Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

  • Viestiketjun aloittaja tinka25
  • Ensimmäinen viesti
pakko onnistua
Siis tosi hienosti on sulla Veetin äippä kiloja lähtenyt. Onnittelut :flower: Mulla myös kuusi viikkoa nyt mennyt ja paino on tippunut koko ajan, onneksi ei ole plussaa tullut. Ihan tarkkaa lukemaa en osaa sanoa kun alussa oli mekaaninen vaaka ja ostin sitten digitaalisen. Ainakin 5kg on lähtenyt.
Löysin muuten toisen palstan, jossa laihdutetaan ja olenkin sitten viihtynyt siellä kun aika antaa myöten. Tsemppiä jatkoon ja hyvät viikonloput.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2007 klo 05:20 pakko onnistua kirjoitti:
Siis tosi hienosti on sulla Veetin äippä kiloja lähtenyt. Onnittelut :flower: Mulla myös kuusi viikkoa nyt mennyt ja paino on tippunut koko ajan, onneksi ei ole plussaa tullut. Ihan tarkkaa lukemaa en osaa sanoa kun alussa oli mekaaninen vaaka ja ostin sitten digitaalisen. Ainakin 5kg on lähtenyt.
Löysin muuten toisen palstan, jossa laihdutetaan ja olenkin sitten viihtynyt siellä kun aika antaa myöten. Tsemppiä jatkoon ja hyvät viikonloput.
kiitos.kiitos... ja hyvältä kuulostaa tapahtumat sielläkin päin. :p

MÄ en käy missään ryhmässä, joten olisin myös kiinnostunut, jos sulla on suositella jotain toistakin palstaa, jossa
vaihdetaan ajatuksia asian tiimoilta..
 
Onnea veetin äippä ja vaimo85 ja kaikki muutkin!!

Mulla on ollut hiukkasen huolia :'( Mutta nyt oli jo pakko tulla moikkaamaan kaikkia :hug:

Mun painoni on nyt 69.2 eli kokonaispudotus kuudessa viikossa ööö 4,4kg.Uskon että olisin 5kilon pudotukseen jo päässyt ilman näitä asioita...

Nyt ensi perjantai yönä lähdetään sinne 2 viikon lomalle,joten saa nähdä miten käy :whistle:

Mutta olen alkanut liikkumaan joka päivä,joko jumppaan tai sitten poljen kuntopyörää.Ilman tätä liikunnan määrää luulen että paino taasen olis noussut reilumminkin.

Tsemppiä kaikille hurjasti :wave: Minä aion kesään mennessä saada kiinteytettyä itteäni liikunnan avulla ja tottakai syömisten tarkkailulla!Pisteitä en enään laske,en kertakaikkiaan jaksa.
 
Hellurei!

Nyt juhlitaan ,kaikki mukaan!! :D Tänään näytti vaaka sellaista lukemaa että tasan 5 kiloa on poissa B) Toivottavasti pysyykin,niitä ei tule ikävä!

Paino oli 4.1.07/ 73.6
Paino tänään /68.6

Kyllä on välillä ollut niin hampaiden kiristystä että ei ole tosikaan :kieh: Mutta jollain ihmeen voimalla tähän on päästy :eek:

Lauantai aamuyöstä tämä rouva perheineen suuntaa auton nokan kohti lentokenttää ja koittaa toivoa parasta ettei paino räjähtäisi käteen... :whistle:

Joten parin viikon tauko tuleepi nettielämästä(tai sitten ei koska kannettava lähtee mukaan ;) :LOL: )

Tsemppiä,tsemppiä ja vielä kerran tsemppiä kaikille!!!!!!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 06:44 Henrietta kirjoitti:
Hellurei!

Nyt juhlitaan ,kaikki mukaan!! :D Tänään näytti vaaka sellaista lukemaa että tasan 5 kiloa on poissa B) Toivottavasti pysyykin,niitä ei tule ikävä!

Paino oli 4.1.07/ 73.6
Paino tänään /68.6

Kyllä on välillä ollut niin hampaiden kiristystä että ei ole tosikaan :kieh: Mutta jollain ihmeen voimalla tähän on päästy :eek:

Lauantai aamuyöstä tämä rouva perheineen suuntaa auton nokan kohti lentokenttää ja koittaa toivoa parasta ettei paino räjähtäisi käteen... :whistle:

Joten parin viikon tauko tuleepi nettielämästä(tai sitten ei koska kannettava lähtee mukaan ;) :LOL: )

Tsemppiä,tsemppiä ja vielä kerran tsemppiä kaikille!!!!!!!!!!

Onneksi olkoon!!!!
niin ja hauskaa matkaa!!!! nauti siitä täysin rinnoin!!!

ai niin, niitä tuotteita mitä kyselit en sitten kuitenkaan löytänyt syö ja nauti-ohjelmasta, vaikka tuotteita onkin todella paljon. Voi olla etten osannut oikealla nimellä etsiä, tai sitten vain yksinkertaisesti ohjelma ei tunne tuotteita..

:p
 
viiden äide
Heippa kaikille !!!

On pakko tulla tännekkin hehkuttamaan uutta ostostani... =)

Olen jo pitkään haaveillut siitä twist stepperistä, mutta en MUKA ole raaskinnut ostaa sitä....eilenkin puhuin ukolle, että jotain on tehtävä...paino on junnannut suht samassa jo pitkään, eikä millään lähde alaspäin putoamaan :( ja motivaatiokin on aika vähissä.....

Tänään sitten käytiin shoppailemassa lapsille kaikkea kivaa ja vietiin ne mäkkiin syömään ym...sitten ukko kysyi autossa että tarviiko vielä jotain kaupasta, että kun kylillä kerran ollaan... :whistle: Minä sitten ihan leikilläni sanoin, että se TWISTERI on vielä ostamatta ja tuo Prismakin on vielä tossa lähellä...Ukko kysyi että paljon se maksaa, - sanoin että liian paljon...Sitten ukko sanoi että NYT MENNÄÄN OSTAA SE SULLE , että ei se voi turha ostos olla, kun liikuntaan menee :LOL: !!!

Minä olin aivan innoissani ja eikun prismaan....

Nyt on motivaatio korkeella, kun poljin itteni äsken ihan HIKEEN, niin nauroin päälle, että enhän mä nyt "mitään" raaski syödäkkään, kun näin rehkin kaloreita pois :LOL: eli hyvä juttu se :LOL: !!!

Hei Veetin äiti, katson tänään sen marjakeiton "sisällyksen" sulle, kun käyn ostaa sitä....nyt ei juuri oo kaapissa kuin mansikkakeittoa. :saint:
 
Painontarkkailija
Taidampa liittyä seuraanne aloitin viimeviikolla pv:jat ja viikon jälkeen tulosta oli -2,8kg. Aika hurja tulos näin ekaksi viikoksi mut taitaa nuo nesteet olla ensin kun lähtee kehosta. Ja nyt taas kohti seuraavaa viikkoa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2007 klo 16:12 viiden äide kirjoitti:
Heippa kaikille !!!

On pakko tulla tännekkin hehkuttamaan uutta ostostani... =)

Olen jo pitkään haaveillut siitä twist stepperistä, mutta en MUKA ole raaskinnut ostaa sitä....eilenkin puhuin ukolle, että jotain on tehtävä...paino on junnannut suht samassa jo pitkään, eikä millään lähde alaspäin putoamaan :( ja motivaatiokin on aika vähissä.....

Tänään sitten käytiin shoppailemassa lapsille kaikkea kivaa ja vietiin ne mäkkiin syömään ym...sitten ukko kysyi autossa että tarviiko vielä jotain kaupasta, että kun kylillä kerran ollaan... :whistle: Minä sitten ihan leikilläni sanoin, että se TWISTERI on vielä ostamatta ja tuo Prismakin on vielä tossa lähellä...Ukko kysyi että paljon se maksaa, - sanoin että liian paljon...Sitten ukko sanoi että NYT MENNÄÄN OSTAA SE SULLE , että ei se voi turha ostos olla, kun liikuntaan menee :LOL: !!!

Minä olin aivan innoissani ja eikun prismaan....

Nyt on motivaatio korkeella, kun poljin itteni äsken ihan HIKEEN, niin nauroin päälle, että enhän mä nyt "mitään" raaski syödäkkään, kun näin rehkin kaloreita pois :LOL: eli hyvä juttu se :LOL: !!!

Hei Veetin äiti, katson tänään sen marjakeiton "sisällyksen" sulle, kun käyn ostaa sitä....nyt ei juuri oo kaapissa kuin mansikkakeittoa. :saint:
mäkin olen siitä twisteristä haaveillut, mutta tämä kämppä kun on niin armottoman pieni, ettei ylimääräistä tilaa ole... täytyy siirtää hankintaa siihen, kun tilat antaa periksi... :/

jään odottelemaan keiton "sisällyksiä"... :p
kiitos sulle,

ja hauskoja hetkiä jumppaillessa...
 
nansa
hei kaikille!

mulla joulusta tulos -7,5kg ja jäljellä on vielä 3,5kg, eli olen mielettömän tyytyväinen!

mä olen koko ajan laskenut pisteet silleen about sinnepäin ja ei siinä mitään, sehän tuntuu toimivan. Mutta mulla on pv:n cd-rom vuodelta 2000 :ashamed: eli aikas vanha, eikä monia tuotteita löydykään. Tuotteet on kehittyneet paljon ja monesti kun oon tuolla pistelaskurilla laskenut, niin esim. leivässä on pisteitä laskurin mukaan vähemmän kuin tuon cd-romin listan mukaan.

onko uudemmissa cd-romeissa sama vika? entä kumpaa pistemäärää käytätte, laskurin antamaa vai cd-rommin ilmoittamaa?

tsemppiä kaikille!
 
viiden äide
...pääsimpäs vihdoin koneelle...

Niin Veetin äippä, saitkin jo vastauksen siihen "keitto-kysymykseen"...eli sisältää sitä happamuudensäätöainetta eli sitruunahappoa...harmi :ashamed:

Arvatkaas onko tämä mamma ollut jäykkänä kun eilen piti "hurjastella" tuolla "vekottimella" :$ :D mutta ihanaa että tuntui siltä että se myös tehoo...on sitä kaiken näköisiä jumppavehkeitä osteltu, ilman tuntuvaa tehoa...( lue: jääneet käyttämättä, ja nurkkaan pölyttymään )

Tuo kun kököttää tuossa olkkarin telkkarin vieressä, niin ei voi olla "unohtamatta" sitä... :LOL:

Niin tervetuloa mukaan painontarkkailija ja onnea paljon kun on noin hyvin lähtenyt käytiin pudotus, tietysti se jossain vaiheessa tasaantuu ja pysähtyykin...mutta se kuuluu asiaan...mutta tuo alku kannustaa hyvin jatkamaan INNOLLA, kun puntarin lukemat vaihtuu =)

Pitäisi nyt lähteä ulos koirien kanssa lenkille ja jos sitten taas vähän steppailisi...niin malttaisi olla illalla sitten syömättä...tai PORKKANOITA ajattelin illalla popsia !!! ;)
 
viiden äide
Niin nansalle myös TERVETULOA JOUKKOON !!!

Minulla on käytössä kanssa tuo vanhempi versio PV:n levystä...sain kaverilta sen uuden, mutta en ole ladannut sitä koneelle vielä, kun kaikki tietoni on tuon vanhan mukaan... ;)

Niin olen MYÖS huomannut joissain muissakin aineissa saman, ELI ROMPPU NÄYTTÄÄ LIIKAA !!! En nyt muista, mitkä ne olivat, ja minä kanssa usein tarkistan pisteet "laskurilla"...kun tuntuu että joku näyttää enemmän....Taisi olla niissä kevyt levitteissä, että niitä pienempi rasvaisia levitteitä eli rompulta löytynyt...en ole aivan varma... :snotty:

Mutta, innolla ensi viikoon :wave: :wave: :wave:
 
Moi kaikki pisteilijät :wave:

Mahtuuko mukaan joukkoonne? Aloitin tänään pisteilyn muutaman vuoden tauon jälkeen. Ihan pakko, kun tuntuu etteivät vaatteet mahdu päälle, eikä peiliin ole kiva katsoa :/

Paino tänä aamuna oli huimat 94,5kg.. Kamalaa edes kirjoittaa tuo :ashamed: Viimeinen 10kg on tullut huomaamatta vajaan puolen vuoden aikana. Tavoite olisi 74 eli paljon riittää sulateltavaa..

Olen tosiaan aikaisemminkin onnistunut hyvin, kun olen jaksanut tunnollisesti merkitä syömiset ja laskea pisteet. Kaikki materiaali siis löytyy, toistaiseksi yritän selvitä ilman ryhmää. Liian hankala olisi järjestää lapsille hoitaja ryhmien ajaksi.

Pitäisi varmaan liikuntaakin lisätä.. Se onkin helppoa, kun en ole aikoihin liikkunut yhtään ylimääräistä :D

Onko täällä muita jotka punnitsevat torstaisin?

Sallah
 
moi,

ekalla kerralla 5 ja toisella kertaa 10, kummallakin kerralla tullut kyllä takasin :D sillon ei ollutkaan näin paljon ylimääräistä ja olin tosi ahkera jumpassa kävijä... tuntui pudottaminen tosi helpolta. ei taida onnistua noin helposti tällä kertaa :snotty:

ekat puoltoista päivää on mennyt hyvin, yleensä mulla loppuu laihikset jo ekan päivän iltaan :D eli tääkin on saavutus sinänsä.. nyt on kyllä motivaatio vähän suurempi.

harmittaa vaan ku mul on toi vähän vanhempi ostajan opas, kun sieltä ei löydy läheskään kaikki uudemmat jutut. mut eiköhän sillä selvitä..

sallah
 
Hei kaikille !

Olen aikoinani ollut painon vartioissa ja nyt vuoden alusta kaivoin vanhat pistevihkoset esiin ! Ensimmäiset neljä viikkoa meni tosi hienosti motivaatio korkealla ja mahtava tulos -7,6 kg nyt oon menny aika samoissa ei oo lisää tullu lähtenyt vain 200 grammaa nyt täytyy saada itselle uus tsemppi ja toivon sen löytyvän näiden sivujen kautta. Eli lähdöt mulla oli 99,9 kg tavoite tulos olisi 75 kg mut tyydyn hyvään oloonkin. Olen täysin mieliala syöjäitä pahempi olo sitä isompi nälkä. Paino on aina oikeastaan ollut ongelmani mutta aivan eri mittakaavassa luin nyt. Ekan kerran kun menin painonvartioihin oli lähtö paino 79 kg pituutta minulla 175. Joten nyt edes se 79 olisi aivan mahtava tulos. Oon ottanut itselleni pieniä tavotteita ettei urakka tuntuisi niin mahdottomalta. aluks oli - 5 sitten bmi alle 30 joka on siis tällä hetkellä 600 gramman päässä sitten kymppi jne. MAhdottoman ihanaa ettei tämä ole yksin minun asiani ! Miten teillä puolisot tukena ? Miun mies on tässä sivussa laihtunut vaikka ei tarvitsisikaan eikä oikein ymmärrä miten se mulle voi olla niin iso juttu eikä tarvitse odotella kehuja tai edes huomautusta että oletpas sinä laihtunut. Mulla on keskiviikkoisin punnitus päivä jos tämä tästä saisi uuden tuulen ja kevättä kohti kilot karisee ja hyvä olo hiipii olemukseeni. Tsemiä kevääseen.
 
Aivan upea pudotus 4ssä viikossa Minnarun :flower:

Mä asustelen lasten kanssa yksin, eli ei oo ketään kannustamassa. (Paitsi muutama ihana kaveri joille oon tästä puhunu :) ) Toisaalta ei oo ketään sit siinä vieressä syömässä herkkuja, ettei sen puoleen tule hankalia paikkoja.. Nyt on ihan ite sit vastuussa mitä sieltä kaupasta kotiin kantaa. Eli repsahduksia tiedossa ihan varmasti :LOL:

Tänään löysin pari vanhaa salmiakkipussia..Yleensä en karkkia juurikaan syö, nyt en jostain syystä voinut olla käyttämättä niihin kahta pistettä. Tuli ihan kamala olo tosta määrästä :D

Tsemppiä viikonloppuun kaikille :heart: Itellä jää kyllä paritkin väliin, aattelin oikein tunnollisesti ottaa ekat pari viikkoa ja parin jälkeen en enää siihen kykene :LOL:
 
Moi !

Mun täyty tulla heti lisäämään juttua. Eilen selasin kalententeria olen koittanut joka aamu käydä vaaalla jotta näkisin vähän mitkä syömiset vaikuttaa mitenkin jne. eli tammikuun tulos oli -7,6 kg ja helmikuun huimat 200grammaa nyt maaliskuuhun ihan uudella tsempillä. jos toiset 7,5 kg maaliskuun aikana.
 
viiden äide
...hyvä että joku muukin käy vaa`alla joka aamu !!! =)

Minulla nimittäin on se kanssa ns. pakkomielle, koska yritän olla iltaisin syömättä,,,ja aina valitettavasti tulee "jotain pientä" napsittua, niin sitten heti aamulla puntarille katsomaan, että vaikuttiko se tulokseen :LOL: !

Kerran oli hyvä kun olin päivän ollut tosi kurinalainen pisteiden suhteen ja illalla sitten repsahdin telkkaria katsellessa vetämään KOKONAISEN PANDA LEVYN naamaani...ja oli kyllä paha olo koko loppu ilta...niin aamulla kun menin vaakaan, niin oli n. puoli kiloa tippunut :LOL: . Kylläpä nauroin ukolle, että pitää tästä lähtin aina syödä yksi suklaa levy iltapalaksi.....( mietin sitten, että paljonkohan olisi paino tippunut, jos olisin jättänyt nekin kalorit väliin :ashamed: )

Mutta hyvää viikonloppua kaikille :wave:
 
Minäkin käyn ihan liian usein vaa'alla.. Malttamaton :ashamed:

Eka vkloppu takana pisteiden kanssa. Ihan ok mennyt.. Tosin kovin kyllästyttävää :) Mutta eiköhän tähän totu.. Eilen tein kunnon ruoat, tänään salaatti-ruisleipälinjalla.

Pitäis varmaan kaivaa ne ikivanhat pv-keittokirjat esiin ni sais vinkkejä kevyisiin juttuihin.. Ja vaihtelua sosekeittoon, jota meni juuri kolme päivää, yääääh :/

Ei jaksais odottaa torstaita. Toivottavasti nyt edes vähän ois lähteny ni motivaatio nousis...

Kivaa piste-viikon alkua kaikille :heart:
 

Yhteistyössä