Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

• Viestiketjun aloittaja tinka25
  • Ensimmäinen viesti
harmaa hius
Vieläkö mahtuu mukaan? :wave: :D

Aloitin pisteiden laskennan tänään,lähtöpainoa on 70,6 kg ja tavoite olisi päästä 60kg.

Nyt kun pisteet on jo tältä päivältä käytetty,niin tuntuu koko ajan,että olisis nälkä :p
Kaipa se on porkkanoita naposteltava BB:tä katsoessa.

Paljonko menee pisteitä kotona tehdystä pizzasta,jossa hiivasta ja vedestä tehty taikina ja päällä ketsuppia,kinkkua,ananasta ja juustoraastetta?

Olisikos teillä hyviä ruokia,joista vähän pisteitä?
=)

MOI! Täällä yks aloittelija ilmottautuu.. Painoa on 87,8 ja tavoite saada jouluks alle 80, mutta tuntuu että yksin en onnistu. Käyttekö ihan painonvartijoissa siis ryhmässä? Itse en käy tarkotuksena pudotella itsekseni. Omistan kyllä poits-vihkoset
Onnittelut kaikille hyvistä pudotuksista! :flower:

Lella
Heippa hei! =)
Tämä tyttönen aloittaa maanantaina pisteiden laskemisen. Maanantaina vasta sen takia, että nyt on menossa kaalisoppadieetti.. ihan vain siksi, että sais pienen alkusysäyksen.
Ryhmissä en ole koskaan käynyt, mutta pistevihko löytyy kotoa, äitini kun oli aikoinaan ryhmässä laihduttamassa. Vuoden 2005 alussa laihdutin pisteillä ja sain 11 viikossa reilut 9 kiloa pois. Alkupaino oli silloin 77,8kg ja 11 viikon jälkeen 68,6kg. Tänään aamulla vaaka näytti 74,1 ja pituutta on 168cm.Ensimmäinen tavoitteeni on se, että paino alkaa kuutosella.
Maanantaita odotellessa tsemppiä kaikille! :heart:

Lella
Se täytyy vielä lisätä, että mun pistevihkoni taitaa olla viime vuosikymmenen puolelta, joten siinä on varmaan jotakin vanhaa tietoa. Jos joku tietää jotain suuria muutoksia viime vuosilta, niin kertokaahan. =)

Itse tehtyä kasvissosekeittoa saa vissiinkin syödä ilman et menee pisteitä? Laitoin 8dl vettä, 2 kasvislienikuutiota, 3pss kasvissuikaleita a´250g, ripaus valkopippuria ja 1 rkl oreganoa. Vai mitä mieltä olette, meneekö pisteitä jos syö päivässä n 3dl??

Heipä hei!!!
Onnea Taivaanvuohelle upeasta pudotuksesta!!!
Täälä sujuu huomattavasti hitaammin \|O Nyt tulos -400g ,joten sama hidas tahti jatkuu.. Nyt siis 6 vko pojoilua ja tasan 3 kg pudonnut. Huh, että on työlästä. :snotty: :snotty:
Täytyy vaan jatkaa sitkeästi ja olla kiitollinen noista grammoista, jotka suvaitsevat olla miinus merkkisiä :LOL: :LOL: Tsemppiä tähän pojoiluun kaikille!!!!!! :wave:

Onnittelut kaikille pudottaneille!
Varsinkin Taivaanvuohelle upeasta viikkopudotuksesta, joita sinulla tuntuu olevan. Hienoa että omaat noin hyvän itsekurin. En voi kyllä muuta kuin kateellisena katsella :ashamed: noin hienoja viikkopudotuksia.
Itselläni on vasta ensimmäinen viikko menossa ja virallinen punnituspäivä minulla on perjantaina.. toivottavasti olis pudotusta, yritystä on kyllä ollu jännityksellä odotan perjantaita, enkä aio käydä puntarilla ku kerran viikossa, välttääkseni lipsahduksia(joita minulla yleensä on ollu) ja pitäis saada kunnon tsemppi päälle!

viiden äide
.....joopa, joooo...tämmöstä "jojoilua" tää meikäläisen painon pudotus taas on....TIISTAINA oli ns. virallinen punnitus...Mutta kävin tietty jo maanataina vaa`alle ja se näytti 1.9 pudotusta !!! MUTTA ENTÄS TIISTAINA-----vain -800g. :kieh: Taisin mielessäni "juhlia" liikaa sitä maanantain lukemaa ja se sitten kostautui...Nyt uusin INTOHIMONI on nuo koululaisen näkkärit...niistähän ei mene kuin 0.5 pinnaa KPL...mutta entäs kun niitten päälle on kiva laittaa jotain levitettä ( kevyt ) kinkkua ja tietty juustokin maistuisi...Ja sitten kun pääsee rouskuttelun makuun niin niitähän söisi vaikka kuinka :headwall: :kieh: Eli minun pitäisi varmaan alkaa vaan syömään joku korvike patukka EIKÄ MUUTA, kun en pysty hillitsemään tätä syömisen ihanuutta... B) :'(

Mutta tsemppiä kaikille !!! Ja pirteitä syysilma lenkkejä !!! :wave:

viiden äide
Niin kippo kysyi sitä nutriletin pirtelön piste määrää...niin niillä antamillasi tiededoilla eli 339 kaloria ja 8.1 g rasvaa tuli piste määräksi 6.5 POJOA. Eli oliko se yhden annoksen kalori ja rasva määrät ??? Jos oli, niin siinä on pisteet.

Viide äide: Tuo on tosi kenkkua, kun käyt puntarilla näyttää vähän, mutta sitten virallisena päivänä kummasti aina enemmän :LOL: Mulla oli kanssa päivää ennen paino 600g vähemmän, kun sitten virallisena päivänä :whistle: Nyt sitten tänään näytti (se keskiviikko virallinen) jo 800g vähemmän :p Sulla on silti tosi hienoja viikkopudotuksia!!! :flower: Mulla on enää pikkuista vaille, jotta kymmen luku vaihtuu :p Tänä aamuna paino 70,6. Nyt yritän kovasti, että ens viikolla olis vaikka 69,9... Saas nähdä kuinka tässä käy.. Jos tämä tavoitteen "ilmoitus" antais itsekuria viikonloppua varten.. sitä tartten, kun tytön synttäreitä pitäis juhlia viikonloppuna ja niitä varten leipoa :x :x

viiden äide
Heips taas....

Siis tiukkaa tää taas on...tuntuu koko ajan et tekis mieli kaikkee hyvää ja SUKLAAN HIMO ON HIRVEE !!! Meilläkin on tytön synttärit reilun viikon päästä ja taas pitäs voileipäkakkua ym. leipoa ! Ihan hirveetä nää makeen himot....pitäs syödä varmaa 6 suklaa levyy perä jälkeen et tulis niin huono olo, ettei tekis mieli syödä enään yhtään makeeta :kieh: Joo ja koht on varmaan sit joku bulimia :headwall: ....Pitäs nyt varmaan vaan miettiä, miten mukavalta tuntuu sitten taas muutaman kilon hoikempi...kun nyt jaksaisi pitää mässäilyn loitolla... B) :'(

Joo....tsempatkaa muo...onneks poika vei mun pyörän kun lähti pihalle, muuten oisin polkenu kaupasta keksejä hakeen kun kahvia keitin :D

Huomenta vaan!
Meikäläisen virallinen punnituspäivä, ja enpä sitte malttanut nukkua, ku piti nousta puntarille ja jännitti kyllä.. Miinusta onneksi :whistle: 2,2kg :D olipa ihana tunne, vaikkei viikko ole mennyt ihan suunnitelmien mukaan :kieh: Painoa nyt siis 85,6kg ja toinen viikko lähtee käyntiin...
Tavoite jouluun alle 80kg

Onnittelut kaikille hyvistä viikkopudotuksista :flower:

Tänään on tasan 7 viikkoa pisteilyä takana ja painoa on lähteny 5,5 kiloa. Tavoitteena oli se et saa lokakuuhun mennessä pois 5 kiloa, eli tavoite täytetty :D

ulkomaan matka on edessä seitsemän viikon päästä ja ajattelin jatkaa pojoilua siihen saakka, et eiköhän viellä jokunen kilo tipu ennen sitä.

Kukaan ei vastannu mellu tuohon kun kysyin siittä kasvissosekeitosta et onko siinä oma tekoisessa pisteitä??

Jälleen uusi pudottaja ilmoittautuu joukkoonne... jos vain huolitte?

Vaaka näytti tänä aamuna 85,3kg. Poika täytti viime viikolla puoli vuotta ja ollut tähän asti täysimetyksellä. Nyt poju rupeaa syömään pikkuhiljaa kiinteitä niin saisi äidinkin paino rueta putoamaan. Aikoinaan kun lopetin esikoisen imetyksen tippui minulta itsestään 10kg. Toki nyt en aio vielä imetystä lopettaa, mutta painoa haluan pois, että saisi joitain vaatteita mahtumaan päälleen.

Eli tavoitteeni olisi 68kg. Tämän painoin kun esikoista aloin odottamaan. Poika on nyt 2,5v. Eka raskaudessa kiloja tuli 26. Sain niistä pois 20. Elikkäs painoin 74kg kun rupesin odottamaan tätä toista. Tästä raskaudesta kiloja tuli 30,5 eli painoin lopussa 104,5kg. Tosin nestettä oli aikas paljon.

Nyt siis paino on tuon reilu 85 ja tavoitteeseen matkaa 17kg. En käy missään ryhmässä, mutta omistan nuo pistetaulukot, kun joskus ne ammattikoulusta saatiin. Olen kondiittori ja jossain kurssissa tehtiin diettituotteita...

viiden äide
VAUDE taas kerran taivaanvuohi !!! :flower: :flower: :flower:

Onko sulla koko ajan pudonnut vähintään se 1.5 kg viikossa...ja välillähän sulla oli ihan hirveitä pudotuksia !!!???

Paljos olet joutunut uusia vaatteita ostamaan ??? Varmaan ihanaa...

Mulla on nyt kesästä lähtenyt yht. n. 7 kg ( pisteilen vasta 4:ttä vko:a) niin nyt JO jotkut housut ei meinaa pysyä jalassa...eilen luulin että olen vahingossa vetänyt UKON VERKKARIT ( meillä on samallaiset addut ) päälle, kun reisistä lököttivät niin...ARVATKAA oliko ihana kun tarkistin että VITSI NÄÄ ON MUN !!! Ukkokin sanoi että alas hällekkin laskee maanantaina niitä pisteitä :LOL: että hänkin alkaa laihduttaa...Kai sekin on huomannut, että kyllä se meikäläinenkin SYÖ mutta pikkuhiljaa kevenee silti !!! TSEMPPIÄ KAIKILLE TULEVAAN VIIKKOON :wave:

Kiitos viiden äide (vai menikö se noin)! Kyllä mulla on pudotukset olleet aika huimia. Yksi viikko meni vain 0,5 kg pudotuksella mutta muuten on vauhti ollut kurja. Vaatteita en ole vielä ostanut, mutta lainaillut mm. pikkuveljen housuja ja serkkujen paitoja. Uusia vaatteita en ole aikonut ostaa ennen kuin olen päämäärässäni, mutta nyt on tehtävä siihen pieni poikkeus. Nimittäin rintsikat on jääneet isoiksi ja niitä on 2 pakko ostaa, samoten alushousut (niitä kun ei viitsi lainalla) :LOL: . Mutta selkeesti olen pienentynyt, ennen oli jotain kokoa 46-48 niin nyt menee 40 ja ehkä jo pienempikin. :D

viiden äide
Anteeksi kun kysyn, mutta mistä olet saanut noin mahtavan motivaation laihduttaa ???Siis tarkoitan taivaanvuohi???

Ajattelin kun viesteistäsi päätellen et pahemmin sorru herkkuihin.. :ashamed:..........niinkuin minä.... :ashamed:

Luin tossa aiempia viestejä, niin sinullahan on kohta jo joulukuun tavoite saavutettu...tarkoitan sitä 70 kg...Mikä sinulla on lopputavoite "luku" ??? Siksi kyselen kun minäkin niiiiiiiiin kovasti yritän päästä sen alle 70 luvun, välillä on jo aika lähellä, kunnes taas tuntuu niin saavuttamattomalta...Olen päättänyt laihtua vaikka 100 g viikossa, jos ei muuten :LOL: Huomenna olisi ns. se virallinen punnitus, eli pitää YRITTÄÄ olla ilta syömättä, että huomenna uskaltaisi kevein mielin vaa`alle... ;) Ajattelin että jos söisi enään kevyen katkarapusalaatin iltapalaksi, niin pisteet riittäisi hyvin. =)

viiden äide
Mitäs muuten Iitulle kuuluupi ??? Onko pisteet pysyneet kurissa ??? Entäs miten pääsit synttäreiden yli =) siis tarkoitin miten pärjäsit herkkujen keskellä =) =) =) ?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2006 klo 16:21 viiden äide kirjoitti:
Mitäs muuten Iitulle kuuluupi ??? Onko pisteet pysyneet kurissa ??? Entäs miten pääsit synttäreiden yli =) siis tarkoitin miten pärjäsit herkkujen keskellä =) =) =) ?
Nyt on kyllä pojot pompsahtanu taivaisiin.. Plussaa vähintään 1,5 kg tiedossa jos ei sitä ihmettä tapahdu :headwall: :headwall: :headwall: En ole edes puntarille joka aamuiseen tapaan uskaltanu mennä ja mulla taitaa tuohon pojoiluun vaikuttaa se heti :headwall: :headwall: Sitten pitää syödä ko sika \|O :'( Nyt täytyy vaan taas tsempata jotta suunta vaihtuis miinus merkkiseksi.. Se ajatus, että kymmen luku vaihtuis ei kyllä tule tällä viikolla ja tuskin vielä ens viikollakaan tapahtumaan. Nyt tarttis sitä itsekuria sitten het rekkakuormallisen :p :x :x No huomenna kaalikauppaan ja soppa porisemaan :p :p Josko se tästä sitten. Kun ei tarttis noita synttäreitä järjestää, nyt jo het seuraavan tenavan juhlat painaa päälle :kieh:

Yhteistyössä