Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

  • Viestiketjun aloittaja tinka25
  • Ensimmäinen viesti
jepujee.... tänään oli myös minun punnitus ja mitäs mitäs 2kg lähteny ekalla viikolla :D :D :D
oon super ilmonen =) =) =) samavauhtikun jatkuis.. pudotuksen kunniaksi söin pikkusen jäätelöä :whistle: mutta pitää merkata se kalenteriin =)

elikkä pituus n.159 ja painoa viikko sitten 70kg ja tänään n.68kg :D olen alittanut 70kg ja tuntuu hyvälle totisesti!!!
 
voi v.....jäi se tähti saamatta, -700 g oli vaan..nooh, täytyy olla tyytyväinen kun kuitenkin yhteensä kahdessa viikossa on lähtenyt 2,8 kg!ja onneks oli sentään lähtenyt jotain eikä tullut lisää *lohduttelee itseään*
 
hyvin on menny vähän ehkä muutama piste tullu liikaa lsyötyä välillä :D mutta eka viikko se 2kg ja toinen punnitus -0kg että ihan jees. paripäivä ennen tota tokaa punnitusta kävin vaalla niin 1kg tullu taks mut peripäivää eteenpäin niin oltiin samassa tilanteessa kun ekan viikon jälkeen ja hyvä niin ettei lisää tullu :)

aloin jo hetken mietttiä että pitäisikö tälle jutulle tehä kokonaan uus alote kun täälllä ei käy ketää :ashamed:
 
joulupossu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.11.2006 klo 09:50 Taivaanvuohi kirjoitti:
Mulla oli tällä viikolla jo perjantaina punnitus ja tämä on nyt tilanne!

Paino nyt 66,5 kg (97 kg heinäkuu -06, 109 kg tammi -05)
pudotusta nyt yhteensä 30,5 kg , 42,5 kg
tavoitteeseen vielä 2,5 kg matkaa


Sua täytyy kyllä ihailla!
Mutta miten ajattelit pitää painon kurissa kun noin nopeesti on lähtenyt?
sehän on tosi raastavaa hommaa...

itelläni on ollu sama lähtöpaino ja pituus,
nyt ollaan 91 kg:ssä. kun pisteilyä on takana pari kk.

:)
En ole jaksanu kauheen hyvin noudattaa pisteitä,
mutta suurinpiirtein...
:whistle:
jaksamista yrityksissä! :wave:
 
Apua ja tukea minulle, Kiitos :D! Olen joskus muutama vuosi sitten laihduttanut painonvartijoissa sen yli 10 kg ja nyt raskauden jälkeen olisi tarve ainakin 15 kg pudotukseen. Muistan kuinka helppoa oli silloin saada kilot pois, mutta nyt aloitus tekee tiukkaa. Minulla ei ole mahdollisuutta mennä ryhmään kun lapsenvahti puuttuu (mies töissä/koulussa illat).

Nyt yritän laskeskella pisteitä ja mietinkin kuumeisesti niitä ruokia, mitä söin painonvartijoiden aikaan. Laittakaapas kokeneemmat nyt pari mallipäivää ruokineen, mistä voisin ottaa mallia. Millaisia salaatteja/raasteita syötte jne.?

Olen siis 159 cm pitkä ja painoa 75 kg.
 
pörrösukka heipä hei vaan..

itelläni 3viikkoa takana ja ekalla lähti 2kg tokalla 0kg ja huomenna pitäs mennä tän viikon saldo kattoo..

mulla oli myös vaikeuksia alottaa ja koko alotus mut sit se vaan meni nuppiin et tää on ainoo keino saada tiputettuu painoo ja niin taitaa ollakkin :)

mä en myöskään käy ryhmässä vaan pisteilen kotona myös raskauskiloja pois!

päivä rytmiin on vaikee sanoo mitään mut jos esim nälkä yllättää kaupassa tai muualla kun kotona ja kauppa lähellä niin mä meen hakee joko miniporkkanoita tai sit yhen karjalanpiirakan ja keskikokosestaan menee 3pojoo.. kotona ihan normi ruokia teen mut lihakeitot ja hernari on semmosii mitä tullu eniten tehtyy kun 3dl hernarii 4p ja lihakeittoo 3p et niistä ei pahemmin tuu pojoja..
tai sit perunalle kastiketta..
juston oon aikalailla jättäny pois kun paljon menee pojoja niin saa muuten enemmän syyä.. hedelmäsalaatti ja jugurtti on hyvä jälkkäri tai muutenkin..
mitäs vielä.. fetasalaatti,nam... kasviksia siihen vaan mistä ei mee pojoja ja sit fetaa ja 1rkl oli kai 1p et siitä laskee...
tämmösii mä useinmiten syön.. :)
ja light mehu kun siitähän ei pojoja menny :D

sen voin sanoo etten syö mitenkään säännöllisesti koska se on mulle ollu aina vaikeeta syön vähän pitkin päivää kun vaan nälkä yllättää ja salilla käyn 3kertaavikossa ja 1kerran viikossa n.1.5h lenkillä ja tietty kaikki hyötyliikunta mitä kauppaan ja muualle tulee käveltyy.. :)


ZEMPPIÄ kaikille!!!
huomenna myöhässä oleva punnitus jännittää :whistle: olo ainakin tuntuu kevyemmätä
 
Kiitti pikkuGreippi vinkeistä! Itse yritän nyt kuumeisesti miettiä niitä vuosien takaisia päiviä ja ruokailuja. Nyt olen ostanut salaattia, tomaattia, kurkkua joka ruokailuja varten. Mullahan nämä rehut on jääneet lähes unholaan. Ongelmani, keksit, olen jättänyt kaapin perukoille. Pelkään vain tulevaa viikonloppua sillä silloin on tullut aina namuja mussutettua. Miehellekin olen antanut ehdot ettei meille tarvi mitään makeaa kuskata. Lenkilläkin olen nyt käynyt, tosin rattaiden kanssa.

Olen muuten huomannut sellaisen jutun, että vatsan toiminta on mennyt jotekin sekaisin rehujen lisäämisen myötä. Vatsa ei oikein meinaa toimia. Kait nuo sisuskalut on menneet vähän ymmälleen vihreän määrästä.

Minulla siis olisi tavoite aloittaa työt 1.4. hoikistuneella olomuodolla. Joudun ostamaan työvaatteet uusiksi, joten koko 38 saa olla sitten käytössä.
 
tee
Hei!
Kerron oman "laihis tarinan". Kaksi vuotta ja 10kg. Ja edelleen jaksan olla iloinen jokaisesta päivästä milloin ei paino nouse. Ja jos laskua on niin silloin tupla iloilen.
Olen ollut painonvartioissa aikoinani x2, pisteitä laskenut ja laihtunut(15kg ja 5kg). Ja sitten taas pulskistunut, hienosti sanottuna. Soppaan mahtuu myös kaksi lasta, nyt 5v ja 7v.
Eli nyt vuodesta 2004 omin neuvoin muistellut painon vartioiden juttui ja yrittänyt tehdä "viisaita" valintoja. Ja paino tippunut pikku hiljaa, mutta kuitenkin!
Minulle on ehdottoman tärkeää, että saan herkutella, pitsaa, hyvää ruokaa, vähän namia (en ole sokeri ihminen, vaan mielummin suolapalojen syöppö) ja sitten arkena elelen hiukka niukemmin.
Käyn joka päivä työpaikka ruokalassa (ihana syödä valmista, ilman lapsii) ja sen lisäksi syön kotiruuan perheen kanssa kunhan kaikki on kotiuduttu n. klo 17.00.
Eli EI ihme dieetti vaan hiljaa nautiskellen hyvää tulee.. Ja silti farkku koko pienenee. Pituus 175cm. Lähtöpaino 97kg ja nyt 89kg. Hoikat ei tätä usko, mutta nyt jo hyvä fiilis. Tavoite paino? Hmm 80kg? eli yli kaikkien käppyröiden, mutta miulle hyvä!
 
eilen oli puntarin paikka treenin jälkeen ja mitäs mitäs se näyttikkään 66kg :) :) :) :) :) oon niin super hyper ilonen :)
elikkä eka viikko -2kg,toka viikko 0kg ja kolmas (puolessatoista viikossa) 2kg :) tän verran painoin viimeks sillon 2vuotta sitten ennen kun tulin raskaaksi :) eli viel vaan 4kg jäljellä 10kg mut jos sit 60kg kohilla tuntuu et viel vähän pois niin se on sit!!!!

super zemppiä muille myös :LOL:
 
Nyt sitten on lauantai ja pahin repsahduspäivä. Käytiin miehen kanssa jo eilen kaupassa, jotta ei tulis mitään hyvää ostettua (karkkia jne.). Nyt näyttää jo puntari n. 600 g vähemmän kuin alkuviikosta. Eilen jäi lenkki tekemättä kun oli muuta menoa, mutta tänään sitten kävelen reippaasti eilisenkin edestä :D. Jos tämä viikonloppu selvitään, niin ei tässä mitään hätää.

 
täälläki on vähän lipsuttu taas... :ashamed: nää viikonloput on NIIIIIN pahoja!! :/ Hiton hitto jos ens viikon punnituksessa on taas lähteny joku 100 grammaa :/ menee motivaatio just ennen joulua...nooh, pitää nyt taas ottaa niskasta kii ittee ja kiltisti syödä pisteiden mukaan. on tää vaikeeta, toisinaan!
 
Eka viikko takana ja vielä pisteiden rajoissa :D. Kävin aamulla puntarilla, mutta punnitsen uudelleen tuossa iltapäivällä samaan aikaan kuin viikko sitten. Näyttäisi ettei nyt sellaisella vauhdilla lähde tuo paino putoamaan kuin aikaisemmalla ohjelmalla. Silloin eka kaksi viikkoa mentiin tosi niukilla pisteillä (pisteitä oli silloin 18 eikä saanut säästää ekaan kahteen viikkoon). Muistaako kukaan tuota? Nyt päätin sitten tällä viikolla tehostaa liikuntaa. En päässyt oikein väsymyksen (lapsen unirytmi aivan sekaisin) oikein ulos, joten liikunta jäi liian vähäiseksi.

Mies osti eilen 5 rasiaa suklaata, mutta piilotti ne jonnekin :). Tosin hajusta päätellen popsi niitä illan aikana.

Joku kyselikin, miten tuon joulun yli pääsee. Itse aion syödä normaalisti (en ähkysti) ja yrittää selvitä mahdollisimman vähällä suklaan syönnillä. Suklaa on minun kompastuskiveni ja jos sille antaa pikkurillin niin vie aivan varmasti koko käden ;).

 
pulleepimu
Moi kaikki pisteilijät !

11 viikkoa pisteilyä takana ja vaaka näyttää -8.8 kg kokonaispudotusta.
Saa nähdä mitä jouluherkut tuo tullessaan.
Minä olen kanssa suklaaseen helposti repsahtavaa sorttia meidän kaapissa on 3 rasiaa semmosia Fazerin aika isoja rasioita jotka mies ostanut.
Ai ai sentään, tiedän , että en voi pitää niistä näppejäni erossa en sitten millään. Niin kaun saavat olla rauhassa kun paketti on kiinni, mutta sitte...
Aion kyllä käydä ryhmästä ostamassa itselleni ihan omat suklaat ja salmiakit joita voin napostella. On helpompi syödä niitä kun niistä tietää niin heti paljonko menee pisteitä.

Onko kellään kokemusta painareiden keittokirjasta ? mikä olisi paras perheelliselle ? Ei mitään vaikeita ohjeita vaan ihan joku perushyvä kirja ?
 
Vau Pulleepimu, mikä saavutus jo nyt! Voi kun minäkin olisin kohta saanut enemmän pois kiloja. Tää alku on ihan hirveetä. Tai illalla tekis mieli mutustella kaikkea. Silloin joskus, kun lahdutin sen yli 10 kg, tuntui se lapsen leikiltä. Lopulta paino vain tippui vaikka en enää laihduttanutkaan tietoisesti. Nyt tosin en pääse ryhmään ollenkaan (miehen iltamenojen vuoksi), joten pakko yrittää näin ilman tukea.
 

Yhteistyössä