HEIPPA KAIKKI :wave:
Ihanaa että löysin
teidät !!!
Minä kanssa kuulun siihen sarjaan joka aina ns.
innostuu jostain dietistä, ja pudottaa vauhdilla parikiloo, ja sitten tietty repsahtaa, ja kilot tulee vauhdilla takaisin...ÄLKÄÄ NAURAKO MUTTA voi sanoa että melkein kaikki on kokeiltu....atkinsista-laihdutuspohjallisiin...
Sen verran fiksu tietty olen, että tiedän mikä laihdutuksen periaate on, mutta kun AINA PITÄÄ MUKA KOKEILLA JOTAIN "KIKKASKONSTIA" ja senhän ME kaikki tiedämme että oikopolkua EI ole...Painonvartioitakin olen aiemmin kokeillut, mutta taas on tullut jotkut synttärit, joulu,,,ym... että on ollut MUKA LUPA repsahtaa....MUTTA NYT, olen vakaasti päättänyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja laihtua !!! En ota heti mitään hirveää tavoitetta, koska tiedän että repsahdan jos ei heti pysy aikataulussa...
MINULLAKIN ON TUO PAINONVARTIOIDEN CD- ROM, se on mielestäni tosi hyvä, kun löytää pisteet valmiiksi...ja muutenkin kiva kun siinä pystyy pitää hyvää "päiväkirjaa" syömisistä"...
En ole koskaan käynyt painonvartioitten ryhmissä ( tuttuni kylläkin ) mutta nyt otan
teidät ryhmäkseni jos huolitte... :wave: :heart:
Minun heikkokohtani on se, että jos painon lasku ns. tössähtää ( tiedän että painonpudotus välillä tasaantuu kun elimistö tottuu pienempään kalorimäärään ym. ) niin silloin usein repsahdan, kun ajattelen että ei oo tippunu paino vaikka kuin olen sinnitellyt...ja sitten suklaata :ashamed:
....no täytyy pitää herkkupäivät kurissa...ja miettiä hoikempaa minääni...
Tässä vuodatukseni...niin ALOITIN E I L E N pisteitten laskun, ja aamulla oli 500 g pudonnut
eli ensin taitaa ylimääräiset nesteet lähteä...