Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 22:46 Gardenia kirjoitti:täältä päivitystä munkin tilanteeseen..eli viime tiistaina pääsin vihdoinkin ensimmäiseen tavotteeseen, oli se 10% painosta lähtenyt! =) =) nyt siis paino 69,4 eli 8,2 kg on lähtenyt yhteensä. Kyllä motivoi oikeesti jatkamaan, meinasi yhdessä vaiheessa jo toivo kadota kun paino junnasi kaks viikkoa paikoillaan vaikka kuinka tarkasti laskin pisteitä. Nyt mulla sitten laski päivän pistesaldo yhdellä pisteellä, kun pääsin uudelle kymmenluvulle..nooh, eteenpäin vaan sanoi mummo hangessa!
Paikkareilla oli mun mielestä joku nollapisteen keitto. Missä oli käytännössä vaan vihanneksia tomaattimurskalla "maustetussa" vedessä.Tosin itse keittojen ystävänä kyllä pidin siitäkin, nykyään reseptini on vähän erilainen, mut silti. Vihanneskeitot on hyviä. Ja aplareitakin sai syödä pari nollana päivässä.Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 12:36 Tonnikeijukainen kirjoitti:Sisäpiiriä tääkin.. :ashamed: ..No mie poistun. :wave: moikkaa...Hyvät jatkot.
Nyt kipin kapin kirjastoon lainaamaan painon vartijoiden keittokirjoja!Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 16:12 Tonnikeijukainen kirjoitti:Josko joku viittis mullekkin vastaa...
Miten voi olla mahollista, että paino ei mee juur mihkään suuntaan??! Aamupaino ollu iät ja ajat 75,9 tai 8..!!
Alkupaino siis oli paikkareissa 78,2kg. 16.1 oon alottanut ja muutama repsahdus on tullut...Päiväpaino toki enee..Plääh..Emmää jaksa :'( . Nykkin lähes pisteet jo syöty..!! Ja piitkä ilta eessä....!!
Sorry, kun tossa hiillyin, mut haluun neuvoja+mahollisia kohtalotovereita...En viitti eriä ruokaa liiemmin kummiskaan syödä, kun pienemmät lapset saattaa ihmetellä, että eikö mammalle kelpaa samat ruuat...Olen sit läski ikuisesti :'( :ashamed: tai menkööt sit hitaasti tyyliinkilo/1vuosi ..No ei vaines..kunhan saisin ees sinne 70 kiloon toukokuuhun mennessä vaikka...Nytkin mahaa kurnaa ja on joku 0,5 pojoo..syön näkkärin+soppaa...<br><br>Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 11:36 nansa kirjoitti:\Nyt kipin kapin kirjastoon lainaamaan painon vartijoiden keittokirjoja!Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 16:12 Tonnikeijukainen kirjoitti:Josko joku viittis mullekkin vastaa...
Miten voi olla mahollista, että paino ei mee juur mihkään suuntaan??! Aamupaino ollu iät ja ajat 75,9 tai 8..!!
Alkupaino siis oli paikkareissa 78,2kg. 16.1 oon alottanut ja muutama repsahdus on tullut...Päiväpaino toki enee..Plääh..Emmää jaksa :'( . Nykkin lähes pisteet jo syöty..!! Ja piitkä ilta eessä....!!
Mun ainoa pelastukseni on se, että syön joka päivä toisena lämpimänä aterianani nollan pisteen keiton tms. kasvisjuttuja. Niistä saa mausteilla tosi hyviä ja chilillä tai valkosipulilla maustetut tomaattimurskat on in
se tuo mukavasti pisteitä loppupäivälle, kun esim. päivällinen on nollapistettä tai jos keittoon laittaa sulatejuustoa, paahtoleivän tms. niin kuitenkin pisteitä tulee tosi vähän verrattuna "normaaliin" ruokaan. Mä luulen, että jatkossa kun olen tavoitepainoni saavuttanut, niin tämä on se keino jota käytän jos paino meinaa hiemankaan nousta!
Ota samaa ruokaa kuin muut, mutta paljon vähemmän ja täytä salaatilla loput lautasesta. Minä syön eri lisukkeet kuin muu perhe, mutta nyt mun poika on alkanut kiinnostumaan vihanneksista ja salaatista ihan eri tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 21:20 Tonnikeijukainen kirjoitti:En viitti eriä ruokaa liiemmin kummiskaan syödä, kun pienemmät lapset saattaa ihmetellä, että eikö mammalle kelpaa samat ruuat...
hyvä,hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 09:10 Tonnikeijukainen kirjoitti:Jippii!!! ! Just, kun meinasin luovuttaa oli paino laskenut 300grammaa!! Aamupaino oli nyt 75,1. Pakko tuulettaa...!!!!
Ole hyvä vaan olet kukkasi ansainnutAlkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 11:17 Gardenia kirjoitti:HENRIETTA: kiitoksia kukkasista mä olen sua melkeen kymmenen senttiä lyhyempi! tämmönen pieni ja pyöreä no jospa parin kuukauden päästä olisin vain pieni!
TONNIKEIJUKAINEN: :flower: :flower: Hyvä!
Moikka!Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 10:16 Veetin äippä kirjoitti:\hyvä,hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 09:10 Tonnikeijukainen kirjoitti:Jippii!!! ! Just, kun meinasin luovuttaa oli paino laskenut 300grammaa!! Aamupaino oli nyt 75,1. Pakko tuulettaa...!!!!
PIenestäkin saa paljon tsemppiä jatkoon.
Nyt vaan uudella höyryllä eteenpäin.
täällä jännäillään taas huomisaamun punnitusta...
mÄ EN TIIÄ KELLE OSOITIT KYSSÄN, MUTTA VASTAANPA KUITENKIN :wave: ..Oi sorry tuli isolla ..Mä en syöny viikonloppuja juurikaan yli pisteiden, kun ei nälättäny niin sikana, ku viikko sitten. Nyt jotenkin hallinnassa syöminen, mutta menkkoja kohden mennään, joten ruokahalukin silloin kasvaa..Appuva..Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 11:27 Henrietta kirjoitti:\Moikka!Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 10:16 Veetin äippä kirjoitti:\hyvä,hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 09:10 Tonnikeijukainen kirjoitti:Jippii!!! ! Just, kun meinasin luovuttaa oli paino laskenut 300grammaa!! Aamupaino oli nyt 75,1. Pakko tuulettaa...!!!!
Mites meni vkl?Piditkö herkuttelupäivän la?
Vitsit kun oltiin siellä laivalla niin mä söin eilen ihan sikana Metsästäjän leikkeen , aamupala seisovasta pöydästä,suklaata,namia...pähkinöitä :ashamed: :$ :$
Oli olokin eilen sen mukainen sitten illalla kun kotiin tultiin :snotty:
Mutta nyt on päivä uus ja pisteet taas kiltisti hallussa B)
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 11:27 Henrietta kirjoitti:\Moikka!Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 10:16 Veetin äippä kirjoitti:\hyvä,hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 09:10 Tonnikeijukainen kirjoitti:Jippii!!! ! Just, kun meinasin luovuttaa oli paino laskenut 300grammaa!! Aamupaino oli nyt 75,1. Pakko tuulettaa...!!!!
Mites meni vkl?Piditkö herkuttelupäivän la?
Vitsit kun oltiin siellä laivalla niin mä söin eilen ihan sikana Metsästäjän leikkeen , aamupala seisovasta pöydästä,suklaata,namia...pähkinöitä :ashamed: :$ :$
Oli olokin eilen sen mukainen sitten illalla kun kotiin tultiin :snotty:
Mutta nyt on päivä uus ja pisteet taas kiltisti hallussa B)
JEEE!!!Tosi hienoa,saat olla itestäs kyllä ylpeeAlkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 08:44 Veetin äippä kirjoitti:
900g oli kaikesta huolimatta pudonnut......
jee......
tsemppiä nyt vaan...Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 12:09 Henrietta kirjoitti:\JEEE!!!Tosi hienoa,saat olla itestäs kyllä ylpeeAlkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 08:44 Veetin äippä kirjoitti:
jee......
Mä söin tänään ekan kerran varmaan 10 vuoteen kaurapuuroa,oli se ihan jees,ei kyllä mitään superherkkua
Mulla on ihan sellainen olo että jos torstaina ei ole tippumista tapahtunut mä luovutan....Vähän menen nyt tässä rajoilla,tekis niin paljon mieli syödä kaikkea,siis leipää , ruokaa jne jne.
(ei niinkään makeaa)
Mutta kaippa tää tästä,hyvin olen pisteissä su jälkeen pysnyt , onneksi.
Kaippa mä nyt olen normaalipainon sisällä juu.Hitto kun tsemppi oli jo niin hyvä!Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 12:57 Veetin äippä kirjoitti:\tsemppiä nyt vaan...Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 12:09 Henrietta kirjoitti:\JEEE!!!Tosi hienoa,saat olla itestäs kyllä ylpeeAlkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 08:44 Veetin äippä kirjoitti:
jee......
Mä söin tänään ekan kerran varmaan 10 vuoteen kaurapuuroa,oli se ihan jees,ei kyllä mitään superherkkua
Mulla on ihan sellainen olo että jos torstaina ei ole tippumista tapahtunut mä luovutan....Vähän menen nyt tässä rajoilla,tekis niin paljon mieli syödä kaikkea,siis leipää , ruokaa jne jne.
(ei niinkään makeaa)
Mutta kaippa tää tästä,hyvin olen pisteissä su jälkeen pysnyt , onneksi.
ja jos oikein tiukkaa tekee, niin voithan sä pitää vaikka vapaa-viikon ja sitten taas uudella innolla eteenpäin.. siis jos todella tiukkaa tekee.
onni on se ettei sulla tee mieli makeeta, ei normaali ruoka ja leipä ole niin paha vaikka söisithin välillä vähän enemmän..
etkös sä olekin jo aika hyvissä mitoissa...
kerrot vaan miltä tuntuu, niin tsempataan sitten taas yhdessä.
mulla taas virtaa piisaa kun viikko olikin mennyt hyvin vaikka
ei siltä tuntunut.. ehkä sullakin käy niin..