Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

  • Viestiketjun aloittaja tinka25
  • Ensimmäinen viesti
viiden äide
:hug: :hug: Iitu...."ihanaa" kuulla että joku muukin retkahtaa...joskus....siis EI RETKAHDUS ole ihanaa, vaan kuulla etten ole ainoa "lipsuja"...Mekin olemme menossa lähiaikoina yhdelle kylävierailulle pitkästä aikaan,,,ja tiedän että siellä on hyvää ruokaa tarjolla ja ihana kahvi pöytä....Niin olen etukäteen miettinyt, pitäisikö säästää liikunta pisteitä vai mitä...tai koittaa syödä sitten ihan kevyesti siellä, ettei jälkeen päin sitten harmita... :whistle: Toisaalta välillä tulee juuri se fiilis että jospa en nyt pariin päivään laskekkaan ollenkaan pisteitä, että jatkan myöhemmin B) mutta sitten taas harmittaa se ylimääräinen painon nousu jonkun typerän mieliteon vuoksi... :kieh: Joopa, no nyt ainakin vielä motivaatio hyvä, ja 2 kg appelsiineja ostin makupalaksi... =)
 
Emilis
JEE!!!!Tänään virallinen punnituspäivä ja uudelle kymmen luvulle päästy...
elikkäs lähtöpaino oli 76kg ja nyt on 69,7kg!!!!!!Nyt on 8 painonpudostusviikko, tavoitepaino olis tossa 65kg:n kieppeillä.
Viikonloput olen pitänyt hippasen löysänä tuota pisteiden laskua ja hyvin on silti mennyt B) Flunssassa olen ollut parisen viikkoa ja siksi en ole liikkunut lainkaan, joten näköjään paino tippuu siltikin pelkän syömisen ansiosta...IHANAA!!!!Tsemppiä kaikille!!!
 
Uusi pisteilijä ilmottautuu mukaan. Lähtöpaino 80 kg (eläköön avioliitto, raskaus, äitiysloma ym. hyvät syyt :) ), tarkoitus olisi päästä lähelle 60 kg. Huomenna virallinen 3 vk punnitus, mutta oman vaa'an mukaan yli 3 kg pitäisi olla tippunut. Siitä on hyvä aloittaa, vaikka matka on vielä piiiiiiitkä. Olipa kiva lukea muiden saavutuksista, se antaa intoa itsellekin.
 
Motivaatio tuli jostain, ei aavistustakaan. Kai se on sellaista halua näyttää että minustakin on tähän. Herkuttelen kyllä mutta vain ja ainoastaa pisteiden rajoissa (ja kevyesti) joko jäätelöllä tai rahkalla.

Todellakin mun joulukuun tavoite lähestyy (näytti aamulla 74,5 kg) ja olenkin ajatellut että kun mnee niin menköön. Ja lopullista tavoitetta tässä jo tavallaan metsästän jouluksi. 64 kg on mun tavoite. Olen 166cm pitkä ja olen ajaellut tavoitteeseen päästyäni katso miltä silloin tuntuu. Eli sitten ehkä pari kiloa pois tai lisää. Tiedän että mun loppu elämäni on painontarkailua, sillä jos halan pitää kilot pois en voi palata menneeseen.

Kirjoitan useissa "laihdutus ryhmissä" ja kirjoittamalla ja lukemaala muiden edistystä pidän oman motivaationi kasassa.
 
Eilen oli paino sitten 71,4 eli virallisesti ei grammaakaan tullut eikä mennyt. Olisko sitä nyt sitten tyytyväinen :eek: Viime torstaina paino oli 70,6 joten epävirallisesti plussaa kyllä :headwall: :headwall: Tänään näyttikin jo taas sitten 70,8, joten yritän nyt ens viikkoon sitten sitä 69,9 :LOL: :LOL: (mikähän tässä torstaissa on kun aina paino tippuu vuorokaudes muka hirveesti..) Pakko "sanoa" se taas ääneen,jos se sitten vaikka onnistuis :snotty: :snotty: Epävirallisesti mulla on heinäkuun lopusta pudonnut siis n. 7 kg. Mutta pisteitä laskiessa 3 kg. Nyt tämä täti hyökkää kaalikeiton kimppuun, joka alkaa maistua jo.... kaalilta... :$ :x
ONNEA kaikille mahtavia viikopudotuksia takoville :flower: :flower:
Niin ja tervetuloa uudet pojoilijat!!!!
 
milkku
moi kaikille! täällä yksi uusi pisteilijä ilmottautuu. eli siis tänään aloitin kun äidiltäni lainasin pistevihot. aamulla vaaka näytti 62,3kg ja tarkoitus olisi pudottaa noin 10kg (olen 153cm pitkä). ensimmäinen etappi olisi siinä että paino alkaa vitosella ja mieluusti mahdollisimman pian! :D onpa kyllä ihana olo kun on nyt ekan päivän pisteillyt ja heti jo huomaa että maha ei ole näin illalla yhtään turvoksissa! =) siitä piti kysyä että jos jää päivän pisteitä käyttämättä niin siirretäänkö ne pistepankkiin vai häviääkö ne kokonaan?
 
Tänään oli mullakin punnituspäivä ja viikossa oli 900g lähtenyt. Kahdeksassa viikossa siis 6,4kg! IHANAA!! nyt viellä meinaan tsempata jokusen viikon ja sit saa riittää. Tavoitteen olen jo saavuttanu, se oli viisi kiloa, mutta menee niin hyvin, et en malta jättää kesken :D Jos viellä sais viis kiloo pudotettua.... Katsotaan :)
 
Tervehdys kaikille! Ja onnittelut upeita pudotusia kirineille :flower: :flower: Huomenna olis sitten meikäläisen virallinen punnitus ja jännittää jo valmiiksi :p Tänää ratkettiin oikein urakalla herkuttelemaan lasten ja isännän kanssa, kun pitkältä reissulta kotiin palasin. En kyllä suurempia odota, kun pisteily reissun aikana oli vähän sitä sun tätä :snotty: :p :D Mutta jumppa on huomenna ja taas arkinen pojoilu alkaa :LOL: :LOL:
 
Elikkäs oli kovettu yllätys että 1,2 kg kevyempi olen, kuin viimeviikolla :D Mutta pienestä jäi kiinni se kymmen luvun vaihtuminen. jos tässä nyt kunnolla saan skarpattua, niin ens viikolla pitäis vaihtua.. :D :D Huhuu viiden äide... miten sulla on sujunu???
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 12:56 äippä kirjoitti:
Kertokaas miten ootte alottanu laskeen pisteitä? Miten opettelit ne?
Minä tilasin cd-rompun. Nyt kun 9 vko on alkanut niin on jo tosi helppoa. Muistan ulkoa elintarvikkeiden pojoja ja osaan päässä laskea ja hahmottaa, miten pojot päivälle jakaa... Tosin se itsekuri pakkaa olemaan sellainen, jota en hallitse niin hyvin :LOL: :LOL:
 
viiden äide
Heippa kaikki taas :wave:

Tässä onkin jo melk. pari viikkoa vierähtänyt, kun olen viimeksi kirjoitellut :ashamed: ja syyn varmaan arvaakin.....pisteilyt jääneet vähän vähemmälle.... :ashamed: :headwall: :ashamed: MUTTA EN LUOVUTA !!! Jatkan sitä suuremmalla energialla koska mitään kauheeta painon nousu retkahdusta ei kumminkaan ole tapahtunut ! :whistle: Onneksi !!! Eli toissa viikolla oli kaiken näköistä synttäriä ja kyläilyä niin oli +400 g tullut lisää...mutta sitten yritin vähän ottaa itseäni niskasta kiinni ja pinnistää pisteillä pysymään niin tänään oli taas ns. virallinen punnitus 700g oli PUDONNUT !!! Eli rytmi alkaa tasaantua...( ja silloin kuun alussa oli 1 kg tippanut viikossa ) heh heh, piti tuo kilo vielä mainita kun oli näköjään kirjoitellut viimeksi 2. päivä ja punnitus oli 3. päivä =) ....Eli KOVA PYRKIMYKSENI on pitää suunta alaspäin vaikka 100g viikossa,,,mutta kunhan ei ala vaan nousta takas ylös :kieh: !!! Iitu, sinähän olit hyvin pyräyttänyt viikossa kiloja pois...Se luo aina uutta potkua laihdutukseen kun saa vähän eri lukemia mittariin...Minäkin NIIN KOVASTI odotan että menisi alle 70 se paino... :D :headwall: Kyllä se vielä joskus :saint: !!! Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon ja minäkin tulen nyt useammin taas moikkaamaan kun on saanut nämä koti hässäkät taas setvittyä !!! :wave: :heart: :wave:
 
viiden äide
...niin äipän kysymykseen vielä että minäkin lasken pisteet painonvartioiden cd-rom ohjelmalla...todella kätevää kun voi pitää samalla päiväkirjaa painosta ja mitata samalla vyötärön ja lantion ympärystän...siitä saa mukavan "käyrä taulukonkin" kone tekee sen kun merkitseen lukemat itse... :LOL: Hauskaa nähdä jotain "konkreettista" ruudulla jos ei muuten usko mittauksiin... B)
 
Heips!!!
Se virallinen päivä oli tänään ja +-0 olis tulos. Paino kävi jo alle 70, mutta liekö tämä aika kuukaudesta, kun kipuaa korkeammalle... seli seli.. :LOL: :LOL: Kiva kuulla sustakin viiden äide!!!! Meillä oli kanssa tuossa synttäreitä ja onneksi kuopuksen synttäreihin on parikuukautta aikaa :p MUTTA isäinpäivä lähestyy.. niin ja kummitytön synttärit etc.. BLAAH, näille kiusauksille ei tule loppua :headwall: :headwall: Aloitin työt ja kuinkas ollakkaan JOKA PÄIVÄ TÄYTEKAKKUA KAHVIPÖYDÄS!!!! :headwall: :headwall: :x :p :p Nyt tarttis alkaa siivoomaan, kun on vapaapäivä ja pikkunen nukkuu..
Paljon itsekuria kaikille pojoilouun!!!!! :wave:
 
viiden äide
TERVETULOA kaikki uudet pisteilijät !!! :wave: :wave: :wave:

Tänne mahtuu...jakamaan iloja ja suruja :D :'( ...ja tietysti kertomaan hyviä ja kevyitä vinkkejä kaikista ihanista ruuista ja herkuista !!! Heh heh, meillä tässä onkin ollut mielenkiintoisia jäätelö keskusteluja mitä jätskejä kannattaa syödä kun makea himottaa...Minulle ainakin oli yllätys että jotkut jädet olivat niin "kevyitä"... =)

Iitu sullahan on ihana työpaikka,,,oletko jossain konditoriassa töissä ??? Se onkin mukava kun syö joka kahvitauolla kakkupalasen niin ei tarvii kokopäivänä syödä mitään :LOL: ...ei vaisinkaa, aika inhottavaa jos on joka päivä houkutuksia edessä...tiedän...Minä kävin juuri yhdessä haastattelussa että pääsenkö opiskelemaan yhdelle kurssille..ja juuri mietin että mitenkähän minä ne ruokatauot siellä vietän...tietty joku Mc Donalds on juuri sen opiskelupaikan lähellä, että hampparit kiusaavat, mutta onhan siellä ihania salaattejakin...no - mitä vielä suren, enhän vielä tiedä pääsenkö edes sinne kurssille... :/

Niin se vielä, nyrjäytin onnistuneesti nilkkanikin tuossa viime viikolla niin on jäänyt vähän vähemmälle tuo lenkkeily,,,mutta täytyy taas yrittää jatkaa...Se piti vielä kysymän, että kuinka pitkä Iitu olet ??? Ajattelin kun kamppailet kanssa sen 70:pin kanssa
:) ;) Pirteää pisteityä taas kaikille !!! :wave:
 

Yhteistyössä