Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

• Viestiketjun aloittaja tinka25
  • Ensimmäinen viesti
viiden äide
Maanantaita taas kaikille :wave: :wave: :wave:

Olet tosi hyvä kannustus Taivaanvuohi meille !!! Ja paljon onnea noin suuresta pudotuksesta ja hyvästä itsekurista !!!

Minäkin pitkästä aikaa olen maanataina tyytyväinen tai siis tän hetkiseen tilanteeseen tyytyväinen,,,sillä huomenna on vasta ns. virallinen punnitus niin nyt on viikossa lähtenyt 2.7 kg !!! Yleensä viikonlopun jälkeen pelottaa mennä vaa`alle, mutta nyt on tsempannut ja liikkunut hulluna ja tehnyt kotona lihastreenejä hikihatussa ja aloittanut jopa vatsatanssi kurssin... :D Se olikin yllättävän rankka treeni näin aluksi...siis siellä tehtiin vatsalihaksia, punnerruksia, venytyksiä ym.ym.. eli se ei ollut pelkkää "lantion heilutusta"...Ja tehokasta se vatsatanssikin on, kun on niin hallittuja liikkeitä, että hiki siinä tulee kun keskittyy tekemään oikein :whistle: :whistle: Mutta tsemppiä tähän viikkoon,,,ja kirjoitelkaas taas kuulumisia...Minä yritän pinnistää huomiseen punnitukseen ettei paino ainakaan nousisi yhtään...Ihania tämmöset pikku pyrahdykset mutta tiedän että ne kyllä tasaantuvat,,,siksi nyt olen niin mielissäni että jotain näkyy vaa`assakin että olen rehkinyt... :kieh: :D

Emilis
Heippa kaikille! Täältä kuulumisia, nyt alkoi 5:des painonpudotus viikko ja - 3 kg lähtenyt. Aloituspaino oli 76kg ja nyt siis 73kg. Ihan hyvin mun mielestä, kun oon lipsunut just viimeks viikonloppuna, mut en kuitenkaan mitenkään pahasti. Tavoitepaino mulla on joku tommonen 63-65kg...odotusajan alkupaino oli 60,5kg, eli noita kiloja tuli kyllä aivan hirveesti raskaudesta :ashamed: mut anyway, tseppiä kaikille tasapuolisesti ja kuulumisiin :whistle:

Nyt on mullakin viides pisteviikko aluillaan ja hyvin on mennyt. Neljässä viikossa painoo on pudonnut 4.6kg. Tavoitteeni viisi kiloa on jo niin lähellä, että näin hyvällä vauhdilla taidan laittaa tavoitteeni uusiksi ja pudottaa 7 kiloa :)

Eilen illaksi säästin pisteitä ja sain syödä 4 1/2 pisteen edestä suklaata ja että oli hyvää!!!!! Lipsumisia tän neljän viikon aikana ei oikeestaan ole, paitsi että olin pari viikkoo sitten tyttökavereitten kanssa siideriä ottamassa ja tuli siinä samalla sitten tietysti pizzaa syötyä ja muita herkkuja. Siitä lauantaista en laittanu mitään ylös, meni niin roimasti yli. Mutta pakko kai se välillä on antaa pisteiden olla!

Annatteko te itsellenne vapaapäiviä ja herkuttelu hetkiä ilman pisteitä? Mä en uskalla, kun pelkään et sit alan antaan niitä hetkiä ittelleni liikaa ja kaikki pisteet jää :ashamed:

Hei kaikille!!!
Jihuu -200g :snotty: :snotty: On se vaan niin tiukas näköjään.. Toivon nyt, että nuo kuukautiset aiheuttaa tämän niukan laskun.. Sarjassamme selityksiä :LOL: Mulla on kyllä usein paino noussu 1-2 kg ennen kuukautisia, mutta saas nähdä. Olis kiva saada joku kilon pudotus, jos se tois hirveen inspiksen päälle... :p Meinaa hiukan laskea... olen kuntoillut väh. 3-4 krt. viikos yhden rasvanpolttojumpan, ratsastukset jne.. Mutta näin siinä käy.. Nyt ei ole tullut edes pisteiden ylityksiä, mutta olen käyttänyt imetyspisteet, alkoi tuntumaan,että maito vähenee joten pakko oli popsia nekin.. ja kaiken päälle vauveli kuumees, eikä syö muuta ku mua. Ah, tätä räkätautien kulta aikaa!!!

Johanna: Yritin katella rompultani, mutta enpä löytänt sieltä pisteitä looralle :snotty:

Tsemppiä hirmuisesti kaikille!!!!

viiden äide
HEIPPA !!!

Joku kysy sitä lihamakaronilaatikon ( saarioinen) pisteitä: 0,5 pkt eli 200g = 5.5 PISTETTÄ. Juuri kattelin niitä, kun perusruoka "makaronilaatikossa" oli et 2 dl = 5 PIST.

KÄÄK :kieh: täytyy myöntää että nyt tämäkin mamma taas sortui...nimittäin tein ihanaa LOHIPIIRAKKAA 2 peltiä,,,,ja sitä tulikin sitten ilmeisesti LIIKAA maisteltua...nimittäin paino oli eilisestä noussut 600g !!! :LOL: No eihän tää mikään maailman loppu vaan mulle taas näyttö siitä mitä se lipsuminen on...jos vielä YHEN pienen palan maistan....se kaava on pahaksi meikäläiselle...Eihän se piiras sinäänsä lihottavaa ole kun sisällys on vain lohta, riisiä ja munaa....mutta se VOITAIKINA KUORI....En ees uskaltanut katsoa pisteitä....Onneksi se piirakka loppui tänään niin ei ole enään kiusauksia...vaan NÄKKILEIPÄÄ naamaan vaan kahvin kanssa... :D :LOL: :D ja jumppaa sekä reipasta lenkkiä koirien kanssa...( ja illaksi SOLERO jäätelöä :saint: )

viiden äide
HEIPPA !!!

Joku kysy sitä lihamakaronilaatikon ( saarioinen) pisteitä: 0,5 pkt eli 200g = 5.5 PISTETTÄ. Juuri kattelin niitä, kun perusruoka "makaronilaatikossa" oli et 2 dl = 5 PIST.

KÄÄK :kieh: täytyy myöntää että nyt tämäkin mamma taas sortui...nimittäin tein ihanaa LOHIPIIRAKKAA 2 peltiä,,,,ja sitä tulikin sitten ilmeisesti LIIKAA maisteltua...nimittäin paino oli eilisestä noussut 600g !!! :LOL: No eihän tää mikään maailman loppu vaan mulle taas näyttö siitä mitä se lipsuminen on...jos vielä YHEN pienen palan maistan....se kaava on pahaksi meikäläiselle...Eihän se piiras sinäänsä lihottavaa ole kun sisällys on vain lohta, riisiä ja munaa....mutta se VOITAIKINA KUORI....En ees uskaltanut katsoa pisteitä....Onneksi se piirakka loppui tänään niin ei ole enään kiusauksia...vaan NÄKKILEIPÄÄ naamaan vaan kahvin kanssa... :D :LOL: :D ja jumppaa sekä reipasta lenkkiä koirien kanssa...( ja illaksi SOLERO jäätelöä :saint: )

Minä aloitin 2viikkoo sitten painonvartioissa. Muutama vuosi sitten laihdutin 20kg ja aina olen mennyt mut motivaatio on loppunut kesken. Nyt olisi pakko 10kg on tarkotus pudottaa. Ekalla viikolal meni 2,5kg ja huomenna toisesta viikosta vaakaan huh... Toivon tähtee.. Mulal on kyllä elämä mullistunut ihan olen ruvennut liikkumaan ja syömiset on muuttunut ihan terveelliseen taakse on jäännyt lihikset pizzat ja huvikseen syöminen. Heti kun aloitin oli tyttöjen ilta ja vedin alkomahoolii mut olin kiltti tyttö alkuviikon.... Kyllä vkl:na aina olen tuhmana mut korvaan sen viikolla sitten. No eiköhän se tästä lähde. Kyllä pv on hyvä 4-5v sitten aloitin kaverin kanssa itse lopetin kolmen kk jälkeen kaveri jäi ja tiputti 74kg et kyllä siellä lähtee

No pitipä tämäkin nyt nähdä...maanantaina oli punnituspäivä eikä sataakaan grammaa ollu lähteny perskule!
Nyt kävin sitten tänään uudestaan ja näytti että 300g olis nyt lähtenyt...voi että ottaa välillä koville. Älkääkä vaan ehdottako että täytyy jättää se lauantain herkutteluhetki pois!!!!
"Viiden äide", onko ne Soleron jätskit sellasia joissa on myös jäätelöä mukana vai ovatko vaan sorbettia? Pitäisköhän käydä ostamassa illaksi kaappiin kun Lostikin tulee... Paljonko niistä tulee pisteitä?
Ja voi vitsi Taivaanvuohi...mahtava saavutus. Toivottavasti täälläkin joskus päästään samoihin lukemiin... :/
Ai niin, olin ottanut itselleni sellaiseksi alkutavoitteeksi että jos pääsen uudelle kymmenelle niin hyvä on. Nyt siis meikäläisenkin paino alkaa seiskalla ;) Ja siinä toivottavasti nyt pysyy!!!
Ja kiva että joku muukin on "tuhmana" viikonloppuisin, "suski"! Mä en kyllä muuten tätä laihduttamista jaksaisi! Niin suski, oletko jo käynyt tänään puntarilla?
Josko sitä tekisi vähän vatsoja kun katselee tuota BB:n 24/7 ...sitä seuraamalla vatsatkin sujuu kuin leikkiä vaan :)

Voimia taas kaikille, nyt varsinkin kun viikonloppu on taas edessä!
:wave:

viiden äide
...niin noista Soleroista vielä et näissä Beach & yogurt jädeissä on MAX 5% rasvaa, eli siksi ovat varmaan niin " vähä pisteisiä ". En ole muita vielä syönyt, mutta ne pelkät sorbetti "jäätelöt" taitaa olla vieläkin kevyempiä... :snotty: Antakaa vinkkejä, jos tiedätte :wave: ;)

Elix Soleron red fruits on ihan sairaan hyvää!!! Siinä on jonkinmoista jätskiä sisällä ja kirpeä sorbetti päällä. Exotic on oikeastaan varmaan paras siitä menee kaks pojoa(jätskiä sisällä) Toi red fruits on vain 1,5 pojoa ja niitä mulla saattaa mennä päiväs 5 :ashamed: Joku orange fresh(?) oli se pelkkä sorbetti jutsku , mutta red fruits pesee sen ja samat pisteet :p :p

Ingmanilla on kevyt suklaa ja vadelma pikareita "perus jätskiä" Pojoja suklaassa pistelaskimen mukaan 1,5 ja vadelmassa 1 Joten suosittelen!!! Mä olen ihan heikkona jätskiin.. huomaako sitä :LOL: :LOL:

Just kun tuola aiemmin "kirvasin" hidasta painon laskua. Paino keskiviikkona 72,8. Tänä aamuna 71,6!!!!!!!!!!!!!!!! Kannattaa syödä hirveesti jäätelöä :p ;) :LOL:
Nyt täytyy mennä tutkimaan, mistä muusta jätskistä menis hirmu vähän pisteitä :LOL: Tein muuten kaalikeittoa, aivan sairaan hyvää ja sitä saa syödä melkein surutta :LOL: :LOL: Jauheliha ja lihaliemi ainoat mistä menee pojoja :p
Viikonloppuja kaikille ja tsemppiä pojoiluun :D

viiden äide
Heips taas !!!

Sulla on upeeta tuo pudotus taivaanvuohi !!! :flower:

Kuinka paljon liikut viikossa, ja minkälaista liikuntaa harrastat ?

Tuosta tasaisesta nopeasta pudotuksesta saa varmasti tosi paljon TSEMPPIÄ eteen päin....Täytyy vaan jaksaa uskoa omaan tavoitteeseen... :heart: :headwall: :heart:

viiden äide
Non nii............ :( :headwall: :(

Minä se olen täällä niin hehkuttanut että paino putoaa niin vauhdilla että.......ja nyt tietty tössäs.... :kieh:

Nyt oli viikon jälkeen noussut +300g...Eihän se hirvittävää ole, mutta kun olin niin päättänyt että pysyköön vaikka samassa, mutta nousta ei saa....Nyt taas mietin että jatkanko vai palaanko normaaliin "elämään" mutta nyt en LANKEA, minä jatkan pisteilyä !!!

Laskeskelin tuossa että onhan minulla sentään heinäkuusta pudonnut yhteensä jo n. 6 kg eli hyvä alkuhan se on...Ja nyt kun pisteilyä on 3 viikkoa mennyt niin 3 kiloa pudonnut että ihan normeissahan sitä mennään...Niin Iitu, samallainen "kiireilijä" minäkin olen...että kilot pois ja heti !!! :LOL: No nyt olen lujana, enkä masennu, vaan jatkan että ensi viikon punnituksessa olisi sitten lähtenyt vaikka 600g, niin olisi paikattu :D !!! Tiedän että 0.5-1 kg viikossa on terveellistä ja "pysyvää" pudotusta... \|O \|O \|O ;) ;) ;)

Täälä on Iitulla ollu sitten niin viimosen päälle herkuttelu päällänsä että.. :headwall: :headwall: \|O Ruotuun palasin eilen ja tänä aamuna puntari näytti onneksi vähemmän, ku viime viikolla, mutta enempi kun mitä tuossa aiemmin jo näytti. No, huomenna se virallinen punnituspäivä ja ihmettä odottelen tapahtuvaksi :LOL: :LOL: Tällä hetkellä näyttäis se 600g pudonneen , joten pitäis olla tyytyväinen, mutta se oli jo loppuviikosta viimeviikolla 1,2 kg pudonnu, joten nousua on.. :snotty: Pitäis tuo isäntä heivata jonnekkin autotallin nurkkaan television kanssa, sais sielä mussuttaa sipsiänsä kaikes rauhas :LOL: ei sitten häiritsisi mun itsekurin pitoa :whistle: ;) isännällä putoo paino, vaikka se söis mitä.. sillä pisteet välillä -50 ja paino putoo. :eek: :eek: EPÄLEILUA!!!!!!!
Tsemppiä kaikille taas tähän pojoilun ihmeelliseen maailmaan :D :wave:

viiden äide
Hei Iitu...miten sinä lasket ne pisteet siitä kaalisopasta...siis miten vähennät esim. yhdestä lautasellisesta se jauhelihan ja lihaliemen osuuden ??? Mä olen kanssa kauhea kaalisopan ystävä ukon kanssa ja meillä syödään sitä usein...Mutta veikkailen aina ne pisteet...kun en osaa kunnolla laskea...kevyttähän se itseasiassa on, kunhan malttaisi syödä ilman kauheaa leipäpinoa :kieh: ( huom. ruisleipä pinoa ) :D :attn:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 12:11 viiden äide kirjoitti:
Hei Iitu...miten sinä lasket ne pisteet siitä kaalisopasta...siis miten vähennät esim. yhdestä lautasellisesta se jauhelihan ja lihaliemen osuuden ??? Mä olen kanssa kauhea kaalisopan ystävä ukon kanssa ja meillä syödään sitä usein...Mutta veikkailen aina ne pisteet...kun en osaa kunnolla laskea...kevyttähän se itseasiassa on, kunhan malttaisi syödä ilman kauheaa leipäpinoa :kieh: ( huom. ruisleipä pinoa ) :D :attn:
Samalla sydeemillä lasken ku sinä :D Vähän katon lautaselle montako sattumaa lihaa sielä on ja sitten yläkanttiin pojotan annoksen :LOL: Mun mielestä lihaliemestä ei mene pojoja, kun sitä mausteen omaisesti käyttää..
Joo se ruisleipä, juusto, kinkku.. Onnistuis syömään edes ilman leivän päällysiä.. :ashamed:

viiden äide
....niimpä, vielä ne leivän päällykset.....onneks meillä oli juusto loppu kun aloin syömään... :p Joo, ja kiva kun oon nyt vedelly kaiken näkösii makeutusaineilla makeutettuja juttuja,,,mehut, jädet, pastillit ym...niin arvatkaa onko kivat ilmavaivat... B) JA NYT SIT VIELÄ VEDÄN TOTA KAALISOPPAA nuppitutisten,,,niin taidampa joutua nukkumaan sohvalla ensi yön... :LOL: Ukko jo eilen sanoi, että nyt alat kuule syömään kunnonruokaa, kun raakaa kaalia popsin ja valittelin että mahaan koskee kun on niin paljon ilmaa... :x :$ :whistle:

Täälä kanssa taistelen ilmavaivojen kanssa :LOL: Eilen huomasin, että pahinpia aiheuttajia on tuo ingmanin kevyt jätski.. :p Puhumattakaan jaffa lightista ;) Kaiken se rakkaus kestää... :LOL: :LOL: :heart:
Niin se virallinen punnituspäivä oli tänään ja 71,8 näytti puntari, joten -1 kg olis tulos. Täytyy olla tyytyväinen noilla herkutteluilla :whistle: \|O Mutta miksi ei ole hyvää kylmä ei kuuma :eek: Nyt mietin, että paljonko oliskaan pudonnu, jos olsin kuris ja pisteiden nuhtees pysyny :p :LOL: :LOL: :LOL: Se paino oi viime perjantaina kuitenkin 200g vähempi, joten nyt on aivan plussannu olo :headwall: :headwall:
Tsemiä kaikille!!!! :wave:

viiden äide
Ootteko muuten kokeilleet niitä nutriletteja ?

Ajattelin että pitäisköhän kokeilla, että malttaisikohan sitä korvata yhden aterian esim. sillä suklaa patukalla ??? Niin ja sitten saa kauhean suklaa himon päälle.... :headwall: :D :headwall:

Yhteistyössä