Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

  • Viestiketjun aloittaja tinka25
  • Ensimmäinen viesti
Onnea Taivaanvuohi!!!!!! :flower: :flower:

Täälä on pisteily jäänyt aikaslailla taka-alalle.. Töihin paluu nälättää :LOL: :LOL: Paino ei onneksi ole noussu, vaan hitaan puoleisesti laskee. :p Kyllä jonkinlainen "sisäinen pojoilu" on kokoajan päällänsä, vaikka en sillä tavoin aktiivisesti kirjaa koneelle ja niitä pojoja tarkkaile ja ynnää. Jahka tämä kroppa tottuu tuohon työn tekoon (tottuukohan enää koskaan.. :snotty: ) niin oikein urakalla ajattelin taas jatkaa.. Tavoitteeseen kun on vielä 11 kg matkaa :p :whistle: :snotty: \|O
 
Taivaanvuohelle onnea :flower:

Mulla meneeki sitte taas kurjemmin. Pisteet ei meinaa pysyä millään hallinnassa, viikolla niinkin, mutta nyt taas viikonloppuna meni ihan pipariksi. Ärsyttää ku sitä on niin heikko.. \|O

Nyt sitten tarttis vaan jatkaa eteenpäin, toivottavasti ens viikolla olis tän viikonlopun plussat lähteny pois ja vähän enemmänkin. Nyt pitää olla tosi tarkkana pisteiden kanssa! Ja liikuntaa lisättävä ehdottomasti, mä oon sen suhteen laiskistunu ihan liikaa.
 
miisa
moi,mulla olis 5 kiloo pudotettavaa,toka päivä pojoil menossa.nyt meinas repsahdus tulla mutta onneksi tulin tänne lueskelee ja nyt iski into jumppatuokioon.kiitos kun olette olemassa!
 
miisa
moi,jumppasin sit 30min. ja venyttelin saman verran ja pisteissäkin pysyin sitten ja 1 piste jäi syömättäkin.ja iltapäivä jo menossa ja 10 p.syönyt et hyvin on mennyt tämäkin päivä ja vaaka oli armolinen -500 näytti vähempi kun eieln aamulla joten eiköhän tämä voitoksi vielä käänny:)
 
A-M
Minä aloitin painonvartijoissa syyskuun alussa.(aloituspaino 79kg/166 pituus)Alussa motivaatio oli korkealla,ja paino tippui 500g-2kg/viikko.Välillä kuitenkin tuli repsahduksia,ja paino nousi hieman,mutta aina olen kuitenkin ottanut itseäni niskasta kiinni ja jatkanut taas seuraavana päivänä pinnojen laskemista.
Nyt paino n.69,8kg,ja tarkoitus olisi pudottaa vielä n.5kg.
Olin tänään ostamassa vaatteita pikkujouluihin,ja oli IHANAA huomata että pienemmät vaatteet menevät päälle.
Tsemppiä kaikille pinnojen laskijoille.
 
miisa juu minä pisteillä myös ja hyvin toi laskeminen muutan parantaa vähän tota huonoa matikkapäätä kun joutuu oikeen miettiä että mitä kaikkea voi syyä :saint:
tää päivä on menny aamulla ruisleivällä ja sit vähän couccous salaattia ja äsken hernaria.. ja viel ois 7pojoo käytettävissä ja on tainnu vähän liikunta pisteitäkin tulla kun n.15min reipastakävelyy pikkupysähdysten kanssa kauppaan ja sama ylämäkee takas rattailla ja nyt viel xaiklinkiin pitäs lähtee :)

ja vähän pelottaa toi lauantai päivä kun on ristiäiset ja siellä ihan varmasti kaiken maaailman herkkuja varsinkin sitä harvoin saatavaa voileipäkakkua :p
mut pitää kerätä vaik sitä varten täs ylimääräsii pisteitä..

yritin ettii pistehakemistosta selailemalle että miten on noitten kakkujen ja voileipäkakkujen piste määrä? esim kinuski kaukku ja joku kinkku tai lohi voileipäkakku?
 
Iltoja kaikille, pitkästä aikaa! :wave:

Kade olen, taivaanvuohelle, kun on jo päässyt normaalipainoon, ONNEA!! :flower:

Oma tilanne:

Paino tänä aamuna 71kg (82,5)
Ja pituutta se sama 173cm

Tiedän, että kun pääsen 70kg:n alle, niin loppu on helpompaa. Isänpäivän kunniaksi sorruin syömään hyvin, en ahmimalla kuitenkaan ja heti näkyi seuraavana aamuna yli 1kg plussaa. :ashamed: No, se tippui tämän viikon aikana ja pääsin suunnilleen samaan, mistä lähdinkin viikko sitten. Meidän vaaka ei näytä kovin tarkasti, puolen kilon tarkkuudella.

Tsemppiä edelleen kaikille!!
 
miisa
moikka,pikkuGreippi!
mulla sellanen kahvilaopas siinä lihavoileipäkakku 7.5p.ja kalakakku4.5p ja kinuskitäytekakku 4.5p.
grammamääriä siinä ei ollut mutta eihän ne isoja paloja yleensäkään ole..kohtuuden kun muistaa!t.minna
 
miisa kiitos vinkistä.. pitänee tänään vähän kuntopisteitä kerätä niin saa syyä vähän herkkuja siellä huomenna :D
tän päivän alotin kaurapuurolla :) ja seuraavaks taas hernarii...

onko siihen muuten minkään laista sääntöä että pitää monipuolisesti syyä,niinku et mä en vaik kokoviikko sais mitään lihakeittoo syyä? :whistle:
 
minä myös

moi kaikki!

En sitten saanut itseäni niskasta kiinni. Kolme päivää meni hyvin mutta sen jälkeen se tapahtui..... RETKAHDUS! \|O
Ja koko loppuviikko piloilla!

Nyt on vain yritettävä uudelleen.
 
Saisinko liittyä seuraanne? :wave:

Olen laihduttanut pv-kotiohjeilla keväällä 10 vauvakiloa pois, ja nyt olisi tarkoitus puristaa vielä ainakin viitisen kiloa. Kesä meni sinnitellessä, ettei kovin paljoa tulisi lisää, mutta laihduttaa en jaksanut - pari kiloa tuli, mutta ne sain helposti parissa viikossa pois.

Nyt ollaa siis tilanteessa 155cm/60 kiloa, ja se 55 olisi tavoite. Välillä ottaa päähän, että on näin lyhyt, kun pisteitä on niin vähän... Olen aika huono liikkumaan: rataslenkin puolisen tuntia käyn lähes päivittäin, mutta maalla kun asun, tuota ohjattua liikuntatarjontaa on huonon puoleisesti - vai olisikohan tuo vain tekosyy
:ashamed:

Joka tapauksessa ajattelin, että jospa tältä palstalta saisi tsemppiä ja vertaistukea ja siten motivaatiota näiden viimeisten, vaikeimpien kilojen rutistukseen. Olen aikaisempien lasten (2kpl) jälkeen myös tiputtanut kiloja pv-ohjeilla, mutta joka raskauden aikana vain näkyy hallinta karkaavan...

Onnea kaikille teille, joiden kutistumistarinoita olen täältä lukenut, ja tsemppiä jatkossa meille kaikille!
 
miisa
moi!
syö vaan toki lihakeittoo vaikka viikko jos vaan maistuu.olen tutkinut sekä kinuskikakun ,kalavoileipäkakun että lihavoileipäkakun kalorit (290,283,311)100gramman pala niin eipä noissa kaloreissa paljon eroavaisuutta ole eli pisteet voi melkein saman laittaa kaikista 5-6p.100g.
12p.itse syönyt tähän mennessä ja tunti liikuntaakin tullut,hyvin sujuu.tsemppii kaikille!
 
miisa
ananasjakookos,itse asun keskustassa mutta en pääse ohjattuihin jumppiin,jumppaan kotona ja hyvin sujuu se on vaan itsestään kiinni tuo liikkuminen.mutta kun sen ottaa päivään kuuluvaksi niin siitä se lähtee.tervetuloo laihduttamaan!
 
Taigis harmaana
Mulla on menny nyt kolme päivää taas hyvin, pisteet on pysyny kurissa ja oon niitä käyttäny vähemmän tuon viikonlopun ja alkuviikon repsahduksien jälkeen. Huomenna ajattelin tehdä PV ohjeella suklaakakkua, pitäähän sitä laihduttajankin herkutella! Ei tästä muuten mitään tule! :kieh:
 
hahaha.. mun herkuttelut on huomenna.. mutta mä en kyllä tosiaan osaa mitään 100g kakkupaloja arvioida.. en sit yhtää mut yritän kuitenkin kohtuullisen palan napata.. :)
sunnuntaina ajattelin ehkä jaksaa mennä salille...
tänää 14½ pojo tähän mennessä ja iltapalaks ajattelin napostella jugurttia ja leipää kinkun,juuston ja kasvisten kera ja tietty vähän voita.. :)
ja ehkä poskkanoita..

porkkanoita mulla pitää olla aina kaapissa koska ne on vaan 0.pojoa ja ne on hyviä,joten jos pikkunälkä yllättää ja ei pojoja viiti tuhlata niin porkkana suuhun vaan :D
 
ja semmosta piti kysyy kun pistevihossa lukee että
meloonin lohko 0p ja muut meloonit 1p

kun mulla on hunajamelonia kaapissa ja rupesin miettii että minkä kokonen nyt lohko on.. onko yks neljäs osa vai yks kymmenesosa?????

:wave:
 
viiden äide
Heippa pitkästä aikaan :wave:

Täällähän on paljon uusia innokkaita "pistepirkkoja" =) !!! Itse olen ollut nyt pariviikkoa opiskelemassa ja pois kotonta JÄÄKAAPIN JA HELLAN VÄLISTÄ niin yllättävän hyvää se on tehnyt meikäläiselle ! ;) Ruokkiksella en ole syönyt kuin jokun pussikeiton tai sitten purkin jotain hyvää tonnikalaa niin hyvin olen päivän pärjännyt...verrattuna siihen jos olisin ollut sen ajan kotona,,,niin varmaa olisi tullut paljon enemmän syötyä...mutta sitten on taas nämä ILLAT !!! Eli silloin kyllä maistuisi vaikka mikä...suolapähkinöistä jäätelöön :ashamed: :snotty:

Mutta joku kysyi melonista, mulla lukee PV:n rompulla että vesimelonista menee 0p. mutta hunajamelonista 1p. /pala eli 100 grm.

Onkos Iitu kadonnut kokonaan ??? Kirjoitteles kuinka painon pudotus sujuu ???

Ja oikein paljon tsemppiä kaikille pisteilijöille !!! :wave: :wave:
 
miisa
moi!
melonijuttu selvitetty,itse olen syönyt vesimelonia mittailematta ja appelsiinejakin..kun nehän on o-pojosia.nyt seitsemäs päivä alkamassa ja max 20 on tullut syötyy.vaaka näyttää 1.5kg pudotusta mutta tiistaina sit virallinen vasta..
ja pikkugreippi se 100g pala ei kyl kooltaan ole iso:)et siinäpä on kohtuuskoe sulle jos ei mahd.punnita mutta toisaalta ei yx päivä laihista kaada!
 
päivää kaikille! mä kans tuun uutena tähän ketjuun, aloitin viime viikolla Painonvartijoissa...vauvakilot pitäis nyt saada korkojen kera poikkeen, niitä kun tuli ihan kunnolla :snotty:

Nyt siis 158 cm ja 77,5 kg tavoite olis että alkais edes vitosella tuo paino!! tai näin aluksi tyydyn siihen kutoseenkin...
 
Heippa pitkästä aikaa :)
Elikkä laihdutusta takana huomenna viisi viikkoa ja painoa lähtenyt vajaa 6kg. Ihan tyytyväinen olen. Nyt olen alkanut liikkua enemmän, käyn joka päivä reilun tunnin lenkillä ja lisäksi teen vatsa-, selkä- ja reisilihaksia joka toinen päivä (ainakin pyrin siihen :D ).
Reilusti vielä pudotettavaa mutta kyllä tämä tästä!

Mielettömästi tsemppiä ja laihdutusintoa teille kaikille!! :flower: :)
Tulen taas kertoilemaan kuulumisia jossain vaiheessa.
 

Yhteistyössä