Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

  • Viestiketjun aloittaja tinka25
  • Ensimmäinen viesti
Heippa kaikille!

Mitä teen väärin kun paino ei putoo?
Syönköhän kuitenkin liikaa vaikka yritän laskea pisteet tarkkaan?
Tuntuu, että kohta on pakko antaa periksi tän laihduttamisen kanssa kun mitään ei tapahdu vaikka kuinka yrittää!!!!
 
Tonnikeijukainen
Josko joku viittis mullekkin vastaa...

Miten voi olla mahollista, että paino ei mee juur mihkään suuntaan??! Aamupaino ollu iät ja ajat 75,9 tai 8..!!

Alkupaino siis oli paikkareissa 78,2kg. 16.1 oon alottanut ja muutama repsahdus on tullut...Päiväpaino toki enee..Plääh..Emmää jaksa :'( . Nykkin lähes pisteet jo syöty..!! Ja piitkä ilta eessä....!!<br><br>
 
täältä päivitystä munkin tilanteeseen..eli viime tiistaina pääsin vihdoinkin ensimmäiseen tavotteeseen, oli se 10% painosta lähtenyt! =) =) nyt siis paino 69,4 eli 8,2 kg on lähtenyt yhteensä. Kyllä motivoi oikeesti jatkamaan, meinasi yhdessä vaiheessa jo toivo kadota kun paino junnasi kaks viikkoa paikoillaan vaikka kuinka tarkasti laskin pisteitä. Nyt mulla sitten laski päivän pistesaldo yhdellä pisteellä, kun pääsin uudelle kymmenluvulle..nooh, eteenpäin vaan sanoi mummo hangessa! :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 22:46 Gardenia kirjoitti:
täältä päivitystä munkin tilanteeseen..eli viime tiistaina pääsin vihdoinkin ensimmäiseen tavotteeseen, oli se 10% painosta lähtenyt! =) =) nyt siis paino 69,4 eli 8,2 kg on lähtenyt yhteensä. Kyllä motivoi oikeesti jatkamaan, meinasi yhdessä vaiheessa jo toivo kadota kun paino junnasi kaks viikkoa paikoillaan vaikka kuinka tarkasti laskin pisteitä. Nyt mulla sitten laski päivän pistesaldo yhdellä pisteellä, kun pääsin uudelle kymmenluvulle..nooh, eteenpäin vaan sanoi mummo hangessa! :p

Moikka!

Ja onnea :flower: Kattelin että ollaan liki samoissa lukemissa =) Kuis pitkä olet?

Itse olen 168,5 tarkalleen B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 12:36 Tonnikeijukainen kirjoitti:
Sisäpiiriä tääkin.. :ashamed: ..No mie poistun. :wave: moikkaa...Hyvät jatkot.
Paikkareilla oli mun mielestä joku nollapisteen keitto. Missä oli käytännössä vaan vihanneksia tomaattimurskalla "maustetussa" vedessä.Tosin itse keittojen ystävänä kyllä pidin siitäkin, nykyään reseptini on vähän erilainen, mut silti. Vihanneskeitot on hyviä. Ja aplareitakin sai syödä pari nollana päivässä.

Noilla minä pärjäsin paikkareissa, kylmä, nälkä ja koko ajan jano :D Käytin kyllä hyväkseni kaikki nollapiste sapuskat, mitä päivään sai upottaa. Mulla oli rehellisesti nälkä koko sen ajan, mitä pisteillä laihdutin. Kaikki 8 vkoa ja 7kg. Tosin paljon täällä on niitäkin, jotka eivät saa syötyä kaikkia pisteitä. Sopii heille.
 
nansa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 16:12 Tonnikeijukainen kirjoitti:
Josko joku viittis mullekkin vastaa...

Miten voi olla mahollista, että paino ei mee juur mihkään suuntaan??! Aamupaino ollu iät ja ajat 75,9 tai 8..!!

Alkupaino siis oli paikkareissa 78,2kg. 16.1 oon alottanut ja muutama repsahdus on tullut...Päiväpaino toki enee..Plääh..Emmää jaksa :'( . Nykkin lähes pisteet jo syöty..!! Ja piitkä ilta eessä....!!
Nyt kipin kapin kirjastoon lainaamaan painon vartijoiden keittokirjoja!

Mun ainoa pelastukseni on se, että syön joka päivä toisena lämpimänä aterianani nollan pisteen keiton tms. kasvisjuttuja. Niistä saa mausteilla tosi hyviä ja chilillä tai valkosipulilla maustetut tomaattimurskat on in :)

se tuo mukavasti pisteitä loppupäivälle, kun esim. päivällinen on nollapistettä tai jos keittoon laittaa sulatejuustoa, paahtoleivän tms. niin kuitenkin pisteitä tulee tosi vähän verrattuna "normaaliin" ruokaan. Mä luulen, että jatkossa kun olen tavoitepainoni saavuttanut, niin tämä on se keino jota käytän jos paino meinaa hiemankaan nousta!
 
Tonnikeijukainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 11:36 nansa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 16:12 Tonnikeijukainen kirjoitti:
Josko joku viittis mullekkin vastaa...

Miten voi olla mahollista, että paino ei mee juur mihkään suuntaan??! Aamupaino ollu iät ja ajat 75,9 tai 8..!!

Alkupaino siis oli paikkareissa 78,2kg. 16.1 oon alottanut ja muutama repsahdus on tullut...Päiväpaino toki enee..Plääh..Emmää jaksa :'( . Nykkin lähes pisteet jo syöty..!! Ja piitkä ilta eessä....!!
Nyt kipin kapin kirjastoon lainaamaan painon vartijoiden keittokirjoja!

Mun ainoa pelastukseni on se, että syön joka päivä toisena lämpimänä aterianani nollan pisteen keiton tms. kasvisjuttuja. Niistä saa mausteilla tosi hyviä ja chilillä tai valkosipulilla maustetut tomaattimurskat on in :)

se tuo mukavasti pisteitä loppupäivälle, kun esim. päivällinen on nollapistettä tai jos keittoon laittaa sulatejuustoa, paahtoleivän tms. niin kuitenkin pisteitä tulee tosi vähän verrattuna "normaaliin" ruokaan. Mä luulen, että jatkossa kun olen tavoitepainoni saavuttanut, niin tämä on se keino jota käytän jos paino meinaa hiemankaan nousta!
Sorry, kun tossa hiillyin, mut haluun neuvoja+mahollisia kohtalotovereita...En viitti eriä ruokaa liiemmin kummiskaan syödä, kun pienemmät lapset saattaa ihmetellä, että eikö mammalle kelpaa samat ruuat...Olen sit läski ikuisesti :'( :ashamed: tai menkööt sit hitaasti tyyliinkilo/1vuosi :D ..No ei vaines..kunhan saisin ees sinne 70 kiloon toukokuuhun mennessä vaikka...Nytkin mahaa kurnaa ja on joku 0,5 pojoo..syön näkkärin+soppaa...<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 21:20 Tonnikeijukainen kirjoitti:
En viitti eriä ruokaa liiemmin kummiskaan syödä, kun pienemmät lapset saattaa ihmetellä, että eikö mammalle kelpaa samat ruuat...
Ota samaa ruokaa kuin muut, mutta paljon vähemmän ja täytä salaatilla loput lautasesta. Minä syön eri lisukkeet kuin muu perhe, mutta nyt mun poika on alkanut kiinnostumaan vihanneksista ja salaatista ihan eri tavalla.

Se on pottupoika kuten isänsäkin eikä juuri vihanneksiin koske, ellei niitä ole piilotettu ja survottu kastikkeen sekaan.. nyt se jo haluaa vähän maistella, että miltä ruoka äitin lautasella maistuu..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 09:10 Tonnikeijukainen kirjoitti:
Jippii!!! :D ! Just, kun meinasin luovuttaa oli paino laskenut 300grammaa!! Aamupaino oli nyt 75,1. Pakko tuulettaa...!!!!
hyvä,hyvä.
PIenestäkin saa paljon tsemppiä jatkoon.
Nyt vaan uudella höyryllä eteenpäin.

täällä jännäillään taas huomisaamun punnitusta... :p
 
HENRIETTA: kiitoksia kukkasista :) mä olen sua melkeen kymmenen senttiä lyhyempi! tämmönen pieni ja pyöreä :LOL: no jospa parin kuukauden päästä olisin vain pieni!

TONNIKEIJUKAINEN: :flower: :flower: Hyvä! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 11:17 Gardenia kirjoitti:
HENRIETTA: kiitoksia kukkasista :) mä olen sua melkeen kymmenen senttiä lyhyempi! tämmönen pieni ja pyöreä :LOL: no jospa parin kuukauden päästä olisin vain pieni!

TONNIKEIJUKAINEN: :flower: :flower: Hyvä! :)
Ole hyvä vaan olet kukkasi ansainnut :D

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 10:16 Veetin äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 09:10 Tonnikeijukainen kirjoitti:
Jippii!!! :D ! Just, kun meinasin luovuttaa oli paino laskenut 300grammaa!! Aamupaino oli nyt 75,1. Pakko tuulettaa...!!!!
hyvä,hyvä.
PIenestäkin saa paljon tsemppiä jatkoon.
Nyt vaan uudella höyryllä eteenpäin.

täällä jännäillään taas huomisaamun punnitusta... :p
Moikka!

Mites meni vkl?Piditkö herkuttelupäivän la?

Vitsit kun oltiin siellä laivalla niin mä söin eilen ihan sikana :D Metsästäjän leikkeen , aamupala seisovasta pöydästä,suklaata,namia...pähkinöitä :ashamed: :$ :$

Oli olokin eilen sen mukainen sitten illalla kun kotiin tultiin :snotty:

Mutta nyt on päivä uus ja pisteet taas kiltisti hallussa B)
 
Luin koko ketjun läpi, kiva tietää että on muitakin paikkareita :)

Itse olen laihduttanut -11 kg marraskuun alusta (hitaasti mutta varmasti) ja vielä -17 jäljellä raskauskiloja.

Niin piti vaan sanoa, että kun itselläni se pistemäärä mikä pitäisi syödä, on 20, niin en meinannut saada sitä syötyä millään eikä paino kauheasti pudonnutkaan.
Pudotin pistemäärän kahdella, eli nyt 18, ja kyllä tulosta syntyy, yleensä kilo per viikko :)
Niin että jos tuntuu ettei paino putoa, niin sitten syö vaan yksinkertaisesti liikaa.

Tsemppiä kaikille! :)
 
Tonnikeijukainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 11:27 Henrietta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 10:16 Veetin äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 09:10 Tonnikeijukainen kirjoitti:
Jippii!!! :D ! Just, kun meinasin luovuttaa oli paino laskenut 300grammaa!! Aamupaino oli nyt 75,1. Pakko tuulettaa...!!!!
hyvä,hyvä.
PIenestäkin saa paljon tsemppiä jatkoon.
Nyt vaan uudella höyryllä eteenpäin.

täällä jännäillään taas huomisaamun punnitusta... :p
Moikka!

Mites meni vkl?Piditkö herkuttelupäivän la?

Vitsit kun oltiin siellä laivalla niin mä söin eilen ihan sikana :D Metsästäjän leikkeen , aamupala seisovasta pöydästä,suklaata,namia...pähkinöitä :ashamed: :$ :$

Oli olokin eilen sen mukainen sitten illalla kun kotiin tultiin :snotty:

Mutta nyt on päivä uus ja pisteet taas kiltisti hallussa B)
mÄ EN TIIÄ KELLE OSOITIT KYSSÄN, MUTTA VASTAANPA KUITENKIN :wave: ..Oi sorry tuli isolla :whistle: ..Mä en syöny viikonloppuja juurikaan yli pisteiden, kun ei nälättäny niin sikana, ku viikko sitten. Nyt jotenkin hallinnassa syöminen, mutta menkkoja kohden mennään, joten ruokahalukin silloin kasvaa..Appuva.. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 11:27 Henrietta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 10:16 Veetin äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 09:10 Tonnikeijukainen kirjoitti:
Jippii!!! :D ! Just, kun meinasin luovuttaa oli paino laskenut 300grammaa!! Aamupaino oli nyt 75,1. Pakko tuulettaa...!!!!
hyvä,hyvä.
PIenestäkin saa paljon tsemppiä jatkoon.
Nyt vaan uudella höyryllä eteenpäin.

täällä jännäillään taas huomisaamun punnitusta... :p
Moikka!

Mites meni vkl?Piditkö herkuttelupäivän la?

Vitsit kun oltiin siellä laivalla niin mä söin eilen ihan sikana :D Metsästäjän leikkeen , aamupala seisovasta pöydästä,suklaata,namia...pähkinöitä :ashamed: :$ :$

Oli olokin eilen sen mukainen sitten illalla kun kotiin tultiin :snotty:

Mutta nyt on päivä uus ja pisteet taas kiltisti hallussa B)

Henrietta, tää tais olla mulle...... :saint:

joo pidin lauantaina herkuttelupäivän ja odotin sitä innolla koko viikon. Jotenkin sitten, kun se lauantai tuli ja aloitin herkuttelut, ei karkit maistuneetkaan. Tuli tosi nopeesti paha olo.
Pojan kummit oli meillä siinä sitten iltaa istumassa ja vähäsen siinä tuli vielä karkkkia naposteltua sekä sipsejä. Että kyllä ne pisteet yli ihan heittämällä meni, mutta ei se päivä niin auvoinen ollut, kuin olin odottanut.

Sunnuntaina mentiinkin sitten taas kuuliaisesti pisteillä ja vähän teki tiukkaa kun karkinhimo kutkutti mielessä. mulla taitaa olla tällänen henkinen riippuvuus karkista ja siitä että se on kiellettyä. Tai ainakin siihen tulokseen mä tulin.

Eilen sitten vielä kaiken lisäksi alkoivat kuukautiset, joten
ihan tosissaan jännittää
miten sen huomisen punnituksen kanssa käy... :/

tulenpa sitten taas infoamaan...
 
Heipsan kaikille!!
Onnittelut miinuksia takoville!!!!! :flower: :flower:
Mulla on varmasti lähes 40 pojolla ylittyny viikko ja millään en meinaa saada itteäni ruotuun \|O :snotty: :( :headwall:
On kyllä tässä taas menkat tulossa ja ruokahalut sen mukaiset, mutta tuolle turpavärkille vain en saa mitään :headwall: :headwall: Huomenna taitaa olla taas se puntariointi päivä ja aivan tuskanhikeä pukkaa päälle :LOL:
Tuo oma pääkoppa on koko viikon siirtänyt sitä skarppaus päivää ja tietenkin kaikilla, oikein hyvillä tekosyillä... :eek: :snotty: B)
Tsemiä kaikille!!!!!!!!!!!
 
Tonnikeijukainen
:headwall: Sain taas "selkääni" se 300g. oli jälleen kiltisti palannut, vaikka olen noudattanut pisteitä :kieh: :headwall: :headwall: !!
Tulinkin siihen johtopäätökseen, että mä syön liikaa pisteitä, eli 24!! Mä vähennän nyt 22 pojoon, eli työpisteeni on sit 2... :whistle: ..kotiäitinä pyörin ja oon kuvitellut olevani lähihoitaja :LOL: ..Nooh, kyllähän täällä hommaa riittää, mutta ilmeisesti olenkin myyjä sitten enee... \|O \|O ... Uusin pistein(nälässä?!)eteenpäin.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 08:44 Veetin äippä kirjoitti:
:p


900g oli kaikesta huolimatta pudonnut......

jee......


:p
JEEE!!!Tosi hienoa,saat olla itestäs kyllä ylpee :D

Mä söin tänään ekan kerran varmaan 10 vuoteen kaurapuuroa,oli se ihan jees,ei kyllä mitään superherkkua :whistle:

Mulla on ihan sellainen olo että jos torstaina ei ole tippumista tapahtunut mä luovutan....Vähän menen nyt tässä rajoilla,tekis niin paljon mieli syödä kaikkea,siis leipää , ruokaa jne jne.

(ei niinkään makeaa)

Mutta kaippa tää tästä,hyvin olen pisteissä su jälkeen pysnyt , onneksi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 12:09 Henrietta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 08:44 Veetin äippä kirjoitti:
:p


900g oli kaikesta huolimatta pudonnut......

jee......


:p
JEEE!!!Tosi hienoa,saat olla itestäs kyllä ylpee :D

Mä söin tänään ekan kerran varmaan 10 vuoteen kaurapuuroa,oli se ihan jees,ei kyllä mitään superherkkua :whistle:

Mulla on ihan sellainen olo että jos torstaina ei ole tippumista tapahtunut mä luovutan....Vähän menen nyt tässä rajoilla,tekis niin paljon mieli syödä kaikkea,siis leipää , ruokaa jne jne.

(ei niinkään makeaa)

Mutta kaippa tää tästä,hyvin olen pisteissä su jälkeen pysnyt , onneksi.
tsemppiä nyt vaan...
ja jos oikein tiukkaa tekee, niin voithan sä pitää vaikka vapaa-viikon ja sitten taas uudella innolla eteenpäin.. siis jos todella tiukkaa tekee.

onni on se ettei sulla tee mieli makeeta, ei normaali ruoka ja leipä ole niin paha vaikka söisithin välillä vähän enemmän..

etkös sä olekin jo aika hyvissä mitoissa... :p

kerrot vaan miltä tuntuu, niin tsempataan sitten taas yhdessä.
mulla taas virtaa piisaa kun viikko olikin mennyt hyvin vaikka
ei siltä tuntunut.. ehkä sullakin käy niin.. :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 12:57 Veetin äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 12:09 Henrietta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 08:44 Veetin äippä kirjoitti:
:p


900g oli kaikesta huolimatta pudonnut......

jee......


:p
JEEE!!!Tosi hienoa,saat olla itestäs kyllä ylpee :D

Mä söin tänään ekan kerran varmaan 10 vuoteen kaurapuuroa,oli se ihan jees,ei kyllä mitään superherkkua :whistle:

Mulla on ihan sellainen olo että jos torstaina ei ole tippumista tapahtunut mä luovutan....Vähän menen nyt tässä rajoilla,tekis niin paljon mieli syödä kaikkea,siis leipää , ruokaa jne jne.

(ei niinkään makeaa)

Mutta kaippa tää tästä,hyvin olen pisteissä su jälkeen pysnyt , onneksi.
tsemppiä nyt vaan...
ja jos oikein tiukkaa tekee, niin voithan sä pitää vaikka vapaa-viikon ja sitten taas uudella innolla eteenpäin.. siis jos todella tiukkaa tekee.

onni on se ettei sulla tee mieli makeeta, ei normaali ruoka ja leipä ole niin paha vaikka söisithin välillä vähän enemmän..

etkös sä olekin jo aika hyvissä mitoissa... :p

kerrot vaan miltä tuntuu, niin tsempataan sitten taas yhdessä.
mulla taas virtaa piisaa kun viikko olikin mennyt hyvin vaikka
ei siltä tuntunut.. ehkä sullakin käy niin.. :p
Kaippa mä nyt olen normaalipainon sisällä juu.Hitto kun tsemppi oli jo niin hyvä!

Tosi kiva lukea että sulla tsemppiä riittää,se on ihana tunne kyllä =)

Torstaiseen kitkutan vaikka pää kainalossa,katon painon sillon ja mietin mitä seuraavaksi B)

Lauantaina olis muutes taas kaverin kanssa ulos lähettävä,leffaan ja sitten johkiin rilluttelemaan....ja taas menee pisteet pyllylleen :kieh:
 
Inkkari
:hug:

ihanaa kun päädyin näille sivuille.

Olen aloittanut 29.1.2007 eli viikko sitten pisteillä. maanantai on minun punnituspäiväni ja painoa oli ma 5.2 pudonnut 1.6kg =)

Eli minun tavoite

lähtötilanne: 97.8
1viikko: -1.6kg
paino eka viikon jälkeen: 96.2
tavoite 1. 20kg ja 2. 23kg ( olen 174cm pitkä )
Olen päättänyt että 80-luku häämättää maaliskuussa. :D

Tsempataan ja taivaanvuohi on kyllä hyvä esimerkki. Vaude ja onnea kaikille
 

Yhteistyössä