Sissinen kyseli työtilanteesta. Olen opiskelija ja nyt kesällä teen vain keikkaa, eli aikaa on myös lomailla. Nyt itseasiassa kovasti toivoisin että olisi koulua tai töitä enemmän, aivan liikaa aikaa miettiä, oireita tai niiden vähyyttä! Mulla oireena on ollut si-nivelen kipuilu ( tai uskoisin sen olevan sitä ) , finnien ilmestyminen ja vatsan nippailu. Väsymystä on ollut, mutta laitan sen vielä onnettomien yöunien piikkiin. Nyt tänään kasvojen iho näyttää paremmalta, heti olin että eiei!eikä suuremmin mitää oireilua ole, niin mietityttää kovasti..
Varasin varhaisultran 23.6, silloin viikkoja noin 6+5. Onneksi täällä oulussa on edullinen yksityinen neuvola, tuolle ultralle tulee hintaa vain 55. Kävin ensimmäisen raskauden aikana ultrassa ties kuinka monesti ja sain aina rauhoittelua panikointiini, siellä selitettiin rauhassa mistä mikäkin vaiva voisi johtua ja ultraakin sai ihanstella ihan ajan kanssa. Kävin myös synnytysvalmennuksia siellä, kun täällä kunnallisen neuvolan vastaavat oli ihan höpöhöpöä..
Haluaisin kertoa jo kaikille, huutaa koko maailmalle! Omille vanhemmilleni kerroin eilen, miehen vanhemmille varmaankin vasta ultran jälkeen..
Edellisessä raskaudessä olin aivan hysteerinen kaiken suhteen, en uskaltanut ajaa pyörällä, enkä syödä kuin itseni valmistamaa ruokaa. Nyt uskoisin voivani ottaa rennommin. Kahvin rajoittaminen tekee tiukkaa, olen jo tämän päiväisen annokseni juonut
lueskelin eilen kaikkea ja en viime raskaudesta muista, että hajuvesien ja meikin rajoituksista juuri olisi puhuttu. Nyt kuitenkin luin että hajuvesien käyttö voisi olla todella haitallista ja meikin käyttöäkään ei suositella.. mahtavaa nyt kun kasvot täynnä finnejä ja tekisi mieli peittää ne kunnolla, ehkä ainakin vähennän meikin käyttöä jos en minnekään ole menossa.. muistanko oikein, että auringossa oloa piti välttää tai jotain?
Ihanaa päivää teille! Yritetään nauttia kauniista ilmasta ja luottaa että pienillä salamatkustajilla on kaikki hyvin!