Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

  • Viestiketjun aloittaja tinka25
  • Ensimmäinen viesti
Huolimatta hieman huonosta motivaatiosta ja siitä etten kirjoittanut parina päivänä pisteitä ylös, oli ekalla viikolla lähtenyt 1,2kg. Ihan kiva alku siis :)

Miten muilla menee? Aika hiljainen tää meidän ketju :/
 
Minnarun:

Aika kova tavoite tuo -7,5 kg maaliskuun aikana.. Itse olen tyytyväinen kun lähtee 500g - 1kg/ vko (mikä on suositus). Nyt on seitsemän viikkoa mennyt ja painoa lähtenyt reilu neljä kiloa tuolla tahdilla. Itelläni on tavoitteena et 9-10 kg kolmessa kuukaudessa (näin alkuun). Ei kannata asettaa itselleen liian kovia tavoitteita =) VArsinkin ku alkuun yleensä lähtee nesteitä liikkeelle ja painoa lähtee sen takia enemmän heti alussa. Itselläni tosin ei näin käynyt... Johtunee kai siitä et oon aina liikkunut aika paljon.. tai jostain.
 
päivitystä minunkin painonpudotukseen...tänään siis oli lähtenyt tasan 10 kg :) ja aloitin pisteilyn marraskuun puolivälissä. Hitaasti hyvä tulee! Vielä pitäisi saada pois 9,5 kiloa niin olisin tavoitepainossani (58 kg).
 
Tulin kurkkaamaan tänne teidän pinoon.

Laitoin tuonne kyllä aloituksenkin, mutta kysympä teiltä asiantuntijoilta :) että...

Hyväksytäänkä painonvartijoihin imettäjiä? Mitenkähän pisteet lasketaan imetysaikaan?Puolikiloa viikossahan on sallittu pudotus myös imettäjille, jotan sehän on ihan sama vauhti jota vartijatkin suosittelee... Kaikki kokemukset suht'terveellisestä laihdutuksesta kiinnostaisi. Mielellään liittyisin teihin pisteilijöihin :wave:
 

Täytyypä tännekin pitkästä aikaa kirjotella kuulumisiani..
Aloitin heti loppiaisen jälkeen (tänä vuonna :) ) ja nyt
on jo tippunut reilut 11 kiloa!!!
Kyllä on iloinen mieli ja pää intoa täynnä jatkaa eteenpäin..

voi olla että ensi viikolla tulee pikkaisen takaisin päin,
kun tämän viikon pudotus oli todella huimat 3,5kiloa,
johtuen sairastamastani vatsataudista.
mutta tämäkään ei mieltä mustaa
nyt kun paino on taas laskussa.
olihan tuossa kolmisen viikkoa jo sellaista suota
ja itkua ja hammasten kiristystä kun paino ei suostunu
liikkumaan alaspäin,
junnasi vain ja kertaalleen jopa hieman nousi.

nyt taas uudella tsempillä eteenpäin.
Intoa lisää myös se,
että nyt mahdun raskautta ennen käyttämiini housuihin.
elikkäs kohta olen samoissa mitoissa kuin ennen raskautta
ja siitä sitten vielä vähän tiputellaan
ja sitten olenkin jo niin sutjakassa ¨kunnossa etten
ennen ole ollutkaan.

tämä on minun tavoitteeni... ja siihen aion vakaasti pystyä!!
tsemppiä muillekin!!!
 
Painarilainen
Hei kaikki! Olen uusi tässä porukassa vaikka olenkin jo jonkun aikaa pisteillyt. Nyt on eka kertaa käytössä 18 pistettä ja nälkä on. Viikon ajan olen iltaisin nälkäisenä mennyt nukkumaan, mutta toivon että tämä tasottuu tästä parin viikon sisään. Vatsalaukku pienentyy niin ei ole näin kova nälkä sitten. Omatoimisesti lasken kotona ja merkkaan syömiset ylös. Yritän nyt sitä power starttia yksinään vaikka mulla ei olekaan niitä varsinaisia ohjeita. Olen vain niin pienillä pisteillä kun mahdollista. Oikea pistemäärä on 20P.
Laihtumista tietenkin on tapahtunut :attn: B) Huomenna on virallinen punnaus päivä, joten sitten tietää sentit ja kilot. Painonvartijat on kuitenkin sellanen hyvä keino laihduttaa ja tarkkailla syömisiä koska mitä tahansa voi syödä kun merkkaa ylös, tämä helpottaa huomattavasti kyläilyä.
Kysymys muille joilla on 18P käytössä että jos vaikka viikonloppuna on menny 2-5 pisteellä yli niin rankaiseeko kroppa siitä herkemmin?
Lykkyä tykö kaikille :hug:
 

Yhteistyössä