aamuna:

69,5kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =) Viime viikolla siis vaaka näytti vielä 71kg. paljon paremmalta tosiaan tuntuu, kun pääsi alle 70kg:n. Viime viikon menkat kai piti nestettä kropassa sen verran, että ne kun lähti, niin uusi kymmen alkoi! :) Matkaa on vielä tavoitteeseen vähän, tosin tarkkaa lukemaa en ole miettinyt. 65kg olis ihan hyvä, kun pituutta on 173cm kuitenkin. Ennen toista lastamme painoin alimmillaan 62 kg.

Mua helpottaa kovasti se, etten ajattele lopullista vaakalukemaa tavoitteena, vaan otan pieniä askelia kerrallaan, esim.5 kg:n tavoitteita. Näin ei pääse matkalla niin pahasti masentumaan.

Viikonloppuna iski epätoivo, kun olis tehnyt mieli vaikka mitä hyvää. En sitten ottanut mitään, kun kaikista, mitä teki mieli, olis mennyt niin paljon pisteitä.

Kertokaas viisaammat, onko missään tietoa sosekeiton pisteistä? Oon tehnyt sellaista, mihin laitan perunaa ja milloin mitäkin kasviksia ja suurustan kevyt sulatejuustolla. On muuten hyvää ja ennenkaikkea täyttävää! Niin, sitä mietin, että voiko siinä laskea pisteet siten, että perunasta 1-2, riippuen paljonka sitä laittaa ja juustosta sen mukaan, mitä siihen menee. Olen vaan miettinyt sitä siksi, että pisteet tuntuvat vähäiseltä siihen nähden, että maha tulee TOSI kylläiseksi.

Tsemppiä kaikille! Kyllä me siihen pystytään!!

Viiden äide: Pisteet on aikas lailla summanmutikas... Paino oli toissa aamuna 68,8, joten eiköhän se tästä.. Onneks suunta alaspäin, vaikka en todellakaan tarkasti kirjaa, mitä syön. :p Hiljaa hyvä tulee.... Pian on tasan 10 kg vähempi, ko aloittaes :D :D Mitenkäs sulla sujuu?

Kaikille tsemppiä pojoiluun!!!!!!!!!!!!

Hugo-Liina
Heippa!
Olisiskohan kenelläkään myydä sitä pistevihkoa/lainata/kopsata?Tarviisin aika kipesti ja kun ei todellakaan ole varaa maksaa joka viikko tuota maksua tuonne painonvartijoihin.Mun olis pakko saada pudotettua painoa,alkaa olla terveydelle haitallista.25-30kg on ylimääräistä ja se aiheuttaa rytmihäiriöitä ja ahdistusta... :ashamed:

miisa
pikkugreippi!olikohan ketsuppi 3tl päivässä ilmasia ja ainakin Rainbowin ketsuppi 30g=0.5p.mut esim.pirkan menee 15g=0.5p.ja täysimettävä saa p.lisätä 10 ja ja jos vauva kiinteetä jo syö niin sit 5p.lisää.
mulla nyt kahdeksan päivää pisteilyä takana 1.6kg lähtenyt,yes!

Miisa: jumppailenhan minä täällä kotona, mutta aika onnettomalta tämä tuntuu. En tiedä, teenkö liikkeet edes likimain oikein (ne liikkeet olen ottanut pv-lapuista), mutta ei niistä mitään vaikutusta näy olevan, vaikka ihan päivittäin teen ja aika monta toistoa. Aluksi sain mahalihakset kipeiksi, joten kai ne edes jotenkin vaikuttivat... Mutta näillä eväillä mennään, mitäpä siitä sen enempää!

Hei, tietääkö joku, paljonko pisteitä menee noista Profeel-juguista? Minun 05-06 pistevihkoni ei tunne niitä vielä.

Paino on siinä samassa 60:ssä, vaaka kyllä näyttää vain puolet kilot, että jospa oikeasti olisi lähtenyt edes joku 100g... Vaikka kesän söin suht normaalisti(=huonosti), kevään pisterupeamasta on jäänyt asioita, joiden avulla on taas helppo palailla ruotuun. Esim. kasviksia syön joka aterialla ja lauantai on herkkupäivä, johon säästän vähän pisteitä. En ole niitä ihmisiä, jotka pystyvät päättämään, ettei enää ikinä esim. suklaata tai sipsejä, ja vielä pysymään päätöksessään.

Ensi viikolla olisi kaksi pikkujoulua :xmas: Saapas nähdä, kuinka akan käy! Miten te keplottelette pikkujoulujen läpi syömättä ja juomatta itseänne tärviölle?

miisa kiitos taas avustuksesta :D :D

mulla on es ketsuppia (eurosopperin siis) onkohan se kuinkapaljon... ja sinaappi on toinen kun taas hernaria tei niin en löytänyt kun sielt 0.p sivulta et sinaappi ois 1tl ilmanen ja muuten ei löytyny :/

tänää menny ihan hyvin päivä,1,40min rauhallista kävelyä lenkki ratailla tullu tehtyä ja viel salille..

mut vielä ois vähän kysyttävää,että miten toi salilla käynnin pisteet sit lasketaan.. kun alussa vaan juoksumatolla tai jollan lämmittelen n.15min ja sit salille mikä on taas sit laitteesta toiseen manoo,eli ei silleen kuluttavaa..?
mites tän lasken sit niinku kuntoiluks?

Tänään oli eka punnitus, aivan upea fiilis kun oli lähtenyt 2,1 kg!! :saint: eli siis viime viikol oli 77,5 ja tänään 75,4! Kyllä se kummasti motivoi aina uuteen viikkoon, kun ei turhaan laskeskele :D :D

Tsemppiä kaikille!

Gardenia upeeta,onneks olkoon!
mulla vast ens ma eka punnitus kun tuli tossa viikonloppuna herkuteltuun mut tänää treenin jälkeen kun painon katoin niin ei ainakaan mitään viikonlopun jäljiltä lisää tullu,toivottavasti pääsisisin ite samoihin tuloksiin..
mitäs Gardenia oot tehny moisen viikkopudotuksen eteen??

Pikku-greippi :snotty: no mä aika tarkasti laskin ettei varmasti mene ainakaan yli päivän pistesaldo! Jätin sokerin kokonaan pois enkä leivän päällekkään ole enää laittanut tavanomaista satsia juustoa yms. lisäkettä...kuivaltahan nuo leivät kyl maistuu mutta pakko oli karsia kyl siitäkin, saatoin laittaa leivän päälle margariinia, juustoa ja makkaransiivun! :x :whistle: Sit päivittäin kärryttelen vauvan kanssa ja käyn toisinaan koirienkin kans tuolla mettässä tarpomassa...

loppukiri
Olen tarkalleen vuoden laskenut pisteitä, -25kg tuloksena. Tavoitteeseen vaivaiset 2kg, mutta nyt en saa noita vaivaista kahta kiloo lähtemään vaikka mitä tekisin!!!!! :headwall:

miisa
moi,ananasjakookos!siinä jugurtissa 175g 0n 1p.itse olen tullut siihen tulokseen että tosi laiha täytyy olla että vatsalihakset näkyy,ei saa olla yhtää läskiä mahassa mutta kyllähän ne siel on vaikkeivät näy,tuntuvat ainakin.taitaa nimittäin monella olla sellanen käsitys et jos vatsalih.ei näy niin niitä ei sit ole..

miisa
moi!
pikkuGreippi euroshopperin ketsuppi 15g=0.5p.
ja liikuntapisteet lasketaan nykyään oman painon mukaan ja onko liikunta kevyttä,kohtuullista vai rasittavaa.eli jos tunnin kevyttä liikuntaa 70kilonen ansaitsee pisteitä 2,kohtuullista 3 ja rasittava 7..toivottavasti sait selvän!?
eilen söin enemmän itse mutta tänään taas pisteillä 14 mennyt tähän mennessä,joten eiköhän tämä hyvin taas jatku..

Gardenia sulla hyvä vkopudotus,mullakin lähti eka viikol se 1.6 mutta ihan kiinnostavaa miten tällä toisella viikolla putoo..mutta tsemppiä meille kaikille!

Juu, eipä täällä vatsalihaksia näkyviin edes haaveilla... kun edes vähän kiinteytyisi, kolmen ison vauvan jäljiltä hoikistuessa roikkuu tuo röllykkä aikas karsean näköisesti :kieh:

Kiitos jugurttitiedosta, Miisa! Varsinkin se persikka-passion on mun makuun, kiva kun ei tule kuin yksi pojo! ja kun en juo maitoa, saapa samalla kalsiumia.

Onko teillä kanssapisteilijöillä myös perheen ruokavalio muuttunut? Meillä on nykyään monipuolisemmin vihanneksia ja pidän tiukemmin kiinni siitä, että isot lapset syövät karkkia vain lauantaina (ettei äidille tule kiusausta

:D ). JOitakin ruokia perhe vain sorkkii lautasella, joten jos teen vaikka vihannesvokkia, laitan niille jotain muuta.

Meninkin kehumaan, että paino on alle 70kg... :'( Nyt vaaka näyttää tasaisesti, joka ikinen päivä sen 70,5kg, vaikka olen ollut TOSI tunnollinen pisteilijä. Ketuttaa ja alkaa motivaatio laskea.

Toivottavasti muilla menee paremmin!

Heissan.
Tarkotus ois alkaa pudottelemaan taas painoa syömällä pisteitä, mutta olen hukannut jonnekkin ohjeet. En muista tarkalleen, miten pisteytykset meni kiloille. :/ Olisiko joku niin ystävällinen ja kertoisi ne minulle. :)

heippa hei pitkästä aikaan.. kone tässä reistaillut :/ nytkin vanha kone käytössä..
mutta tässä tää viikko mennyt.. pisteet sunniilleen mennyt tasan :)
sitä mietin että mitähän tulee lämpimästä kansasalaatissa missä esim: kasviksia,fetaa ja marinoitua broileria?? semmmosta tullu syötyy parina päivänä mut en tiä paljon tulis pisteitä niin heitin vaan että 6p varmaan liian vähän mut kuulosti hyvältä luvulta :) ja toinen on nää säilyke hedelmät,esim öö.. persikka?? ja kaikki muut jos hedelmä salaattia tekee??

oks kellään mitään hyvää pizza ohjetta? :attn: elilen tein yhen paikkareitten kirjanmukaan tomaattipizzaa mut ei oikeen muun makuun niin kauheesti sitä tomskua..
:$

ja niin väsäsin tossa paripäivää sit soijalasagnea ja en uskaltanu kun maistaa kun en tiänny miten pojoja menis.. elillä siin on joijarouhetta 2dl,selleriä,palsternakka,porkkanaa,sipulia ja valkosipulia,ja tietty se valkokastike ja levyt... niin ja ei pisä unohtaa juusto mitä päällä.. menisköhän samanverran pojoja kun tavallisesta lasagnesta??

zemppiä viikonlopuks,mikä on pahin :D

Joka pisteilee vain mielessään.... :whistle: Paino oli tänä aamuna 68,8 joten yksiköt siltäänkin vaihtuu, tosin hitaasti :D Taitaa kuiteskiin olla,e ttä mitä lähempänä normaali painoa, sitä tiukemmassa kilot ovat :kieh: :kieh: Vielä kuitenskii olis 14 kg siihen ennen odotusta painoo, mutta taidanpa nostaa tavoitettani tuohon 60 kg, niin ei tuntuis kamalan paljolta... :D Tsemppiä kaikille!!!!
Huhuu viiden äide!!! Mitens sulla sujuu???

taivaanvuohi hui mikä vauhti ollu ja upeita tuloksia :)
kukaan ei ookkaan mun kysymyksiin vastannu,ei kai tiennyt :ashamed:
mut täs ois uus.. kun kerta kahvi on ilmasta niin entä sitten toi mitä laittaa kahvin sekaan eli n1tl sokeria ja n.2rkl maitoa ja yleensä punasta,eli mitäs tästä tulee.. 0p vai enemmän???
en oo repsahtanu onneks niiinku viime viuikonloppuna.. :D mutta eilen tein oikeen makoisia juustosarvia jonkun paikkareitten ohjeen mukaan :D 1 sarvi 2pojoo ja eilen tuli 4syötyy :snotty:

pikkujättiläinen
Moi!
Nyt on eka viikko takana. Eilen oli punnitus.

19.11-06 tilanne oli se,että vaaka näytti 85kg. Eilen 83,5kg.
Aika hyvin ekalle viikolle.
Tästä on mukava jatkaa! :D

Yhteistyössä