Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

  • Viestiketjun aloittaja tinka25
  • Ensimmäinen viesti
tinka25
Alotetaanko tänne pino meille jotka lasketaan painonvartijoiden pisteitä?

Löytyykö muita kuin minä :attn: :attn:

Mulla on nyt kaks viikkoo takana ja hyvin pyyhkii =) Kertokaahan tuntemuksianne..tsempataan täällä läpi heikkojen hetkien :D
 
Joku vaan
Minä myös pisteilen. Aloitin tammikk:n alussa ja tähän mennessä on pudonnut -12kg. Tosin nyt kesän aikana en ole jaksanut olla niin tarkka syömisten kanssa kun on ollut kaikenmaailman "kissanristiäisiä" ym. mut tämän viikon alussa aloitin taas tarkemmin laskemaan. Tavoitteeseen on vielä 4kg. Tsemppiä kaikille! =)
 
Täällä on pisteilijä :wave:

Toista kertaa pisteillä ja ekasta kerrasta jäi hyvät muistot niin yritän karistaa nuo raskaudesta jääneet 10kg pois.
Maanantaina aloitin ja kirjekurssilla aion pärjätä.

Olisi hauska kuulla että miten muiden päivät menee ja millaisia ruokia syötte.
Montako pistettä teidän käytössä on?

 
pistepirkko
Moi moi kaikki pisteiden laskijat!
Pisteiden lasku kyllä kannattaa, hiukan alle vuosi on nyt tullut pisteitä laskettua ja painoa katosi reilut 35kg. Olo on kuin eri ihmisellä ja ihana ostella uusia vaatteita ja laittaa itseään. Välillä pisteiden lasku meinasi turhauttaa mutta lopputulos kannattaa. Paino nyt tavoitepainossa 7viikkoa ja koitetaan pitää (58). Tsemppiä kaikille te pystytte siihen!!!

RAKKAUDELLA: Entinen Pullero
 
Juup, mulla noi pisteet on jääny jo takaraivoon! ;) Aloitin ensimmäisen kerran 2001 ja silloin painoin tasan 80, jonka jälkeen ajattelin että nyt on aika aloittaa laihduttaminen..

Nyt aikaa on kulunu siis 5 vuotta ja painoa on nyt 61. Vuosien aikana on jonkun verran tullut välillä takapakkia, mutta pääosin paino ollut laskussa...

Kannattaa laihduttaa maltilla, koska silloin en tulokset pysyy, koska on oppinut jo syömään oikein, rauhassa on saanut opetella!

Mulla vielä 3 kiloa laihdutettavana, ja taas kaivetaan pistevihot esiin..

TSEMPPIÄ MEILLE KAIKILLE!!!! :flower: :flower: :flower:
 
Toisen viikon tulos oli miinusta 900g..odotin kyllä enempää mut tähän on tyydyttävä :whistle:

Mä olen ihan "aloittelija" laihdutuksessa koska tää on elämäni eka laihari ja painonvartijat on ihan uus tuttavuus mut kivalta ja toimivalta vaikuttaa. Vähän mietin vielä pitäskö mennä johonki ryhmään mut katotaas nyt saanko pidettyä itteni kurissa. Tavoite olis ainakin 15kg ja eihän se hetkessä lähe.

Makeanhimo on valtava, pitäs varmaan kokeilla sitä kromia(?) jos olis apua ennenkun sorrun tähän kiusaukseen :/

Mukavaa viikonloppua kaikille!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.08.2006 klo 12:46 Taivaanvuohi kirjoitti:
Minä lasken. Alloitin 9.7 06 ja nyt olen laskenut pisteitä 5 viikkoa, paino pudonnut 10 kg yhteensä.
kuukaudessa 10kg??? siis ihan mieletön!!! itelläni tavoite aloittaa paikkareissa ja just -10kg tavotteena.. mutta luulin että siihen menee n.6kk .. Mikä on sellanen suht ok. aika tuon tavotteen saavuttamisessa, ja pisteillen tosiaan??
 
lätki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2006 klo 09:03 Taivaanvuohi kirjoitti:
Mulla on tavoite saada ainakin 25 kg vielä pois. Eli taidetaan hieman erilukemissa tän "vieras" kanssa liikkua.

Onhan selvä että mitä lähemmäs minäkin tavoitettani pääsen sitä vaikeampi on painoa pois saada. ;)
Olisko sulla mitään hyviä vinkkejä ja voisitko kertoa että mitä harrastat ja miten paljon ja mitä ruokia pääasiallisesti syöt päivisin? =) :hug:
 
Anski78
Hei vaan kaikille painonpudottajille :) Täällä ilmottautuu mukaan yksi!!

Mulla on pistevihko, kaverilta saatu, itse en ole käynyt kokouksissa koskaan.

Vajaan kahden vuoden aikana olen saanu pois 14 kiloa, siitä on tullu takaisin aina välillä muutama kilo, mut nyt on tullut takaisin enemmän, et on aloitus painosta enään pois -8kg ja mua ottaa päähän!! Ensin kovan vaivan näkee asian eteen ja sitten antaa itsensä repsahtaa näin :kieh:

Tavoitteena mulla on nyt saada pois 6 kiloa. Kuinkahan kauan tuohn pitäis varata aikaa, et se ois sit pysyvämpää? Minulla monesti menee sit ihan överiks, et en syö ollenkaan ja lenkkeilen hullunlailla, mies sit aina toppuuttelee. Nyt ajattelin olla järkikädessä koko ajan!

Tänään olen alkanu laskemaan pisteet ja liikuntaa harrastan säännöllisesti, käyn noin 6-8 kilometriä päivässä reippaasti kävelemässä. Jos en nyt ihan joka päivä pääse, niin ainakin viisi kertaa viikossa.

Mitä liikuntaa muut harrastaa? Vesikävely on minusta kans ihan kivaa, ainoa huonopuoli siinä on et uimahallilla käynti maksaa aikalailla. Mut siinä kiinteytyy kivasti, kun pitemmän aikaa harrastaa. Tammi-helmikuun kävin säännöllisesti 5 kertaa viikossa, ja sen huomas jaloissa ja vatsassa.

pidetään kirjaa et kuinka edistyy :)
tsemppia kaikile :flower:
 
Herkuista mun täytyy olla totaalikieltäytyjä aina alkuun tai ei onnistu. Syön kasviksia todella paljon ja kalaa ja kanaa. Punaista lihaa en paljon syö se sulaa niin huonosti elimistössä. Ruisleivällä saa hyvin kylläisen olon ja eka viikon kun kestää välissä näläntunnetta niin va´tsalaukku pienenee ja vähempikin ruoka riittää.
Purkka mulla on melkein koko ajan suussa, etttei sinne muuta halutakkaan laittaa.
 
No nyt olen viikon ollut pisteillä ja puntarilla kävin. Tasan kilo on lähtenyt :) !
Tätä kilon viikossa tahtia halusinkin ja toivottavasti nyt pysyy!
Maanantaista perjantaihin söin täysin pisteitten rajoissa ja sitten lauantaina söin ja join mitä mieleni teki.
Tällä konstilla laihduin viimeksikin mukavasti ja kilot pysyivät pois...kunnes tuli tuo raskaus kaikkine himoineen :whistle:
Ja mä saan ihan näppyjä jos täytyy ajatella etten sais edes silloin tällöin herkutella!
Ja oli niitä pisteitä kerääntynyt kyllä aika paljon varastoon viikolta kun liikuin paljon.
Mun pelastuksia ovat olleet ne painonvartijoitten omat popcornit, o'boy suklaajäätelö(5,5% rasvaa),vesimeloni ja light jääteet. Tulee vähän pisteitä ja saa herkutella!
Ostin myös Aerobic-videon ja 40min sitä kun tekee, kertyy mukavasti pisteitä säästöön!

Olisiko kenellään mitään hyviä reseptejä joista tulisi vähän pisteitä mutta olisivat vähän maittavampia kuin kasviskeitto?

Tsemppiä kaikille!
Sovitaanko että lokakuuhun mennessä joka pudottajalta on lähtenyt vähintään 5kg?

:wave:
 
Anski78
Tuo lokakuuhun mennessä -5kg kuulostaa hyvältä, meillä nimittäin ulkomaanmatka edessä loppu vuodesta ja siellä ois kivaa olla bikinit päällä ilman et koko ajan miettis vatsamakkaroita B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2006 klo 13:59 Anski78 kirjoitti:
Tuo lokakuuhun mennessä -5kg kuulostaa hyvältä, meillä nimittäin ulkomaanmatka edessä loppu vuodesta ja siellä ois kivaa olla bikinit päällä ilman et koko ajan miettis vatsamakkaroita B)
Mä kyllä salaa toivon että olisin laihtunut lokakuuhun mennessä vähän enemmänkin :whistle: , mutta pääasia että edes tuo 5kg!
Hyvä juttu kun joku heti lähti mukaan!!!

Nyt syömään salaattia ja savukalaa!
Ja jälkkäriksi danonen (0.9% rasvaa) vaniljavanukas ja paljon mansikoita :p !
 
Haaste oteeu vastaan, -5 kg ainakin lokakuuhun mennessä. Oma tavoite olisi 7-8 kg, että pääsis synttäriin mennessä alle 80 kg. Jouluun mennessä tavoittelen 70 kg ja siitä alle, tiedän että tahti on kova, mutta haaveillahan aina saa se on ilmaista. :LOL:
 
Emilis
:wave: moikka kaikille! Täällä yksi tänään aloittanut pisteilijä. Raskausajan kilot pitäis pois saada, vielä 15 kg jäljellä :ashamed:
Viime vuonna laihdutin 2 kk:ssa 12 kiloo, mut mulla meni vähän "yli" se touhu. Kirjoittelen mitä kuuluu aina välillä, kaikille tasapuolisesti tseppiä ;)
 
tanttamatara
Täällä myös yks joka pysyy messissä. ;) Minulla on tavoite päästä nyt ekana tuohon 60kiloon,nyt paino on 64,8.Lähtöpaino oli 73kg,toukokuussa aloittanut. =) Aamulla käyty jo 1½ sauvakävelylenkki. ;)
 
Huhuu :wave:
Vieläkö löytyy vartijoita!?
Viikko taas takana ja puntarilla kävin. Nyt viikossa on lähtenyt 1100g :) !
Ja edelleen sillä periaatteella että viikolla tiukemmin ja lauantaina sitten vähän höllemmin! Nytkin lauantaina söin geishapatukan ja olin varannut vielä vähän jätskiäkin että oikein voisi herkutella , mutta ei maistunut enää sen patukan jälkeen :eek: !
Kyllä ennen olisi mennyt ihan kevyesti mutta ei enää. Oli kiva huomata että tuosta karkkien syömättömyydestä on ollut hyötyä!

Tällä viikolla aion nyt liikkua taas vähän enemmän. Jos tekisin sen aerobic-videon ainakin 3 kertaa ja toiset kolme kertaa kävisin reippaalla kävelylenkillä! Sitten olisikin taas pisteitä säästössä viikonloppua varten!

Mitenkäs muilla sujuu!?
Olisi kiva kuulla kuulumisia!

Tsemppiä taas tähänkin viikkoon kaikille!!!
 
Magenta harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2006 klo 12:15 Taivaanvuohi kirjoitti:
täälläkin tuli hyvä pudotus -1,5 kg, eli 6 viikossa on lähtenyt 11,5 kg :D
Wau! 11.5kg!!! Kerro heti kaikki hyväksi toteamasi konstit ja keinot millä se onnistuu!
 
KOnstini (?), no minä syön paljon kasviksia ja pysyn pisteissä. Liikun n. tunnin ainakin joka päivä. Kaikki karkit, suklaat, pullat, leivokset, sipsit jne. olen jättänyt totaalisti pois. Pistän purkan suuhun kun haluttaa jotain makeaa.
 
kaikki täällä ja muillakin palstoilla vaan näistä pisteistä puhuu ja keskustelun perusteella ne toimii..
itellä ei kyllä niin sitä ylimäärästä rahaa että painon vartioihin lähtisin mutta onko näitä pisteittä mahdollista seurata jostain muualta ja mitä ne ylipäätänsä tarkoittaa.. itellä tarkotuksena olis saada 10kg pois. salillä käyn säännöllisesti 3kertaa viikossa ja mutenkin utlee käveltyä. mutta se mitä suuhun laittaa on toinen juttu :/ voisko joku antaa vinkkejä ja kertoo onnistuuko tää pistehomma imaseksi :D
 

Yhteistyössä