H
Herra100
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Pariterapiasta: en oikein usko, että Herra100:n vaimo on kovin innokas lähtemään pariterapiaan.
Ja mistä ketusta sää sen tiedät? :attn: Onko herra100 vaimo sanonut sulle sellaista???
Jos sen esittää näin: "Sää tarvit kyllä terapiaa ostamises takia ja mää voin olla jalo ja tulla sun mukaasi niin mennään pariterapiaan!" tai
"Olen huolissani tästä liitosta, haluaisin, että mentäisiin pariterapiaan, jotta saataisiin taas tämä liitto toimimaan kunnolla?"
Niin voi olla aikamoinen ero sille miten sen ottaa vastaan.
En itse asiassa ole. Mutta rivien välistä nimimerkki "Isä" on sen ihan oikein kyllä lukenut. Suurella todennäköisyydellä hän on oikeassa. Eli peesaan.
Ja totta tuo että miten esittää niin sillä on suuri vaikutus. Mutta katsos kun. Jos jonkun mielestä meidän liitossamme ei olekaan mitään vikaa. Kunhan minä vain teen kahta työtä ja maksan kiltisti kaiken niin toinen osapuoli on ihan tyytyväinen. Ei valita mistään mitään. Ei ole tappeluita, ei mitään. Seksiäkin tarpeeksi hänelle. Kaikki on siis ihan hyvinj, ei mitään valittamista. Elöi parisuhteen toinen osapuoli on täysin tyytyväinen nykyiseen olotilaan. Minähän tässä valitan kun en enää jaksa tehdä kahta työtä. Ja tarvitsisi saada tilanne muutettua. Jotenkin. Mutta tässä tilanteessa en oikein usko että vaimo olisi innokas lähtemään pariterapiaan. Tai ainakin vaikka asian miten esittäisin niin se kääntyisi tuohon "terapiaa ostamises" -juttuun. Ja sen jälkeen arvaatko mitä tapahtuu. Et nyt oikein tajua tätä todellisuutta vaikka varmasti tarkoitat ihan hyvää tällä terapianeuvollasi.